Adatok
Leegor
0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Totalcar szerkesztősége két táborra szakadt. Voltam én, és voltak a többiek. Papp Tibi kimondta a fatvát. Vélemények az azonos című írásunkról...
Leegor
2009.07.07 15:27:01
@SirJohn:
Vetérigazgatói szinten védjük a semmiresejó hibridhajtást? Komoly...
"nincs korom és Nitrogén oxid kibocsátása, mind a kettő rákkeltő, toxikus anyag"
DPF szűrő, és akkor a nyílt autópályán fingja el magát, a városban ahol ez probléma nem köpköd kormot.
"- 2-5 kilométert tud megtenni 0 üzemanyag fogyasztással és káros anyag kibocsátás nélkül"
A Honda hibrid rendszere egy métert nem megy szennyezés nélkül.
"lényegesen értékállóbb mint egy átlagos flotta dízel autó"
Az lehet, de ha milliókkal drágább többlettudás nélkül, baszhatod...
"karbantartási költsége alacsonyabb"
Muhahaha... Ha kipusztul belőle valami, az mennyibe kerül? És majd 6-8 évesen ki fogja megjavítani és főleg mennyiért?
"tulajdonosáról pozitív képet mutat"
Ezt a sötétzöld agymosást meg inkább hagyjuk..
Vetérigazgatói szinten védjük a semmiresejó hibridhajtást? Komoly...
"nincs korom és Nitrogén oxid kibocsátása, mind a kettő rákkeltő, toxikus anyag"
DPF szűrő, és akkor a nyílt autópályán fingja el magát, a városban ahol ez probléma nem köpköd kormot.
"- 2-5 kilométert tud megtenni 0 üzemanyag fogyasztással és káros anyag kibocsátás nélkül"
A Honda hibrid rendszere egy métert nem megy szennyezés nélkül.
"lényegesen értékállóbb mint egy átlagos flotta dízel autó"
Az lehet, de ha milliókkal drágább többlettudás nélkül, baszhatod...
"karbantartási költsége alacsonyabb"
Muhahaha... Ha kipusztul belőle valami, az mennyibe kerül? És majd 6-8 évesen ki fogja megjavítani és főleg mennyiért?
"tulajdonosáról pozitív képet mutat"
Ezt a sötétzöld agymosást meg inkább hagyjuk..
Újabb két hét telt el, mikor azon kapta magát, hogy körbe-körbe járkál a garázsban, pucolgatja a szerszámokat, fölöslegesen megzsírozza a krokodilemelőt, kézbe veszi a hidegvágót, és hosszú percekig rugdal ide-oda a padlón egy szakadt porvédő gumit. Rá kellett…..
A felismerhetetlenségig összetört Renault Laguna IIIEgyetlen összetört autó sem szép látvány, de ez a szinte új, harmadik generációs Laguna a Duna Autó udvarán kifejezetten szívszorító. Csillogó tesztautókkal szoktam ilyen futásteljesítménnyel (alig pár ezer kilométer),…..
Nem tartott sokáig eladni, talán egy bő hetet, ha fenn volt a hirdetési oldalon (amit belcéges ügyek miatt nem illik épp itt reklámoznom). A legfontosabb tanulság: öreg, olcsó autó eladásánál még mindig nem jövedelmező őszintének lenni Magyarországon. Szar a felismerés, de ha a…..
Elég sokan értesültek róla itt a Belsőségben, hogy lyukas, öreg, szürke állólámpásunk, Bazeg, aki két éven át hű társunk volt itthoni és külföldi nyaralásaink során, eladósorba került. Elég sokan kifogásolták, miért nem tartom meg, úgy látszik, nem értették a…..
Nem kéne eladósodni, nem kéne túlköltekezni, de annyira parádésan ramaty a magyar használtautó felhozatal, hogy laikusként lehetetlen használhatót választani. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Elölről a Cruze szinte teljesen olyan, mint a mi Ignisünk, de első pillantásra is feltűnik az eltérő, ám éppoly hangsúlyosan tálalt embléma. A Suzuki szögletes S betűje helyén itt a Holden krómozott, focizó oroszlánja díszeleg. A fekete légbeömlő a Cruze-on kiterjed a…..
Ezerkilencszázkilencvenkettő. Hét éves vagyok. Koromhoz képest igen előrehaladott autóbuzisággal vagyok megfertőzve, köszönhetően a csehszlovák autósújságoknak, tévéműsoroknak, autóállománynak és a külföldi rokonaimtól kapott autókatalógusoknak. Novemberi délután, már…..
A beszédes autó Szerintem első autónak tökéletes, még sosem hagyott cserben az út szélén, egyszer kellett csak hazavontatni, mert az olajszűrő eldugult, és a kocsi mondta, hogy nincs olajnyomás, a motort azonnal állítsam le. A vaddisznó Létra építve a…..
Leegor
2008.12.01 00:20:22
CsakNorrisz 2 hónapja vár a Közlekedés Biztosító Egyesület döntésére és a biztosítás kifizetésére, pedig a balesete egyértelmű volt: a károkozó másik fél elismerte felelősségét és kész. Ehhez képest most folyik a felülvizsgálat felülvizsgálata, CsakNorrisznak pedig ki…..
(x), azaz hirdetés, kezdhetném mondandómat, és a fal felé fordulva akár hüppöghetnék is. Kevés autóm volt az életben, ami derekasabban szolgált volna Bazegnél. Talán nem is volt, hiszen Bazeg sose hagyott ott, egy lényeges szerve sem mondta be az unalmast valahol a farkasvonyító…..
Leegor
2008.11.20 18:17:55
Ubul
Nem érdemes erre rákölteni 1,5-2 millió Ft-ot, ezért:
www.hasznaltauto.hu/2330583_mercedes-benz_w115_1969
És akkor megspóroltál magadnak 1-2 évi szopást. Majd ha egy OT-s 4-5 millió lesz (hamarosan), akkor érdemes nekiállni Bazegnak is. Addig meg csak olcsó hobbiautó..
Nem érdemes erre rákölteni 1,5-2 millió Ft-ot, ezért:
www.hasznaltauto.hu/2330583_mercedes-benz_w115_1969
És akkor megspóroltál magadnak 1-2 évi szopást. Majd ha egy OT-s 4-5 millió lesz (hamarosan), akkor érdemes nekiállni Bazegnak is. Addig meg csak olcsó hobbiautó..
Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb? Abban legalább van egy jópofa ötlet, az a külön is - egyben is nyíló ötödik ajtó.
Ha én lennék a világ autós újságírói, a második generációs Prius óta nem osztottam volna díjat. Az az autó…..
Leegor
2008.11.18 22:52:30
29 Palms
O.K. igazad van, de ez nem csak a VW csoportnál működik így, hanem majdnem mindenhol. Nézd meg az Opel vagy a Ford konfigurátort, ugyanolyan irreális számok jönnek ki azokkal is.
"Megnézem a köetkező passatot stb. Nem lesz megint semmi különbség."
Mondjátok már meg nekem drágáim, hogy ha egy tipus (Golf,Passat) évtizedek óta piacvezető a saját kategóriájában, akkor mi a retkes f@szért kéne rajta alapjaiban változtatni? A többségnek jó így, akinek nem, az vegye a Scirocco-t vagy a Passat CC-t. Vagy ne vegyen VW-t.
"a két hullaszállító belterű gyár rajongói hogy marják egymást"
Mennyivel hullaszállítóbb, mint bármelyik japán? Akiknél még egy kibaszott világos belsőt sem lehet kérni. (Pl. Mazda)
O.K. igazad van, de ez nem csak a VW csoportnál működik így, hanem majdnem mindenhol. Nézd meg az Opel vagy a Ford konfigurátort, ugyanolyan irreális számok jönnek ki azokkal is.
"Megnézem a köetkező passatot stb. Nem lesz megint semmi különbség."
Mondjátok már meg nekem drágáim, hogy ha egy tipus (Golf,Passat) évtizedek óta piacvezető a saját kategóriájában, akkor mi a retkes f@szért kéne rajta alapjaiban változtatni? A többségnek jó így, akinek nem, az vegye a Scirocco-t vagy a Passat CC-t. Vagy ne vegyen VW-t.
"a két hullaszállító belterű gyár rajongói hogy marják egymást"
Mennyivel hullaszállítóbb, mint bármelyik japán? Akiknél még egy kibaszott világos belsőt sem lehet kérni. (Pl. Mazda)
Ha valaki novemberben vesz új motort, elég sokáig tart a szezon. Hiába szedtem össze múlt héten egy arcüreggyulladást, nem azt a tanulságot vontam le, hogy 2008-ra harangoztak a motorozásnak, hanem vettem egy szintetikus bankrabló-kámzsát a bukó alá, melyet hívnak balaklavának…..
Végre sikerült! 10 hónap kitartó vadászata, és jó néhány év rendületlen vágyakozása utan végre találtam egyet!Az autó minden extrát tartalma... Újra frissült a Digó limó Az elektronika. Mióta megvettem nincs csomagtér-világítás, az érintkező tök jó, amikor felnyitom…..
Már látom magam előtt a nekivörösödött olaszautó-gyűlölőket, régiautó-utálókat, a világ olcsóbb járművével járkáló felét köztörvényes bűnözőnek tekintő olvasókat, amint e poszt olvasásának első harmadában kicsit közelebb húzzák a monitort, alaposan kitágulnak…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
[x] 1.6 TDCi Focus kéne, 1.5 millióval kevesebbért