Regisztráció Blogot indítok
Adatok
IdomitottFoka

0 bejegyzést írt és 2119 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kezdek kételkedni a Fidesz képességében a kampányvitel szemszögéből. Mivel Puzsér hamarosan nagyinterjút fog készíteni Talpramagyar Péterrel, teljesen átgondolatlan kampány indult ellene "pedofilvédő nézetei" miatt. Az érv: azt mondta, hogy "A pedofília maga egy hajlam. Én úgy gondolom, hogy…..
IdomitottFoka 2025.02.21 15:04:48
@_Neville: @Tapi2021: kaleta kdnp-s, azok meg a fidesz parazitái, úh fideszes. aki meg még mindig azon nyíg h kendre nem is pedó, ezért hamis a pedókegyelem keretezés, az nézzen magába, h háborúpártizta-e mzp-t. mert hát ő se volt háborúpárti, és csak elméletileg állt a nato (akikkel szövetségesek vagyunk amúgy (még)) elméleti bevonódása mellé.

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Kaletával mit kellett volna tenni?"
ha azt akarta üzenni az ügyészség h a legutolsó gyerekbaszót is megmenti ha lojális a kormányhoz, akkor azt ami történt. ha esetleg vmi tisztességet óhajtott volna mutatni, akkor nem egy heti fizetésére büntetik meg.
Azért röhej h még kaletát is meg kell védened... már nincs is mitől, a felfüggesztettje is rég lejárt.
bircahang Pánik 2025.02.21 06:06:00
Liberális pánik. A többközpontú világ rémálom a liberális eszme számára. A liberalizmus ugyanis totalitárius eszme: egyrészt saját maga egyedüli helyességében hisz, másrészt ebből következően saját univerzalitásában. Ha pedig valami általános abszolút igazság, akkor nyilván nincs helye…..
bircahang Liberális gőg 2025.02.19 12:12:00
A Soros Magyar Hangjának rovata ez a Kitántorgó Árnyékok műsor. A libbantak nem tanulnak semmiből. Most elhangzik: azért rossz ez a csúnya világ, mert nem a könyvtárakban ülő okosok irányítanak, hanem a felfegyverkezett bunkók, s utóbbiak többen vannak. Szerencsére azt ők is tudják, már…..
IdomitottFoka 2025.02.19 15:34:27
@Tapi2021: Akkor már csak az a kérdés, h akkor ugyan mitől különböznek a csárlihebdó merénylőitől a feltélezett felhergeltek. Lyézust eljátsza egy nő, mi lesz legközelebb, nemistudom, lehet h egy zsidó...
A dolgokban fantáziát látó ballib csodavállalkozó megfejti a világpolitikát. Ő tudja: az eheti párizsi konferencia lényege Magyarország kizárása az EU-ból! Tehát mindenki más rosszul tudja. S ez nem vicc, a csodavállalkozó komolyan hiszi mindezt. A valóságban persze a…..
IdomitottFoka 2025.02.19 10:34:11
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ezt sem állítottam. Te kis terelőművész. Amúgy semlegesnek sem tűnsz, kifejezetten vonalas pártosnak látszol.
IdomitottFoka 2025.02.19 13:34:38
@Tapi2021: "Ha neked nincsenek szellemi mankóid (értsd ÉRTÉKEID!),"

Vannak referenciapontjaim, de el tudok vonatkoztatni tőlük. Sőt mások elvi pontjait is megértem, sőt gyakran el is fogadom, főleg ha következetesek vele. A nacionalizmust pl én anakronisztikus ballasztnak tartom, de elfogadom ha vki abból vezet le dolgokat ugyanakkor helytelenítem, ha ezt a nacionalista hozzáállást másoktól (itt jellemzően az ukránoktól) eltagadja. Medve pl elég sok mindent a reprodukciós ráta hiányára vezet vissza, amit én közel se tartok annyira jelentősnek (de nem is mélyedtem annyira bele) mégis elfogadhatók az ebből fakadó levezetései, mert magával koherensek. Ti meg lépten-nyomon ellentmondtok saját magatoknak, illetve birca folyamatosan mellébeszél.,

"Ki mondta, hogy be kell szállni az USA/Ukrajna és az oroszok geopolitikai konfliktusába?"

Fura h ezt kérdezed, mert ezt még ti is tudjátok és állandóan mantráztátok is. Az usa vonta bele az EU-t cselekvő (szankciózó, támogató) félként. És most előadják (oroszok, amcsik) h az EU-nak semmi köze hozzá. Az EU legalább annyit beletolt, mint az amcsik.

"Hát, ti már három éve ott vagytok. A háborúnak már rég véget kellett volna vetni"

Elég lehangoló volt ezt a cinizmust hallani, miközben az amcsik miatt vállalták a nyílt háborút az ukránok.

