Regisztráció Blogot indítok
Adatok
lacza87 (törölt)

0 bejegyzést írt és 810 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A dudenhofeni Opel Ampera-villantáson nem tudtunk meg sokat, coming-out biztosan nem volt, de nálam jobbkor jobb helyeket megjárt újságíró kollégák azért hallottak egy-két pletykát, s ezeket a pletykákat azóta aláhúzta az Autocar magazin cikke is, amiben részletesen boncolják a…..
Nehéz időket élünk, ez kétségtelen. A világgazdasági válság után maradt romokon éppen csak éledezik az ipar. A kiesett, megszűnt cégek (és munkahelyek ezrei) után támadt űr és piaci rés tartja most életben azokat, akik idáig kihúzták valahogy. Az autóiparban - amelyik…..
  Az előző poszt megjelenésének estéjén egy furcsa, kopogó zajra lettem figyelmes hazafelé, mikor Mike Patton ordította a memóriakártyáról, hogy Don't look at me, I'am ugly in the morning. Remek szám, de sajnos ez a zaj nem illett oda. Félreálltam, és beindult a heti…..
lacza87 (törölt) 2010.10.24 14:01:39
@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: Rosszul fogalmaztam, arra vonatkozott, h a kocsi lehető legjobb műszaki állapotáért és legalább a tervezési biztonság megközelítéséért tett fontos lépés lenne a "kikarosszériázás".
lacza87 (törölt) 2010.10.25 18:20:27
@nem kéne...: Azt a két apróságot elfelejtetted, hogy Németországban vetted igen kedvező állapotban és autószerelő vagy.
lacza87 (törölt) 2010.10.25 20:25:58
@nem kéne...: "autószerelő meg nem vagyok." elnézést: értesz az autójavításhoz
"szóval annyiért azért már legyen is rendben."
Igen ez megmagyarázza, hogy nem kell hozzányúlnod. Nem érzek ellentmondást magammal, megerősíti a mondandóm.
Belsőség 911 GT2 RS OMFG 2010.10.25 10:55:19
Ez nem autó, ez egy atomtöltetű, fenyegetően pulzáló, ezerlövetű bálnapénisz a saját, méret után csináltatott, szatén alsógatyánkban. Vélemények az azonos című írásunkról...
Miért olyan drága a benzin ma? És a gázolaj? Hiszen a kőolaj nem kerül többe, mint alig pár évvel ezelőtt… Vélemények az azonos című írásunkról...
lacza87 (törölt) 2010.10.22 17:11:42
@Speedman: Következő kommentben az illető maga javította. Akarod még tovább ásni magad?
lacza87 (törölt) 2010.10.22 19:11:43
@Speedman: Ne mondd! azóta sikerült wikipediaznod? pont te próbáltál arcoskodni valakivel szemben csak felsültél.
lacza87 (törölt) 2010.10.23 08:57:03
@Speedman: Be akartál szólni erre: "Kanada is olcsóbban veszi? Ezt kérlek fejtsd már ki részletesebben?" csak sajnos a kommentelő maga javította, jóval előtted. A hozzászólásod többi része pedig feltételezés, személyeskedés-ebben én vagyok is ludas vagyok-ezért nem fogom ezt folytatni. Minden jót!
Walter Röhrl jókor volt jó helyen. Gondoltam, ha már itt van a Hungaroringen, megengedem neki, hogy vigyen egy kört a Porsche GT2 RS-sel. Ja, hogy 620 ló... és hátsókerekes? Akarom én ezt?! Vélemények az azonos című írásunkról...
Meglehetősen régen volt hír a lengyel patkányról (hányadik név már?), ennek oka több, mint egyszerű: nem történt vele semmi. Erről persze több tényező is tehet, ráadásul ezek kombinációja olyan együttállást eredményezett, melyet már jegyeznek a csillagászok is. Márpedig…..
lacza87 (törölt) 2010.10.17 16:04:59
@ommm: "Ha már kész lesz, bele lehet pakolni bármit." azaz valójában sosem lesz kész :) Ilyen ez a műfaj. Hajrá!
Aki olvas Sebesség oltárát, talán látta azt a leírást, amelyikben elmentünk Olaszországba a 27 éves Yamahával, aztán jól megszívtuk. Röviden: a motor előtte volt közel három hetet szervizben, hogy alaposan fel legyen készítve az útra, aztán mégis az utolsó percre maradt egy…..
Engem már cseppet sem, pedig végre tudom, miért van a hátsó kilincs magasabban. De a magyarázatnál sokkal érdekesebb az ember... bocsánat, legenda, aki elárulta a titkot. Rájöttem, már azelőtt a rajongója voltam, hogy egyáltalán tudtam volna a nevét. Akadtak ugyanis autók, amelyek…..
lacza87 (törölt) 2010.10.15 20:52:04
@toncsi64: Intelligens ember bárkinek megfelelő színvonalon reagál. Már csak önmaga miatt.
Belsőség Egy kör, árammal 2010.10.11 16:02:00
A párizsi kirándulásunk egyetlen fix pontja a Nissan Leaf próbája volt. Az adott időben megjelenve a Nissan standján, fityulás hosztesz vezetett minket az autóhoz, egy másik épületbe. Itt, a francia áramszolgáltató által szponzorált villamos csarnokban alakítottak ki…..
lacza87 (törölt) 2010.10.11 18:41:17
@lacza87: természetesen a kőolajnak voltak szűkében
lacza87 (törölt) 2010.10.12 20:13:16
@gyvy: Nagyon diplomatikus voltál, nem akartad mondani, mert a konkurenciánál volt. :)
Thomas Guiliani
www.a5.hu/cikkek/7/43465.shtml
lacza87 (törölt) 2010.10.13 21:28:04
@lwl: Látnád mennyi tévhit, félelem van a down-sized motorokkal kapcsolatban. Pl. lépten nyomon h túlhúzott, pedig a 2002 turbo literteljesítményét hozza.
Belsőség Cascóra mehet? 2010.10.04 14:12:00
Reggel fővárosunk felé hatoltam éppen, mikor a rádió bemondta a Nap Autóshírét:Félmilliárdos autót tört össze egy német az autópályánBerlin, 2010. október 4., hétfő (MTI) - Egy közel félmilliárd forint értékű szupersportkocsit tört össze Németországban egy autós, aki…..
lacza87 (törölt) 2010.10.04 19:17:11
@gyvy: Villogást, oktatást szerintem kizárhatjuk, régóta konzekvensen és keményen büntetik.
lacza87 (törölt) 2010.10.05 17:31:57
@Bambano: Nem illik ugyan beleszólni, de érzésem szerint nem a fékre, hanem a futóműre, kanyartulajdonságokra vonatkozott a megjegyzés.
Évi harmincezret szeretnének eladni a Lexus CT-ből Európában. Nem túl szerény terv. De ha abból indulunk ki, hogy a nekem kevésbé tetsző autók sikeresek szoktak lenni, még össze is jöhet nekik. Azt szokták mondani az ilyen dizájnra, hogy vannak szögek, ahonnan jól néz ki. Van is…..
lacza87 (törölt) 2010.10.03 20:41:24
@kultúrpesszimista: Öreg, te azt ígérted nem egysze nem kétszer, hogy eltűnsz!
lacza87 (törölt) 2010.10.03 21:04:16
@kultúrpesszimista: Még mindig nem vagy tisztában sem az emberi normákkal, sem a nyilvános fórumok etikettjével, Sajnos nyilvánvaló, hogy beteg vagy.
Valójában mindent megtudhatott, ha sikerült végignéznie mai Totalcar-mozinkat, van azonban valami, ami nyomja a lelkem, engedtessék meg, hogy elmondjam. Az Origós Gulyás Petivel bandukoltunk az autó felé (hivatalosan mi ketten vettünk részt a rekordkísérletben), reménykedve, hogy az…..
Épp a sajtóiroda felé ballagtunk Telós Bandival, amikor utunkba került egy arra parkoló kisebb konvoj. El is eresztettem egy poént, hogy biztos a legnagyobb magyar jár erre, és valóban. Megkérdeztem egy szekust, hogy mi történik itt, csak annyit mondott: az Elnök van itt. Nofene, itt…..
lacza87 (törölt) 2010.10.02 20:40:02
@Ejoy: Egyébként ez hol alapmotor a Vel Satisban? Mert h a konkurenciától a legkisebbet sikerült kiválasztani.
lacza87 (törölt) 2010.10.03 08:50:05
@Ejoy: "gyébként csupán kétféle benzinmotorral készült (a két dízelen kívül) a kisebb 2literes turbó népszerűsége eltörpült a 3,5l-es Nissan motorral és Japán automata váltóval szerelt modell mellett, "
és mindkettőé a dízelek mellett, és ahogy a a superbnél is toronymagasan a 2 ezres dízelek vezetnek
" A konkurenciától senki nem választott autót,"
Akkor az 1.4 TSI superbet ki hozta fel példának? Passat és Superb is kapható V6-os benzinmotorral, aki nem bízik a TSi-ben majd veszi azzal.
"vagy csupán a gyárak próbálják meg így ráfésülni a számukra minél olcsóbban előállítható, de nagyobb profittal eladható modelleket a vásárlókra."
Nem gondolom h egy kisebb lökettérfogatú turbómotor előállítása kisebb költség, mint egy azonos teljesítményű szívó társáé.
lacza87 (törölt) 2010.10.03 09:57:09
@Ejoy: Az a gond, h nem értem a problémáidat. Van a Vel Satis és a többi hasonló méretű autó, mindegyiket lehet kapni 3+ literes V6-os benzinmotorral, amik ugyan nem voltak az év motorjai, mint a Nissan Qv-je, és még sok minden egyéb motorrall, pl a Passat és Superbet 1.4 TSI-vel is, ami ugye volt az év motorja. A down-sizing-ról, megbízhatóság kérdésében, a kételkedésen kívül egy hangnyi műszaki ellenérvet nem mondtál eddig.
Ezt a mondatomat pedig: "Nem gondolom h egy kisebb lökettérfogatú turbómotor előállítása kisebb költség, mint egy azonos teljesítményű szívó társáé." kérlek olvasd még, át, mert rájössz, hogy ez mennyire nem adekvát válasz rá: "Egyébként természetesen olcsóbb kihozni egy kisebb motort mint egy nagyobbat, de eleve a teljesítményről volt szó. Az 1,4-es Superb motorja 125 lóerős."
Belsőség Ezt hívják linknek? 2010.10.02 13:25:00
Egyszerű dolog történt: a Kia Optima valószínűleg akkora érdeklődést váltott ki, hogy elfogyott a sajtóanyag. Amit egyébként ma már pendrive-on, avagy csipmagazin-kódnyelven, USB-kulcson adnak oda. Ami persze jó, nincs a régi egymást túllicitálós, azenyémavastagabbsajtóanyag…..
lacza87 (törölt) 2010.10.02 15:35:26
@lacza87: ááááá i45/i40
  Jochen Rindt sisakja Kopott sisakok hegyekben. Nem érdekes? És ha azt mondom, hogy Jochen Rindt, Graham Hill, Ayrton Senna, Emerson Fittipaldi bukója, az már jobb? Sajátos kiállítással készült a Lotus az utóbbi évtizedek saját szempontjukból legnagyobb eseményére, de a…..
Kis túlzással kijelenthetjük, hogy a Dacia standja az egyik legüdébb színfolt a Párizsi Autószalonon. Semmi elektromos vacak, nem hirdetik, hány grammot sikerült lefaragniuk a blue-efficient-űrtechnológiával - egyszerűen és őszintén odateszik, amijük van. Logan, Sandero, Stepway,…..
