Regisztráció Blogot indítok
Adatok
heima a Cölöpverő (törölt)

0 bejegyzést írt és 372 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
-Jó napot kivánok-Erőt egészséget-Nem akarom feltartani a megemlékezés közben, de úgye ön nem tagja a Magyar Gárda mozgalomnak?-Rendőr kartárs ne nevettesen olyan már nincs is, feloszlatákk. Nemolvass újságot?-De, de olvassok, csak ez az ing meg a Basebalspaka, meg az oroszlányos…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.01 18:02:28
@Pelso..: megint csak igazad van, az államok mindenhol határt szabnak. ezért roppant kínos ha a Magyar Köztársaság átlépi, mit átlépi átugorja a saját maga állított korlátokat. Mondjuk azzal hogy karhatalommal támad a saját állampolgáraira.
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.04 09:12:42
@Pelso..: melyik törvény tiltja a nemzeti ünnepen párt által szervezett megemlékezésen való részvételt? vagy a közterületeken sétálást (lásd levadászott járókelők)?

Csapaterőben egyéni felelősség, azonosító nélkül, rohamfasznak beöltözve nice.
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.07 00:03:14
@Pelso..: igen, persze, egy tucat kőhajigáló vandál indokolja egy több tízeres békés tömeg szétverését. csak akkor tisztázzuk először hogy Budapest vagy Harare belvárosáról beszélünk.
A Fidesz gazdaságpolitikai csodatételének sarokköve a járulékcsökkentés, ami felszabadítja a vállalkozások erőforrásait és ebből munkahelyeket fognak teremteni. Tíz év alatt egymilliót. Számoljunk utána. Magyarországon a magánszektorban foglalkoztatott kb. 3,2 millió fő…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.06 07:15:59
@jotunder:

ad1: nem csak CEU arcokra alapoznak egy országot, Hollandiát sem atomfizikusok és MBA arcok lakják.

ad2: felesleges keverni a (párt)politikust és a szak(köz)politikai szakértőket. nem létezik soha tisztán szakmai válasz, a politika pont arról szól, hogy értékek mentén választ X lehetőség közül. A fiatal tehetségeknek ezeket az opciókat kell felépíteni, és a Varga Mihályoknak, Répássyknak meg választani ezek közül, szintén a fiataloknak meg végrehajtani. De még véletlenül sem a politikusokra van alapozva, inkább a politikusok alapoznak az ifjú tehetségekre. És akkor ez még csak a minisztériumi apparátus és a holdudvar, de egy országot messze nem rájuk szoktak alapozni, akármennyire is pengék.
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.06 07:24:38
@Kettes: mondjuk elég csak az érveimre, de eddig mindig csak vlami szar antifideszes terelésre futotta.

másodjára mondom, olvasd el a threaded jotunderrel, kiderülne belőle, hogy mire gondolok, még véletlenül sem arra, amit követelőzöl, de nem, inkább leírod még1x uaz, tipikus példája az érdemi reakció kerülésének.

"Ez most morzsa vagy nem morzsa?" Tudod mi a morzsa, az amikor OV bejelenti, hogy a Fideszben nem osztogatnak előre posztokat.
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.06 08:17:52
@Kettes: erre azért durván kilengett a nonsense-o-meter!

igen bazdmeg nem lehet programot írni, ha nem tudod biztosra, hogy te leszel jövőre a gazdasági miniszter. akkor nem fog a ceruza!

"Azt állítom, hogy a Fidesznek semmiféle konkrét elképzelése, de még szakmai csapata sincs."

Én meg azt állítom, hogy az elvakult primitív antifideszes balfaszságod nem engedi láttatni azt a tényt, hogy kormányzati pozícióból, százmilliárdos nagyságrendű igazgatási költségvetésből olyan "szakmai csapatot" fizet meg, ami jólesik.

De nem, a felelős értelmiségi az ellenzéktől várja a kormányzati részletességet mert jövőre ő lehet a kormány!