Az h az összes résztvevő már inkább befejezné ezt a konfliktust, az érthető. De hogy az oroszok és az amcsik eljátszák az áldozatot, na az gyomorforgató. Az idézett kifejezésnél az merült fel bennem h ezek után trampli mellett még viki is gerincesnek látszik.
bircahang A túlzás esélyt ad 2025.02.18 06:06:00
A túlzás mindig esélyt ad - az ellenkező oldalnak. A 2010 utáni Fidesz-siker sose lett volna lehetséges, ha nem lett volna 2 dolog előtte: a szinte diktátori ballib hatalom a nyilvánosságban, mely a médiák több mind 90 %-át birtokolta egy időben, Gyurcsány teljesen téves taktikája…..
IdomitottFoka 2025.02.18 15:16:44
@Tapi2021: Az állam csak a fejedben egyenlő a kormánnyal, nerrel, fidesszel.

"Nyugaton azért kirúgtak, ha nem voltál elég lelkes LMBTQ támogató, nem, hogy azért, mert a szervezetben nem arra húzod a szekeret, amerre kéne."

De akkor a filozófiád szerint még jól is tették, ugye. Nem is nyugatot írtam.
És lassacskán vissza lehetne térni Mo-ra, esetleg a saját problémáinkkal megküzdeni, a nyugat már úgyis összeomlott/ik/fog vala, meg verik a négereket, tudjuk.

"Én ellenzéki lapnál dolgozva EGYSZER SEM hoztam elő politikai, ideológiai témát. Nem mentem velük szembe."

mecsoda gerinces hős vagy, az m1 téged vár.
Optimista vagyok: nagy ballib bukás lesz jövőre is. Figyelmesen meghallgattam az egészet, figyelmesen (persze háttérzajként, annyi időm nincs, hogy nézzem is). A srác egyrészt átvette a Hadházy-féle demagógiát, másrészt szektavezér stílusban ad elő. Vicces volt: még a Gulyás Marci is…..
IdomitottFoka 2025.02.14 16:28:36
@Tapi2021: "Csányi hogyan és miért ő jutott az ÁLLAMI OTP-hez?"
Ami azt illeti, az is az oroszoké. csányi meg velük állapodott meg.

"És akkor mi van?"
Akkor az van h minek zavartuk el ferit? Uúgy az oroszok csicskái maradhattunk volna, és szted amúgy is mindegy h ki viszi el a korrupciós pénzt.
IdomitottFoka 2025.02.15 18:12:52
@Tapi2021: azt meg tudom érteni, h aki kap egy értelmes részt a koncból, az miért fideszes. De aki csak a pántlikával átkötött lószart kapja, az miért?

Már csak azért is érdemes állandóan leváltani a korruptakat, mert az első 4 év az harmatos eső volt az utolsó 4 szarviharjához képest, így legalább állandóan újra kell/kéne építeni a lopós hálózatot.
bircahang Vakondérzékelési index 2025.02.13 12:12:00
Éjjel-nappal harsogják a médiák, hogy elszaporodtak a vakondok. Aztán felmérést végeznek a kutatók, megkérdezik az emberek, hallottak-e a vakondokról. Hát persze, hogy hallottak! Hiszen mindenhonnan erről van szó. Szóval rendkívül magas lesz a vakondérzékelési index. Na, a…..
IdomitottFoka 2025.02.14 15:13:21
@vergyula: na ja, csak kérdés h kinek...
Az új ballib mánia: milyen kínos, hogy a Zorbán szövetségese egy homokos nő. Pár éve ugyanez ment a lengyelek kapcsán: hogyan lehet az ukránokat nem támogató Zorbán haveri viszonyban az ukránpárti lengyel kormányzattal? Pedig semmi ellentmondás: a diplomácia egyszerűen ilyen - nem kell…..
IdomitottFoka 2025.02.12 16:27:26
@Gery1987: Egen, nem egy filmből vagy egy külpolitikai botrányból derül ki...
IdomitottFoka 2025.02.12 16:29:47
@Gery1987: Ok, valószínűleg sokkal jobban tudod, h mik a nézeteid.
IdomitottFoka 2025.02.12 16:43:03
@Tapi2021: Nemigazán érthető h miért vagy felháborodva h lefasisztáznak, ha te sem vagy képes megérteni h vki vállalva szélsőbaloldaliságát, meg tudja magát különböztetni egyéb szélsőbalosoktól. De talán így érthetőbb: egy unitárius sem egyenlő egy evangélikussal.
bircahang Argentín csoda 2025.02.10 12:12:00
Az ultraliberális, gyakorlatilag anarcho-liberális Javier Milei csodát tett. Milei 2023 decembere óta az ország - Argentína - elnöke. Persze nem abban a tekintetben tett csodát, amit ígért. Bár nem is igazán tudható mit ígért és mennyi idő alatt. A kampányában annak idején azt ígérte, hogy egy…..
IdomitottFoka 2025.02.10 21:03:15
@fofilozofus: vót vmi cucilista kurmány, aki kitalálta ezt a magánnyugdíjpénztár nevű ármányt. Az egyébként mostanában kezdett volna egyes embereknek nyugdíjat fizetni az állam helyett. de vmi kancsal zseni ktgvetési lyukakat tömködött be vele, a maradékot meg eltőzsdézte a fogtündér. Mosmeg néznek h itt ez a sok nyugdíjas és nem elég nekik a stadion. Meg kéne nézni h mit lépett erre Argentína (megígérte a fantasztikuss évet), és nem azt csinálni...
IdomitottFoka 2025.02.11 11:42:31
@Tapi2021: "Mert szívesen tanulmányoznám!" Akkor a bbc történetét nézegesd.
IdomitottFoka 2025.02.11 12:14:23
@Tapi2021: A kormánymédia totális hiteltelensége a probléma. Esetleg nézz körül a sajtóperek háza táján.

