Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gyik-680 (törölt)

0 bejegyzést írt és 69 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Van még, aki azt hiszi, hogy ez a diákokról szól? Nem róluk. Sőt, elsősorban nem a mostani egyetemistákról. Nekik már megvan a maguk jó helye. De szól mondjuk a középiskolásokról, mindenki másnál jobban. Azokról, akik most vagy jövőre vagy azután készülnek felvételizni, és…..
„Ob’s stürmt oder schneit, Ob die Sonne uns lacht, Der Tag glühend heiß Oder eiskalt die Nacht. Bestaubt sind die Gesichter, Doch froh ist unser Sinn, Ist unser Sinn; Es braust unser Panzer Im Sturmwind dahin.”   („Akár vihar, akár havazás,/akár a nap nevet ránk,/A nap…..
gyik-680 (törölt) 2012.11.27 20:10:00
@Zedder: Talán a köcsög banda? :-))
< E-Tanú > Nem a vonatnak tilos 2012.08.07 16:09:58
A blog történetének az eddigi legdurvább felvételét tesszük közzé egy olvasónk segítségével. A Vosonic GV6300-as kamerájával Kemecse határában rögzítette, ahogy négy autó is átmegy a fénysorompó tilos jelzése ellenére a vasúti síneken. A helyzet mondhatni mindennapos.…..
gyik-680 (törölt) 2012.08.08 09:35:40
@Don Quixote de la Ferko: Téged kiegészitve:amig a jelzölámpa vörös addig jöhet a vonat.De,a fehérnél is,5 el.Decemberig.Utána 15 el!Ugyhogy,jó lesz vigyázni,hisz sok esetben mi vagyunk az erössebbek...
gyik-680 (törölt) 2012.08.08 09:41:11
@fda: Nem nem olyan!Majd a rendörnek is magyarázd el amikor irja a feljelentést a 30 eft rol,továbbá az 5 büntetö pontról.Ja,és örülhetsz hogy nem dögöltél meg.
Zsolt érdekességet írt nekünk, ugyanis az általa utazott vonaton nem volt elegendő helyjegy+pótjegy kombinációt venni, hanem külön ki kellett volna emelni, hogy a drágább pótjegyet kéri. Mivel ő ezt nem tudta, odaúton élvezhette a tűzforró vasút kocsi örömeit, majd hazafelé…..
gyik-680 (törölt) 2012.08.06 12:23:29
E@Iza Béla: Jelenleg is mint mindig 400 as bobón dolgozok,és 38 fok van a fülkében!Kibirom.Ahogy az utas is.Ha nem válaszon más alternativát.Vagy országot.
gyik-680 (törölt) 2012.08.06 12:28:21
@csintapala: Tévedsz!Nekem akkor is van fizetés,ha a vonat üres amit húzok!A pénz az államtól kapom...
gyik-680 (törölt) 2012.08.06 22:31:25
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Én is kocsival járok mindenhova!Ez van...Ja a többieknek:ezt a céget soha nem zárják be.Mert hol lopnák el a nagyok azt a sok pénzt?Amig ez megy,nekem van melóm,ti meg a szarért fizettek!Sajnos...
Fél éve volt, hogy a vasutassapkás Orbánon vigyorogtunk.... a kép apropóján mondjuk kevésbé: Viktor megígérte Gaskónak, hogy kifizeti minden vasutasnak az egyszeri 150 ezer forintot (az árvíz miatt engedtek egy százast) + 10% béremelést 2007. júliusig visszamenőlegesen.A sztori…..
gyik-680 (törölt) 2011.11.21 21:04:04
@bogmaty: Egy moz.vez. mennyit keres?Olyan 200-250 ezret havonta.Nettóban.Ha valaki sokalja,most épp van felvétel,jöjjön el kollégának!Aztán majd elgondolkodhat a ködös hajnalon hogy kellett -e ez neki ...