Belsőség Dróton dzsal a petró! 2010.09.18 23:21:51
230 kilónyi akku volt alattam, benne 16 kilowattórányi töltés. Középmotor, hátsókerék-hajtás, bivaly nyomaték, 800 forintos tankolás, mi kell még? Egy jó navi! Vélemények az azonos című írásunkról...
lacza87 (törölt) 2010.09.22 08:21:20
@tuner1: ".ezek kellenek, de nem tudtam, hogy ez nem elég...legyen 5 csillagos töréstesztje?...ez tényleg olyan fontos?..érdekes, amikor 1970-es években Ladaval is jártam,ez nekem meg se fordult a fejemben. Sőt bármilyen nyugati autóm volt akkor, azoknál se. Ez valami agyament szokás lett mára, mert a világ halad."
Mennyi is volt akkoriban a forgalomsűrűség, az autók száma, az átlagsebesség? Érdekes módon a súlyos és halálos balesetek száma inkább csökken, talán emiatt az "agyament szokás" miatt? és akkor még olyan nehezen mérhető-számszerűsíthető dolgokról, mint növekvő agresszivitás az utakon pl. nem beszéltünk.
lacza87 (törölt) 2010.09.23 08:04:55
@tuner1: Az a gond, hogy a tudomány néhány ezer éves történetében ez a fajta "feltaláltam a szupernél is lenyűgözőbb, csodálatos találmányt, amiről ti semmit sem tudtok, bezzeg fikázni igen" mottójú szöveg az esetek 99%-ban kamu volt.
lacza87 (törölt) 2010.09.23 18:22:48
@tuner1: Mennyi energiát képes tárolni? Én az MIT LEES projekt kutatásai 60 Wh/kg energiasűrűséget tartanak elérhetőnek, benzinnél ez ugye 2900Wh/kg 25%-os összhatásfok mellett.
Akinek régóta van dellája, lenézi a harsány minőség­villogtatást, például nem veszi meg a giga Gucci-feliratú táskát, helyette jelöletlen szuperminőséget vásárol tízszeres áron. A trend az autókra is igaz. Vélemények az azonos című írásunkról...
lacza87 (törölt) 2010.09.22 21:05:48
@Virago_1000: Hát ezen így kiakadni, nekem nehezebb előbányászni, de kinek mi. az utolsó mondatod, mint írtam meg vedd egy kis vicces csipkelődésnek.
lacza87 (törölt) 2010.09.22 21:06:49
@lacza87: mondatoT
lacza87 (törölt) 2010.09.23 12:24:39
@Csumpi Hálidéj: Nagyon formás az biztos, egyik legjobb barátoméknak is van, csak sajnos "projekt", ahogy a Winkler haverjai mondják:)
Pár hete otthagytam átvizsgálásra az Ignisemet a szakszervizben, hát még aznap meg akarta venni egy ügyfél. Gyula, a szervizvezető szerint használt WagonR+-ból és Ignisből bármennyit el tudnának adni, Suzuki-vonalon ezeket keresi most a nép. Na, lássuk akkor, mennyire felel meg egy…..
lacza87 (törölt) 2010.09.18 09:33:58
Ha nincs pénzed újra, vehetsz használt nyugatit. Még mindig jobb, mint életed végéig nyögni a hitelt. Vélemények az azonos című írásunkról...
lacza87 (törölt) 2010.09.15 22:14:38
@gyvy: Nyugaton van pár taxi S klasse, meg a CO2 kvóta ugye.