Ami meg a finanszírozást illeti, az feleljen meg az általános szabályoknak mindenki számára. A 4 egyik tulajdonosa soros szervezet, de ez teljesen publikus, ellentétben az orosz finanszírozásokkal külföldön. Itthon nincs szüksége az oroszoknak újságírókat fizetni h a narratívájukat tolják, vmiért a közmédia érzi ezt kötelességének és úgy néz ki szívesen vagytok ingyenhülyék, amennyiben te tényleg újságíró vagy. Egy dolog biztos, az ellenzéki hírportálok nem kapnak semmilyen miniszterségből egyencikkeket, és a többségük külföldi tulaj nélkül pont uazt írná mint eddig. Az index anno el is tartotta magát, még ezzel sem lehetett baszogatni, az onnan szétszéledt újságírók zöme nem váltott oldalt, nem hagyott fel a munkájával.

A bbc-nek a történetét ajánlottam, nem jelenlegi állapotát. A múlt évezredben egyként utálta a tory, a labor, vmit biztos jó csinált. Jelenleg az Indóházat tudom objektív sajtótermékként ajánlani.
bircahang Feminináci hisztizés 2025.02.11 06:06:00
A feminizmus fő célja a családrombolás. Így minden adandó alkalommal fellép abszurd üzenetei közvetítése céljából. A szöveg: "Minden nőnél fennáll a lehetőség, hogy a következő nőnapon nem a kezébe, hanem a sírjára kerül majd a virág.". Ez ugyanaz a logika, mint a pedofília-hisztéria, mely…..
IdomitottFoka 2025.02.11 06:57:12
Valójában az antifa hőbörgés nem más, mint a nyugtamajmolás egyik mellékterméke. A "szikrázók", "lángolók", s más debilek megtudták, hogy nyugaton nagy divat antifának lenni, s ennek fontos része, hogy ártatlan embereket terrorizálnak az közterületen, bedrogozva rongálnak, vörös zászlóval a…..
IdomitottFoka 2025.02.08 23:36:18
@GyMasa: Veled uazokat a köröket futjuk, és még mindig semmi meggyőzőt nem tudtál mondani. Már maga a státuszod hiteltelenít hisz a nyugat pénze azért jól jön, nem igaz? Nézzél már magadba inkább. Rosszakat mondanak a ruszkikról brühühü. Hát jót nem is lehet, az ukránok legalább harcolnak a hazájukért, az orosz meg ukrán civileket bombázva harcol amerika ellen. Az majd jól térdre fogja kényszeríteni őket, az biztos.

"Azért is, mert Oroszország egy atomhatalom, 6000 körüli nukleáris robbanófejjel."

Van vagy 30+ állam aki nem fosott ennyire, mennyi van leatomozva közülük? És nem, a ner nem semleges. Semleges mondjuk Portugália, nem lehetett arról hallani h portugál tankok, ágyúk tucatjai érkeztek volna Ukrajnába, mondjuk azt sem h vétóval hadonásztak volna vagy befolyásos oroszokat próbáltak volna kimosdatni. És azt sem h bebuktak volna pár százmillió eurót, ami azért magyar érdek lett volna, nem is kicsit. Sőt még a ruszkik sem emlegették h szép város ez a Lisszabon, kár lenne kráterré alakítani. Szóval lehet valóban semlegesnek lenni, ami nem néz ki úgy mintha lavrov seggéből szónokolna a külügyminiszterünk.

"De Gaulle megmodta, hogy az országoknak nem barátai vagy ellenségei vannak, hanem érdekei."

Sztem én is definiáltam h ez az "oroszbarátság" fogalomnak semmi köze a barátsághoz.
IdomitottFoka 2025.02.10 14:20:52
@Tapi2021: Nehéz téged követni valóban. Most akkor azért csicskulunk az oroszoknak, mert félünk, h leatomoznak minket, vagy mert védjük a keresztényeket, vagy h ne zárják el a gázt, vagy a kárpátaljai magyarság érdekében?