50cm3-es, 4 ütemű, 1 hengeres, 2 szelepes, kényszerlégfűtéses motorról lévén szó, hatalams teljesítményt ne várjon az ember a géptől, se nagy végsebbességet. Cserébe viszont szemtelenül alacsonnyal fogyasztással (<2L / 100km ) és maximális megbízhatósággal, tartóssággal…..
gyik-680 (törölt) 2011.01.10 14:16:16
@gyik-680: Hoppá,a helyesirásomat most ne nézd,kissé kapkodva irtam :-))
gyik-680 (törölt) 2011.01.10 15:21:05
@tommodore: A KG... az a vázszáma!K:mint korea.Az enyém L:mint kina.De a motorszám előtt van egy motorkód azonositó,és ez lenne a 139qmb.Ezt keresd a a motorblokk bal oldalán az első variátor alatt,a középkitámasztó környékén!Kiváncsi vagyok a számra!
gyik-680 (törölt) 2011.01.10 17:19:34
@tommodore: Úgy látszik,a koreaiak szám nélkül vették a motor,és ők számozták be.De,ha felmész az egümotors.hu oldalra,és rákeresel a baloldalon az egyéb alkatrészek alatt a kinai 4 ütemüekre,akkor itt az alkatrészeknél(motor,variátor stb.)akkor látni fogod,hogy az alkatrészek milyen motorokkal kompatibilisek!Kár,hogy nem emlékszem a kinai honlapra,ahol olvastam egy kimutatást,hogy a 139qmb blokkot milyen robogokba szerelték!Ami épp eszembe jut:Kymko,Baotian Futong,Quinqi,Qlink,Qraz,Rieju,Peugeot V.clic...és még vagy kb50 motor!Termékenyek ezek a kinaiak.És semmi gond nincs ezekkel a blokokkal.Legalábis nekem,és ismeretségi körömben lévő motorosoknak semmi gondja sincs velük.
Sziasztok!Nem vagyok 100%-ig biztos benne, hogy jó helyen kopogtatok, de gondoltam itt talán választ kapok a kérdésemre.Mint naponta vonatozó utas szoktam olvasni a blogot, hogy ki mint járt a vasúttal. Nekem abból a szempontból eddig szerencsém volt, hogy nem találkoztam kő bunkó…..
Álmozdonyvezetőt fogtak a MÁV belső ellenőrei - írja a Blikk. A férfinak volt mozdonyvezető egyenruhája, sapkája, sőt, még táskája is, csak jogosítánya nem. A Blikk információi szerint ennek ellenére többször is szállított utasokat.A Blikk úgy tudja, hogy a csaló hónapok…..
gyik-680 (törölt) 2010.01.28 21:43:39
:(
gyik-680 (törölt) 2010.02.02 15:42:06
@bigway: Azt a blogot egy igen nagy egoju,és igen hülye (és hozzá nem értő) ficko irja...
gyik-680 (törölt) 2010.02.03 16:02:29
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: Erről beszélek nyuszomuszó.... :)
Új MÁV blog Lúzer sztrájk 2010.01.14 09:21:28
Mindenhonnan kapom az információkat, hogy ez a sztrájk nem volt valami hatásos. Az emberek nagy része felvette a munkát. Ez szerintem várható volt. A korábbi sztrájkokban résztvevőkkel a bkv-sok soha nem voltak szolidárisak, így nehezen volt elvárható, hogy a vasutasok szolidárisak…..
gyik-680 (törölt) 2010.01.14 12:18:10
@lyken: Na úgy látom,visszafele már fáj a kritika!Itt bárki szidhat vasutast,lincselésre buzdithat,bolond vasutasozhat,de ha őt hülyézik le,akkor már fölrántja a vizet...Nem kicsit vagytok ti demagógok!!!Ezért lehet a legtöbb emberrel bármit megtenni,mert BIRKA.
Mar reggel kollégám teljesen kiakadt megjegyzem joggal. Reggel érkezett meg a 6:17-es vonat Göd-re. Persze a vonatinfó szerint minden nagyon szép, minden nagyon jó? Kérdés xar van a vonatinfó-elvira palacsintában, vagy kozmetikázva lettek az adatok?  Nem tisztelt máv! Az…..
