Adatok
kamikazeee
0 bejegyzést írt és 65 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy japánautó-találkozóba. Hiszen éppen mindenki fotózza a wankeles RX-7-est, aztán a következő pillanatban...
(A videóért köszi Eckhardt Balázs cimborámnak.)
..
kamikazeee
2015.06.23 09:12:04
Szerintem az a Troll király, aki ezt a semmilyen valamit hírnek minősítette! Ui.: Ennél még a hiradókban mutogatott állatkölykök is érdekesebbek.
Annak idején, amikor a nyolcvanas évek über-Porschéja, a 959-es megjelent, már tudta a gyártó, hogy előbb utóbb-tovább kell majd lépni. Tudták jól, hogy egy olyan őrült fegyverkezési verseny veszi kezdetét, amely azóta is tart. Mert tény, hogy már a 959-F40 páros előtt is…..
kamikazeee
2014.05.16 09:51:31
@pberencz: Na igen a cikkből az nem derült ki, hogy ez a 3,6 vagy a 4,2 literes Audi V8 motor...
Karotta Közlöny
Hangyász hétfő 48-49: Oké, idióta vagyok. Most kérem vissza a lovaimat!
2013.05.22 22:07:48
Hű, kedves naplóm, te aztán megsárgultál, mióta nem találkoztunk. Elnézést, de előbb külföldön voltam, aztán nagyon sokat dolgoztam, aztán náthás lettem, és rossz volt a számítógépem is, aztán meg pont megírtam két posztot, de megette a kutya. Most viszont csikósi…..
Boldog új évet, pupákok!
A Karotta-háztartás halmazati influenzafertőzéstől szenved, így sajnos a szokásos szószátyárságra nem számíthattok, mert nem nagyon látok a láztól. Viszont nagyszerű örömhíreim vannak. Egyrészt elkészült a Hangyász futóműállítás utáni…..
Az a bizarr helyzet állt elő, hogy annyira eltemet az internet feltalálása mint irodai tevékenység, hogy a Hangyász épülésének blogja jelenleg rosszabbul halad, mint az épülés maga. Ha ezt tavaly mondja nekem valaki, a hisztérikus gúnykacajomtól leszakadtak volna a belső…..
Most bánom csak igazán, hogy ellógtam a gépelésórákat annak idején. Ha nekem 16 éve azt mondja valaki a Külkeren, hogy gyakorold rendesen az asdf-jklé-t, büdös kölyök, vagy nem fogod győzni a tempót, amivel Powered Áki a Nissan 350Z-motoros Datsun Z-det építi, biztos hozzávágok…..
Karotta Közlöny
Hangyász hétfő 34 - vázhegesztés, üzemanyagrendszer, elektromosság, külkereskedelem, halál
2012.10.09 22:34:13
Amióta PWRacing Ákinál regenerálódik az Időnként Kissé Elátkozottnak Tűnő Datsun 260Z, aka Hangyász, azóta olyan, mintha én egy közel fénysebességgel távolodó űrhajóról szemlélném a dolgokat. Míg nálam egyet rebben a másodpercmutató, Baksán elkészül egy fél…..
Karotta Közlöny
Hangyász hétfő 32: Kormányozható, sebváltható, fékezhető Hangyász
2012.09.24 21:19:09
Ha valaki két hete teszi elém ezt a posztot, azzal, hogy én írtam a jövőben, drogozással gyanúsítom meg. Természetesen nem azért, mert blogposztokat mutogat a jövőből, ehhez elég egy hiperhajtómű a NASA-tól. Hanem azért, mert ami itt olvasható, az színtiszta science fiction a…..
Mindennél súlyosabb tiprás van, amióta a Hangyász megérkezett az OMG és Lajcsi kezei közé. Mivel bő három hét van hátra a hivatalos debütálásig, és az érdemi összeszerelés el sem kezdődött, Lajos éjszakába nyúló munkanapokon át szabja, alakítja és fényezi az új…..
kamikazeee
2012.08.07 15:24:42
@2-More:
Az olajhűtővel szerintem nem lesz gond, ugyanis azt Karotta mester tőlem "szerválta". (Korábbi ígéretemhez méltóan - követendő szponzori felajánlásként -, jelentős kedvezménnyel nyújtottám át neki egy japán Greddy (Trust) olajhűtőt.) Azzal nem lehet gond, hiszen japán és drága... :)
Az olajhűtővel szerintem nem lesz gond, ugyanis azt Karotta mester tőlem "szerválta". (Korábbi ígéretemhez méltóan - követendő szponzori felajánlásként -, jelentős kedvezménnyel nyújtottám át neki egy japán Greddy (Trust) olajhűtőt.) Azzal nem lehet gond, hiszen japán és drága... :)
kamikazeee
2012.08.07 16:08:28
@SZPTRSZB: A legtöbb RWD-s Nissan diffi hátán van hűtőbordázat, a bele kerülő 200SX-én meg pláne. (A Datsunon eredetién persze valószínűleg még nincs.)