@GyMasa: "hogy az ukránok folyamatosan provokálnak,"

Van pofájuk visszalőni a rohadékoknak.

"Jaja, és akkor, soha nem is lesznek leatomozva, ugye?"

Ha csak egy is le lesz atomozva, azután őket fogjuk irigyelni. De fordítsuk meg ezt az érvelést, a ruszkiknak nem kell aggódnia és rettegnie az atomozástól? Látod, a 30+ országhoz a példaképedet is hozzácsaphatjuk, ők se fosnak megtámadni usa érdekeltséget, pedig warheadből van bőven az usában is. Csak nekünk kell rettegni? Vagy esetleg már putyint is kioktattad? Ez a kremli narratíva nemcsak hazug, de még önellentmondásos is.

Még mindig ott tartunk h mi haszna Mo oroszseggnyalásának, mert még csak nem is fizetnek. Ha legalább 60puszta rubelből épülne...

"hogy onnan MINDNEKI nácinak látszik"

én senkit se náciztam le, az a ti asztalotok meg a ruszkiké, mik is az ukránok, ugye.

"hogy tőlem MÉG nem kaptál pofont"

úúú, kommentkarate. vigyázzá mert meg van nekem dvd-be ahogy a brucelee mindenkit lever.

"Hiába tennék ide NYUGATI hírforrásokra hivatkozó linkeket"

mondjuk olyannal nem próbálkoztál. elfogult, ukránokat nácizó összevágott véleményeket tettél be.
IdomitottFoka 2025.02.10 21:24:26
@Tapi2021: nem, persze. még csak a határra sem ért az orosz, de a pártigazgató már le is tette a fegyvert. ez tényleg még a csicskulást is alulmúlja. miközben persze a legnagyobb mellénnyel adják elő a szuterént nektek. veletek bármilyen szart meg lehet etetni, csak írjuk rá h "szeretettel, viktor".

Tehát mindent a Krím megszállás után. Tehát még mindig semmi sem igazolja annak a megszállását.
Azt meg hiába mondjátok, h az ukránok lőtték az fszb által megalapított donbaszt. Ezt tudom, attól még nem látom igazoltnak az oroszok egyetlen lépését sem. Ha a donbaszi "civilek" annyira szenvedtek, mért nem nyújtott menedéket nekik a világ legnagyobb országa, ha már elkezdte az el nem ismert, de azért ismert műveleteit? Nem volt hely? Vagy pont áldozatokra volt szüksége?
A háborút 2014-ben az oroszok kezdték el, nem az ukránok, meg nem Obama. Pont. Nem vagyok aranyhal.
bircahang Középkori kulcsesemény 2025.02.09 06:06:00
Korábbi cikkem folytatásaként. Egy kora középkori kulcsesemény. Persze az alternatív történelem hívei sokszor feldolgozták. Ritkán lehet azt mondani, hogy egy adott esemény kulcsfontosságú volt, de ez ilyen. A lényeg itt: az iszlám sose lett volna világvallás, s az arab hódítás sose történt…..
IdomitottFoka 2025.02.09 20:35:14
@Boldeone2: hiába volt a szunak több mindene is, elsőre még a finneken sem bírták átverekedni magukat. És az akkori szovjet ipar kényelmetlenül közel volt a németekhez, a lendlease pont ahhoz kellett h még képesek legyenek áttelepíteni az Uráltól keletre. A németek nem voltak hülyék, és tisztában voltak vele h a szovjetekkel háborúzni fognak, ha nem így, akkor úgy.

@Tapi2021: Sajnos magyar politikai szereplőkön múlt h a balkán és a szovjet ellen is hadba vonultunk, bár az igaz h nem Horthyn, ő tényleg nem akart a németek, pláne hitler oldalán harcolni. A röhej h ezt a németek sem kifejezetten akarták, a többi csatlóson inkább múlt a dolog, akik a magyar revízióban nem voltak érdekeltek. Ami azt illeti, a németek nem bíztak bennünk, se katonailag, se lojalitásban. Az elsőben igazuk volt, és ami horthyt illeti, a másodikban is.
IdomitottFoka 2025.02.10 19:19:51
@vasútihíd: mintja nem lenne tökéletesen tökmindegy h milliók éhhalálának voltak e etnikai okai is. Ez akár még szomorúbb is.

"engem nem zavarna ha hülye lett volna de megmaradnak nálunk a visszaszerzett területek."

Csak ehhez inkább sokkal okosabbnak kellett volna lenni.
bircahang Jó hír 2025.02.10 06:06:00
Donald Trump keményen bünteti a Nemzetközi Büntetőbíróság nevű sóhivatalt. Láttam olyan felületes értelmezést, hogy ez csupán a szokásos sztori, azaz a zsidók kiemelése. Hiszen a kiinduló ok a Netanjahu elleni intézkedés a Nemzetközi Büntetőbíróság részéről. Pedig egyáltalán nem. Ugyanis még…..
IdomitottFoka 2025.02.10 13:13:59
@Tapi2021: Tehát a szervezet, ami országok közti agressziók elítélésével foglalkozik (ez a létrehozásának elvárt célja) attól korrupt, mert országok közti agresszió (Oroszország-UKrajna, junó) miatt tényleg ítélkezett. A népírtás is deklarált illetékessége, úh netanjahú sem véletlen került a látókörükbe.

Ha esetleg azt kifogásolnád h az egyéb agressziókkal miért nem foglalkozik, vagy esetleg az ítéleteik következménynélküliségét emelnéd ki, akkor valóban felmerülhetne némi elfogultság és/vagy inkompetencia látszata...
IdomitottFoka 2025.02.10 16:39:08
@Tapi2021: "mindig csak az USA-nyugat ellenfeleit ítélik el" izrael mióta az usa-nyugat ellenfele? putyin elítélése előtt mindenféle afrikai kannibál belharcokban hoztak ítéletet, senki se az usa ellenfele volt.

" Irak -, némán hallgattak!!!!"
De mind tudjuk h nem ez fáj neked, hanem putyin elvtársért vérzik a szíved.

De esetleg inkább a külügynél nyifinyafizhatnál h Irakért vegye már elő az USÁt az ICC, tagok vagyunk még bírót is adtunk bele, a fidesz kormány csatlakozott, durva h már ez is a mi hibánk...

"Most képzeld el, hogy az oroszok drónról lerakétáznak valakit mondjuk"
Ezt mondjuk nem kell elképzelni, pont ez történik. És még csak annyi se kell h terrorista legyen a célpont...

"Vagy mennyire jogszerű nemzetközileg, más országok éállampolgárainak, más országokban történő LIKVIDÁLÁSA? Pl. rakétákkal?"
Pont annyira, amennyire polóniumos teákkal hátbalőni mindenféle gyanús oroszolajbiznicmeneket, kiugrott kémeket, stb.
IdomitottFoka 2025.02.10 18:58:33
@Gery1987: most mit izélsz, minden reményünk megvan arra h 20+ év múlva Tapi igazságérzetét az oroszok agressziója is elkezdi piszkálni.
Index címlapja, rákattintottam, csak mert azt mondja "nehéz kvíz": 3 perc alatt kész, eredmény: 10/10. Amiből nem azt a következtetést vonom le, hogy kivételesek a magyar történelmi ismereteim. Hanem azt, hogy az átlagszint erősen lezuhant. Egyébként bevallom, az egyik kérdésre…..
IdomitottFoka 2025.02.07 16:44:24
@vasútihíd: speciel a kvíz pont olyan műfaj amiben vannak felajánlott válaszlehetőségek, ettől kvíz a kvíz.
IdomitottFoka 2025.02.07 17:13:57
@vasútihíd: határeset, elfogadom. :)
mindenesetre netes kvízt válaszopciókkal lehet megvalósítani, egy szabadszöveges választ értelmező algoritmust nem éri meg összehozni ezért.
bircahang Nem lesz hamar béke 2025.02.04 06:06:00
A várakozás ellenére, úgy néz ki, nem lesz hamarosan béke Ukrajnában. Kósza hírek szerint Trump teljes kivonulást ígért Putyinnak, cserébe egyetlen dolgot kért: a kínai-orosz szövetség jegelését. S Putyin nemet mondott. Pedig az ajánlat extrém volt: a Krím elismerése az USA által mint…..
IdomitottFoka 2025.02.04 11:39:54
@Tapi2021: egyelőre orosz csapatok vannak Ukrajnában, ez lenne a normális meg a békés? és még zavar ha vki irredentizmust vél felfedezni ha vki egy fiktív orosz-ukrán béketervben olyasmiket ír h a nem is hadviselő felek mit kapnak a vélt vesztestől...

"hogy az ukik fenyegetőznek azzal, hogy a Balatonban mossák majd a seregeik a lábukat?"

ez mondjuk sokkal reálisabb, minthogy a szarkavarásunkat bármivel is megjutalmazza az orosz. ezért sem kéne emberkedni az operetthuszár vezette hadsereggel rendelkező illiber vezérünknek, mert boborján nem sokáig húzná a veterán ukránokkal szemben...

"Mit tett ellenünk Oroszország? Semmit. ..."

ez ugye nem komoly? mondjuk viccnek is szar.

" meg az oroszokkal kellett volna fenntartani a barátságot"

éljen és virágozzon a megbonthatatlan magyar-szovjet testvériség, előre a leputyini úton!
IdomitottFoka 2025.02.04 15:35:16
@Tapi2021: "Tehát a mi érdekünk az orosz győzelem?"
Igen, a tiétek az. De Magyarországnak nem hiányzik a szovjet.

"Mesélj! Mondj példákat 1990, avagy a SZU megszűnése után."

Miért kéne 90 utánra szorítkoznom? btw mesélj vmit bármikorról, amikor vmi jót tett nekünk a szovjet.

"És mit kerestek amerikai csapatok más országokban, mint Afganisztán, Irak...........
Az a fránya balos kettős mérce. És valóságtorzítás."

Nem, ez hamis dilemma. De ha már úgyis afganisztánozol, akkor az kurva jó lesz, amikor az ukránok állnak át gerilla-ellenállás módba. Akkor aztán tényleg megmossák a lábukat a Balatonban...

mellesleg kurvára nem vagyok balos, ami azt illeti pont a te szívszerelmed pendülget kommunista államokkal egy húron, orosz-ék-kína...
IdomitottFoka 2025.02.07 12:37:12
@gigabursch: "Szerintem ha rápillantasz a térképre, akkor még továbblépsz."
Ezt mondjuk deklarálták is még 2021-ben, kell neki az ndk is...

"Ha nem akar még egy blamát a CH szállítások kapcsán akkor a Barátság és a Testvériség vezetékek nyomvonalát is kénytelen rendezni."
Ez a két vezeték marginális igényeket elégít ki és egy békekötés esetén teljesen kiválthatók úgy h az ukránok teljesen kimaradjanak, főleg a testvériség, az már most is ki van váltva a déli vezetékkel.

"a hohol oldalon harcoló zsoldos"
Katonai szempontból elhanyagolható a külföldi zsoldosok száma, ez aligha szempont. A prigozsini magánhadseregek és az ék kontingens fényében meg nemigen van alap zsoldosozni.

"a NATO szépen nekiállna a nyugati országrészben kiképezni egy újabb ukrán hadsereget, amit ugye a bölcs hadvezérek mondása szerint ( Nagy hadseregekkel nagy háborúkat kell vívni") be is fognak vetni."
Igen, a NATO pont bazi nagy hadseregeket képzett ki az utóbbi évtizedekben, nem pedig leépítette az aktív szárazföldi és tengeri erejét, különös tekintettel a külföldön is önálló csapásmérésre alkalmas alakulataira...

"hiszen, akkor azonnak a közvetlen határaira kerülne a NATO"
ekkicsikét elkéstek ezzel az elővigyázatossággal, közben a Baltikum és Finnország is suttyomban benátolt. Meg Alaszka is ott púposkodik a határon...

"egy párizsi békeszerződést is felül lehet bírálni"
a románok amúgyis a Tiszáig szerettek volna nyújtózni, úh akkor most lenne esélyük újra... a parádéosztag egy darabig tudná biztosítani az utat vikiéknek a rózdeórig
bircahang A Zorbán hírneve 2025.02.06 06:06:00
Orbán Viktor hírneve Bulgáriában rendkívül magas. Ha Bulgáriában indulna választáson, többet kapna, mint amennyit Magyarországon kap. Szerintem simán meglenne a 60 % is. A bolgár baloldal egyértelműen szereti őt, mind a radikálisak, mind a mérsékeltek, esetleg egyesek annyit tesznek hozzá, hogy…..
Nincs "kettős mérce"! Az EU azt várja el minden tagállamától, hogy olyan jogállam legyen, amelyben az önkormányzatiságra (tehát nem egy párt által felügyelt centralizációra) ráépülő, önmagát ellenőrző (vagyis a hatalmi ágak függetlenségét garantáló) államszerkezet legyen, amely minden állampolgárnak…..
IdomitottFoka 2025.02.02 14:11:01
@MEDVE1978: Sztem nem a természetétől függetlenül utálják, hanem pont azért. én meg azért, amit csinál, mármint itthon, mert ugyan igen kínos ahogy elbábozza a keresztény demokráciaféltőt nyugaton, azért az legyen az ő bajuk.
bircahang Grönland 2025.02.01 06:06:00
Grönland a zöldek rémálma. A sarkvidéki sziget neve ugyanis "Zöld föld", amikor a vikingek felfedezték a IX. században az akkor lakatlan szigetet, az éghajlat melegebb volt a mostaninál, így zöld volt. Ez csapás a mostani kötelező globálismelegedés konteóra. Igen, a sziget lakatlan volt,…..
IdomitottFoka 2025.02.01 08:54:45
A baloldali történész Ungváry nagy hibát vétett. Ütni akart Schmidt Márián, de csapást mért a Bauer-családra is. Ez még önmagában nem probléma, maga az SZDSZ-es Bauer Tamás se védte meg saját apját, a témáról a teljes hallgatást választotta. De Ungváry itt követte el a fatális hibát:…..
IdomitottFoka 2025.01.30 12:02:20
@Gery87: valszeg az se h birca h vélekedik róla.
bircahang Nehéz az álcivil sorsa 2025.01.29 12:12:00
Donald Trump felfüggesztett több külföldi pénzügyi támogatást. Kiderült: egyes "civilek" nem csak a különböző gazember-alapítványoktól kaptak pénzt, de egyenesen az amerikai államtól is. Ezzel persze semmi gond, de az ilyennek a neve "idegen ügynök", nem "civil aktivista". A magyar…..
bircahang Antall intelmei 1992-ből 2025.01.17 06:06:00
Puzsérék megidézik Antallt 1992-ből, persze mélyen egyetértve. Antall József arról híres, hogy magát nagy politikusnak képzelte, viszont alapszinten se értett a politikához. Persze ebben is tévedett, azaz igaza volt, de egy idegen érdek szemszögéből, csakhát ő magyar vezető volt, így ez…..
IdomitottFoka 2025.01.23 16:22:30
@Tapi2021: "akiknek csak a MAGYAR ÉRDEK A FONTOS"
Csak tudnám azt, h nektek miért nem volt fontos akkor sosem h a magyar közszolgáltatások helyett viki mindig csak vmi külföldi faszsággal foglalkozik. Hogy miért nem ég a pofátok, h a tanárok eu átlag fele bérét is eus források fedezik, h a vízközművek rendszeresen lerohadnak, szennyeződnek, az eüs beavatkozások várólistája csak nyúlik, stb. Mert ezeket vhogy még észrevenni se vagytok hajlandók. Néha gymasa németből próbál cáfolni, de inkább csak kussolás van.

"a MAGYAR ÉRDEK a fontos nektek, miért az USA és az ukrán érdek"
Az h te személy szerint a ruszkikat szereted, még nem magyar érdek.
Sose bírtátok megindokolni, h mitől magyar érdek az ukrán vereség. Vergődtök, őrjöngtök, szidalmaztok, csak egyetlen érv nem sok, annyi se hangzott el.
Volt már minden, legjobban a szottyos "nekünksesegítettek56ban" undorított, de érvényesnek egy se bizonyult, még az inflációs se, hiszen a magyarok pont hozzáférnek az orosz energiahordozókhoz (a lekjopp áron, mintuggyuk).

" kereszténydemokrata, és igyekszik a keresztények érdekét védeni"

Persze hát pont a kgb-s kirilért kell kiállni, mert esetleg zárolják a vagyonkáját. Jujmilesz vele. A Kínában letartóztatott püspök vhogy nem mozgatta meg a keresztényvédő receptorokat, gondolom az radar alatt maradt, hehe. Esetleg vmit rittyents már arról h lebasztuk a muszlim azerieket a keresztény örmények elkergetéséért, ja várjál, még gratuláltunk is nekik. Ha neresztényautokraták lennénk, akkor persze érthető lenne.

"Kirillnek mi is volt a bűne? Kiállt a saját országa mellett?"
Esetleg nézz utána, h miért akarják szankcionálni. A kérdés az h nekünk miért olyan kurva fontos közéjük ugrani. Tudod egy szövetségi rendszer részei vagyunk, csak ez vmiért vikinek nem fontos, vajon miért? mert megvették kilóra/zsarolják és/ vagy leszarja h ezt egy érvényes népszavazáson az ország érvényesen akarta?
IdomitottFoka 2025.01.24 15:43:55
@Tapi2021: "Kirill kizárólag azért került a célkeresztbe, mert orosz és támogatja a hazáját."
Tehát mégsem azért mert keresztény? De akkor akkor mér is valid a keresztényvédés? Mert NEKED ez az érved.

"Tehát, ha a szövetségesek kútba ugranak,"
Nem, befagyasztanák az egyik háborúpárti prominens vagyonát. Ha viki a nemzeti hadseregek Ukrajnába küldését vétózná, az vmi kútbaugrás szintű dolog lenne, de kiril távolról sem ez a kategória. Hanem nettó orosz érdek.

"MI EZT SEM MONDTUK SOHA"
Ukrajna a külföldi finanszírozás nélkül kapitulálna, a ner meg kardozik h más országok a saját pénzüket ne adják az ukránoknak. Nehéz ezt úgy értelmezni h a ner nem az ukrán vereségért kapálózik. Te meg a ner híve vagy, ugye. És ha ezt így-úgy felvetem, akkor jön az arrogáns gyűlölködés.

"Az a különbség, hogy mi meg látjuk és elismerjük a másik fél jogos érdekét is."
Ez tényleg nagy különbség köztünk, mert én semmilyen orosz érdeket nem találok jogosnak, ami ezzel a háborúval van összefüggésben. És ezek a "jogos" biztonsági igények már amúgy is a kútba estek az új NATO tagokkal. Az oroszgyűlöletről meg annyit, h nem kellett volna elszakadárni 2014-ben ukrán területeket, mert nem az orosz báb nyert választást. Úgy nagyon könnyű ultranacionalistát gyártani h tényleg támadás alatt vannak.

"Mert ezekkel semmi rendkívüli nem történik. "
Te mégis miről beszélsz? Ezeknek az intézményeknek finanszírozását a ner teljes egészében központosította, ezzel kontraszelektált nem hatékony vízfejeket hozva létre, ezek finanszírozását is az addig is alulfinanszírozott büdzsékre terhelve. Szted mitől rohad szét az infrastruktúra?

"ez is igyekszik a rendelkezésre álló forrásból fenntartani a működésüket"
igyekszik... gondolom, nem otthon vagy, mert a saját plafonod azért ezzel nem tennéd próbára...

"vagy más kormánynak se lenne rá több forrása, hogy még jobban működjenek"
ehümm ja, mondjuk a lölöművek fenntartása nem tartozik az állam alapfeladatai közé, legalábbis a gránitba még nem rögzítették, de mintha prioritást élvezne mindennel szemben is, ahogy a kínai és arab (és német, Zorróra is gondolni kell, hova tűnt amúgy?) adóoptimalizálók is.

"a háziorvosnál sor sem volt"
most tényleg én keressem ki, h hány háziorvosi praxis betöltetlen? h hány vidéki mentősnek kell hány budapesti műszakot is teljesítenie? hogy hány nagyváros kórházi ellátás rokkan le mert 1-2 orvos nyugdíjba/külföldre megy? ember, ezeknek még feri alatt is jobb volt az ellátása, ez se zavar? a szocihoz már nem is viszonyítva, röhej.

"külső erők is fokozzák szándékosan a pénzhiányt"
aha, most az elmúlt 4 év lesz a hibás mindenért, értem. lehet h be fog jönni, de attól én még emlékszem az elmúlt 15-25-35 évre, szóval nálam nem. ezek a dolgok nem most kezdtek el rohadni, ahogy nekem sem csak mostanában ezek az érveim. 8 év aranykorból nem jutott ezekre a rendszerekre, de rózdeórra igen, és ez mindent elmond. pénzhiány meg afaszom.
IdomitottFoka 2025.01.24 18:46:40
@Tapi2021: "nyugat szépen bemutatta mire lehet számítani, ha ellenállsz NEKIK!"
Az oroszok is bemutatták szintén orosz kőfaragókkal és balettáncosokkal h mire számíthat aki ellenáll nekik. Maradok a nyugatnál.

"Hol lenne a határ?"
Ez az amit már 3szor garantált a posztszovjet, csakhát.

"hiszen az ukránok konkrétan EGYHÁZSZAKADÁST CSINÁLTAK!"
Hogy oda ne rohanjak, mik vannak. Remélem a numizmatikusok megőrizték az egységüket...

Az eu szankcionálja a kib..tt gazdag befolyásos háborúpárti oroszokat incl kirill. Nem azért mert keresztények (ez amúgy sem érhető tetten náluk), hanem mert befolyásos háborúpárti oroszok, erre te jössz azzal h megvédtük mert keresztény, aztán maszatolsz a hazafisággal. Na azért senkit nem szankcionált a nyugat. Azt az ukránok szankcionálják a fronton, esetenként a hátországban...
A világ vezető klímatudósai arra figyelmeztetnek, hogy a Golf-áramlat és az Észak-atlanti-áramlat rendszerének összeomlása akár már 2025-ben bekövetkezhet, ami drámai éghajlati következményeket hozhat Európa és a világ számára. A világ vezető klímatudósai már évekkel ezelőtt kifejezték…..
IdomitottFoka 2025.01.23 13:42:47
@na4: tehát nincs klímaváltozás, mert 130 éve nem látott hóvihar volt Floridában...
@Valóság nevű unokahúgotok: "Ezzel szemben minden technológiánk megvan ahhoz, hogy kezeljük a felmelegedő klíma negatív hatásait"
hát ha kifejtenéd ezt, az jó lenne, mert nem hangzana önfelmentésnek. pl mondjuk h Fokváros, Mexikóváros kritikusra száradt víztározóit h töltötted volna fel technológiával (
@gigabursch: azért ír oda a legtöbb alkalmazás egy valószinűséget, h jelezze a az esemény bekövetkeztének esélyét. ha ezért elszámoltathatnád őket, akkor majd 365 nap viszonylatban adnak meg előrejelzést, vmelyik nap csak esik majd vmennyi eső.
bircahang AfD 2025.01.22 06:06:00
Úgy tűnik, a nagyurak gatyája tele: Egy ilyen lépés - ha tényleg megtörténik - csak egyetlen dolgot jelent: a Németországot uraló körök képtelenek fenntartani hatalmukat hagyományos parlamentáris eszközökkel, s kénytelenek nyílt liberális diktatúrát bevezetni...
bircahang Meleg- és hideghimnusz 2025.01.21 06:06:00
 Azt kérdezi a szélsőliberális média: Donald Trump tényleg egy meleghimnusz zenéjére fogja ünnepeltetni magát? A kérdés érdekes, persze csak elméleti szinten. Azért csak elméleti szinten, mert a szóban forgó dal nem homokos dal. Eleve ez a 70-es évek közepén született, amikor nem volt…..