Adatok
uki
0 bejegyzést írt és 343 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
1884. A legrégebbi ismert fotó egy tornádóról Dél-Dakotában készült..
uki
2021.03.24 13:07:25
@bioLarzen: jaja, de egyszerűen fullra átsiklottam a kommentjei felett, lehet késő volt mar hajnal 1-kor okoskodni a részemről :-)
uki
2021.03.24 13:43:36
@g.d: megmondom őszintén az íves tar miatt bizonytalan voltam, mert a képen egyenes tarnak latszik bar nem túl jó minőségű es felig háturól van fotozva. De megneztem es haszanltak Bren-t a helyi partizánok szóval megmagyaráztam magamnak. :-)
Azóta elovettem nemi szakirodalmat (www.amazon.com/Infantry-Weapons-World-War-II/dp/0715319256) es azzal kezdődik a Bren leirasa hogy "The Bren Gun evolved from the Czezhlovak ZB vz26 (see page 170) ligh machine gun"
Mondjuk a 170-ik oldalra lapozva eléggé félrevezetően hogy csak tar (!!!) nélküli képek vannak zb26-rol.
Azóta elovettem nemi szakirodalmat (www.amazon.com/Infantry-Weapons-World-War-II/dp/0715319256) es azzal kezdődik a Bren leirasa hogy "The Bren Gun evolved from the Czezhlovak ZB vz26 (see page 170) ligh machine gun"
Mondjuk a 170-ik oldalra lapozva eléggé félrevezetően hogy csak tar (!!!) nélküli képek vannak zb26-rol.
uki
2021.03.24 18:08:01
@bioLarzen: ja, nem is vettem annak. Elég régóta olvasom a blogot csak nem szoktam kommentelni es ismerem am a torzskommenteloket. ;-)
Két hete láthattátok a MTI Fotóarchívummal közösen indított sorozatunk előző részét. 1959 olyan termékeny volt a színes fotók szempontjából hogy ebből az évből két részt is láthattok. Ugyancsak két hét múlva érkezik a következő év ami már az 1960-as lesz. Tartsatok velünk akkor is!
1959. október…..
uki
2018.07.06 22:33:49
@maxval balcán bircaman: sőt az összes volt tagország is az volt és mind onszantabol és dalolva lépett be a Szovjetunióba. Hagyjuk már.
uki
2018.07.06 22:52:19
@gigabursch: és igazad van. Én a Heroes of Might and Magic 2-re gondoltam. Köszi. Az emlékek így szépek. :-)
uki
2018.07.07 08:46:15
@maxval balcán bircaman: https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Fájl:Lithuanian_state_in_13-15th_centuries-hu.svg
1980. Toronto, Kanada. A szovjetek afganisztáni bevonulása elleni tiltakozásul a helyi töltőállomás tulajdonosa nem hajlandó megtankolni a szovjet gyártmányú Ladákat
..
uki
2017.03.12 15:15:04
@Ernő Csonka: egyetlen embert látunk aki tiltakozik valami ellen. Ebből egy egész ország hozzáállását levonni erős. Honnan tudod hogy nem tiltakozott az USA háborúja ellen ugyanígy?
uki
2017.03.12 15:19:54
uki
2017.03.12 17:02:28
@Galaric: és tényleg. Nekem valahogy a nagy magasságú bombázások bevetések remlettek csak 4 motorosoknál.
worldwar2headquarters.com/HTML/aircraft/americanAircraft/liberator.html
worldwar2headquarters.com/HTML/aircraft/americanAircraft/liberator.html
...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég átlagos erő és már jól érezzük magunkat. És hát...izé...rossz hangja van a négyhengeres E30-nak? Télleg?