Karotta Közlöny
Hangyász hétfő 23 – Szeretném a homokórát megállítani, avagy üvegszál, kipufogó és csőváz
2012.07.03 00:45:00
"Ülök a szobámban búsan, egyedül,És a fájó múltra gondolok.Odakünn az utcán lassan fény dereng,És az órán pereg a homok."(Farkas-Boros)
Kalendariánus érdeklődésű olvasóimnak feltűnhetett, hogy az elmúlt két hétfő nem volt hangyászhétfő. Ennek egyrészt…..
Karotta Közlöny
Hangyász hétfő 20 – A világ legnagyobb autóépítő projektmenedzsment táblázata
2012.05.21 22:29:00
Az utolsó 100 napot alaposan be kell osztani. Ezt erősítette meg bennem a múlt péntek, amikor először – és egészen biztosan utoljára – veszekedtünk egy kicsit Adorjánnal. A helyzet az, hogy a dicsőséges áprilisi hadjárat meglehetősen lehangolóan alakult. Ezt a keserű…..
kamikazeee
2012.05.22 21:29:54
@tök mindegy: Természetesen más lenne a motiváció, ha egyben leraknádd a lóvét... - de akinek egyben van enyi pénze, az eleve nem egy őskori leletet építget, hanem kész, gyárilag épített versenyautót, vagy valami nagy brutál állatot (Mustang, Skyline, Impreza vagy Evo) tuningol, amihez igazából nem kell szakértelem, csak behúzod az alkatrészeket a kosárba, és otthon a posta bontás után egyszerűen csak bepattintod...
Viszont akkor hol maradna az együttérzés, az elismerés, majd a végén a dicsőség, és ez a blog sem arról szolna, amiről most, a közlöny közelsem lenne ennyire olvasmányos és szórakoztató...
Egy ilyen autó megépülése hatralmas közönségsikernek örvend, - ezért nem értem, hogy miért nem jelentkezett még egyetlen szponzor sem - mert ha valaha elkészül majd, közel ugyanannyian tapsolják majd meg, mint Michelisz Norbit a Hungaroringi győzelme után...
Ui.: Erősen gondolkozom, hogy (hirtelen felindulásból) a "nagy multiknak", és leendő szponzoroknak példát mutatva - ha nem is anyagilag, de alkatrészügyileg - segítséget nyújtok Karottának, annak ellenére, hogy anyagilag és építésügyileg nála jóval rosszabul állok. (mindezt úgy, hogy életemben egyetlen egyszer találkoztam vele, és még fél percet sem beszéltünk egymással.
Viszont akkor hol maradna az együttérzés, az elismerés, majd a végén a dicsőség, és ez a blog sem arról szolna, amiről most, a közlöny közelsem lenne ennyire olvasmányos és szórakoztató...
Egy ilyen autó megépülése hatralmas közönségsikernek örvend, - ezért nem értem, hogy miért nem jelentkezett még egyetlen szponzor sem - mert ha valaha elkészül majd, közel ugyanannyian tapsolják majd meg, mint Michelisz Norbit a Hungaroringi győzelme után...
Ui.: Erősen gondolkozom, hogy (hirtelen felindulásból) a "nagy multiknak", és leendő szponzoroknak példát mutatva - ha nem is anyagilag, de alkatrészügyileg - segítséget nyújtok Karottának, annak ellenére, hogy anyagilag és építésügyileg nála jóval rosszabul állok. (mindezt úgy, hogy életemben egyetlen egyszer találkoztam vele, és még fél percet sem beszéltünk egymással.
kamikazeee
2012.05.23 09:52:36
@nick:: Ez tulajdonképpen annyit takar, hogy a szándék továbbra is megvan, de ha komolyan érdekli az ajánlatom, akkor jelentkezzen Ő érte... (ismeri az elérhetőségeimet)
Ui.: Ha nem is teljesen ingyen, mert azért én sem vagyok a máltai szeretetszolgálat, de hangsúlyozom, hogy JELKÉPES ÖSSZEGÉRT juthatna hozzá egy ilyesmihez...
www.greddy.com/products/ic-oil-rad/oilcooler/
Ui.: Ha nem is teljesen ingyen, mert azért én sem vagyok a máltai szeretetszolgálat, de hangsúlyozom, hogy JELKÉPES ÖSSZEGÉRT juthatna hozzá egy ilyesmihez...
www.greddy.com/products/ic-oil-rad/oilcooler/
kamikazeee
2012.05.23 10:04:19
@nick:: Ezt úgy értem, hogy az ajánlatom továbbra is áll.