Olyan meg elő sem fordulat, hogy akkor kezdünk el hiánnyal tervezni, amikor átvettük a kasszát, és egyáltalán látjuk h WTF. Neem, tartsunk fel alternatív kormányt 10 ezer fővel az évi 1 milliárd állami pénzből!
Ahogy közeledünk a kormányváltáshoz, a Fidesz gazdaságpolitikai programja kezd egyre markánsabb körvonalat ölteni. A hét bőségesen szolgált híranyaggal a Fidesz várható programját illetően: csütörtökön Varga Mihály adott interjút az MTI-nek, pénteken Orbán Viktor tisztelte…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.03 17:34:31
@zsazsu4: mondja mindezt az, aki annyiba tudott belekötni, hogy gyerek vagy kölyök. gratulálok.

meg a sikeres alanyi jogú támogatásokhoz, valóban kurva jó a putriban élő gyerekeknek, célba talál az egyenlősdi.
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.04 01:56:04
@szempontpuska: a gondolataim után most már a kedélyállapotomat is jobban tudod mint én?
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.05 16:25:07
@szempontpuska: nem ajánlom akkor a tippmixet
Egy évvel ezelőtt, 2008. november elsején 0 óra 45 perckor jelent meg blogunk első, beköszöntő írása. A szerző, Horváth Andor Márton írását akkor így fejezte be: "blogunk fiatal szerkesztőgárdája semmi többet nem vállal, mint hogy türelmes lesz a világban megtalálható…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.01 17:11:59
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.01 19:06:49
@calam (vdani): és nem kurvára igazam lett? dehogyisnem, mint mindig:D
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.02 22:52:08
@calam (vdani): magadnak köszöngetsz dolgokat, nem beteges ez egy kicsit? leírod egy hosszú postban, hogy a cigány-zsidó-buzi-feka-egyéb kisebbség fétis mentén nyomtátok végig az évet, azaz klasszikus zsidóblog. kettősmérce, gulyás, republicon stb stb blogok csontra ugyanezek mennek, de hát minden lidl mellé is kell egy aldi:D
Konzervatórium A vízműbalhéról 2009.10.22 18:33:00
Előrebocsátom, nem biztos, hogy száz százalékig minden információ a rendelkezésemre áll, hanem csak annyi, amennyit sikerült előguglizni, mindenesetre egyelőre a következőképpen néz ki a dolog szerintem: 1. A vízmű többségi tulajdonos az önkormányzat, kisebbségi a Suez. 2.…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.02 09:15:22
@peetmaster: igen, pont erről a patkánymentalitásról beszélek. (lord valdeznek írtam egy hosszút, amit ledarált a blogmotor, abban volt részletesen).

mert ki dönti el h mi a hülyeség? az a nép(többség), aki kétszer megszavazta az MSZPt és személyesen Gyurcsány Ferencet? a buta, irigy, burokban élő prolik milliói? kösz, inkább nem, pont ezért találták ki a szabadságjogokat is. ami az inyekciósoknak is kijár, akármennyire is nem tetszik ez a vérfüggetleneknek.
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.02 22:38:49
@peetmaster: nem értem a párhuzamot, a szabadságjogok (gyülekezéshez, egyesüléshez, szabad mozgáshoz stb) való jog világosan rögzítve vannak az Alkotmányban és más (kétharmados) törvényekben, lopáshoz való jog nincs. De ha eltekintesz a megszövegezett jogtól, akkor is a természeti törvény szerint lopni bűn, ünnepelni nem.
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.02 22:44:42
@Lord_Valdez: neem, utána lettem ingerült csak:)

senki nem mondja azt, hogy a vandalizmus vagy a rendőrdobálás megengedett. de sokadjára mondom, hogy egy tucatnyi vandál rendőrdobáló miatt kezdek el brutálisan oszlatni egy több tízezres békés tömeget. amik között ott voltak már persze az injekciósok is, totális érdektelenség mellett próbálták uszítani a népet, többek között birkának titulálva, tehát tényleg nem mondatható, hogy nagy cimborájuk lennék, de ők sem támadtak rendőrökre, adtak okot oszlatásra.
Bevallom, az utóbbi két három hónapban már-már olyan tévképzetem támadt (és nem csak nekem), hogy Gyurcsány Ferenc hiányzik ennek az országnak. No, nem mint miniszterelnök, de ez az arc mégiscsak elérte azt, amire az elmúlt húsz évben másnak esélye sem volt: közös nevezőre…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.11.01 11:35:01
@cpandacsoki: külön büszkeséggel tölt el, hogy ebből 4-et én jegyzek :D
Mandiner blog A nép szava 2009.10.31 11:01:00
  Végre megvalósulni látszik a frusztrált népvezérek és publicisták mindekori álma, s összefog a nemzet, hogy közös akarattal egyszerre lépjen, mert hát lépni kell. A két lejárt szerződésű rádió hívei nem adják fel: tüntetést szerveznek, szalagot kötnek,…..
Nem csak a gárdisták lesznek innen két pofonnal hazazavarva, hanem rend lesz mindenütt, de hirtelen.Önkormányzatok szintjén legalábbis egészen biztosan. Hogy miből gondolom? Idézet Tarlós István – igaz, bevallottan vitaanyag jellegű-programjából: A visszaeső…..
  Három évvel a „sajnálatos őszi események” és pár nappal az elsőfokú ítélet megszületése után találkoztunk a Kruchina-fivérekkel, akik a zavargások idején elkövetett rendőrségi és igazságszolgáltatási visszásságok legismertebb alanyai voltak.…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24 19:58:21
@hapcika: megbüntetett már az élet, nem kell neked már büntetés.