Új MÁV blog Megint álltunk... 2010.01.02 09:11:10
BUÉK. De tényleg legyen egy boldogabb, és eredményesebb évetek 2010, mint amilyen 2009 volt. Mindjárt így a pezsgő, a buli és a rétes után egy kis visszaemlékezés még a karácsony előtti havazás okozta szívásokra. Nagyon sok levelet kaptam a témában, de nem tudom mindet…..
gyik-680 (törölt) 2010.01.04 22:12:44
@Spilett: Mitől tudnának ezek gondolkodni?Hisz,ha elolvastad a leveleket,ezekről süt,hogy valami egyetemet végzet irodista birka irta!Ne várd el tőle,hogy gondolkozni fog!
gyik-680 (törölt) 2010.01.04 22:16:20
@gyik-680: Ja,és tanuljátok meg kedves fikázók,hogy a vasútnál réges rég óta csak mozdonyvezető van.Nem vonatvezető.M o z d o n y v e z e t ő!Remélem érthető voltam...
Azt még megértem, hogy esetleg valamiért egy-két embert nem vesz észre a vezér, illetve a jegyvágó, de ha tudja, hogy túlszaladt a peronon, legalábbis a letakarított részen, akkor jobban körül kellene néznie a jv-nek, hogy fel akar-e valaki szállni... De nem hiszem, hogy gondosan…..
gyik-680 (törölt) 2009.12.22 21:06:56
@Selkath:Te meg hülye vagy a vasúthoz!Én biztos,visszatoltam volna,pont a nyakincádra...
gyik-680 (törölt) 2009.12.23 22:45:11
@Selkath: Másnak is utána nézhetnél,mielőtt irogatni támad kedved...
gyik-680 (törölt) 2009.12.25 11:57:25
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: Amúgy,utasitás szerint a kiépitett peronvége,és az utasok elhelyezkedése a mérvadó,ha nincs A tábla.Amúgy meg ahol sikerül.Mert ugyebár,az utasmak könyebb a 80 kilós testét odébb helyezni,mint nekünk a 200 tonnás vonattal 140 ről pont előtte megállni...
 Egy EU-rendelet szerint az unió területén a vasútnak fizetnie kell a késésekért: egyórás késésért a jegyár negyedét, kétórásért a felét kell visszatéríteni. A vasúton utazók jogai szélesednek, az EU szerint jobb minőségű szolgáltatásra számíthatnak az…..
A cím komolyabb kérdést feszeget, mint elsőre tűnhet, tán a végére önök is elgondolkodnak rajta. A lényeg az, hogy a Dekra jóvoltából próbálhattuk ki, aki szerződéses partnere a Transzport Stúdium cégnek, amelyik viszont a Fuvaros Tanoda jogutódja. Na, csak hogy képben legyünk…..
A MÁV Figyelőn jelent meg egy cikk, amiben az utas Mosonmagyaróvárig szeretett volna utazni, de az nem állt meg, mert a mozdonyvezető elfelejtett megállni. Később flegmán odavetette, hogy miért nem vészfékezett. Olvasónk elküldte a választ, amit a Starttól kapott. De ebben is…..
gyik-680 (törölt) 2009.11.03 21:09:28
@petya.bacsi: Irgum burgum.Amúgy egy irásbeli figyelmeztetésre.Bár,ha nem Mávos mozdonyal volt,akkor akár azt is mondhatja,hogy ő bizony megállt.Mert az osztrák gép adatrögzitőjét a magyarok csak baleset esetén olvashatják ki!Úgyhogy,semmi extrát nem kap.Amúgy,ha bevallja,és rossz napja van a főnoknek,akkor maximum 2 hónap 10% alapbér csökentést(40-45ezer ft bruttóban)de ez már nagyon drasztikus.Úgyhogy szerintem irásbeli.
gyik-680 (törölt) 2009.11.07 10:08:38
@qdiace: Törjön le a kezed,az ,amelyikkel beirogatsz ama könyvbe!!!Legközelebb a buszhoz siess!Egyszer,remélem majd te is hibázni fogsz,és akkor majd én,vagy valamelyik kollegám épp ott lesz,és mi is szépen alád teszünk a melóhelyeden!Eh,az lesz ám de szép.Tanuld meg kispajtás,csak az hibázik,aki dolgozik!Egy mozdonyvezető...
