Adatok
Vidra #23
0 bejegyzést írt és 75 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Zöld, világít és előtted gyalogol, mi az? Valeós hosztesz. Aztán amikor a hosztesz megfordul, és erőnek erejével a standra invitál, nem teheted meg, hogy lelépsz, kézbe veszel egy kitett tárgyat és profizmust imitálsz. Hopp, de mi is ez a tárgy?
Turbó? Dehogyis. Az a…..
Én megszavazom ennek a srácnak, pedig az eddigi év legizgalmasabb autóversenyét nem ő nyerte, sőt, csak negyedik lett. Mondjuk ezt enyhíti egy kicsit a tény, hogy életében először ült középmotoros versenyautóban. Méghozzá egy elég hegyesben, mert a McLaren MP4 12 GT3 minden, csak…..
Vidra #23
2014.02.11 20:56:18
Mármint az a hülye, akiket a trashblogok (update: sikerült) annyira szeretnek: a szánalmas, kelet-ázsiai hülye, aki a robogóján szállítja az egész családját, a bejárati ajtó keretét, vagy egy fejős kecskét. Én még nem tartok a kecskénél, de valószínűleg csak mert…..
Húsz évvel ezelőtt Nigel Mansell úgy dominált az F-1-ben, mint most Sebastian Vettel, a Williams-Renault pedig úgy uralta a pályákat, akár a Red Bull-Renault. A MotorSport Magazine 2002. júliusi száma a Williams akkori kulcsemberei, Patrick Head műszaki igazgató, Adrian Newey…..
Vidra #23
2012.01.08 19:40:08
Ma egy kicsit később értem be a szerkesztőségbe a megszokottnál. Jó mentségem volt: Károly kutyámmal állatorvosnál voltam, ami nincs is annyira messze a lakásunktól és a szerkesztőségtől, de annyira éppen, hogy autóval kelljen menni. Szinte végig a szentendrei úton. Az idő…..
Vidra #23
2011.12.17 10:28:46
Arcom kékes fényben sápad, szemem eres a monitortól, kézfejem ízületei kopottak a sok gyorsparancstól. Ha nem dönt le az álom, képes vagyok órákig motorokat nézni még munkaidő után is – a sok unalmas új motor után az éji órákban előmerészkednek a patkányok, a…..
Vidra #23
2011.11.15 16:33:49
Éppen letettem a Montesát, a benzinkút üvegtábláján még ott rezgett a kétütemű blokk utolsó robbanása. Egy régi versenymotor mindig romantikával tölt el, az ember a kisebb hibákat is megbocsátja neki – így került a családba a Cota 349-es. Kilián Endre, az eladó érezte,…..
Vidra #23
2011.07.20 18:15:30
@ZON: Dehogy múlt el!!!! Mami kupa. Kakucs, július 30. Mz kupa, Simson kupa, és a Veteránok!!! Köztük rengeteg Pannónia P20. Marmoly Sándor fia, Dani bajnokesélyes ugyanezzel a motorral a Pannónia kategóriában.
Marmoly Dániel versenyben:
sm-ft-2.jspcdn.com/110718-57537/DSCF4765.JPG
Marmoly Dániel versenyben:
sm-ft-2.jspcdn.com/110718-57537/DSCF4765.JPG
Egy néni ott ténfereg, nyilván buszra vár, benéz oda, ahonnan én jövök, nincs köztünk több, mint tíz méter, aztán hátat fordít, és ott marad az átjáróban. Mai cikkünk blogposztja...
Az a pilanat még odébb van, amikor hazánk rendőrsége nyugdíjazza az Octaviákat és Focusokat - hisz ez utóbbiak nem is olyan rég érkeztek az állományba - de most fordul elő először, hogy a hazai járőrkocsik egyikéről részletes másolat készül, az ORFK hozzájárulásával,…..
Vidra #23
2011.05.07 11:59:24
@forumnick: régi Bburagok, úgy 10-12-14 évvel ezelőtt nagyon jók voltak. Még a terepkiképzéses autósfogócskát is kibírták amikor alsó tagozoatosok voltunk ált suliban. :)
Mit tegyünk, ha az általunk óhajtott csodálatos felni nem passzol autónkhoz? Osztókör-módosító? Ehh, nem olcsó, tisztességes anyagból legyártatni még drágább, szerencsére a fúrógép feltalálása óta nyitva az ajtó minden lángész számára, akik úgy gondolják, hogy…..
A mostani húszas éveikben járóknak az egész Matchbox-fétis egy felfújt ökörség. Akik a harmincas éveiket tapossák, azoknak a Medzsó viszont még feltehetőleg az életük központi része volt. A mai negyvenesek egyenesen áhítattal beszélnek róla, mert az ő gyerekkorukban évente…..
Vidra #23
2011.01.18 20:14:42
Ez az autó engem inkább egy Mercedes SL300ra (vagy 180ra) emlékeztet, nem Volgára.
kep.index.hu/1/0/189/1897/18974/1897432_8dae8f6097e5ca4a83229b44bbf660b8_wm.jpg
A két lámpa, a maszk, a tető íve, az ajtó előtti "légbeömlő", a farrész íve, bár lehet másik fotóról nem ezt szűrtem volna le.
kep.index.hu/1/0/189/1897/18974/1897432_8dae8f6097e5ca4a83229b44bbf660b8_wm.jpg
A két lámpa, a maszk, a tető íve, az ajtó előtti "légbeömlő", a farrész íve, bár lehet másik fotóról nem ezt szűrtem volna le.
