Adatok
PeteSK
0 bejegyzést írt és 32 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Komment, innen:was? 2012.12.28. 12:01:15Hű de rosszak voltatok fiúk , szégyelljétek magatokat .Ha egy ugyanilyen hir jött volna az USAból akkor meg mindenki istenitené őket , hogy milyen faszagyerekek ezek az amcsik . Magyart viszont csak gyűlölni lehet bármit is csinál.Nem volt ebben…..
PeteSK
2013.01.02 21:39:26
Kis pénz, Ladázás, nagy pénz.. Én egyikben sem találok kivetnivalót, a Ladás videjó nem volt olyan marha veszélyes, mint ahogyan azt körbelihegik. A drift az egyik legnagyszerűbb autós sport számomra, a motor, a rally és az off-road mellett. By the way: Környzetevédelem? Az autósport nem arról szól, csak pénz kérdés.. Járjanak többen LPG-vel, és nem kell kompromisszum..
Vélemény-cikkünk kommentposztja...
Az egyik népítélkező pontosan megállapította, hogy ha lámpától lámpáig csakis 6500-nál kapcsol fel, akkor a városi fogyasztás szigorúan 22 liter.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Hanzo egy japán motoros. Olyan férfi, aki imádja a motorját és szereti fényképezni is azt. Nem csak úgy lekattintja, hanem félelmetes precizitással komponál, majd lő. Nem tudjuk ki ő, csak Flickr galériáját találtuk: a mappában 194 kép található Honda CB750 RC42-jéről. A…..
PeteSK
2012.03.23 10:01:59
Nem kell félni minden franciától. Ez a Peugeot nem drágább, de fapados konkurenseinél többet tud.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
PeteSK
2012.02.06 09:54:32
PeteSK
2012.02.07 14:28:24
@BlackMagic:
nekem egy '98-as 406-osom van, 1.8 DOHC, 500+ ezer km-vel. Az utolsó 70ekm-t LPG-vel hajtom, és a 2 olajcsere között kb. 3dcl olajat használ el 5w40-es BP-ből. korábban 10w40-es Valvolin Maxlife-ot használtam, de a BP sokkal jobb, és nekem egy árban van. Szóval vállalható a motorja, hiszen nem lehet összehasonlítani a 3.0-ás verzióval, sem az 1.4-es astra-kkal.
igyekezni kell karban tartani a könyve szerint, és semmivel sem ronlandóbb, vagy gyengébben szerelhetőbb, mint más neves márkák, sőt..
nekem egy '98-as 406-osom van, 1.8 DOHC, 500+ ezer km-vel. Az utolsó 70ekm-t LPG-vel hajtom, és a 2 olajcsere között kb. 3dcl olajat használ el 5w40-es BP-ből. korábban 10w40-es Valvolin Maxlife-ot használtam, de a BP sokkal jobb, és nekem egy árban van. Szóval vállalható a motorja, hiszen nem lehet összehasonlítani a 3.0-ás verzióval, sem az 1.4-es astra-kkal.
igyekezni kell karban tartani a könyve szerint, és semmivel sem ronlandóbb, vagy gyengébben szerelhetőbb, mint más neves márkák, sőt..
Az Árpád-hídra hajtottam fel épp, a buszsávból soroltam át a száguldó autók közé. Félig már lecsavartam a gázmarkolatot a kormányról, de nem bírta tovább a kezem, be kellett látnom: a Gulliver ennyit tud. A sebmérő mutatója ekkor a hetvenegyen táncolt. Még mindig közel…..
A modern autós réme - ismerik, ugye? Az a pici piktogram, kicsit régebbi kocsikban a Check Engine felirat. Bár az információ csak egybitnyi, iszonyú sok minden lehet mögötte, amint ez a hengergyenge Bora példájából is kiderül.A cikk további része megtalálható a Totalcar oldalán…..
Talán olvasták Alfám történetét, a csodaszép, minden porcikájában csábító, V6-os 166-os sztoriját. Lehet, azt is, hogyan sikerült visszaszereznem vételárát a morálisan kissé ingoványos neppertől. Nem kezdenék hosszú fejtegetésbe arról, miként és hogyan jutottam el…..
Behalt az akksid, és nem tudod, hogyan kell újat venni elektrokémiai gyorstalpaló nélkül? Olvasd el ezt. Vélemények az azonos című írásunkról...
PeteSK
2011.01.26 18:49:44
Örök világosságot nekik, az emberekre még egy villanykapcsolót se szabad bízni, nemhogy komolyabb dolgokat. Semmit. Vélemények az azonos című írásunkról...
PeteSK
2011.01.23 09:40:01
@gramercy: az,h vezetés közben fényképeznek, elég ritka.. szerintem sms-t írnak az idiótái..
PeteSK
2011.01.23 09:45:27
@ColT: Sajnos a tapasztalat mást mutat, a lakott területet jelző tábla a vezetők 3-5%-nak mit sem mondó, vagyis engem már számtalanszor előztek meg becslés szerint 80-120 km/h-val közlekedők lámpa nélkül is, tehát a világítás sosem árt, és szerintem tegyünk meg mindent annak érdekében, hogy a lehető legkisebb mértékre csökkentsük a baleset valószínűségét. Egy normális morálú közlekedési -és társadalmi- helyen, ahol rend van, nem is tartanám indokoltnak, de most fáj az, hogy jobban látnak?