Mivel újonnan 900 dolláros alkatrészről van szó, ezért ha nem is teljesen ingyen, de csak Ő, csak MOST jelképes összegért juthat hozzá, amennyiben jelentkezik... - elvileg ismeri az elérhetőségeimet.
Mivel újonnan 900 dolláros alkatrészről van szó, ezért ha nem is teljesen ingyen, de csak Ő, csak MOST jelképes összegért juthat hozzá, amennyiben jelentkezik... - elvileg ismeri az elérhetőségeimet.
Felhívásunk kérdezz-felelek-posztja.UPDATE: A nagy érdeklődésre való tekintettel gyorsan megtudtuk a bérsisak, transzponder (köridő méréshez) és a komplett box bérleti díját, íme: Bukósisak – kb. 25-30 darab áll…..
Mivel egyetlen versenyautós cikk sem nélkülözheti az ismeretlen emberek nevével történő bennfenteskedést, essünk is túl rajta: úgy fest, Akira Nakai lenyomja Bob Sharpot. Aki már ennyiből nagyjából érti, mire gondolok, annak feltehetően karikásak a szemei és romokban hever a nemi…..
kamikazeee
2012.02.21 10:50:31
@kamikazeee: aztán ahogy nő a teljesítmény és jönnek az eredmények és a szponzorok, úgy közelíthetünk majd a Porschés méretek felé...
V8 / 5.766 cm3 / 305 PS / 481 Nm @ 4.000 / Vmax: 240 km/h (klikkelj a nagyobb képekért) ..
Majdnem úgy lett, hogy poszt helyett egy "Betegség miatt zárva" tábla fityeg a Közlönyön, de Adorján nem bírt magával, és lázmérővel a hóna alatt számolt egy kis váltóáttételt. Nagy szerencse ez mindannyiunknak, különben itt most az Ackermann-kormánygeometria mélységeivel…..
kamikazeee
2012.01.31 14:46:35
Miért van, hogy a B-csoportról mindenkinek a Lancia 037 és Delta S4, az Audi S1, a Peugeot 205 T16, és a Ford RS200, esetleg az mg Metro 6R4 jut eszébe. Pedig van egy ikonikus darab, ami a magyar ralisport történetének is kitörölhetetlenül rész: A Renault R5 Maxi Turbo. Középmotor,…..
kamikazeee
2012.01.30 11:48:53
@Dennis01:
Hiába vártak Ferjánczék az R5 Turbo Maxira, azt végül inkább a "fakezű" Carlos Sainznak adták, és nekik csupán egy régebbi típust ajánlottak fel. - na ezért váltottak Quattrora!
Hiába vártak Ferjánczék az R5 Turbo Maxira, azt végül inkább a "fakezű" Carlos Sainznak adták, és nekik csupán egy régebbi típust ajánlottak fel. - na ezért váltottak Quattrora!
Nos, íme a Gt5 egyik sarkalatos pontja, a beígért feature-ök, illetve mi teljesült ezek közül.
Cockpit nézet, műszerfal: A legjobban fájó dolog, hogy vannak premium és standard modellek. A premiumok rendelkeznek teljes belső nézettel, míg amazok sajnos nem, ráadásul a…..
Nos megérkezett, rengeteg csúszás, pletyka, csalódás és várakozás után. Sokan már le is mondtak róla, még mielőtt kipróbálhatták volna, de látva a készterméket, szerintem sokan a kipróbálása után teszik majd ugyanezt. Szentségtörés? Nem hinném, inkább realista…..
Mivel a héten további futómű-számolgatás és fémvagdosás történt elsősorban, és azzal nem merlek megint fárasztani benneteket, ezért inkább képregényes jelleggel szaladjunk át a bejárt úton. Egy éve itt tartottunk: a Hangyász orra lenyesve, a gyári nyúlványok a helyükön,…..
kamikazeee
2012.01.23 22:48:52
Rallye Dream - Gyerekkori álmok teljesüljetek!