..
uki
2015.07.31 00:00:18
Mennyivel szabad menni Magyarországon? 50-90-130 - ugyan már! Nem az elmélet számít. Valójában a gyorshajtás Mekkája vagyunk, csak nem tudjuk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
uki
2015.07.29 16:23:26
@penumbra1984: Teljesen egyet értek, de ugyanakkor nekem van egy olyan tapasztalatom is hogy amikor pl. pályán jobbra huzodok még a külső sávban is és ugy haladok folyamatosan valahogy minden harmadik ugy előz meg hogy a jobb oldali kerekei az én sávomban van. Nem értem miért olyan nehez annak a nyomorult belső sávnak a közepéig behuzodni és ott előzni. (itt szigorúan az engem megelőzőkről beszélek nem akik a jobbra tratás teljes hiányában végig a belsőben haladnak).
Egyébként ez a belső sávozás nem csak pályán hanem a városban is megfigyelhető ahol több sáv van. Pl az M3 bevezetőn a Szerencs utcánál renszeres kimegyek a külsőbe mert az autósok 70% a belső sávban álldogál a pirosnál. :-)
Egyébként ez a belső sávozás nem csak pályán hanem a városban is megfigyelhető ahol több sáv van. Pl az M3 bevezetőn a Szerencs utcánál renszeres kimegyek a külsőbe mert az autósok 70% a belső sávban álldogál a pirosnál. :-)
Olajkályha kirakat managereknek
Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy csepp ítélőképessége (nekem nem volt)az nyugodtan számoljon utána, hogy az év 365 napjából hány napon tudja ezt igénybe venni, a többin viszont marad a plusz egy liter,…..
uki
2015.07.19 16:15:56
uki
2015.07.19 19:33:32
@Teshow: jaaaa...igy mar más. Köszi.
A dubaji metró egyértelműen király, pedig a föld alá ritkán bukik csak le. A Red Line inkább amolyan magasvasút, amely 53 kilométer hosszan fut, többnyire a Zájed sejk út mellett. Az első szakaszt 2009-ben adták át, a teljes vonal pedig 2011-ben készült el. Egy csoda az egész, a…..
uki
2015.05.21 22:22:02
@ZYLO: nincs bent a vonat a képen, mert egy üvegfal választja el a megállót a sinpályátol. Gondolom biztonsági es klimatikus okokból is. De egyébként igazad van mert pont az üvegfal miatt pontosan kell megállni az egyébként vezeto nélküli automata vonatoknak. Mondjuk nem mintha gondot okozna nekik a nyitott helyek hűtése, a hoteben ahol voltam a belső nyitott udvar is klimatizalva volt. :-) Ez nekünk furcsának tűnhet de a nyári 40 fokot tényleg nem lehet könnyen elviselni.
A cikk nem szól róla de van első osztály is ahova golden ticketet kell venni. :-)
Egyszer egy fárasztó nap után véletlenül en is beszálltam a női szakaszba véletlenül, akkor esett le amikor pár másodperc után körbe néztem es 8-10 vizslatja női szempart láttam magammal szemben, de egy férfit se. Szépen átmentem a vonal másik oldalára es minden rendben volt. :-)
A cikk nem szól róla de van első osztály is ahova golden ticketet kell venni. :-)
Egyszer egy fárasztó nap után véletlenül en is beszálltam a női szakaszba véletlenül, akkor esett le amikor pár másodperc után körbe néztem es 8-10 vizslatja női szempart láttam magammal szemben, de egy férfit se. Szépen átmentem a vonal másik oldalára es minden rendben volt. :-)
Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A lényeg: kíváncsiak vagyunk a véleményedre.
Anna most diplomázik, és olyan témát választott, amely a villanyautókkal kapcsolatos. Ehhez szüksége lenne hazai…..
uki
2015.05.15 21:18:38
@Thor71: ugyanezt irtam :-) sztem mindjart kapunk a fejunkre ezert :-)
Ennyi pénzért nincs jobb
Ha azt nézzük, hogy az autót vészmegoldásként vettem, a lehető legkevesebb pénzből (200 000 Ft), majd autóztam vele 30 000 km-t nem túl sok hibával akkor kijelenthetem, hogy nagyon megérte az a két év amit együtt töltöttünk.
Saab - Född från…..
A kis rondaság, de imádnivaló :)
Amikor hazahoztam, az ismerőseim nagy szemekkel néztek hogy "Ez meg mi?!". Kaptam olyan megjegyzéseket is, hogy "ilyen ronda kocsit ennyiért? Te hülye vagy..."
Gyönyörű, de nem ide való
Főleg vizes úton tud meglepetéseket okozni sima indulás…..
uki
2015.01.25 13:54:12
@ommm: Na mondjuk ezt én se értem. Lehat ugyanazok akik szerint az SX4 szép. :-)
É
rdekes a tulaj is, akinek a kocsi "fara" (sic!) tetszik ami sztem a kupéhoz képest tényleg nem sikerült túl jól.
aussieexotics.com/drivers/albums/userpics/10105/md_Maserati_3200GT_-_Heritage_plate_53_-_rear_(Toorak_Rd,_Sth_Yarra,_Vic,_27_July_07).JPG
É
rdekes a tulaj is, akinek a kocsi "fara" (sic!) tetszik ami sztem a kupéhoz képest tényleg nem sikerült túl jól.
aussieexotics.com/drivers/albums/userpics/10105/md_Maserati_3200GT_-_Heritage_plate_53_-_rear_(Toorak_Rd,_Sth_Yarra,_Vic,_27_July_07).JPG
uki
2015.01.25 14:01:43
@Cave Nick: ezt mondom én is. A bumeráng lámpa iszonyat brutál gyönyörű, ahhoz képest a tulaj által birtokolt kabrio lámpája akár egy transitrol is jöhetett volna. Bocsi ha félreérthető voltam.
uki
2015.01.25 16:03:53
@vmaast: na ja...mondjuk ez a ferrari meg az aston esetén előfordult régebben. :-)
1967. Amerikai szállítógép darabjai zuhannak le Vietnamban, miután landolási manőver közben véletlenül légvédelmi baráti tűzbe repült. A személyzet mindhárom tagja életét vesztette...
Paszikaaaa
Tehát: sportosan vezetek, pályán is, mindenhol, szeretem ha egy autó megy, megindul, a hegyekben nagyon jól fekszi a kanyarokat, és meg tud állni, ja és diesel-párti vagyok!
Chevrolet Cruze, hmmmmm!
Nem rossz, de nem is kimagasló, azért eltudnék képzelni egy jobbat…..
uki
2014.11.16 14:38:11
@Leadfoot: nézd meg az előző autóját és mindjárt kiderül miért lett versenyautó a Passzika. :-)
(mielőtt valai nekemesne semmi bajom az octaviaval)
(mielőtt valai nekemesne semmi bajom az octaviaval)
Talán akad még az olvasók között, aki emlékszik a megboldogult nyomtatott Totalcar-magazinra. A kiadvány élt nem egészen két évet, megjelent ötször. Nem nagy truváj, mondanák sokan, de a Totalcar neve jelentett annyit már akkor, hogy amikor kikerült az újság a standokra, a…..
uki
2014.09.22 22:13:34
@Oldm4n: Pontosan. A saját cég irányítása se csak abból áll hogy az ember mereszti a segget a borfotelben es számolja a dellat. Lehet nem rúgják ki, de ahogy írtad is majd jön a konkurencia, név, stb es es egy övön aluli ütéssel ad egy KO-t. Az se kellemesebb.
Jók ezek az "offtopic" a nosztalgikus cikkek is, jöhetnek meg, biztosan van meg mit mesélni.
Jók ezek az "offtopic" a nosztalgikus cikkek is, jöhetnek meg, biztosan van meg mit mesélni.
Gianni kitalálta. Két pohár bor között, bal kézzel rajzolt egy egyszerű gépet, egy éket. Mielőtt az esti AS Roma meccsre kapcsolt volna a Rai1-ról, még azért csavarintott rajta egyet, ezért nem lett fából az az ék. Nem aggódott, hisz mi baj lehetne? Az ék akkor is egyszerű, ha…..
uki
2014.08.26 23:14:01
Simson Marci posztolta legfrissebb fejlesztését a garázsba állást segítő rendszerről:
...amiről nekem meg eszembe jutott számtalan egyéb megoldás is, a szépemlékű Ezermester barkácsmagazin olvasói ötleteit megszégyenítő kreativitással.
Az Autófílián is lőttünk már…..
uki
2014.08.20 22:03:59
A sok "énmegtanultamparkolnimiaf*szvansokbéna" zsenitől kérdezném hogy az megvan hogy itt főleg olyan parkolásokról van szó ahol centik vannak az autó és a fal/garázsajtó között? Nem szégyen ám odarakni egy 2 centis hungarocellt a falhoz, nem lesz attól kisebb a cerka. :-)
Amerikában láttam utcán parkoló kocsikon ilyen lökös védőt, hülyén néz ki és mindig ki kell szedni, de olcsóbb mint újrafényezni a lökhárítót.
www.bumperbully.com/
www.bumperbully.com/
Amerikában láttam utcán parkoló kocsikon ilyen lökös védőt, hülyén néz ki és mindig ki kell szedni, de olcsóbb mint újrafényezni a lökhárítót.
www.bumperbully.com/
www.bumperbully.com/
uki
2014.08.20 22:45:40
@outtatime: nem azt mondom hogy nem lehet ilyen helyekre simán beállni csak utalom az olyanokat akik ilyenkor osztják azt észt hogy mindenki hülye aki nem tud tükörbol az autójánál 3mm-rel nagyobb helyre bekötött szemmel, sötétben beállni 3 másodperc alatt és legszívesebben már le is dobnák a taigetoszról.
Ha néhány alapkérdésre tudja a választ, sokkal közelebb kerülhet a dilemma feloldásához.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
A Carthorttle oldalt már régóta olvasom, jó anyagaik vannak és a felületük is guszta. Külön kedvencem a Car Memes, még matricát is rendeltem tőlük. Tegnapelőtt vettem észre a posztot, amiben a Carwow kvízének kitöltése a cél, 60% felett állítólag Jedi szint. Beküldtem a…..
uki
2014.08.17 20:42:34
@w a s d: De az volt.
"To save weight and increase steering feel, the 4C has no power steering."
en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_4C
"To save weight and increase steering feel, the 4C has no power steering."
en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_4C
uki
2014.08.17 21:39:54
@decompression: hát ja...meg mondjuk ha megnézzük hogy a TC-s srácok Pista volt a legjobb 76%-kal akkor több mint gyanús az a sok 90-100%.
Brutálisan nagyok lettek az autóink, és nem a BMW X6-osokra és egyéb, a kulturált együttélésre alkalmatlan szörnyekre gondolok, csupán a köznapi dobozkákra. Hol rontottuk el?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
uki
2014.08.13 17:38:03
@Gubo77: úgy látom nem teljesen értetted meg a cikket.Sehol nem írja Csikós hogy minek van légkondi meg ABS meg gyűrődő zóna.