gyik-680 (törölt) 2009.11.07 20:16:44
@georgejr: A véleményem továbbra is fentartom!A vasutasoknak pedig azért van rossz véleményük az utasokról,mert ilyen blogokban irogatnak a hozzánemértőek és ezzel nagyon sok bajt okoznak!Én nagyon szeretném például tudni az itt fikázók munkáját,és őt is szidalmazni nyiltan a neten hátha olvassa a főnöke.Azt majd ha baja lenne belőle,akkor majd megnézném,hogyan húzzná a száját!Úgyhogy,gondolkodjatok mielőtt itt irogattok.Vagy menjetek busszal,hátha ott jobb szolgáltatást kaptok...
Kedves Olvasóink! Közeli barátunk, az alkatrész-cikkszámok Esőembere és kiapadhatatlan ellátónk, Prokee írt nekünk egy szomorú levelet. Van benne minden: friss jogsi, Apa autója, baleset, szívfájdalom és egy Swift, amit szeretnek. Tanulság? Még tán az is. Olvassák csak...…..
gyik-680 (törölt) 2009.10.29 19:51:46
@HattoriHanzo: Én most voltam kinn a volt nszk-ban,és bizony elég sok (régi) suzukit láttam.Ja,és a németek szerint ezek még nagyon jó autók,ellenben az opellel :((
Október 27-én határozott ideig tartó közös sztrájkot tartanak a vasutas szakszervezetek 10 és 12 óra között. A munkabeszüntetés eldöntésére azt követően került sor, hogy a kollektív munkaügyi vita október 26-i fordulóján a kormány által előterjesztett…..
gyik-680 (törölt) 2009.10.27 14:28:17
@petya.bacsi: Milyen létszám leépitésről beszélsz???Tudod te például,hogy 2011-ig foglalkoztatási biztonság van a mozdonyvezetői munkakörbem?Ez azt jelenti,hogy addig SENKIT NEM LEHET ELBOCSÁTANI létszámleépités cimen!Ha meg nincs munka,és otthon ül fél honapot,akkor kapja az alapbérét teljes egészben,és még 5% műszakpótlékot!Tehát,igy is úgy is fizetik az adófizetők a fizetésünket!Akkor legalább hadd dolgozzanak azok a kollegák.Namost,ha kormányváltás lesz,ne aggódj,a Fidesz nem igen fog a jelenlegi dolgokon változtatni,hisz most is ő van a legjobban a változások ellen!!!
gyik-680 (törölt) 2009.10.27 14:39:39
@Manyizga: Mindezek után minket érdekeljen az hogy te miként jutsz be a melóhelyedre?Na hát nemigazán érdekel ez senkit,sőt ha kirugnak,minket az sem fog érdekelni.Mi igy érvényesitjük az érdekeink.Tessék neked is szakszervezetet alapitani,és nyomást gyakorolni a munkáltatódra.Most ne gyere itt azzal,hogy ezt nem lehet,mindent lehet,csak gyávák vagytok,akiket eltapos a multi.Az a multi,akinél napi 10 órát gürizel,fizet 8 órát,és minimálbéren vagy bejelentve.Szerinted nyugdijjad,táppénzed,hogy lesz?Hát EGÉZSZÉGEDRE!
gyik-680 (törölt) 2009.10.27 19:58:14
@georgejr: Mit fognak megspórolni,ha nem is költöttek rájuk már vagy 30-éve?A munkabért nem mert,mint irtam ,foglalkoztatási biztonság miatt mem lehet mozdonyvezetőt elküldeni.Ha mégis lesz fölösleg,akkor nyugdijba küldik.Ez már rég nem a sporólásról szól,hanem keményen a politikáról.Amúgy zártak be már itt sok vonala,mégsem lett megsporolva semmi.Ez van.
