Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Zarbon

0 bejegyzést írt és 182 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ugyan nem a koronavírusra készültünk, amikor februárban felvettünk egy rakás adást előre, most nagyon jól jönnek ezek a felvételek (én májusban terveztem, hogy hazaugrom pár adást felvenni, hát ebből nem lett semmi). Az egyik ilyen tartalékot régi cimboránkkal, Sasával rögzítettük, február 20-án, és…..
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
Zarbon 2020.01.28 22:30:48
@FeroxX: +1
Történt, hogy Empe - akivel épp idén volt adásunk a Retro Esport Competition örvén - meghívott minket a REC gálára, hogy tartsunk élő felvételt. Belementünk, de az idő rövidsége meg szervezési összenemillések miatt végül vendég nélkül vettük fel az adást, és ha már így alakult, kísérleteztünk is…..
Zarbon 2020.01.02 19:19:59
@molnibalage: azok arcade játékok voltak nem simek, ami inkább sim volt mint arcade az az iwar volt (nem lucasarts)
No, hát ezt az adást sokkal korábban akartam kitenni, de végül is csak az a lényeg, hogy még idén kimenjen: felugrottunk az évtizedizéi-vonatra, amennyiben átbeszéltük, melyek az évtized legjobb játékai. Igen, tudjuk, hogy a naptári évtized 2020. végéig tart, de az emberi agy már csak olyan, hogy…..
Kistamás János neve ismerős lehet azoknak, akik látták a Vakondok 4-et, hiszen ott is megszólalt. Ott volt a Digital Reality elődjének megalakulásánál, részt vett a csapat első játékának fejlesztésében, majd több vargabetűvel megjárta az Appaloosát meg a Stormregion is, miközben kétszer is…..
Zarbon 2019.12.25 17:22:05
@molnibalage: az 1 engem se fogott meg de a kettő az nagyon, nagyon hangulatos volt, simán megfelelt a kor követelményeinek, a trailerét meg ifabon láttam anno, még most is borsódzik tőle a hátam
Nagyon-nagyon régi adósságot törlesztek most. Évekkel ezelőtt, még bőven a pre-podcast érában kaptam egy lelkes levelet egy olvasótól, aki jelezte, hogy ő eléggé képben van a repülőgép-szimulátorokat illetően, és erről van egy elég terjedelmes anyaga, amit akár az IDDQD-ra is kitehetek. Örömmel…..
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
IDDQD Checkpoint 5x14: CD Projekt 2019.09.05 23:36:06
Mivel múltkor a tizenötödik adást előrevettük a téma aktualitása miatt, most érjük be magunkat a számozással, és jön a tizennegyedik adás, mégpedig egy régi ismerőssel, a Gamer365-ös Klárival, aki már Remedy- és Prince of Persia-ügyben is helytállt nálunk. Most egy újabb szerelméről, a…..
Zarbon 2019.09.08 21:44:58
@molnibalage: szintezés az szörnyű volt, volt hogy 8as szinten találkoztam egy ellennel, utütttem vagy 15 percig és az életének a negyedét alig tudtam leütni, majd léptem 1 szintet és 1 perc alatt legyűrtem, what :d (megjelenés után játszottam nem tudom azóta változtattak e)
nagyon igényes játék a w3om, de maga a core gameplay nekem annyira nem adja, nameg geralté se vagyok igazán oda
vérnyúl Nincs többé Star Trek 2019.07.22 21:46:02
„Az űr a legvégső határ. Ennek végtelenjét járja az Enterprise csillaghajó, melynek feladata különös új világok fölfedezése, új életformák, új civilizációk fölkutatása, és hogy eljusson oda, ahová még ember nem merészkedett.”..
Zarbon 2019.07.22 23:14:59
IDDQD Checkpoint 5x10: Bungie 2019.06.29 21:14:44
Legutóbb kcisit megkavarodott a számozás az E3 miatt, a 9-es Checkpointra ráküldtük a 11-est, mert az E3-ra gyorsan rá akartuk dobni a show-t értékelő beszélgetésünket, és a 10-es adás akkor még bőven vágólapon volt. Ez lett ugyanis talán a leghosszabb adásunk, mindennel együtt két és negyed óra,…..
Zarbon 2019.06.30 20:46:21
IDDQD Checkpoint Mini #103: Nox 2019.06.21 23:41:25
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
A Maxis nevét elsősorban Will Wright designer játékairól ismerjük: kortól és ízléstől függően a SimCity, a Sims vagy a Spore jut a legtöbb ember eszébe a színes logo láttán. Pedig a Maxis ezen sikerprogramok mellett temérdek egyéb játékot is kiadott - és ezek jókora része ugyancsak…..
Zarbon 2019.05.13 21:25:54
@Karvaly: én szerettem, toltam anno nem keveset
IDDQD Checkpoint Mini #100: TETRIS 2019.05.03 21:38:40
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
Zarbon 2019.05.11 13:48:06
@Reactor: pedig még jó hogy nem csak a világ legnépszerűbb játéka létezik mert biztos hogy nem az én hobbym lenne akkor a gaming, 1 percre se kötött le soha
IDDQD Checkpoint 5x06: Zen Studios 2019.03.29 22:19:37
Tök véletlenül jött ki így, hogy az Operencia: The Stolen Sun megjelenésének napján jelenik meg podcastadásunk is a fejlesztőkkel. Amikor a felvétel készült, még nem volt publikus a premier dátuma (csak az, hogy már nagyon közel van), aztán valahogy pont így jött ki a vágás. Ja, igen, mert a játék…..
Zarbon 2019.04.07 11:37:02
@Grath: már ne is haragudj de a steam kis túlzással a pc megmentője volt, az epic store meg a fortniteból és kínaiak pénzén vásárolgatja az exclukat 0 értéket teremtve ezzel
az egyeduralkodó steamre kb onnan veszek kulcsot ahonnan akarok, az epic stora persze hogy nem így van, az meg hogy ficsörökben a steam mögött van fényévekkel már fel se hozom
Zarbon 2019.04.07 17:06:34
@p)ec: biztos nem könnyű (főleg az időjárás függvénye) bár van akinek 13 évesen is sikerült
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
Zarbon 2019.03.28 12:07:18
@Grath: ettől független jó lett :P kivéve az új vár :P
Zarbon 2019.03.28 12:08:54
@molnibalage: a kampány a storynk kívül arra jó hogy megismerd a játékot, képességeket a multira, ez érződik rajta de sztem mindig jól megoldották
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
Zarbon 2019.03.11 18:05:21
Akik a kilencvenes években áldoztak némi szabadidőt (esetleg pár vizsgaidőszakot) a M.A.G.U.S. nevű magyar asztali szerepjátéknak, valószínűleg ismeri a Rúna magazin nevét, és akkor már Kis Mészárosét is. KM (mint Kaland Mester, ééérted) egy karikatúrasorozat neve volt, elég jó ahhoz, hogy a…..
Zarbon 2019.02.18 18:28:24
@Stöki: köszi, ez kimaradt ;)
Zarbon 2019.02.19 15:12:30
@GyuszikaBaba: boszorkánymester és varázsló bár utóbbi jóval bonyolultabb volt
Különösebb csinnadratta nélkül érkezett el a századik nem Mini adásunk, amit külön nem terveztünk megünnepelni, mert ezt a száz adást vegyesen adták össze mindenféle retrós és kurrens témák, de még besztofok is, szóval csak annyiban emlékeztünk meg a jubileumról, hogy újra meghívtuk legelső…..
Zarbon 2019.02.06 14:56:30
Mindjárt karácsony, ezért amolyan ajándék gyanánt megsűrítjük az adásokat. Most éppen egy nem annyira retrós témával: ahogy tavaly is kibeszéltük az év legjobb játékait, idén is csináltunk egy ilyen adást, jól bevált vendégekkel. Szó esett a konkrét játékokon túl a PlayStation Classicról és a…..
Történelmi évad volt ez, a döntőbe ugyanis három olyan előadó jutott be (Stolen Beat, USNK, Tamáska Gabriella), akik közül egyik sem tud énekelni. Ehhez képest ugyan mindegy volt, ki nyer, de a rend kedvéért: a USNK nevű formáció lett a 2018-as X-Faktor nyertese. ByAlex mentoráltjai (a nagydöntőbe…..
Mindig örülünk, ha sikerül olyan vendéget szerveznünk, aki a játékipar üzleti kulisszái mögül érkezik, és sales/marketing oldalról mesél titkokat, mondjuk a magyar piacról. Galó István András ilyen ember: értékesítési vezetőként ott volt a tűzvonalban az Electronic Arts magyarországi indulásánál, és…..
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
Zarbon 2018.11.08 16:05:19
@Ironfist: az érdekes mert a mesterlövész megjelenése előtt 4!!!! évvel már jóval vállalhatóbb játékok jelentek litech motorral, és akkoriban nem úgy fejlődött a számítógépes grafika mint manapság
Mind tudtuk, hogy eljön a pillanat, amikor adást készítünk korunk egyik legnagyobb hatású és legnagyobbat bukott játékfejlesztőjéről, Peter Molyneux-ról. Csak azt nem tudtuk, hogy annyit pofázunk majd róla, hogy azzal rekordot döntünk - ugyanis bőven két óra fölött fejeztük be a beszélgetést…..
Zarbon 2018.09.24 18:11:19
@Komojtalan: ma is ír egy ember jó játékot és szép számmal készülnek is, így hívják indie játékfejlesztés :)
Zarbon 2018.09.25 12:33:41
@Bobby Newmark: AAAról szó nem volt, erre reagáltam
"Régen más volt a játék készítés, egy ember leült a Spectrum elé és 1 hónap alatt írt egy jó játékot."