ne is gyere vissza.
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24 22:20:01
@hapcika: nem tudom ki mondta neked, de itt nincsen szólásszabadság, ez itt fideszes magánterület, elnézted a házszámot!
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24 23:29:54
@hapcika: ha itt nem találtad meg a demokráciát meg a szólásszabadságot, akkor miért nem mész máshova? főleg ha ez egy nem nagyon ismert oldal, mi értelme itt a Szent Harcnak?
  Ezer szélsőbalos tüntető tombolt a BBC londoni központjának épületénél csütörtökön, mert ellenezték Nick Griffin szélsőjobbos parlamenti képviselő médiaszereplését. A Brit Nemzeti Párt (BNP) elnöke és europarlamenti képviselő ennek ellenére bejutott az…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24 16:56:14
@Úlfhéðinn: gumilövedék, izraeli vízágyú a baller köcsögöknek!
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24 16:56:51
@heima a Cölöpverő: exportáljuk a rebiszt!
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24 17:19:21
@Úlfhéðinn: egy komoly kommer!
  Különösebb megrázkódtatás nélkül véget ért az idei október 23-i ünnepségsorozat, ezúttal egyetlen nénit sem vertek péppé a rendőrök, és a kukák is épen maradtak.   Hajnal 3:20-kor Bajnai Gordon és a többi közjogi méltóság a miniszterelnöki…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24 16:48:46
@Herr SturmLiberator: olyan szépen ki tudod fejteni mindig, hogy mit gondolnak a fiatalok, nem gondolkodtál még el azon, hogy legtöbbször ez pont a fiataloknak fejted ki?:)
Élet és Irodalom, nyílt levél a Magyar Televízió alelnökéhez: 2009. október 12-én a Ma reggel adásába meghívták Vona Gábort, a Jobbik elnökét. A műsorban Vona kifejtette szélsőjobboldali nézeteit. Az európai demokráciákban nem adnak teret a szélsőjobboldali…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.21 01:34:35
@Kopasz4x4: "mert a szélsőségesek mind, sötét irracionális, kőagyú , alul iskolázott ,plebs" ez mekkora igazság, én se mondhattam volna szebben.
"Elmarasztalt az Egyenlő Bánásmód Hatóság (EBH) egy sörözőt, amiért egy álláshirdetésben kizárólag fiatal nőket keresett pultosnak. A sörözőt egy emberi jogok védelmével foglalkozó alapítvány panaszolta be az újságban megjelentetett hirdetés miatt. A hatóság azt…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.20 19:59:37
@vincemate: az a baj, hogy a mai liberális "jogvédelem" nem az egyenlő bánásmódról, hanem az értelmetlen és káros kisebbségi többletjogokról szól.

"miatt teheted meg, hogy blogolsz, es nekik koszonheted, hogy nem kell attol tartanod, hogy ha a szomszed feljelent, hogy nem tapsoltal a Min.Eln. unnepi beszeden, akkor elvisznek."

meg a bolygót is ők tojták, mellékállásban.
Sólyom László szerint a cigányság agyon van kutatva. A következőket mondta egy EU-s pénzekről szóló konferencián:  A cigányság és a cigányság helyzetének ismerete sajátos kettősséget mutat. Egyrészt az emberekben sztereotípiák élnek. Egy cigány írót, Romano Rácz…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.18 20:34:42
@hapcika: persze, hogy a Fidesz alapította, Kövér meg Orbán meg a Magyar Népköztársaság Forradalmi Munkás-paraszt Kormányának intézeteiben tanult, utóbbi otthagyta a gyermeket az esőben és Ausztriában gyógykezelték 2002-ben, gyurcsányt meg a moszad küldte, gusztos péter meg dávid ibolya és kuncze gábor szerelemgyereke.
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.19 22:11:10
@hapcika: persze mester, azért vagy te itt, hogy felnyissa a szemem, különös tekintettel a drávapiski helyzetre.
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.20 18:04:49
@hapcika: nagyobb időpocsékolást el se tudnék képzelni.
Manapság mindenki ért a gazdasághoz. Mindenki tudja, ki mit kúrt el, és mit kellene tenni, ahhoz, hogy a dolgok úgy menjenek, mint „normális országokban”. A konkrét javaslatokat meghallgatva én azért nem vagyok ebben annyira biztos. Éppen ezért gondolom úgy, hogy a fél…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.17 21:43:48
@werem: taglalhatjuk az e mögött lévő tényeket is: először is ott van a történelem, az angolszász/nyugat-európai fejlődésnek is meg volt az a szakasza, ami nem éppen a kiváló életszínvonalról szólt, egy üzemi balesetet szenvedett, a kórház helyett egy pittsburghi kohóba bedobott acélipari magyar kivándorló vagy az angol bányászgyerekek sokat tudnának erről mesélni, ismert sztorik ezek. Bizony a jóléthez/felemelkedéshez a munkán keresztül vezet az út, és nem csak egy szűk kisebbség kell ehhez, hanem a társadalom zöme.

Magyarországon hiányzik 1-1,5 millió ember a munkaerőpiacról, és a dolgozó maradék is nem éppen a kiváló teljesítményéről és munkamoráljáról híres, ez pedig a törekvőket is lehúzza, ha máshogy nem, magas adókon, költségvetési hiányon (és itt jön be az államadósság, nem vlami idegen erő erőlteti rák!), zuhanó gazdaságon, instabil árfolyamokon keresztül.
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.18 11:09:30
@Idola Tribus: több pénzt az embereknek, több pénzt az önkormányzatoknak! ja utóbbit azért mégsem, ott a neofasiszták ülnek!
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.19 23:09:57
@Tony01: én köszönöm, hogy összeszedted a magyarázni valót:)
A Rükverc második beszélgetéséről a 168 óra online tudosított, a részleteket ott olvashatják.„Az utóbbi időben úrrá lett valami őrület a többségi társadalmon, amely meg van győződve róla, hogy a magyar jóléti rendszer pazarló, milliárdokat szór ki az ablakon,…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.19 22:07:06
@vincemate: szakértő vagyok a hülyeség és a prolizmus felismerésében, különös tekintettel az olyan balos selejtekre, mint pl ti, és a széljobber zombikra.
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.19 22:07:39
@calam (vdani): látod tudsz te is ha akarsz
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.19 22:23:56
@calam (vdani): alakul, alakul, de még nem az igazi, keressed még egy picit.
Szenzációértékű bejelentést tett ma reggel a Nemzetközi Csillagász Szövetség. A társaság éjszakába nyúló vita után meghozta döntését: mától a Nap forog a Föld körül. Mint a szövetség szóvivője elmondta: a csillagászok hosszú, több évszázados vita végére tettek…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.18 16:18:58
@osborne:

"Tudja hogy ő a legelső,
Mégse övé ez az erdő."

örök klasszikus :D
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.18 17:32:16
ots.mti.hu/news.asp?view=2&newsid=58194

még mindig közelebb a zemberekhez :D
Vastagbőr A helyzet fokozódik 2009.10.18 10:45:00
Az esztergomi Fidesz megunta a sok Meggyesről szóló cikket, a "lejáratókampányt", és tüntetést szervezett mellette. Itt a polgármester többek között elmondta, hogy a felesége, a szeretgom, és mindenki más, aki rosszat mond róla, az MSZP-s; valamint azt is, hogy nem babra…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.18 14:05:09
@BéKa: végre valaki aki gondolkodni is képes:)
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.18 17:05:49
@Talon Karrde: "Apropó miért pont itt vered a cölöpödet? " mert megtehetem.
Sárdobáló Rükverc - II.rész 2009.10.11 14:00:00
Vajon hogy néz ki ma Magyarországon a legszegényebb ember? Felismernéd? Na ugye. Minden szegény cigány, de nem minden cigány szegény? Ennyire egyszerű? Hányadik félidőben állnak majd nyerésre a rendszerváltás vesztesei? Most te is azt szeretnéd, hogy ezeket a problémákat…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.17 19:57:16
@calam (vdani): az a nagy helyzet, hogy a zemberek nagyívben leszarják, hogy cigányságuk okán vagy nem okán vesznek fel a cigányok deviáns életvitelt. hanem magát a tényt látják, és kurvára nem tetszik nekik.

praktikusan nem lenne például spanyol, olasz vagy portugál probléma, ha ők alkotnának mondjuk Magyarországon kisebbséget, pedig a mediterrán népek bőre is sötétebb, és kultúrájuk is jelentősen eltér a magyarokétól. egészen addig, amíg nem vennének fel a fentebb felsorolt viselkedési formákat.

