Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kamikazeee

0 bejegyzést írt és 65 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy japánautó-találkozóba. Hiszen éppen mindenki fotózza a wankeles RX-7-est, aztán a következő pillanatban... (A videóért köszi Eckhardt Balázs cimborámnak.) ..
Annak idején, amikor a nyolcvanas évek über-Porschéja, a 959-es megjelent, már tudta a gyártó, hogy előbb utóbb-tovább kell majd lépni. Tudták jól, hogy egy olyan őrült fegyverkezési verseny veszi kezdetét, amely azóta is tart. Mert tény, hogy már a 959-F40 páros előtt is…..
Hű, kedves naplóm, te aztán megsárgultál, mióta nem találkoztunk. Elnézést, de előbb külföldön voltam, aztán nagyon sokat dolgoztam, aztán náthás lettem, és rossz volt a számítógépem is, aztán meg pont megírtam két posztot, de megette a kutya. Most viszont csikósi…..
Boldog új évet, pupákok! A Karotta-háztartás halmazati influenzafertőzéstől szenved, így sajnos a szokásos szószátyárságra nem számíthattok, mert nem nagyon látok a láztól. Viszont nagyszerű örömhíreim vannak. Egyrészt elkészült a Hangyász futóműállítás utáni…..
Az a bizarr helyzet állt elő, hogy annyira eltemet az internet feltalálása mint irodai tevékenység, hogy a Hangyász épülésének blogja jelenleg rosszabbul halad, mint az épülés maga. Ha ezt tavaly mondja nekem valaki, a hisztérikus gúnykacajomtól leszakadtak volna a belső…..
Mindennél súlyosabb tiprás van, amióta a Hangyász megérkezett az OMG és Lajcsi kezei közé. Mivel bő három hét van hátra a hivatalos debütálásig, és az érdemi összeszerelés el sem kezdődött, Lajos éjszakába nyúló munkanapokon át szabja, alakítja és fényezi az új…..
kamikazeee 2012.08.07 15:24:42
@2-More:

Az olajhűtővel szerintem nem lesz gond, ugyanis azt Karotta mester tőlem "szerválta". (Korábbi ígéretemhez méltóan - követendő szponzori felajánlásként -, jelentős kedvezménnyel nyújtottám át neki egy japán Greddy (Trust) olajhűtőt.) Azzal nem lehet gond, hiszen japán és drága... :)
kamikazeee 2012.08.07 16:08:28
@SZPTRSZB: A legtöbb RWD-s Nissan diffi hátán van hűtőbordázat, a bele kerülő 200SX-én meg pláne. (A Datsunon eredetién persze valószínűleg még nincs.)
"Ülök a szobámban búsan, egyedül,És a fájó múltra gondolok.Odakünn az utcán lassan fény dereng,És az órán pereg a homok."(Farkas-Boros) Kalendariánus érdeklődésű olvasóimnak feltűnhetett, hogy az elmúlt két hétfő nem volt hangyászhétfő. Ennek egyrészt…..
Az utolsó 100 napot alaposan be kell osztani. Ezt erősítette meg bennem a múlt péntek, amikor először – és egészen biztosan utoljára – veszekedtünk egy kicsit Adorjánnal. A helyzet az, hogy a dicsőséges áprilisi hadjárat meglehetősen lehangolóan alakult. Ezt a keserű…..
kamikazeee 2012.05.22 21:29:54
@tök mindegy: Természetesen más lenne a motiváció, ha egyben leraknádd a lóvét... - de akinek egyben van enyi pénze, az eleve nem egy őskori leletet építget, hanem kész, gyárilag épített versenyautót, vagy valami nagy brutál állatot (Mustang, Skyline, Impreza vagy Evo) tuningol, amihez igazából nem kell szakértelem, csak behúzod az alkatrészeket a kosárba, és otthon a posta bontás után egyszerűen csak bepattintod...
Viszont akkor hol maradna az együttérzés, az elismerés, majd a végén a dicsőség, és ez a blog sem arról szolna, amiről most, a közlöny közelsem lenne ennyire olvasmányos és szórakoztató...
Egy ilyen autó megépülése hatralmas közönségsikernek örvend, - ezért nem értem, hogy miért nem jelentkezett még egyetlen szponzor sem - mert ha valaha elkészül majd, közel ugyanannyian tapsolják majd meg, mint Michelisz Norbit a Hungaroringi győzelme után...
Ui.: Erősen gondolkozom, hogy (hirtelen felindulásból) a "nagy multiknak", és leendő szponzoroknak példát mutatva - ha nem is anyagilag, de alkatrészügyileg - segítséget nyújtok Karottának, annak ellenére, hogy anyagilag és építésügyileg nála jóval rosszabul állok. (mindezt úgy, hogy életemben egyetlen egyszer találkoztam vele, és még fél percet sem beszéltünk egymással.
kamikazeee 2012.05.23 09:52:36
@nick:: Ez tulajdonképpen annyit takar, hogy a szándék továbbra is megvan, de ha komolyan érdekli az ajánlatom, akkor jelentkezzen Ő érte... (ismeri az elérhetőségeimet)
Ui.: Ha nem is teljesen ingyen, mert azért én sem vagyok a máltai szeretetszolgálat, de hangsúlyozom, hogy JELKÉPES ÖSSZEGÉRT juthatna hozzá egy ilyesmihez...
www.greddy.com/products/ic-oil-rad/oilcooler/
kamikazeee 2012.05.23 10:04:19
@nick:: Ezt úgy értem, hogy az ajánlatom továbbra is áll.
Mivel újonnan 900 dolláros alkatrészről van szó, ezért ha nem is teljesen ingyen, de csak Ő, csak MOST jelképes összegért juthat hozzá, amennyiben jelentkezik... - elvileg ismeri az elérhetőségeimet.
 Felhívásunk kérdezz-felelek-posztja.UPDATE: A nagy érdeklődésre való tekintettel gyorsan megtudtuk a bérsisak, transzponder (köridő méréshez) és a komplett box bérleti díját, íme:         Bukósisak – kb. 25-30 darab áll…..
Mivel egyetlen versenyautós cikk sem nélkülözheti az ismeretlen emberek nevével történő bennfenteskedést, essünk is túl rajta: úgy fest, Akira Nakai lenyomja Bob Sharpot. Aki már ennyiből nagyjából érti, mire gondolok, annak feltehetően karikásak a szemei és romokban hever a nemi…..
Majdnem úgy lett, hogy poszt helyett egy "Betegség miatt zárva" tábla fityeg a Közlönyön, de Adorján nem bírt magával, és lázmérővel a hóna alatt számolt egy kis váltóáttételt. Nagy szerencse ez mindannyiunknak, különben itt most az Ackermann-kormánygeometria mélységeivel…..
kamikazeee 2012.01.31 14:46:35
@kamikazeee:

Úgy rémlik, hogy az S12-es Silvia (GrandPrix) kormányműve kb. 2 koptól koppig...
Miért van, hogy a B-csoportról mindenkinek a Lancia 037 és Delta S4, az Audi S1, a Peugeot 205 T16, és a Ford RS200, esetleg az mg Metro 6R4 jut eszébe. Pedig van egy ikonikus darab, ami a magyar ralisport történetének is kitörölhetetlenül rész: A Renault R5 Maxi Turbo. Középmotor,…..
kamikazeee 2012.01.30 11:48:53
@Dennis01:

Hiába vártak Ferjánczék az R5 Turbo Maxira, azt végül inkább a "fakezű" Carlos Sainznak adták, és nekik csupán egy régebbi típust ajánlottak fel. - na ezért váltottak Quattrora!
Nos, íme a Gt5 egyik sarkalatos pontja, a beígért feature-ök, illetve mi teljesült ezek közül. Cockpit nézet, műszerfal: A legjobban fájó dolog, hogy vannak premium és standard modellek. A premiumok rendelkeznek teljes belső nézettel, míg amazok sajnos nem, ráadásul a…..
kamikazeee 2012.01.27 13:48:49
Mivel inkább mindenki játszik, mint hogy kommenteket írjon, ezért én megteszem, amit meg kell tennem. A látvány csillagos 5-ös, de...
... pár hónappal ezelőtt még a GT4-gyel játszottam, így elég frissek az összehasonlítási tapasztalataim! (Természetesen GT módról - A-Spec-ről - offline kapcsolatban beszélek).
