Regisztráció Blogot indítok
Adatok
szivlapat

176 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hirdetésben búcsúzott el az IPG alá tartozó McCann Worldwide egyik ügyfelétől, jelesül a londoni olimpiától - olvasható az Adweek.com-on. Az ügynökségi csoport 2009-ben nyerte el a megbízást nagy meglepetésre a WPP-csoport elől, a tender érdekessége az volt, hogy az…..
A legendás filmrendezővel, Martin Scorsese-vel reklámozza az Apple az Iphone 4S-t, a szpotot a TBWA\Media Arts Lab készítette. A Busy Day című kisfilmben a rendezőt Siri, a készülék "személyi asszisztense" közlekedési információval segíti, és nem mellesleg Martynak…..
A szöüli Publicis készítette el ezt az egyszerű és vidám hirdetést a Sonynak. A parókás fülhallgató alatti szöveget nem is kell érteni, nélküle is megfejthető az üzenet. ..
Kidobásra ítélt mobiltelefonokból készített steampunk ékszereket a Megyeri Zsófia és Varga Viktor tervező-iparművész páros. A mobilalkatrészekből megálmodott Vodafone Smart Collection fülbevalóit, nyakláncait, hajdíszeit szombaton a Wampon árusítják, a Millenárisra az UP…..
A plázastoppal valószínűtlenné vált, hogy mostanában elhagyatott bevásárlóközpontok szülessenek Magyarországon, Nagy-Britanniában viszont sikerült kitalálni, mihez kezdjenek a már működésen kívül került darabokkal. Readingben például zombikat ölhetünk. A Zed…..
Kobi Levy elképesztő furcsa cipőire bukkantunk a Demilked oldalán, cipőfetisisztáknak kötelező végignézni! ..
 Egy 16 éves spanyol lány, Cristina Otero gyümölcsös sminkekben fotózta le magát, a Demilked szerint nem használt stúdiólámpákat, csak természetes nappali fényt. Nálunk a lányoknak tetszett, a fiúkat viszont ijesztette az ötlet és a kivitelezés.   ..
Ehhez csak piros ruhába kell bújni és megkeresni Craig Alan amerikai művészt, aki rendhagyó módon ábrázolja az ikonokat: toll, papír, vagy számítógép helyett csoportokba verődött valódi embereket fotóz le felülről. Via Bored Panda..
Nem túlzottan általános dolog, hogy egy ügynökség kövér és izzadó faterokkal próbál eladni egy terméket, a Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi mégis ezt az utat választotta. Az argentin ügynökség fecskében feszengő férfiakkal (ennél a pontnál azért majdnem elcsábultam,…..
Olyan szép filmet készített a McCann Erickson a Mastercardnak, hogy eszünkbe se jut, hogy reklámot nézünk. A szpot üzenete: bármerre jársz a világban, akkor is hódolhatsz a szenvedélyednek, mert kétszer annyi helyen fizethetsz Mastercarddal, mint American Express-szel. És azt se…..
Színes, szagos (ez talán mégsem), csili-vili, modern, trendi, bokszzsák a fal mellett (biztos fel volt mentve tesiből, aki kitalálta), minden ami egy kreatívnak kellhet. Közleményük szerint "az ügynökség Budapest romkocsmákkal tarkított, street artos, de meglehetősen antik…..
Egy izraeli dizájnstúdió, a Monkey Business és a Reddish Studio közös ötlete nyomán sarjadt ez a jó dili, hogy kis bizék parafadugókra tűzdelésével cuki állatkákat csináljunk. A szettekből (egy-egy ára 8 dollár) hatféle állatot csinálhatunk: medvét, nyulat, bölényt,…..
A tegnapi Safer Internet Day-hez tökéletesen kapcsolódik a Beneva kampánya, amit az I Believe in Advertising oldalon találtunk. A kreatívok arra hívják fel a figyelmet, hogy az internet veszélyes terep a gyerekek számára, ezért fontos a szülői felügyelet.  A szlovák Jandl…..
A W+K három új Old Spice szpottal állt elő. Terry Crews mindegyikben majdnem meztelen és ordít. ..
A Honda CR-V terepjáró legújabb, a közelgő Super Bowl alatt futó tévészpotjával a Meglógtam a Ferrarival című vígjátékklasszikust idézi. A reklámban Matthew Broderick önmagát játssza (azaz nem Ferris Buellert), amint beteget jelentve meló helyett az eredeti film emblematikus…..
Az ausztrál színész a budapesti belvárosban, sarkában egy rajongójával futott. De ez nem egy igazi, hanem egy megrendezett szituáció volt a Lipton számára. A teamárka reklámfilmjében a városkép csodaszép, és nagyobb vonzerőt jelenthet a turisták számára, mint a direkt…..
A Design You Trust blog vette át a Houhouhaha.fr oldal e heti termését, ahol minden héten közzétesznek pár érdekes használati tárgyat, ebből szemezgettünk most egy kicsit. Egyik sem azért került be, mert maga a tárgy újkeletű, egyszerűen csak jól néz ki...
Az Ads of the World-ön jelent meg az izraeli BBDO munkája, amely Stop Using Newspapers cím alatt fut, és a Nikol márkájú nedves törlőkendőt reklámozzák vele. Provokatív, vicces, egyúttal scamgyanús...
És véletlenül egy férfi ágyékára? Az MTV szerint nincsenek véletlenek, legalábbis a szexben. Ezért minden körülmények között használjunk óvszert. Wow!Remek videók következnek e Grey-től...
Az Omni előrukkolt a Fight Club szappannal, melyet ugyan nem gazdag és kövér nők leszívott zsírjából főznek, de legalább teljesen organikus és koffeint is tartalmaz. A szappan egyébként a filmből ismert dizájnt és tipográfiát hűen követi. Zsír!Az Omni egyébként híres mozis…..
Ötletes alkalmazást készített a Moosejaw nevű ruhakereskedő cég téli katalógusának népszerűsítéséhez. A röntgenalkalmazás lényege, hogy az Ipadet, Iphone-t vagy Androidos készüléket a ruhakatalógus fölét tartva a program a képeken szereplő, téli kollekcióba öltözött…..
Az Advertising Week  30 freakiest ads of 2011 című gyűjtését szeretnénk átadni nektek, mert jók voltatok egész évben. Az elsőtől az utolsóig tényleg a nyugalom megzavarására alkalmas produktumokról beszélünk, nem csak úgy a levegőbe! Némelyik szomorkásabb, némelyik…..
Új Nemzedék - Minden ideköt-címmel egész estés szélesvásznú alternatív valóságot forgat a Kormány, ennek az ambiciózus képzeletbeli filmprojektnek a trélere került most fel a Youtube-ra. A film megrendelőjeként a Nemzeti Erőforrás- és a Közigazgatási és Igazságügyi…..
Izgalmas feladatra vállalkozott egy Brendan Powell Smith nevű Lego-rajongó. Az alkotó úgy tűnik kellő elhivatottsággal, és szabadidővel rendelkezik, ugyanis The Brick Testament néven elkészítette Lego-elemekből, egyfajta képregényként szinte a teljes Bibliát.A sajátos feldolgozás…..
Mára a cipő, a póló és a baseballsapka szinte annyira fontos hirdetési felületekké váltak, mint a klasszikus platformok. Hiszen az emberek önként hordják, sőt megveszik azokat. Miért ne lehetne kombinálni azokat a Superman jellel, Che Guevara arcképpel, Coca-cola logóval –…..