Adatok
Run In the Sun
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Most már hivatalos – elkészült a Honda új belépőszintű motorja, a CB300R. A múltkori kémfotók után megérkeztek az első műtermi és akciófotók, a brazil gyár már nem titkol semmit sem. Az első hullámban csak a dél-amerikai piacokon jelenik meg a CBF250-ből…..
Az, hogy egy kép többet mond ezer szónál, közismert tény. Egy honlap tele képekkel meg pláne. A jászárokszállási Club Yoko ("a Jászság legolcsóbb és talán leghangulatosabb discója") honlapján tucatnyi képben meséli el, hogy is lett tulajdonosából (?) a vidék vezető…..
Myrmelie tipikus macskapózt örökített meg, és küldött be nekünk. A szabadtéri gyakorlat azonban nem mindennapi: figyeljék meg a pad és az emberi objektum közötti szakadék kecses áthidalását.
A teknősmódra behúzott nyakról már nem is szólunk külön...
Run In the Sun
2007.03.20 17:46:25
Párducmintás literes bugyogó cicanadrágra húzva, piros zakó. Ebben parádézni Budapest utcáin, hol vannak az ekkora egyéniségek mostanában?? ..
Run In the Sun
2007.02.14 15:51:37
Vannak olyan helyzetek amikor az ember olvasni AKAR valamit. Például a wc-n ülve jobbhíján az illatosító dobozát, vagy BKV-n utazva az utazási feltételeket. Így akadhatott lebowski olvasónk az alábbi megfejthetetlen adatra. MIÉRT PONT FACSEMETE, ÉS MIÉRT NEM LEHET EGY KÖTEGNÉL…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én régen végigjártam a ranglétrát Simsontól MZ 250-ig és mikor újból visszaültem pár év kihagyás után egy 250-es ZZR-el szoktattam magam vissza.
Most egy 750-es régi gixerem van egy szezon óta de még mindig csókolommal köszönök neki mielőtt ráülök! :) Cserébe nem vagyok életveszélyben mert tudom hogy tisztelni kell azt az erőt amin ülök.
Nem éretm sokan miért nyávognak hogy 500 köbcenti alatt nincs élet meg ilyenek? Baromság!
Nekem nagyon hiányzik a 250-es Zizi, kár hogy el kellet adnom mikor vettem a másik mocit. Nem csak városba volt jó hanem megjártam vele a mátrát, különböző túrákat és nagyon élvezetes volt!! Relatíve fürge és könnyű volt, fordulékony és nem fogyasztott sokat!
Én nagyon örülnék egy ilyen 300-as Hondának! Az persze más kérdés
hogy nem az a baj hogy hátul dobfék van hanem az hogy annyi pénzért amennyibe kerülni fog (milla felett szvsz..) ne spórolják már le a hátsó tárcsaféket meg ilyeneket....már a 93'-as zizi is tárcsás volt hátul...