Eltitkolt négykarikás játékok - kizárólag férfiaknak
2012.01.23 21:01:00
Egyéves évfordulónk alkalmából B.Capelluti már bemutatott egy olasz álmot, melyet a Lancia tervezett a végül meg nem valósult S csoportba. A fejlesztés Németországban is gőzerővel folyt, viszont ennek eredményét - az AUDI Group S Prototype-ot - hivatalosan sosem mutatták be.…..
kamikazeee
2012.01.23 22:43:15
Az FIA kiadta a WTCC-ben futó típusokra vonatkozó 2012-es minimumsúly adatokat. Az egyes autók tehát nem lehetnek a megadottnál kisebb tömegűek, és erre jönnek majd a versenyhétvégék során kiosztott pluszsúlyok. Az FIA láthatóan törekedett arra, hogy amennyire csak lehet,…..
kamikazeee
2012.01.23 15:55:38
@Tomcy:
Itt nem a BMW-n van a hagsúly (illetve Norbi miatt igen.) Ez nem új keletű dolog, már a 90-es években a német STW (vagy akár a BTCC) bajnokságban is így volt. A Fronthajtású autóknál +30 kilóval voltak nehezebbek a hátsókerekesek (csak BMW), majd megjelentek a +100 kilóval nehezebb öszkerekesek (pl. Audi A4 Q), amelyek tapadása annyival jobb volt, hogy ezentúl szinte már csak ilyenekkel lehetett nyerni. (De ott legalább közel egységes volt a motorerő és a nyomaték!) Az egész nagyon kezd hasonlítani a FIA GT3-as szisztémához, ahol szintén autónként állapítják meg legkisebb menetkész súlyt! - de hogy pontosan mi alapján, arra semmi féle információt nem találtam sehol. (Őszintén ilyen feltételeket látva melyik autógyár csatlakozna még a sorozathoz!?!) - azaz (én úgy gondolom, hogy) a WTCC napjai innentől meg vannak számlálva!
Itt nem a BMW-n van a hagsúly (illetve Norbi miatt igen.) Ez nem új keletű dolog, már a 90-es években a német STW (vagy akár a BTCC) bajnokságban is így volt. A Fronthajtású autóknál +30 kilóval voltak nehezebbek a hátsókerekesek (csak BMW), majd megjelentek a +100 kilóval nehezebb öszkerekesek (pl. Audi A4 Q), amelyek tapadása annyival jobb volt, hogy ezentúl szinte már csak ilyenekkel lehetett nyerni. (De ott legalább közel egységes volt a motorerő és a nyomaték!) Az egész nagyon kezd hasonlítani a FIA GT3-as szisztémához, ahol szintén autónként állapítják meg legkisebb menetkész súlyt! - de hogy pontosan mi alapján, arra semmi féle információt nem találtam sehol. (Őszintén ilyen feltételeket látva melyik autógyár csatlakozna még a sorozathoz!?!) - azaz (én úgy gondolom, hogy) a WTCC napjai innentől meg vannak számlálva!
Csütörtök este két férfit cipeltem haza, hogy szalonnás hamburger felett a Hangyász felfüggesztésének ívein és szögein elmélkedjünk. Jó volt, ha nem is mondanám, hogy készen vagyunk. Az egyszer biztos, hogy elvileg nem lehetetlen viszonylag épeszű megoldást találni, olyat, ahol…..
kamikazeee
2012.01.17 17:22:14
@w a s d:
Én csak coilover szettről beszéltem, azaz külön gátlókról és rugókról nem! De ha valóban minden típushoz kínálnak coilovert az már eleve gyanús, mert a K-Sport is mindhez kínál!!!
(Ebből is az látszik, hogy nem egy-egy tipusra fejlesztek, hanem a meglévő pár "sablont" próbálgatták betolni a típus alá is.
Én csak coilover szettről beszéltem, azaz külön gátlókról és rugókról nem! De ha valóban minden típushoz kínálnak coilovert az már eleve gyanús, mert a K-Sport is mindhez kínál!!!
(Ebből is az látszik, hogy nem egy-egy tipusra fejlesztek, hanem a meglévő pár "sablont" próbálgatták betolni a típus alá is.
