Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Sanyey

0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Astra la vista 2009.09.16 18:29:00
Kis túlzással miatta jöttünk ki: az Opel Astra 2010 legfontosabb autós újdonsága lesz, különösen Magyarországon. Az Insignia sikerei és az első üléspróba után nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy fényes jövőt vizionáljunk neki. Carl-Peter Forster, a GM Europe vezére a…..
Sanyey 2009.09.16 19:09:25
@lacza87:
azé óvatosan komám.. elég komoly kis formatervet sikerült összehozni.. és ez csak az alap 5ajtós!!! a GTC állítólag annyival lesz másabb, mintha egy másik típus lenne! és ha abból indulunk ki, hogy az előző GTC is disznómód jól nézett ki, akkor ez az új mindent visz! A minőségi és tehnológiai javulásról nem is beszélve! Egyre inkább megéri a márkát útálóknak is Opelt venni mostantól.. nem sok ellenérvük lehet! :) OPEL 4 LIFE!
Sanyey 2009.09.16 19:29:15
@Ciri:
na.. eljött az a ritka pillanat, mikor egy -a kedvent márkámat- fikázó emberrel részben egyet kell értenem.. igaz, csak a rostélyokkal kapcsolatban XD nem is az állításukkal van bajom, hanem h eddig csak a dél-koreai szutykokban volt ilyen (én legalább is azokéra ismertem rá egy az egyben mikor ezt megláttam) , viszont ezen kívül azt mondom le a kalappal.. minden Astra/Kadett generáció zseniálisan nézett ki a maga idejében (főleg ugye a GT/E ,GTE, GSi, OPC kivitelek) és ezalól az I Astra sem kivétel!
Emlékeznek még az 1991-es, mára már kultikussá vált Manta, Manta című filmre? A tinibálvány Til Schweiger még tejfölösképű suhanc volt, úgy döngetett 83-as, Mattig-tuning GT/E-jével városban, városon kívül az egyszerű naiv kis sztori szerint. Sztori szempontjából nem volt…..
Emlékeznek még tán, nem is olyan régen történt, hogy ellopták Robertó Honda CR-V-jét a házuk előtt, korán reggel, a térfigyelő kamera alól. Nincs is ebben semmi különös, Budapesten reggelente többen is ébrednek úgy, hogy aznap nem autóval indulnak a munkahelyükre, bár ekkor…..
Sanyey 2009.06.08 01:12:00
@Tengerindream:

Ez nagyon szép, és nagyon jó barátom, csak a sztoriból azt afelett az apró (és nem elhanyagolandó) részlet felett elsiklassz, h az Opel nem a saját hibájából tart ott, ahol tart.. a GM 2000 óta olyan szinten behúzta az Opel által termelt nyereséget, hogy az Opelnek egy mocskos fillérje nem maradt a rablás után!! Arról nem is beszélve, h néhány éve a GM küldöttei látogattak el az Opelhez, és lenyúltak minden friss gyártástechnológiát, know how-t, és azt mondták , h majd fizetik.. na azóta lógnak az Opelnek 3 milliárd dollárral.. Na, és mindezek fényében igen igen nagy elsimerés illeti az Opelt, hogy olyan -kis híjján- mezőny-veró kocsikkal tudott ilyen körülmények között is előrukkolni, mint az Insignia (év autója 2009), vagy a kövi Astra! én csak annyit mondanék: Opel 4 LIFE!!
Mióta érvényes a műszaki és kezemben az új, minden átalakítást hivatalosan tartalmazó forgalmi engedély, nem nagyon lehet kirobbantani a Corollából. Örjöngve imádom, de persze metrófúrópajzs átmérőjű lyuk tátong az oldalamon a kíváncsiságtól, hogy mit gondolnak róla a…..
Autófília Ne játssz a tűzzel! 2009.05.22 15:00:00
Vagy ha mégis, vidd el a tankbetöltő közeléből! Még akkor is, ha tied minden Samarák legsamarábbja. (englishrussia)..
Az átlagosnál kicsit jobban fáj egy Avensist ilyen állapotban látni. Talán azért, mert amikor én megvettem a magamét, titokban azt reméltem, hogy sikerül kifogni egy ilyen, facelift utáni, VVT-i motoros példányt. A sors azonban úgy rendezte, hogy egy korábbit találtam, elég jó…..
Sanyey 2009.05.23 00:13:08
Kétüléses autót sokféle megfontolásból választhatunk. Például azért, mert meguntuk az uniformizált kocsikat, és valami formabontót, valami különlegeset, valami nagyon szépet szeretnénk. Vehetünk kétülésest azért is, hogy a vezetés mindig jó érzéssel töltsön el.…..