 Vagy ismét a félnapos szájkarate party kezdődik?  A 2000-eshez hasonló nagy leállás körvonalazódikMár kedden megbénulhat a vasút, ha a kormány képviselőivel a mellékvonalak bezárásáról ma folytatódó egyeztetés nem a vasutas-szakszervezetek elvárásai szerint alakul…..
gyik-680 (törölt) 2009.10.26 19:53:24
@petya.bacsi: Mi van,savanyú a szöllő?Ne a szád járjon,ha nem tetszik a melóhelyen valami,hanem tegyél ellene!Mi most ezt teszük.Ez még csak figyelmeztetés lesz.De szerintem fogunk még igen sokáig állni.És ahogy hallom,a Volán is szervezkedik sztrájk ügyben:Az lenne a szép,ha ők is velünk egyszerre állnának le:)) Amúgy javasoltam már itt másnak is,JÁRJÁL AUTÓVAL,és akkor nem érint semmi,ami a Máv-val kapcsolatos! Üdvözlettel,egy mozdonyvezető.
gyik-680 (törölt) 2009.10.26 20:44:17
@petya.bacsi: Szerencsére,Én Pesten dolgozom,tehát a leépités,mint olyan nem érint.Amúgy ebben a régióban van munka dögivel,és lesz jövőre is,ugyanis a menetrendben a pesti elővárosi vonatokat még sűritik is!Amúgy,ha a vonalbezárások végbemennek,akkor 250 dolgózónak nem tudnak majd munkát adni!Ezeket majd szépen elküldik nyugdijba (kb.50-éves emberek!),ami majd mindanyiunk adójába fog ám fájni!!Akkor inkább dolgozzon nem?Próbálj meg racionálisan gondolkodni,mégha ez nem is megy mindig.Jó...?!
gyik-680 (törölt) 2009.10.26 21:08:15
@gyik-680: Ja,és ha minden igaz,akkor tavaszal választás.A Fidesz már most harsogja,hogy vissza lesz csinálva az egész!Amúgy a piacnyitásról ne nagyon álmodj,az még igen messze van sajnos.Ez még Európa más országaiban is gyerekcipőben jár!Úgyhogy,szerintem minden marad a régiben,mert sajnos a politikusoktól a Máv vezetőkig,mindebkinek jó a jelenlegi helyzet.Lásd:Bkv,ott változott valami a botrány kipattanása óta?Ugye nem .Na a Mávnál sem fog,sajnos!Úgyhogy,autóra fel!Attól nekem még lesz munkám,hogy sokan autóznak a melóhelyükre.Legfeljebb,ha Én is autóga ülök,akkor köpködök a dugó miatt,de ez már egy másik történet...!
Olvasónk teljesen kiakadt a kalauz flegmaságán és azon, hogy a pénzéért milyen silány szolgáltatást kap. Tényleg kiakasztó, ha a késés után érdeklődő kalauz flegma, majd még nekiáll az utassal szemtelenkedni...Tisztelt Ügyfélszolgálat !  Felháborító ami jelenleg a…..
gyik-680 (törölt) 2009.10.22 22:23:24
Tegnapelőtti vihar után egyszerűen túlment a vezér az állomáson. Okait nem tudni, de nyilván nem szándékos volt. Volt tájékoztatás? Tudott a vezér arról, mekkora vihar volt? Számtalan kérdés, amire remélem mielőbb hivatalos választ kapunk! Kedves Georgejr!Tegnapi kalandomat…..
gyik-680 (törölt) 2009.08.07 16:51:30
Úristen!Mi van itt?Hülyék gyülekezete a baba zsúron?Hát Georgejr,nem lehetsz büszke a beirokra...!Egy személyvonat,ami áll 4 kocsiból az kb.170 tonna.Eme vonatunk megy 120 km/h sebességgel,ekkor a megállitásához kell kb.350-450 méter.Ez a minimum.De,az álltalános féktávolság,az 1000m.Ezen a távon belül minden vasuti járműnek meg kell tudni állni.Na most,a vonat kereke,az egy 20 forintosnyi felületen érintkezik a sinel,de jelen esetben a falevelek több centi vastagon beboritották a pályát.Erről a kollégát nem értesitették,de ki is értesitette volna?Mellesleg megjegyzem,ha a vonat lassabban ment volna és késik,akkor most azért veritek a nyálatok.Na mármost a vonatnak,ami megcsúszott,nem volt elég 1000m. megállni,amin belül ugye meg kéne állnia.Ezek után a többi vonat már értesitve volt,de még igy is volt olyan szerelvény,ami alacsony sebességről is csak majd 1000m.alatt állt meg,mert az előtte menő vonat a leveleket bele taposta a sinkoronába.Apropo,visszatolás önmüködötérközös pályán?Ha ez ott megtörtént volna,akkor most lehet,hogy a hirekben arrol is szó lenne hogy az átjáróban hány embert,autot taposott el a vonat.Ezért kedves beirok,aki nem ért a vasúthoz,az inkább csak olvasson itt!Az is bőven sok aki azt hiszi magáról,hogy ért hozzá.Amúgy pedig az ajtókat nem kell kinyitni,hagyományos vonatnál be se csukja a T.Paraszt utas!Biztos bot nőtt mindnek a seggébe le,föl szállás után.A központi ajtó nyitásnál pedig vésznyitózzák bátran az utasok. Üdvözlettel,egy mozdonyvezető...
gyik-680 (törölt) 2009.08.08 15:47:48
@gcsabi: Kedves 'tanult kollegám'!Az a helyzet,hogy teljesen mindegy,hogy a vonat honnan hová tart,visszatolni akkor is TILOS!Ha ismered az F2.utasitás 4.fejezetét,akkor tudod azt is hogy engedély esetén mi a teendő akkor ha tolatni akarsz.Ha nem ismered (márpedig az irásaidból az jön le)akkor olvasd el jobban,és utána oszd itt az észt.Ha pedig mégis ismered,sőt vizsgád is van bellőle,akkor épp itt lenne az ideje újból átolvasni!
Nem tudom megérteni az ilyet. Baleset kell, hogy végre valaki tegyen valamit? Miért nem lehet megcsinálni, vagy legalább lezárni? Csak gratulálni tudok a MÁV IK Kft-nek... Ez most csak felelőtlenség, esetleg veszélyeztetés, de ha baleset lesz mi lesz? Gondatlandásgból elkövetett…..
Az elmúlt fél év kőkemény volt a MÁV blog életében. Az a blog, ami egykor meghatározó szerepet játszott a hazai blogéletben, és aminek az elindulásán felbuzdulva konzum blogok tucatjai indultak jelenleg haldoklik. A forgalom a tavaly júliusihoz képest 70 ! százalékkal esett: De…..
Kőbánya – Kispest és Ferencváros között felújították a pályát, így a 20-as és a 30-as sebességkorlátozások lekerültek, 80-as lett a pálya. A vonatok sebessége mégsem haladja meg az 50-et. Olvasónk szerint azért, mert a menetrendi segédkönyvben nem szerepel módosítás.…..
gyik-680 (törölt) 2009.07.03 13:51:30
@gyik-680: Amúgy a 150-es szolgálati menetrend könyvben,vasgyár-fc között 60/60-as a vonatok sebessége...
gyik-680 (törölt) 2009.07.03 18:58:10
@HavocS: A 150-esre a 60km/h sebesség vonatkozik.Mindenki 60-al közlekedik.Én is.A vidéki mozdonyvezető a tehervonattal pedig 80-al,mert a lassújel erre ad engedélyt.A segédkönyvet pedig a kutya se olvasgatja menet közben.Mert nem életszereű :(
Olvasónk és édesapja a Keletiből induló, Nagykátáig közlekedő gyorsított személyvonaton utazott. Pustaszentistván megállóhelyen szerettek volna leszállni a vonatról, ám az lassítás nélkül elrobogott a megállóhely mellett, és csak a következőnél állt meg, pedig az Elvira…..
gyik-680 (törölt) 2009.06.29 21:40:05
@HavocS: Nyugodj meg hogy fog mozdonytvezetni.A mühelybe nem rakhatják,mert az másik cég.Amúgy kap egy irásbeli figyelmeztetést,vagy 2 szer 5000ft bércsökkentés azt hali.Megy vezetni,mert kevesen vagyunk.