Elhagyott házak öreg fiókjaiban turkálni jó érzés. A félig kiürült gyógyszeres fiolák mögött elfaragott ceruzacsonkok, rózsafüzérek és imakönyvek bukkannak elő. Rég eltemetett ismerősök képeslapjai, zsíros pacává vált rokonok gyermekkori, kötött sapkás képei alatt…..
Szögezzük le az elején. Az előbb bejött a dolgozóba az Éva, a feleségem és aranyvasárnap ide vagy oda a májfunkcióim azonnali és átfogó kivizsgálását akarta elrendelni. Annyira sárga vagyok az irigységtől. Azt hiszem, azt ismert univerzumban és azon kívül nincs klasszabb…..
PeteSK
2009.12.22 12:10:36
Januárban kiszivárogtak a szabadalmi bejegyzéshez mellékelt tervrajzok, most felbukkant a régóta várt CB1100F végleges változatának fotója. Jövőre végre megérkezik a Honda régen várt retro motorja; az első éven feltehetőleg csak a japán piacra vezetik be, ha ott sikeres lesz,…..
Az olasz motoroskiegészítő-gyártók a divat felé fordultak. A Puma után itt a második kapcsolat: az AGV lepaktált a Diesellel. Első közös munkájuk egy nyitott arcrészű bukósisak, amellyel leginkább a divatra fogékony robogósokat céloznák meg – ehhez kapóra jön az AGV…..
A kilencvenes évek egyik legizgalmasabb gépe a Ducati Supermono. Az egyhengeresek gyorsasági bajnokságában indult, az 550 köbcentis motor egy kis műszaki csoda volt. 118 kilós tömege megegyezett egy modern 125-ösével. A könnyű testbe kifejezetten erős, 75 lóerős desmodromikus…..
Legyen a tegnap a holnapé és legyen holnap a máé: követeljük az új Californiant!Már korábban beszámoltunk arról, hogy a Minarelli-Yamaha féle, 660 köbcentis blokk a nyolcan éves cseh cég gyártmányaiba kerül. Az új formatervező-csapat feltett szándéka, hogy a jövőbe…..
A BMW-sek között elismert cég a Wunderlich. A német vállalat dizájnnal, tuninggal és kiegészítők tervezésével foglalkozik. Aktuális munkájuk az új K1300R komplett átformálása volt. Az amúgy sem szelíd vonalakat még agresszívebbé tették. A gyári kipufogó lekerült, helyette…..
Európában újdonság, de Japánban régi ismerősnek számít a VTR250. A népszerű negyedliteres kategória egyik bestsellere ez, olyan ősöket mutat fel, mint a nyolcvanas években a kontinensünkön is népszerű VT250F. Nem véletlen, hogy most érkezik ez a mindenes: részben a válság,…..
Megszelídítették az agresszív formájú Grisót, itt a Moto Guzzi legújabb retró-gyöngyszeme. A 90 fokos, keresztbe fordított V-motor szerelmesei már rég vártak a 8V Special Edition-re: színe, barna bőr nyerge, küllős kerekei a régi sportmodelleket idézik. A króm hivalkodása…..
A Honda megkezdte az első vegyes üzemű motorkerékpárnak, a CG150 Titan Mix forgalmazását, igaz, egyenlőre csak Brazíliában. A bioetanol-felhasználásban élen járó ország piacára készült motor a cég saját fejlesztésű MFIS (Mix Fuel Injection System) befecskendezőjével lett…..
Végre egy érdekes sajtóközlemény. Idézet a kísérőszövegből: Az objektív felelősség bevezetése feleslegessé tette a kerékbilincs alkalmazását. Mivel a gépjármű vezetője mindenképp felelős a szabálysértésért, így a szabálysértési bírság alól nincs kibúvó! Ebből…..
Alapjában véve nincs bajunk a kamionsofőrökkel, sőt, vannak köztük mega jó arcok, mint pl. az örökifjú Géza és persze vannak hőzöngők is, akik magyaráznak. De biztosak vagyunk benne, hogy nincs az a fuvarozó, aki ezt a barmot védelmébe venné. Romániában már felkavarta a…..
A Honda VFR az egyik legmegbízhatóbb, de legkevésbé tuningolható motor. Ennek ellenére a sportos túrázót hazánkban is többen alakították át streetfighterré – a speciális kipufogón és a keverékképzés vadításán túl nem sok mindent lehet tenni a legendás, V4-es…..
195 km/h-s gyorshajtásért ítéltek fél éves letöltendő börtönbüntetésre egy angol motorost. Robert Bennett ítéletét tegnap hirdették ki, amelyet súlyosbít a 18 hónapos vezetéstől való eltiltás is. A bírói döntésben szerepet játszott, hogy nedves úton…..
Offline kollégánk, a Motorrevü nyomtatott motoros magazin aláírásgyűjtést kezdeményez, melynek célja, hogy Magyarország buszsávjait megnyissák a segédmotorok és a motorkerékpárok előtt. A buszsávok legális használata nem csak a motorosok közlekedését segítené, de…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz