Adatok
Pukk
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Behazudott egy nemlétező telefonszámot, kötbért vetett ki a megvezetett ügyfélre és szinte minden elképzelhető Homár-kompatibilis szemétséget elkövetett a T-Com szegény Kvassyval. Nem reprezentatív és erősen szubjektív megállapítás, de az utóbbi hónapokban mintha jócskán…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Augusztus közepe táján telefonon rendeltem meg a már említett T-home Tripla csomagot (tv-telefon-internet) a 12. kerületi lakásomba. Szeptember végén költöztem be, de ismerve a magyar szolgáltatókat és az eddigi tapasztalataimat, gondoltam jó előre megrendelem, szeptember végéig biztosan megoldják. Szeptember huszonakárhányadikáig türelemmel vártam, aztán elkezdtem őket hívogatni. Én nem voltam olyan szerencsés, hogy csak 10 percet kellett várnom... többször is fél órákat hallgattam a "kérem várjon.." szöveget, aztán gondoltam egyet és jó későn éjjel hívtam őket újra, és az angol nyelvű menüt választottam. Mondanom sem kell, hogy rögtön felvették... és próbálkozak azzal, hogy ez csak külföldiül beszélőknek van. Addigra már elég ideges voltam, hogy ne hagyjam magam lerázni és ennek megvolt az eredeménye is, tudtam végre beszélni egy hús-vér tékomossal. Nagy nehezen beazonosították, hogy ki vagyok, mit akarok... kiderült, hogy saaaajnos a címemen a televízió nem megoldható, ezért törölték az egész szerződést. Kérdeztem: nem lett volna egyszerűbb ezt egyrészt azon nyomban megmondani (merthogy előtte a telefonos megrendelésnél persze nem volt gond a címmel), másrészt ha ez már kiderült, akkor megereszteni egy telefont a tisztelt ügyfél felé (ez volnék én ugyebár) és megkérdezni, hogy ettől függetlenül tetszik-e akarni a netet meg a telefont. OK. Újra rendeljem meg, a nettel semmi gond nem lesz. Megrendeltem... eltelt 3 hét, rákédezek megint, hogy mi van. Sajnos nem találják a szerződést a rendszerben, valami hiba folytán törlődött... de nagoyn sajnálják, és most felveszik újra és azonnal értesítik az illetékeseket, hogy soron kívül 1-2 napon belül megoldják a netet. Eltelt újra 10 nap, telefonálok... és a válasz: "drága uram, sajnálom, de az ön címén nem vehető igénybe a t-com internet szolgáltatása"... Páfff! azt hittem nem hiszek a fülemnek. Két és fél hónap kellett ahhoz, hogy kiderüljön (helyszíni felmérés nélkül!!), hogy tulajdonlképpen nem is létesíthető nálam semmilyen t-com-os szolgáltatás.
Az az igazság, hogy ez után a csalódás után számomra minden hitelét elvesztette a T-com. Ma, amikor a szolgáltatás minősége a legfontosabb érték, amije lehet egy szolgáltatónak, ez megtörténhet egy agyonreklámozott, egyébként rendkívül jól kitalált arculatú cégnél, ami még német is... tehát még a "német precizitás és profizmus" sztereotípia is megdőlt. Döbbenet.