kamikazeee
2012.01.17 17:23:32
kamikazeee
2012.01.17 18:51:35
@w a s d:
Ahha, akkor nagy valószínűséggel a BC-Racingra gondolsz! Mi elvileg viszonteladójuk vagyunk (de bevallom megrendelés hiányában ezidáig nem rendeltünk tőlük.) Hogy hol gyártják azt pontosan még én sem tudom, de annyit elárulok, hogy ha valami nincs raktárkészleten, akkor 1-2 hetet várni kell, amire megérkezik "Amerikából". A 2012-es árakat ugyan még nem ismerem, de amennyiben komoly a vásárlási szándékod, keress meg bizalommal, mert ingyen szállítást! és pár százalék kedvezményt is spórolhatsz, mint ha Angliából rendelnéd. Bővebb info: kamikazeee(kukac)mailbox.hu
Ahha, akkor nagy valószínűséggel a BC-Racingra gondolsz! Mi elvileg viszonteladójuk vagyunk (de bevallom megrendelés hiányában ezidáig nem rendeltünk tőlük.) Hogy hol gyártják azt pontosan még én sem tudom, de annyit elárulok, hogy ha valami nincs raktárkészleten, akkor 1-2 hetet várni kell, amire megérkezik "Amerikából". A 2012-es árakat ugyan még nem ismerem, de amennyiben komoly a vásárlási szándékod, keress meg bizalommal, mert ingyen szállítást! és pár százalék kedvezményt is spórolhatsz, mint ha Angliából rendelnéd. Bővebb info: kamikazeee(kukac)mailbox.hu
Mivel ünnepelhetnénk egyéves születésnapunkat? Egy híres versenyző bemutatásával? Valami ismeretlen videóval a rali hőskorából? Egy interjúval? Talán valamelyik gruppebés szörnyeteg ismertetésével? Egyik sem az igazi. Talán a valaha papírra álmodott egyik leginnovatívabb…..
Ma délben a menzán Csikós kolléga megkérdezett, tudom-e, hogy mennyit futott a múlt heti Hangyász Hétfő. – Nem én – feleltem, és felidéztem magamban a levelet, amiben beküldtem a posztot a TC levlistájára "2000 jól megérdemelt oldalletöltés" felütéssel. Nagyjából ennyire…..
kamikazeee
2012.01.10 17:19:39
kamikazeee
2012.01.10 22:53:47
@kamikazeee:
Sajnos a mostani Volvós teszt nem annyira átfogó, mint anno az Audis TT-s. Az alap Volvo C30 D4 (177 LE/1487 Kg) a Hockenheim ringen 1:22,6-os időt ment. A sportrugókkal illetve 215 helyett 225 széles gumikkal ezt sikerült 1:20,8-ra levinni. Majd következett egy +18 lóerős chiptuning, (a nyomaték 400Nm-ről 460Nm-re ugrott) de köridő tekintetében változást nem eredményezett, mert csontra ugyanilyen időt bírtak vele menni.
Végül lecserélték a 300-as első fékrendszert 326-osra és négydugattyús (Ate) nyergekre, de ezzel is csak minmális javulást értek el, mert a legjobb időeredmény 1:20,5 lett. (Azaz a legfontosabb a futómű. Gondolom a pluszmotorerő kiaknázását a váltó áttételezése miatt nem lehetett érezni, és a végsebesség 220-ról is csak 225-re emelkedett.)
Sajnos a mostani Volvós teszt nem annyira átfogó, mint anno az Audis TT-s. Az alap Volvo C30 D4 (177 LE/1487 Kg) a Hockenheim ringen 1:22,6-os időt ment. A sportrugókkal illetve 215 helyett 225 széles gumikkal ezt sikerült 1:20,8-ra levinni. Majd következett egy +18 lóerős chiptuning, (a nyomaték 400Nm-ről 460Nm-re ugrott) de köridő tekintetében változást nem eredményezett, mert csontra ugyanilyen időt bírtak vele menni.
Végül lecserélték a 300-as első fékrendszert 326-osra és négydugattyús (Ate) nyergekre, de ezzel is csak minmális javulást értek el, mert a legjobb időeredmény 1:20,5 lett. (Azaz a legfontosabb a futómű. Gondolom a pluszmotorerő kiaknázását a váltó áttételezése miatt nem lehetett érezni, és a végsebesség 220-ról is csak 225-re emelkedett.)
kamikazeee
2012.01.11 09:26:14
@fujita:
Ki gondolta volna, hogy már Ugandában is van kék LED... :) - ez ott már valóban űrtechnikának számít.
Ki gondolta volna, hogy már Ugandában is van kék LED... :) - ez ott már valóban űrtechnikának számít.
Heló, harmadik hangyász hétfő! Először is járjunk mind örömtáncot, mert eljött az év, amikor a Hangyász végre elkészül. Nem lehet máshogy, erre ne is vesztegessünk több szót, már így is csak 363 napunk van hátra.
A két ünnep közt kilátogattam Adorjánékhoz, hogy a…..
kamikazeee
2012.01.04 13:10:24
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz