Adatok
Füvész
0 bejegyzést írt és 96 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
220 voltról 200 voltra csökkenti az áramot a kormány.
Újabb rezsicsökkentés várható, ezúttal az áramot csökkenti a kormány 10%-kal – tudtuk meg a tegnapi Kormányinfo alkalmával. A csökkentés 220 voltról 200 voltra csupán a kezdő lépés, az ezt követő ütemben az 1kWh…..
Sírunk a krómozott lökhárító és a kézifékkar után, majd beülünk a klímába és bekapcsoljuk a navit. Ki van nyalva a fenekünk, csak nem ismerjük be.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
A szigetelőszalagot is oldja a gázolaj
- Itt vagyok a Rakparton és megállt az autó – búgta a telefonba feleségem. A legjobb hely az elakadásra. Másodszor csinálja, rutinja van benne. Érdekes a közlekedőtársak reakciója, a villogó elakadásjelző és a kocsi mellett…..
Amikor ott fekszel vérző fejjel a langyos aszfalton, és érted jön vijjogva a mentő, rohadtul mindegy, kinek volt igaza.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A Rendszerváltás Történetét Kutató Intézet és Archívum vizsgálata kimutatta, hogy a Pozsgay Imre valójában 1990-ben született.
"Reméljük sikerült ezzel hitelesen cáfolni azokat a gyanúsítgatásokat, amelyek szerint Pozsgay Imre a rendszerváltás előtt a fennálló…..
Füvész
2014.02.10 15:50:51
@Nemzeti Orbántroll: valóban kiváló köpönyegforgató...
Nem sokat gondolkodnék, ha új autóba motort kellene választanom. Elfogytak az érvek a benzinesek mellett.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Az állam idén közel 3 milliárd forinttal többet húz ki az autóvásárlók zsebéből. Íme a módszer.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A Kiss Béla nevű user töltötte fel ezt a videót tegnap a Youtube-ra. (Elmondása szerint nem az övé, maga is lementette anno.) Az eredeti link itt elérhető, ha még nem szedte le. Utóbbira valószínűleg sor kerül, volt már rá precedens, hogy az önszopatás ilyen példájára bukta az…..
Mozgalmas, helyenként idegölő, máskor szórakoztató egy év volt ez a Totalcar életében. Nézzük, mi maradt meg belőle és mit tudnánk feledni.
Mai összefoglaló írásunk kommentposztja...
Szervusztok!Ezt a blogot azért indítom, hogy megosszam szakmai tapasztalataimat Veletek a takarmányok tartósításáról, amelyet az évek alatt szereztem, illetve hogy fórumot hozzak létre azok számára, akik érdekeltek ebben a témában. Mivel az interneten vagyunk és egyúttal…..
Pontosabban öreg BenzEKBŐL. Hű, most látom csak, utoljára júniusban írtunk az idehaza készülő W123-as pick-up-ról. Igaz ugyan, hogy készítője és hűséges kommentelőnk azóta már két adagnyi képet küldött, de szégyenszemre csak mostanra ástam le az időközben felhalmozott…..
Füvész
2010.01.11 18:39:47
Apró gyerek voltam, és sikongattam a Škoda 120L hátsó ülésén. Követeltem, hogy adjuk el: rossz a hangja, rossz a szaga és rosszul is megy. Tudtam és éreztem, hogy előző autónk sokkal jobb volt; az öntudatra ébredésem egyik helyszínévé a Fiat 850 vált. A malacka. Egyre csak…..
Állandó kérdés az olvasóktól, hogy hol lehet hozzájutni a finanszírozásból visszavett autókhoz. Hát, például itt:Elsőként a hazai lízingcégek közül Erste Autó néven használtautó telepet nyit az Erste Leasing a Gablini cégcsoport közreműködésével. A piacon teljesen…..
Füvész
2009.11.30 21:27:19
@tónik: gondolj bele: szegény csóró lízingcégek mehetnek tönkre! Ezt nem tűrhetjük.
Adakozni kéne a bajbajutott bankok és lízingcégek javára?
Adakozni kéne a bajbajutott bankok és lízingcégek javára?
Füvész
2009.11.30 21:29:18
Mindenki, akit bármilyen szinten vonzanak ezek a füstölő, zakatoló, hangos gépek, amit autóknak hívunk, álmodozik olykor. Eljátszik a gondolattal, hogy egy számára ideális életben (melyben majdnem alaptézis, hogy korlátlan mennyiségű pénz áll rendelkezésére) és környezetben…..