Meseszép a GT5, de...:
- az egész karrier mód valahogy olyan, mintha csak demóverzió lenne. A versenyek száma drasztikusan megfogyatkozott, (Bajnokságnak neveznek olyan sorozatot, amiben 2x 3 kört kell megtenni!? - ez szörnyű.) A márkaversenyek teljesen eltűntek, pedig szinte ezek voltak a legélvezetesebbek. - sőt, igazából csak ezek miatt játszottam a GT4-essel hüjére magam. (Még abban reménykedtem, hogy ha feldugom a netre, akkor majd utólag letölti ezeket... - töltött is vagy 2,5 GB-nyi frissítést, de szinte semmi nem változott.)
- valahogy az ellenfeleket itt még gyengébben vállogatja össze a gép (ez már a GT4-ben is észrevehető hiba volt, de itt még inkább könnyítve van. (Ezúton kérem a japán fejlesztőket, hogy ne az egyenruhás iskoláslányokra kalibrálják a programot.
- mivel alapból gyengék az ellenfelek (a tuningolásnak lényegében nem sok értelme van..(ugyanazt az autót több sorozatba pedig szinte fel sem tudod használni.) Nagy általánosságban egy falkavezér van, ha azt az első körben meg tudod előzni, akkor garantáltan nyertél. (Én szinte csak gyári, avagy tuningmentes autókkal indulok, és általában még így is simán megverem őket. - vagy ennyire jó lennék?)
- a nyereményautóknak nagyon örül az ember, nagyon szépek is, de igazából hasznavehetettlenek. Hiszen csak ugyanabban a versenysorozatban indulhatsz velük, amit már épp megyertél.
- Credit rendszer, alapvetően nincs vele gond, de a neten keresztüli módokban (2 vagy 3) akár a 3-4 szeresét is megkapod, pedig semmivel nem nehezebb, mint az offline játék.
- Autók és árak. A legtöbb felhasználó használt autókat vásárol, és így egész szépen lehet haladni a csúcs felé... Majd jön a 60-70-es évekbeli sportkocsik versenye, amihez kéne venni egy nevezhető (számunkra elérhetetlen) verdát, hiszen csak szalonból lehet hozzájutni 20 milliós kreditért! (Ahhoz, hogy ennyit összegyűjtsünk sokkal élevezetesebbnek kellene lennie a versenyeknek.)
- 1000 autó! - ezt sajnos erőssen megkérdőjelezhető!?! (Az autók kiválasztásakor van mellettük egy szám ami leginkább csak 300-500 között mozog.) A szalonokból is megvásárolható autók választéka közel feleannyi, mint a GT4-ben. A használt kereskedésben is elég gyenge a választék (a japán tömegmodellek kivételével.) Online üzemmódnál a használtautó választék azért jóval színesebb. De az állítólagos 1000 modell (amelyeket a versenyekre néha berak ellenfélként) közül mégsem juthatsz hozzá akármelyikhez, avagy sosem tudod mind az ezer modelt kipróbálni. (Az online csatlakozáskor letöltött pár új autót is amelyek nagyon szépek, de nem használhatóak, az élesítéshez fel kellene menni újból a netre és pár műveletet végigcsinálni. - vagy fizetni.)
Tehát mindent összevetve a GT5 nekem hatalmas csalódás, ugyan a vízuális élmény makulátlan, de a karrier mód annyira rövidre sikerült, hogy ezért még pénzt sem szabadna elkérniük... :(
Nos megérkezett, rengeteg csúszás, pletyka, csalódás és várakozás után. Sokan már le is mondtak róla, még mielőtt kipróbálhatták volna, de látva a készterméket, szerintem sokan a kipróbálása után teszik majd ugyanezt. Szentségtörés? Nem hinném, inkább realista…..
kamikazeee 2012.01.27 13:37:28
Mivel inkább mindenki játszik, mint hogy kommenteket írjon, ezért én megteszem, amit meg kell tennem. A látvány csillagos 5-ös, de...
... pár hónappal ezelőtt még a GT4-gyel játszottam, így elég frissek az összehasonlítási tapasztalataim! (Természetesen GT módról- A-Spec-ről-offline módról beszélek).
Meseszép a GT5, de sajnos a GT4 élvezetesebb:
- az egész karier mód valahogy olyan, mintha csak demóverzió lenne. A versenyek száma drasztikusan megfogyatkozott, (Bajnokságnak neveznek olyan sorozatot, amiben 2x 3 kört kell megtenni!? - ez szörnyű.) A márkaversenyek teljesen eltűntek, pedig szinte ezek voltak a legélvezetesebbek. - sőt, igazából csak ezek miatt játszottam a GT4-essel hüjére magam. (Még abban reménykedtem, hogy ha feldugom a netre, akkor majd utólag letölti ezeket... - töltött is vagy 2,5 GB-nyi frissítést, de szinte semmi nem változott.)