Az Alfa Romeo Giulietta hazai bemutatóján hemzsegtek a celebek és a playmatek. Szüksége van erre a káeurópai, megélhetési akarnok bagázsra ennek az autónak? Nem hinném. Illetve ki tudja. Vélemények az azonos című írásunkról...
lacza87 (törölt) 2010.09.14 19:09:03
@ZF2:
"a 159 pedig 2006ban az egyik legjobb autó volt kategóriájában"
Persze, amikor(nyomtatott sajtó) a tesztautó vészüzemmódba kapcsolt, elvette a motormendzsment a turbónyomást, meg korlátozta a fordulatszámot stb. majd újraindítással helyrebillent minden.
lacza87 (törölt) 2010.09.14 19:22:16
@ZF2: Lehet, mindenesetre az importőr helyében nem hagytam volna annyiban. A Toyotában pedig benne sem volt a brake override.
lacza87 (törölt) 2010.09.15 08:52:27
@kultúrpesszimista: Te egyszerűen egy félművelt, a "magas kultúra" hártyája alól minduntalan kibukkanó súlyos értékrendi zavarokkal küzdő (ld.: rendszeres kurvaanyázások) nárcisztikus szerencsétlenség vagy. A 70-es éveknél megrekedt tudásanyaggal és gondolatvilággal. Az esztétikum objektivitásának kérdésére adott állandó "itt ebbe nem mennék bele" helyett jó lenne, ha nálad nevesebb esztéták véleményeinek garmadájával ismertetnél meg bennünket. Ez meg hogy "magyarosch" 130 éve elcsépelt és nevetségesnek számít a valóban művelt és kulturált emberek körében.
Legalábbis a Mazda szerint. Személyre szabható, döbbenetes új technológiák, hologramos vezérlés, ruhaszkenner. És persze kalapáccsal vertünk fejbe brit újságírót. Tényleg. Vélemények az azonos című írásunkról...
lacza87 (törölt) 2010.09.13 08:51:07
@streetsta: Na ez meg már felesleges kötélhúzás, nyilván vannak japánok akik tudnak olyan szinten, hogy egy külföldi gyárban, fejlesztőközpontban, sajttájon boldoguljanak, de nagyon kevesen, nem túl jól, olyan is van egyébként, hogy a helyiek tanulnak meg-nyilván itt sem tömegekre gondolok. Viszont és szerintem ez kerüli el a figyemed, ha egy szervezetet ennyire komolyan akarunk átalakítani, ott már egy jóval szélesebb réteg kommunikációjára van szükség, absztrakt problémákról.
lacza87 (törölt) 2010.09.13 08:55:09
@Kopi3.14: Illetve, az oktatási rendszerük is erősen specializál. A korai kilencvenesekben az akkor még normális apámnak volt dolga, pont a Mazdától érkezett, sebbeségváltó-mérnökkel.
lacza87 (törölt) 2010.09.13 09:03:01
@lacza87: Mármint a diplomájába volt ez írva, nem csak a konkrét szakterülete volt.
Lehet szeretni, vagy nem szeretni a japánokat, de tény, hogy bő kétmillió hibridautót eladtak addig, amíg a legtöbb gyártó a szériabevezetés gondolatán töprengett. A meglevő technológia óvatos reszelgetése és a rizikóminimalizálásra törekvő apró lépések helyett…..
lacza87 (törölt) 2010.09.09 18:54:34
@Ciri: OFF
(ha erről beszélhetsz:) )A5 Sportback-et adtatok már el? egyet sem láttam itthon élőben, pedig vadászok rá.
Kritikus pont volt, hogy amikor jön a kőműves felmérni, mindkét autó legyen a garázsban, mert ha meglátja a Porschét meg a Volvót, a magyar iparos már csak úgy megnyomja az ácsirónt, hogy kitörik a hegye. Vélemények az azonos című írásunkról...
lacza87 (törölt) 2010.09.09 11:59:50
@zugbuzivagywinkler: Igen mindenki félt. de a mérték és az előreláthatóság a nem mindegy.
lacza87 (törölt) 2010.09.09 12:01:07
@Krisi: Ámen!
lacza87 (törölt) 2010.09.09 12:37:36
@Krisi: Shadowbullal közös nevezőre hozott véleményem mellett, ámen.