Eredetileg mindenki balra hajtott. Ma majdnem mindenki jobbra. Minek kellett ennyit kavarni? Vélemények az azonos című írásunkról...
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete sajtótájékoztatót tartott, ahol megtudhattuk, hogyan teljesítettek a magyar autóvásárlók szeptember végéig. Hát, srácok, rosszul. Vettetek autót, de nem eleget. Íme a táblázat, amelyben egyrészt ott van az eladott autók száma, illetve…..
Füvész
2009.10.01 20:36:02
@Önjáró Talajgyalu:
én az öreg Skodát nem utáltam, és a Skoda-faneket sem akarom megbántani.
Az öreg farossal volt néhány hosszú utam, például megjártuk Angliát is. A csomagok egy része persze szerszám és pótalkatrészek. Az biztos, hogy az egyetlen autó, amelyen éjszaka is tudtam már minimális zseblámpás segítséggel hengerfejpakoklást cserélni, már vakon tudtam, ogy mi hol van benne, az a Skoda 120 volt. Csak hát egy személygépkocsitól nem azt várnám el, hogy hetente javítgatni kelljen, meg az is fura volt, amikor a német autópályán enyhe emelkedőn a rakott betonszállító is, meg a hídelemeket szállító tréler is megelőzött... Aztán egy kicsit variáltam rajta, amolyan sufnituning szinten (hengerfejből levettünk, ezt-azt kicseréltem benne), ettől olyan fickós lett, hogy már tartósan bírta a 150 km/h-t a német autópályán, ettől kezdve a motorral nem is volt baj, a fogyasztása pedig csak alig nőtt meg: ámultak ám a "jóautós" németek, amikor elzúgtam mellettük a belső sávban a száguldó Skodával.
Mindazonáltal, amikor meglett a szintén eléggé koros (öreg) Alfa, az azért egészen más volt.
Az ilyen régi szoci autók biztosan jók annak, akik a lakásukról a 30 km-re levő munkahelyre járnak be vele (legfeljebb havonta egyszer-kétszer műszaki okokból elkésnek...), és évente mennek vagy 10.000 km-t. Mivel én inkább 50–80 ezer km-t megyek évente, gyakran távoli külföldre, lehetőleg pontosan kell megérkeznem, és adott esetben nem jó, ha olajos az ingem, ezért valami komolyabb autó tényleg elvárás. És persze az sem mindegy, hogy egy 1.000–1.500 km-es utat az autópályán milyen tempóban teszel meg, és hogy az országúton van-e esélyed megelőzni a teherautókat...
Szóval ha például az Alfa (vagy Toyota, Fiat, Merci, Mitsu stb. – elnézést a nem említett jó márkáktól) autó, akkor a Skoda 120 tényleg csak autónak látszó tárgy.
én az öreg Skodát nem utáltam, és a Skoda-faneket sem akarom megbántani.
Az öreg farossal volt néhány hosszú utam, például megjártuk Angliát is. A csomagok egy része persze szerszám és pótalkatrészek. Az biztos, hogy az egyetlen autó, amelyen éjszaka is tudtam már minimális zseblámpás segítséggel hengerfejpakoklást cserélni, már vakon tudtam, ogy mi hol van benne, az a Skoda 120 volt. Csak hát egy személygépkocsitól nem azt várnám el, hogy hetente javítgatni kelljen, meg az is fura volt, amikor a német autópályán enyhe emelkedőn a rakott betonszállító is, meg a hídelemeket szállító tréler is megelőzött... Aztán egy kicsit variáltam rajta, amolyan sufnituning szinten (hengerfejből levettünk, ezt-azt kicseréltem benne), ettől olyan fickós lett, hogy már tartósan bírta a 150 km/h-t a német autópályán, ettől kezdve a motorral nem is volt baj, a fogyasztása pedig csak alig nőtt meg: ámultak ám a "jóautós" németek, amikor elzúgtam mellettük a belső sávban a száguldó Skodával.
Mindazonáltal, amikor meglett a szintén eléggé koros (öreg) Alfa, az azért egészen más volt.