Arra fogni hogy emiatt lett 2x akkora a 7-es Golf mint az 1-es, nem fedi a valóságot. Nézz meg egy Polo Mk5-öt meg a méretben hozzé illő Golf 2-t. Ugyanaz a méret és a Polo mindenben megfelel a modern autó követelményeinek. (kivéve súly, de ha kidobálnánk belőle az extrákat akkor simán hozná a Golf 2 súlyát, úgy hogy ahhoz képest egy trezor merevségével rendelkezik)
Arra fogni hogy emiatt lett 2x akkora a 7-es Golf mint az 1-es, nem fedi a valóságot. Nézz meg egy Polo Mk5-öt meg a méretben hozzé illő Golf 2-t. Ugyanaz a méret és a Polo mindenben megfelel a modern autó követelményeinek. (kivéve súly, de ha kidobálnánk belőle az extrákat akkor simán hozná a Golf 2 súlyát, úgy hogy ahhoz képest egy trezor merevségével rendelkezik)
uki
2014.08.14 14:18:39
@Shadowbull: Ennek ellenére én nem fognám csak a biztonságra a méret növekedést, ugyanis a fentebb már az általam is említett Polo mk5 semmivel sem rosszabb biztonságú vagy minőségű mint egy Golf 6-7, miközben a Golf 2 külső méreteivel rendelkezik. (az persze igaz hogy nehezebb)
Sztem egyszerűen kényelemesebbek vagyunk mint 30-40 évvel ezelőtt amikor könnyebben elfogadtuk hogy mondjuk vállban vagy hátul lábtérben vagy csomagtartóban kicsit szűkösebb az autó. Legalábbis én gyerekként arra emlékszem hogy örültünk hogy autózhattunk, francot se érdekelte hogy 3-an kell hátul ülni. Nem tudom ez nyugaton hogy ment akkor, lehet ott már akkor is morogtak ezért az emberek. :-)
Iletve kegyetlen harc megy a piacon a vásárlóért és ha vevő azt látja xy márka autójában nagyobb a csomagtér/lábtér/fejtér, stb, akkor lehet inkább azt választja.
Sztem egyszerűen kényelemesebbek vagyunk mint 30-40 évvel ezelőtt amikor könnyebben elfogadtuk hogy mondjuk vállban vagy hátul lábtérben vagy csomagtartóban kicsit szűkösebb az autó. Legalábbis én gyerekként arra emlékszem hogy örültünk hogy autózhattunk, francot se érdekelte hogy 3-an kell hátul ülni. Nem tudom ez nyugaton hogy ment akkor, lehet ott már akkor is morogtak ezért az emberek. :-)
Iletve kegyetlen harc megy a piacon a vásárlóért és ha vevő azt látja xy márka autójában nagyobb a csomagtér/lábtér/fejtér, stb, akkor lehet inkább azt választja.
uki
2014.08.14 15:44:03
@cso zsi: mielőtt félre érti valaki, nem mondom hogy hülyeség hogy megnőttek az autók, sőt! Egyszerűen csak azt akarom mondani hogy több különböző ok együttállása okozta ezt a folyamatot nem egyvalami.
Elkényelmesedtünk, biztonsgosabb autókat akarunk,tele kényelmi és biztonsági extrákkal amik keveset fogyasztanak, halkak és jól gyorsulnak. Illetve ha az átlag magasság nem is nőtt jelentősen, de a szélesség igen. (kinek has, kinek váll vagy mell :-) magasságban)
Elkényelmesedtünk, biztonsgosabb autókat akarunk,tele kényelmi és biztonsági extrákkal amik keveset fogyasztanak, halkak és jól gyorsulnak. Illetve ha az átlag magasság nem is nőtt jelentősen, de a szélesség igen. (kinek has, kinek váll vagy mell :-) magasságban)
Kivonat a szerkesztőség levelezési listájából:
Nino KarottaTestvérek! Holnap délelőtt elmennék egy 16. kerületi kereskedésbe, venni egy autót. Az a kérdés, hogy van-e valaki, aki elkísérne, hogy visszahozza az Alfát, hogy én már jöhessek az újjal? És nem, nem mondom meg, mi…..
uki
2014.08.13 19:58:19
@nyelv-ész: pont ezt akartam kérdezni, hogy a Hangyászt cipelni ott a Transporter. Ha jól látom ezen van vonóhorog, de elbírja ez a Hangyászt egy póton?