Azok, akik egy csöppet is belelátnak a versenyzés világába, tudják, hogy a Man-szigetén rendezett TT a világ egyik legnehezebb és legrangosabb versenye. Aki ott elindul, már nem lehet névtelen nímand: több, rangos versenyt kell ahhoz teljesíteni, hogy az utcai pályán körözhessen.…..
A Goccia késő ősszel érkezett a TB-hez, a fehér nagykerekű volt a visszfuvar, amikor a Hackert leadtuk. Eleinte nagyon jó idő volt, remekül lehetett vele robogózgatni, igaz a szerény tempó miatt a menetszél hűtő hatása amúgy sem túl nagy rajta. Igazából nem is volt…..
Vidra #23
2010.01.22 15:14:25
Mostanában a hétfő reggeli Totalcar értekezleteknek van egy rituálisan visszatérő eleme. A tárgyaló hosszú asztalánál Bende mindig baloldalt ül, mellettem. Komoly arccal, igazgatói fontosságának teljes tudatában adja elő a napirend előtti pontokat, mindenki őt figyeli. Aztán én…..
Nem az idei, hanem még a tavalyi imolai börzén MV Agusta-tulajdonos lettem. Ez, mint mindannyian tudjuk, Agostini óta a legmagasabb szintje a motortulajdonlásnak. Szétvetett a büszkeség, ezért még azon a börzén gyorsan vettem is magamnak egy agustás pólót és egy agustás kitűzőt.…..
Hatéves lehettem, vagy csak öt talán? Ültem a sámlin, ami már akkor is majd’ hetvenéves volt: bognár dédapám faragta az akkor hároméves nagyanyámnak. A generációkon át öröklődő sámó – ahogy mama mondta – szélei már lekerekedtek a gyerekseggektől, lapjába…..
Vidra #23
2009.11.02 19:16:44
@MikeT: Ez a soft-enduro is annyira HD, hogy az van a tankra írva. Soha nem látta Amerikát. :) Aermacchi-Harley-Davidson, csak az van amelyik példányon az Aermacchi-t nem verték nagydobra... :)
Csak az vásároljon boltban, aki képtelen saját maga összerakniA villanymotorral súlyosbított kerékpár minden autós és motoros ellensége. Jellemzően nyugdíjasokkal, cikk-cakk vonalban haladó jármű lassú, instabil és iránya kiszámíthatatlan. Ha ilyet látunk, legyünk óvatosak:…..
Vidra #23
2009.09.30 09:24:59
Ma délelőtt végre megkezdődtek a munkálatok a Sávoly mellett épülő Balatonringen, amely 2010-től a gyorsaságimotoros-világbajnokság legújabb állomása lesz. A MotoGP jogtulajdonosa, a Dorna hivatalos 2010-es versenynaptára a napokban jelenik meg: ebben már szerepel a…..
Vidra #23
2009.07.24 19:11:56
Szegényes év lesz az idei a nemzetközi motorkiállítások látogatóinak. A párizsi Mondial szervezői már korábban bejelentették, hogy ebben az évben nem rendezik meg az expót, a németországi Intermot mint tudjuk csupán kétévente nyitja meg kapuit, vagyis idén pihennek. 2009-ben az…..
Talán emlékeznek még, tavaly karácsony előtt adtam el Bazeg névre keresztelt állólámpás Mercedesemet, amely két éven át rendszeres szereplője volt a Belsőségnek.Aki látta élőben, abban garantáltan mély nyomot hagyott a teljes egészében folytonossági hiányokból és…..
Vidra #23
2009.07.22 17:22:54
Az egyik szemünk sír, a másik pedig az örömtől homályos: a Német Nagydíjon 16. helyről rajtoló Talmácsi Gábor utolsóként, de a bukásokat kihasználva pontszerző, tizenötödik helyen ért célba.
Jól indult a futam: Talma az utolsó előttinek kijáró kockából indult. Az…..
Tévedtem. Tudják, még a múltkor. Hogy is fogalmazzak pontosabban – előre ittam a medve bőrére. Akkor azt írtam, hogy kicseréltük Erában a kuplungszerkezetet, -tárcsát, -kinyomócsapágyat, és ezzel meg is szűnt a dobálás, ami kezdett az agyamra menni. Hát egy…..
Vidra #23
2009.07.20 12:17:10
@faterpolo: no de én el se olvastam utána a Porsche-t, mert az nem izgatott. :)
Sok helyen leütődött a festék, lassan megérdemelne egy új, matt fényezéstBokámig ért a tyúkhúr, kezemben balta volt. A megzavart szúnyogok nem késlekedtek, csípéseikkel is sürgettek, hogy mihamarabb túl legyek az egész bontáson. Hiába állt megroggyanva a majd' száz éves…..
..
Januárban kiszivárogtak a szabadalmi bejegyzéshez mellékelt tervrajzok, most felbukkant a régóta várt CB1100F végleges változatának fotója. Jövőre végre megérkezik a Honda régen várt retro motorja; az első éven feltehetőleg csak a japán piacra vezetik be, ha ott sikeres lesz,…..
Vidra #23
2009.07.07 16:58:38
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A villamos motornak meg van egy olyan tulajdonsága, hogy minél nagyobb a fordulatszáma, annál kisebb a szükséges nyomaték. A nyomatékhoz áramerősség szükséges, aminek viszont a négyzetével arányos a veszteség. Szóval nagy feszültség, nagy fordulatszám, kis áramerősség. Ez a képlet. Ezért mennek a hibridek 300-400V-on.