Az ilyen régi szoci autók biztosan jók annak, akik a lakásukról a 30 km-re levő munkahelyre járnak be vele (legfeljebb havonta egyszer-kétszer műszaki okokból elkésnek...), és évente mennek vagy 10.000 km-t. Mivel én inkább 50–80 ezer km-t megyek évente, gyakran távoli külföldre, lehetőleg pontosan kell megérkeznem, és adott esetben nem jó, ha olajos az ingem, ezért valami komolyabb autó tényleg elvárás. És persze az sem mindegy, hogy egy 1.000–1.500 km-es utat az autópályán milyen tempóban teszel meg, és hogy az országúton van-e esélyed megelőzni a teherautókat...
Szóval ha például az Alfa (vagy Toyota, Fiat, Merci, Mitsu stb. – elnézést a nem említett jó márkáktól) autó, akkor a Skoda 120 tényleg csak autónak látszó tárgy.
Felületes szemlélő számára – no meg annak, aki nem látogat el a Halle 6-ba – úgy tűnhet, az idei Frankfurti Szalon a területi képviselőknek szánt autók kiállítása. Csupa unalmasan fehér kocsi áll a standokon, oldalukon kisebb-nagyobb betűkkel hirdetik, hogy…..
Füvész
2009.09.16 23:37:16
@Mongoose:
próbáltál már Németországban olaszul, vagy Angliában németül szót érteni?...
Sztem Magyarországon magyarul, Olaszországban pedig olaszul beszélnek, oszt ennyi.
próbáltál már Németországban olaszul, vagy Angliában németül szót érteni?...
Sztem Magyarországon magyarul, Olaszországban pedig olaszul beszélnek, oszt ennyi.
Nem az a baj, ha valaki jobbról előz. Szabálytalan, de nem vagyok én rendőr. A gond akkor van, ha ezt úgy teszik, hogy tudják: a végén le kell majd szorítani a belső sávban autózót. Vélemények az azonos című írásunkról...
A telepi használt autók tankja szinte üres, na nem azért, mert az alkalmazottak kilopják belőlük az anyagot – a tűzrendészeti előírások miatt van így. A Sorrento-ML párbaj készítésekor azonban a Mercedes üresebb volt a szokásosnál, úgyhogy amikor már mentünk vele eleget,…..
Füvész
2009.09.01 11:17:37
A biciklis nem fog kerülni, nem fogja tolni: a biciklis az arra megy, amerre a legrövidebb.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Füvész
2009.08.19 23:01:00
@Füvész: 30 (nem 3) a 100-ból (ellopva). Mindegy, bocs.
Füvész
2009.08.20 01:29:41
@baseldon: ez azért is lehet, mert tele van a kis hócipőnk bizonyos dolgokkal, amik körülvesznek minket.
Azért szó esett a biciklizésről is:
- miért nincs több kerékpárút?
- miért (tényleg: miért???) van sok hülye biciklista?
- miért intoleránsak az autósok (vagy miért és mitől félnek, ha kerékpárost látnak)?
- hogyan értsék meg a nem biciklisták egy kerékpáros motivációit?
- stb.
Miután a politika volt szíves behatolni a magánéletünkbe és a munkahelyeinkre, miért ne szapulhatnánk a politikus hölgyeket és urakat, ha egy "szakmai" vitában a kerékpározásról beszélgetünk? A politika lesz szíves visszatakarodni a maga helyére, és ott tisztességesen végezni a dolgát – akkor mi sem fogunk egy ételrecept, a sport, vagy éppen a közlekedés kapcsán politizálni kezdeni... Nemde?!?
Azért szó esett a biciklizésről is:
- miért nincs több kerékpárút?
- miért (tényleg: miért???) van sok hülye biciklista?
- miért intoleránsak az autósok (vagy miért és mitől félnek, ha kerékpárost látnak)?
- hogyan értsék meg a nem biciklisták egy kerékpáros motivációit?
- stb.
Miután a politika volt szíves behatolni a magánéletünkbe és a munkahelyeinkre, miért ne szapulhatnánk a politikus hölgyeket és urakat, ha egy "szakmai" vitában a kerékpározásról beszélgetünk? A politika lesz szíves visszatakarodni a maga helyére, és ott tisztességesen végezni a dolgát – akkor mi sem fogunk egy ételrecept, a sport, vagy éppen a közlekedés kapcsán politizálni kezdeni... Nemde?!?
Füvész
2009.08.20 01:35:12
@stirlitzist: régebben főleg kerékpároztam (munka miatt és passzióból hosszú túrákon), mostanában autós vagyok (de voltam taxis és teherautósofőr is).
A kerékpárosokat lehetőleg segítem az autómból, de tényleg sok gyökér biciklista van. Meg persze sok bunkó autós is.
Ez itt egy "gépes" szájt (motorosok, autósok, miegyéb) – ahhoz képest igyekszünk megérteni a biciklistákat is. Remélem, egy kerékpáros fórumon legalább enyire megértők és toleránsak kedves közlekedő társaink az autósokkal, motorosokkal szemben... Akkor előbb-utóbb működni fog a dolog.
A kerékpárosokat lehetőleg segítem az autómból, de tényleg sok gyökér biciklista van. Meg persze sok bunkó autós is.
Ez itt egy "gépes" szájt (motorosok, autósok, miegyéb) – ahhoz képest igyekszünk megérteni a biciklistákat is. Remélem, egy kerékpáros fórumon legalább enyire megértők és toleránsak kedves közlekedő társaink az autósokkal, motorosokkal szemben... Akkor előbb-utóbb működni fog a dolog.
A múltkori blogposztomban elsírtam, hogy eladjuk a Camryt, melyet oly nagy szeretettel használtunk több, mint egy évig. Öntudatos autó, az eladás helyett inkább a halált választotta. Sietve leszögezem, hogy az autó sem nem volt törött, sőt, az első egy éveben a meghirdetés…..
Úgy véli, bioetanollal a legolcsóbb autózni? Azt hiszi, a hibridek mentik meg a Földet? Vagy hogy a hidrogénhajtás hoz majd megoldást a jövő problémáira? Lószart, Mama! A sümegi vár tövében, a váristálló udvarán akadtam erre a nagy vastartályra, s mellette a gyanúsan…..
Füvész
2009.07.20 20:27:14
Füvész
2009.07.20 20:31:04
@scheerti:
sajnos könnyen igazad lehet...
Viszont a bácsi kivándorolhat Amerikába, és ott még sokra viheti!
sajnos könnyen igazad lehet...
Viszont a bácsi kivándorolhat Amerikába, és ott még sokra viheti!
Egyszerre csak egy irányban lehetne átkelni, max 30-as sebességgel, ha jön egy hajó, egy óra zárás, vízszint-változáskor további barkácsolás. Lenne egyáltalán értelme?Budapest, 2009. július 14., kedd (MTI) - Megkezdődött az egyeztetés az esetleges pontonhídról, amellyel a…..
Az új Astra - számomra - legszebb része a hátulja, arról is a lámpák. Már az előző Astra seggét is az érdekes tejüveg megoldás adta el, itt most megint valami újat találtak ki. Az egész lámpatest homogén piros, alakra pedig valami nagyon ravaszul formázott, támadásra készülõ…..
Füvész
2009.07.14 09:36:34
@Il mio nome è Nessuno:
Gyanítom, hogy nem ez az Opel lesz az. Például a Lagune hátsó sorában sincs elegendő fejtér, pedig szép nagy autó.
Kitalálták a nyomorék buborékformát, meg hogy hátul le kell csapni a tetőt (konvergáljon az emelkedő övvonallal, de minek?). Lehet, hogy így 0,302-ről 0,297-re csökken az alaktényező, és a fogyasztás a gyári adatok szerint 0,078 liter/100 km-rel csökken, csak éppen ronda és kényelmetlen lesz tőle az autó. Ennyi üzemanyagot meg úgy is meg lehet takarítani, ha kikapcsolod a sokhangszórós hifit és a klímát csak akkor használod, ha tényleg nagyon kell.
Szóval randa és nem praktikus forma!
Gyanítom, hogy nem ez az Opel lesz az. Például a Lagune hátsó sorában sincs elegendő fejtér, pedig szép nagy autó.
Kitalálták a nyomorék buborékformát, meg hogy hátul le kell csapni a tetőt (konvergáljon az emelkedő övvonallal, de minek?). Lehet, hogy így 0,302-ről 0,297-re csökken az alaktényező, és a fogyasztás a gyári adatok szerint 0,078 liter/100 km-rel csökken, csak éppen ronda és kényelmetlen lesz tőle az autó. Ennyi üzemanyagot meg úgy is meg lehet takarítani, ha kikapcsolod a sokhangszórós hifit és a klímát csak akkor használod, ha tényleg nagyon kell.
Szóval randa és nem praktikus forma!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
(És mint már előttem +jegyezték, 220-ból 10 % az éppen 198...)
:-)