- valahogy az ellenfeleket itt még gyengébben vállogatja össze a gép (ez már a GT4-ben is észrevehető hiba volt, de itt még inkább könnyítve van. (Ezúton kérem a japán fejlesztőket, hogy ne az egyenruhás iskoláslányokra kalibrálják a programot.
- mivel alapból gyengék az ellenfelek (a tuningolásnak lényegében nem sok értelme van..(ugyanazt az autót több sorozatba pedig szinte fel sem tudod használni.) Nagy általánosságban egy falkavezér van, ha azt az első körben meg tudod előzni, akkor garantáltan nyertél. (Én szinte csak gyári, avagy tuningmentes autókkal indulok, és általában még így is simán megverem őket. - vagy ennyire jó lennék?)
- a nyereményautóknak nagyon örül az ember, nagyon szépek is, de igazából hasznavehetettlenek. Hiszen csak ugyanabban a versenysorozatban indulhatsz velük, amit már épp megyertél.
- Credit rendszer, alapvetően nincs vele gond, de a neten keresztüli módokban (2 vagy 3) akár a 3-4 szeresét is megkapod, pedig semmivel nem nehezebb, mint az offline játék.
- Autók és árak. A legtöbb felhasználó használt autókat vásárol, és így egész szépen lehet haladni a csúcs felé... Majd jön a 60-70-es évek sportkocsik versenye, amihez kéne venni egy nevezhető verdát (a számunkra elérhetetlen) hiszen csak szalonból lehet hozzájutni 20 milliós kreditért! (Ahogy hogy ennyit összegyűjtsünk élevezetesebbnek kellene lennie a versenyeknek.)
- 1000 autó! - ezt sajnos erőssen megkérdőjelezhető!?! (Az autók kiválasztásakor van mellettük egy szám ami leginkább csak 300-500 között mozog.) A szalonokból is megvásárolható autók választéka közel feleannyi, mint a GT4-ben. A használt kereskedésben is elég gyenge a választék (a japán tömegmodellek kivételével.) Online üzemmódnál a használtautó választék azért jóval színesebb. De az állítólagos 1000 modell (amelyeket a versenyekre néha berak ellenfélként) közül mégsem juthatsz hozzá akármelyikhez, avagy sosem tudod mind az ezer modelt kipróbálni. (Az online csatlakozáskor letöltött pár új autót is amelyek nagyon szépek, de nem használhatóak, az élesítéshez fel kellene menni újból a netre és pár műveletet végigcsinálni.)
Tehát mindent összevetve a GT5 nekem hatalmas csalódás, ugyan a vízuális élmény makulátlan, de a karrier mód annyira rövidre sikerült, hogy ezért még pénzt sem szabadna elkérniük!
Mivel a héten további futómű-számolgatás és fémvagdosás történt elsősorban, és azzal nem merlek megint fárasztani benneteket, ezért inkább képregényes jelleggel szaladjunk át a bejárt úton. Egy éve itt tartottunk: a Hangyász orra lenyesve, a gyári nyúlványok a helyükön,…..
Egyéves évfordulónk alkalmából B.Capelluti már bemutatott egy olasz álmot, melyet a Lancia tervezett a végül meg nem valósult S csoportba. A fejlesztés Németországban is gőzerővel folyt, viszont ennek eredményét - az AUDI Group S Prototype-ot - hivatalosan sosem mutatták be.…..
Az FIA kiadta a WTCC-ben futó típusokra vonatkozó 2012-es minimumsúly adatokat. Az egyes autók tehát nem lehetnek a megadottnál kisebb tömegűek, és erre jönnek majd a versenyhétvégék során kiosztott pluszsúlyok. Az FIA láthatóan törekedett arra, hogy amennyire csak lehet,…..
kamikazeee 2012.01.23 15:55:38
@Tomcy:

Itt nem a BMW-n van a hagsúly (illetve Norbi miatt igen.) Ez nem új keletű dolog, már a 90-es években a német STW (vagy akár a BTCC) bajnokságban is így volt. A Fronthajtású autóknál +30 kilóval voltak nehezebbek a hátsókerekesek (csak BMW), majd megjelentek a +100 kilóval nehezebb öszkerekesek (pl. Audi A4 Q), amelyek tapadása annyival jobb volt, hogy ezentúl szinte már csak ilyenekkel lehetett nyerni. (De ott legalább közel egységes volt a motorerő és a nyomaték!) Az egész nagyon kezd hasonlítani a FIA GT3-as szisztémához, ahol szintén autónként állapítják meg legkisebb menetkész súlyt! - de hogy pontosan mi alapján, arra semmi féle információt nem találtam sehol. (Őszintén ilyen feltételeket látva melyik autógyár csatlakozna még a sorozathoz!?!) - azaz (én úgy gondolom, hogy) a WTCC napjai innentől meg vannak számlálva!
Csütörtök este két férfit cipeltem haza, hogy szalonnás hamburger felett a Hangyász felfüggesztésének ívein és szögein elmélkedjünk. Jó volt, ha nem is mondanám, hogy készen vagyunk. Az egyszer biztos, hogy elvileg nem lehetetlen viszonylag épeszű megoldást találni, olyat, ahol…..
kamikazeee 2012.01.17 17:22:14
@w a s d:
Én csak coilover szettről beszéltem, azaz külön gátlókról és rugókról nem! De ha valóban minden típushoz kínálnak coilovert az már eleve gyanús, mert a K-Sport is mindhez kínál!!!
(Ebből is az látszik, hogy nem egy-egy tipusra fejlesztek, hanem a meglévő pár "sablont" próbálgatták betolni a típus alá is.
kamikazeee 2012.01.17 17:23:32
@kamikazeee:
...azaz a többi típus alá is.
kamikazeee 2012.01.17 18:51:35
@w a s d:

Ahha, akkor nagy valószínűséggel a BC-Racingra gondolsz! Mi elvileg viszonteladójuk vagyunk (de bevallom megrendelés hiányában ezidáig nem rendeltünk tőlük.) Hogy hol gyártják azt pontosan még én sem tudom, de annyit elárulok, hogy ha valami nincs raktárkészleten, akkor 1-2 hetet várni kell, amire megérkezik "Amerikából". A 2012-es árakat ugyan még nem ismerem, de amennyiben komoly a vásárlási szándékod, keress meg bizalommal, mert ingyen szállítást! és pár százalék kedvezményt is spórolhatsz, mint ha Angliából rendelnéd. Bővebb info: kamikazeee(kukac)mailbox.hu
Mivel ünnepelhetnénk egyéves születésnapunkat? Egy híres versenyző bemutatásával? Valami ismeretlen videóval a rali hőskorából? Egy interjúval? Talán valamelyik gruppebés szörnyeteg ismertetésével? Egyik sem az igazi. Talán a valaha papírra álmodott egyik leginnovatívabb…..
Ma délben a menzán Csikós kolléga megkérdezett, tudom-e, hogy mennyit futott a múlt heti Hangyász Hétfő. – Nem én – feleltem, és felidéztem magamban a levelet, amiben beküldtem a posztot a TC levlistájára "2000 jól megérdemelt oldalletöltés" felütéssel. Nagyjából ennyire…..
kamikazeee 2012.01.10 22:53:47
@kamikazeee:

Sajnos a mostani Volvós teszt nem annyira átfogó, mint anno az Audis TT-s. Az alap Volvo C30 D4 (177 LE/1487 Kg) a Hockenheim ringen 1:22,6-os időt ment. A sportrugókkal illetve 215 helyett 225 széles gumikkal ezt sikerült 1:20,8-ra levinni. Majd következett egy +18 lóerős chiptuning, (a nyomaték 400Nm-ről 460Nm-re ugrott) de köridő tekintetében változást nem eredményezett, mert csontra ugyanilyen időt bírtak vele menni.
Végül lecserélték a 300-as első fékrendszert 326-osra és négydugattyús (Ate) nyergekre, de ezzel is csak minmális javulást értek el, mert a legjobb időeredmény 1:20,5 lett. (Azaz a legfontosabb a futómű. Gondolom a pluszmotorerő kiaknázását a váltó áttételezése miatt nem lehetett érezni, és a végsebesség 220-ról is csak 225-re emelkedett.)
kamikazeee 2012.01.11 09:26:14
@fujita:

Ki gondolta volna, hogy már Ugandában is van kék LED... :) - ez ott már valóban űrtechnikának számít.