Adatok
Maggi4
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A hadviselésnek hagyományosan jó a PR-je, van rá pénz bőven. Bele se merek gondolni, hogy mennyibe került Kecskemétre trélerezni az egykor itthon rendszeresített MiG-eket, letelepíteni azt a hihetetlen mennyiségű fröccsöntött toalettet, összehordani a sok harci járművet,…..
Oké, még nem, de mindjárt. Konkrétan 2000. július 14-én, péntek délután 14.49-kor jelent meg első cikkünk, nem hivatalosan, de precízen tehát akkor, mármint 2010. július 14-én leszünk tízévesek. Az évfordulót mindenképpen szerettük volna megünnepelni. Gondolkoztunk sok…..
Maggi4
2010.03.12 23:58:40
@AttiM3:
Atti, az E30 nekem valahogy sose volt a zsánerem, de ez valahogy kurvára odabasz! Nem találok rá jobb szót, odabasz és kész.
Atti, az E30 nekem valahogy sose volt a zsánerem, de ez valahogy kurvára odabasz! Nem találok rá jobb szót, odabasz és kész.
Evolúciókutatói szemmel a Bayerische Fünfer agresszív közegben élő ragadozó, amire a természetes szelekció egyre több izmot, vaskosabb páncélt és a nőstényeket vonzó látványos bőrredőket pakolt.
Vélemények azonos című írásunkról...
Maggi4
2010.02.08 21:29:01
@ommm:
Aranysaaast? A hardcore autobuzéria mellé befér még a haditechnika is?:) Természetesen ez a kettő nagyon nem zárja ki egymást, de sose néztem volna ki egy TC szerkesztőből hogy érdekelheti olyan is aminek három kereke van és nem hat rá jótékonyan a leszorító erő :)
Aranysaaast? A hardcore autobuzéria mellé befér még a haditechnika is?:) Természetesen ez a kettő nagyon nem zárja ki egymást, de sose néztem volna ki egy TC szerkesztőből hogy érdekelheti olyan is aminek három kereke van és nem hat rá jótékonyan a leszorító erő :)
Maggi4
2010.02.09 00:26:17
@ommm:
Jó tudni hogy az ember ezzel nincs egyedül:)
Egyébként ajánlom figyelmedbe a htka.hu-t, elég naprakész és lelkes szerkesztőbrigád van mögötte :) Ha már nem is kivonatolva:)
Jó tudni hogy az ember ezzel nincs egyedül:)
Egyébként ajánlom figyelmedbe a htka.hu-t, elég naprakész és lelkes szerkesztőbrigád van mögötte :) Ha már nem is kivonatolva:)
Egy 30 milliós ház után 75 ezret kellett volna fizetni. Egy félmilliós Saab vagyonadója: 61 ezer. Vélemények azonos című írásunkról...
Maggi4
2010.02.03 15:57:13
@Puch Cavette:
Valahogy nem értem hogy miért fáj az neked ha a testvéred feleségének nem kell nyomorognia a gyerekkel a BKV-n.
Azért mert nektek jobban megfelelt egy 1.4-es, és a bátyád felvágott az autójával, ezért minden öreg autó tulajdonos dobja be puszira az autó értékének ~10%-át, évente!
Irigy, szar ember vagy.
Valahogy nem értem hogy miért fáj az neked ha a testvéred feleségének nem kell nyomorognia a gyerekkel a BKV-n.
Azért mert nektek jobban megfelelt egy 1.4-es, és a bátyád felvágott az autójával, ezért minden öreg autó tulajdonos dobja be puszira az autó értékének ~10%-át, évente!
Irigy, szar ember vagy.
Képzeljék el a sokat emlegetett paraszthajszálat. Ha megvan, vágják ketté és képük lesz arról, mennyivel marad le az Insignia OPC a 300 lóerő feletti, összkerekes, sportos limuzinok dobogójáról. Mai cikkünk blogposztja...
A sztori nem kacifántos: mivel gazdája annak idején eladta lelkét a bajor ördögnek, így nem csoda, hogy pár E28 és E34 után, 850 ezer forintért hozzá került mai tesztalanyunk. Első körben atomjaira szedte (ennek persze – kellő tapasztalat híján – ne álljanak neki…..
Maggi4
2009.06.28 05:50:23
@blaiser:
540i:
5=5er, 40i=M60B40= ez a 4 literes V8 (jelen esetben!)
(Valahol írja hogy 286 paci, kevesebből érdekes lett volna, és a gugli meg arra való hogy használjuk;) )
540i:
5=5er, 40i=M60B40= ez a 4 literes V8 (jelen esetben!)
(Valahol írja hogy 286 paci, kevesebből érdekes lett volna, és a gugli meg arra való hogy használjuk;) )
Európa-szerte évente közel egymillió ember szenved nyakcsigolya-sérülést ráfutásos balesetben. A német ADAC legújabb tesztjében csupán öt autó ülése kapott jó érdemjegyet, tizenkettő közepes lett, és nyolc megbukott. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Maggi4
2008.12.03 00:24:05
Egy kis érdekesség a távoli jövőből Azért vettem, mert gyönyörű! 120 cm magas menet közben, az ajtók nyitása után 190 cm. És azok az ajtók! Családi élményautó családi idillel Külön előnye, hogy nem presztízs, hanem rétegautó, és nem a luxus jut róla először az…..
Maggi4
2008.10.28 02:06:52
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Igen, de ne felejtsd el hogy az öreg autódra is el kell kezdeni költeni egy idő után, és mindig lesz valami, kivéve ha az egészet újra 'rakod', ami majdnem- vagy kerül annyiba mint egy új, nem igaz?
A MiG-ek felett sajna már eljárt az idő, szvsz nem hiszem hogy lesz még egy ilyen (menet)teljesítményekkel bíró gépe a légierőnek...alacsony magasságú, kis sebességű u.n. "phoneboot dogfight"-ban nem sok ellenfele van...de a negatívumok: a fegyverek is elöregedtek, a két R27 nem kifejezetten elégíti ki a látóhatáron túli harc igényeit, a besugárzás jelző tudtommal sokszor nem igazán volt a helyzet magaslatán (úgy tudom sok szerb gép emiatt esett le hamar, ahol működött az SPO15 az kerülgette az AMRAAM-okat)...stb stb
A Gripen valóban nem megy úgy, de elég sok mindent tud, úgy kéne elképzelni mint egy 1.9TDi amin szinte mindent bepipáltak amikor rendelték, de természetesen nem megy...