Ha megnéznék ezt a kisfilmet, talán a H. Péter-féle megélhetési taplók is megértenék, miért nem állunk rokkantparkolóba. Ezt még az olyan szánalmas alakok is felfogják talán, mint azok, akik azzal védekeznek, hogy csak két percre álltak meg. Meg hogy egyébként sincs annyi…..
uki
2014.08.12 16:50:17
@dailyvicodin: nem fog csinalni a rendor semmit, mert az maganterulet. Az aruhaz maganterulete, ok meg nem fogjak piszkalni a vasarlot, mert aztan legkozelebb nem jon penzt kolteni. Szanalom a köbön.
Néha azt gondolom, hogy az autógyártóknak van egy részlege, amely a teljesen értelmetlen, már-már abszurd dolgok kitalálásáért felel. Ha létezik is ez a részleg, legtöbbször csak a koncepcióautókig terjed a hatáskörük, de néha ez-az átcsusszan a résen. Mondjuk ehhez jó nagy…..
Komfortos űrsikló
Végre sikerült eljutnom a szervizbe. Nem vagyok az a tipikus autószerelő alkat na, értsd tökhülye vagyok az autókhoz, de azért tanulom a dolgot. Persze minek vettem Xm-et, de valamiből a szerelőknek is meg kell élni, olyan szép szakma.
Kék családi…..
uki
2014.06.29 22:12:29
@Michel Djerzinski: maradjunk abban hogy van igazság abban amit írsz de nem értek egyet mindenben. A franciaknak is vannak ám olyan típusaik amik baromira nem illenek bele a francia formavilágba. Egyebkent meg soha nem ertettem miert kell egy markan belul minden tipusnak beleilleni a nagy egyseges markaarculatba? Miért jó ha odáig jutnak mint a a volvo ahol egy idoben kis tulzassal meg nem mondtad hogy s40-60-80 áll veled szembe. De ott a "szuper" single frame az Audinal amit szintén túlzásba vittek sztem. (szerencsére nem én vagyok aki erről dönt mert zabálják a népek az Audit mintha ingyen lenne :-) )
Pl nekem sem tetszik a Juke, de az egész autós szakma odavolt érte amikor megjelent és lelkendezett a design miatt amit még a híresen bevállalós franciák sem mertek megcsinálni.
Értem amit a design elfáradásával kapcsolatban mondasz de ez sztem a már rongyossá emlegetett 8-ik generációs civic-kel kapcsolatban pont nem igaz, ugyanis az utódja is szépen viszi tovább a design-t. De a mai napig emlékszem amikor először láttam az utcán a Focus I-et és onnantól hirtelen minden más unalmas szürkeségnek tűnt a C szegmensben.
Pl nekem sem tetszik a Juke, de az egész autós szakma odavolt érte amikor megjelent és lelkendezett a design miatt amit még a híresen bevállalós franciák sem mertek megcsinálni.
Értem amit a design elfáradásával kapcsolatban mondasz de ez sztem a már rongyossá emlegetett 8-ik generációs civic-kel kapcsolatban pont nem igaz, ugyanis az utódja is szépen viszi tovább a design-t. De a mai napig emlékszem amikor először láttam az utcán a Focus I-et és onnantól hirtelen minden más unalmas szürkeségnek tűnt a C szegmensben.
uki
2014.06.29 22:21:18
@DeezL: igen-igen, egy időben borzasztó sokat hoztak be belőlük, általában persze a lelakottak jutottak el hozzánk, legalábbis nálunk vidéken azok voltak főleg. Valahogy a bx olyan méltósággal viselte hogy lógott a bele, füstölt minden gázadásnál, hátul kilógott a robi kapa a csomagtartóból. :-)
uki
2014.06.29 22:34:39
@DeezL: jó, nyilván a második generációs S40-hez erősen kell sandítani, de érted mire gondolok. :-) Természetesen jó autók, pl a második generációs V70-re rendszeresen rákívánok egy jó turbós benzinmotorral nagyon kellene.