És csak a statisztika kedvéért: hány lincselést követtek el tavaly nemcigányok? hány nemcigány tolvajt ütött agyon az áram a kiskertekben? elég jó módszertan?
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.17 20:16:05
@calam (vdani): ez is olyan, mint a jó és a rossz reprezentáció?
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.17 22:41:13
@calam (vdani): nézzük a színtiszta repi megoldást: vegyünk egy 100% cigány falut, mint Csenyéte vagy Tiszabő, ki is kerültük a definíciós problémákat. És akkor nézzük meg az egy év alatt onnan befolyt össze adóbevételeket és ugyanannyi idő alatt beérkező állami transzfereket. majd vonjuk le a következtetéseket.
  Kőházy „FankaDeli” Ferenc hosszan válaszolt saját blogjában a Reakción megjelent tűnődésemre és az azokra született olvasói kommentekre. Az alábbiakban - egy rövid viszontválasz után - változtatás nélkül közöljük tanulságos gondolatait.   Személyes…..
Na srácok, úgy tűnik a Fidesz belehúzott, pontosabban a stábvezetés. Szerintünk ezzel megkezdődött a kormányzati felkészülés. Erre mit lépsz Török Zsolti? Szíjjártó Péter a Fidesz elnöki stábjának vezetője, múlt hét végén satuba dugta a fejét (megnősült), de előtte…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.16 22:31:30
@llll5: 3
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.16 22:32:10
@llll5: 4
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.17 08:15:49
@llll5: 5
A cigány (asszonyok egy része) jobban szereti a pénzt, mint saját gyermekét. Nagyjából így szól az edelényi polgármester vádja. A nagyon súlyos állításhoz Molnár Oszkár még az arcát is adta, amikor rezzenéstelenül belemondta a kamerába: cigány asszonyok, a terhesség ideje…..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.14 17:03:51
@mavo: "én meg leszarom" seggarccal nem lesz nehéz!
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.14 18:01:35
@mavo: igen, mindez azért, mert volt pofád seggarcnak lenni. de hát ki nem látta előre.
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.14 19:35:30
@mavo: nehogy éhenhalj.
Vastagbőr Kutyafitnesz live 2009.10.09 08:31:00
Avagy Drégelypalánkon nem történik semmi. Ilyen ordas putrit ritkán látni, pláne 45 millióból....EU-s pályázat? Kutyafitnesz? Ugyan kérem! Ez előre, jól kitervelt lopás.Feljelentést nekik! (Ha már mást nem lehet.) ..
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.11 12:14:42
@Mj: "A szocális háló kiépítése pedig tipikusan kommunista jellemző" kolléga itt nagy kommer vívmánynak bírta beállítani a nyugdíjrendszert, pedig nagyon messze volt a dolog az általános és teljes körű nyugdíjrendszertől. Kb a 70-es évek végéig a nyugdíj a városi lakosság kiváltsága volt, több százezer vidéki idős volt kiszorulva a rendszerből (pedig az államosítás előtt az ő járulékok is befizetésre került az alapba), tisztán politikai okokból (vö kulákság), ilíet még a Horthy-rendszer sem csinált, nem hogy a mai Magyarország. Jellemzően elég kevés volt a nyugdíjjáradékosok száma a lakosság/idős lakosság számához képest a korszakban, és a reálértéke is vicc volt, főleg a mai számokhoz képest.

Ha kolléga előjönne a számokkal, mindez világos lenne, de hát valami miatt titkolja őket :D
heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.11 15:42:03
@Svejk, a derék katona: világos, tehát párszázezernyi paraszt a fasiszta ellenség, aki dolgozzon 80 éves koráig a földeken, de az angyalföldi proli mehet nyugdíjba 60 évesen, mert ő igaz antifasiszta. na, kábé így áll meg a hős kommunista rendszer, akármilyen részét is nézzük.

bár még mindig nem győztél meg, hogy nem médiahekk az itteni tevékenységed, de ha komolyan gondolod, akkor se látom értelmét cáfolni ezeket a faszságokat, van jobb dolgom is. Annak kifejezetten örülök, hogy te legalább láthatóan elbasztál vele egy vasárnap délutánodat.