Másként gondolkodóknak
Ehhez az autóhoz nyitottnak kell lenni. Rácsodálkozni, mint egy kisgyerek. Majd vezetni. És akkor, amikor kanyarogsz szerpentinen, vagy éles kanyart nagy sebességgel veszel be, egyszer csak összeáll a kép a lábadban, kezedben, gerincedben (képzavar), és…..
uki
2014.06.22 16:58:38
@nick papagiorgo: véletlenül sem rád gondoltam, ha félre érthető voltam akkor bocsánat.
Sajnos a népítéleteknél erősen olvasni kell a sorok között mert rengetegen szeretnek egy ilyen véleményél ön-igazolni. :-)
Sajnos a népítéleteknél erősen olvasni kell a sorok között mert rengetegen szeretnek egy ilyen véleményél ön-igazolni. :-)
uki
2014.06.22 20:03:24
@♔bаtyu♔: sztem a korlátlan használatú céges új autó a legjobb. :-)
uki
2014.06.22 20:05:19
@venturaea: és ebbe az 1.5-be bele volt számolva a K+F, a marketing meg egyéb minden egyéb költség ami felmerül?
Csodák márpedig nincsenek, ez csak szimplán jó!
Kinéztem egyet 2,2 Milláért, látszott hogy nem tudja eladni a tulaj, megbízott szerelő fószer nagyon kócos történetet vázolt fel a javítás tekintetében.
Életérzés & vágykeltő
Én egyszerűen imádtam az autót, semmi…..
Alaposan felkavarta az állóvizet a kerékpáros incidenst megörökítő felvétel, számtalan hozzászólás érkezett a témában. Abban nem sikerült megegyezni, hogy a gyalogos átkelőhelyen szabad-e vagy sem kerékpározni. Maradjunk a kerékpár témánál, és a zebra után jöjjön most a…..
uki
2014.05.03 14:02:44
@...elmúlik...: ez az egesz bringas valtozas arra emlekeztet mint amikor 10-12 eve hirtelen nagyon sok motoros lett es mind az autosoknak mind a motorosknak ido kellett hogy megszokjak egymast. Ez lesz most is csak kell meg par ev. Nincs meg még a kulturaja a varosi kerekparozasnak nalunk.
uki
2014.05.03 14:08:16
@Zigomer Trubahin: igazabol a deli oldali jardat le kellene szeparalni a bringas forgalomnak az eszakin meg mehetne a gyalogos forgalom. Onnan ugyis tobb a latnivalo is. Teljes marhasag az utra terelni a bringasokat, mert az senkinek sem jo igazabol, viszont igy elegge ertelmet vesziti a jol megepitett kiskoruti bringasav.
uki
2014.05.03 15:23:17
@min: pontosan, nekem soha nen fajt elengedni egy nalam gyorsabban haladni tudo jarmuvet. Sajnos van akinek ez meg ma is faj. Mondjuk ezek azok az arcok akiket ha elkezdesz elozni akkor elkezdni nyomni, aztan ha megis megelozted akkor 2 percen beluk visszaeloz mintha neki fizikai fajdalmat okozna ha nem tenne.
@cenzuratroll bosszanto: akkor elarulod hol menjen at a dunan? Usszon vagy mi? A Petofi vagy az Erzsebet meg rosszabb ilyen szempontbol. Szarul van megcsinalva ott a bringas atkeles csak ez nem tunik fel a forgalonszervezoknek.Fura hogy Te beszelsz toleranciarol, amikor Te nem vagy ezek szerint tolerans a tobbiekkel.
@cenzuratroll bosszanto: akkor elarulod hol menjen at a dunan? Usszon vagy mi? A Petofi vagy az Erzsebet meg rosszabb ilyen szempontbol. Szarul van megcsinalva ott a bringas atkeles csak ez nem tunik fel a forgalonszervezoknek.Fura hogy Te beszelsz toleranciarol, amikor Te nem vagy ezek szerint tolerans a tobbiekkel.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz