Regisztráció Blogot indítok
Adatok
PeteSK

0 bejegyzést írt és 32 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Komment, innen:was? 2012.12.28. 12:01:15Hű de rosszak voltatok fiúk , szégyelljétek magatokat .Ha egy ugyanilyen hir jött volna az USAból akkor meg mindenki istenitené őket , hogy milyen faszagyerekek ezek az amcsik . Magyart viszont csak gyűlölni lehet bármit is csinál.Nem volt ebben…..
Hanzo egy japán motoros. Olyan férfi, aki imádja a motorját és szereti fényképezni is azt. Nem csak úgy lekattintja, hanem félelmetes precizitással komponál, majd lő. Nem tudjuk ki ő, csak Flickr galériáját találtuk: a mappában 194 kép található Honda CB750 RC42-jéről. A…..
Nem kell félni minden franciától. Ez a Peugeot nem drágább, de fapados konkurenseinél többet tud. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
PeteSK 2012.02.07 14:28:24
@BlackMagic:

nekem egy '98-as 406-osom van, 1.8 DOHC, 500+ ezer km-vel. Az utolsó 70ekm-t LPG-vel hajtom, és a 2 olajcsere között kb. 3dcl olajat használ el 5w40-es BP-ből. korábban 10w40-es Valvolin Maxlife-ot használtam, de a BP sokkal jobb, és nekem egy árban van. Szóval vállalható a motorja, hiszen nem lehet összehasonlítani a 3.0-ás verzióval, sem az 1.4-es astra-kkal.

igyekezni kell karban tartani a könyve szerint, és semmivel sem ronlandóbb, vagy gyengébben szerelhetőbb, mint más neves márkák, sőt..
TComment Agyműtét helyett EEG 2011.11.11 10:29:44
A modern autós réme - ismerik, ugye? Az a pici piktogram, kicsit régebbi kocsikban a Check Engine felirat. Bár az információ csak egybitnyi, iszonyú sok minden lehet mögötte, amint ez a hengergyenge Bora példájából is kiderül.A cikk további része megtalálható a Totalcar oldalán…..
  Talán olvasták Alfám történetét, a csodaszép, minden porcikájában csábító, V6-os 166-os sztoriját. Lehet, azt is, hogyan sikerült visszaszereznem vételárát a morálisan kissé ingoványos neppertől. Nem kezdenék hosszú fejtegetésbe arról, miként és hogyan jutottam el…..
Behalt az akksid, és nem tudod, hogyan kell újat venni elektrokémiai gyorstalpaló nélkül? Olvasd el ezt. Vélemények az azonos című írásunkról...
Örök világosságot nekik, az emberekre még egy villanykapcsolót se szabad bízni, nemhogy komolyabb dolgokat. Semmit. Vélemények az azonos című írásunkról...
PeteSK 2011.01.23 09:40:01
@gramercy: az,h vezetés közben fényképeznek, elég ritka.. szerintem sms-t írnak az idiótái..
PeteSK 2011.01.23 09:45:27
@ColT: Sajnos a tapasztalat mást mutat, a lakott területet jelző tábla a vezetők 3-5%-nak mit sem mondó, vagyis engem már számtalanszor előztek meg becslés szerint 80-120 km/h-val közlekedők lámpa nélkül is, tehát a világítás sosem árt, és szerintem tegyünk meg mindent annak érdekében, hogy a lehető legkisebb mértékre csökkentsük a baleset valószínűségét. Egy normális morálú közlekedési -és társadalmi- helyen, ahol rend van, nem is tartanám indokoltnak, de most fáj az, hogy jobban látnak?
Elhagyott házak öreg fiókjaiban turkálni jó érzés. A félig kiürült gyógyszeres fiolák mögött elfaragott ceruzacsonkok, rózsafüzérek és imakönyvek bukkannak elő. Rég eltemetett ismerősök képeslapjai, zsíros pacává vált rokonok gyermekkori, kötött sapkás képei alatt…..
Szögezzük le az elején. Az előbb bejött a dolgozóba az Éva, a feleségem és aranyvasárnap ide vagy oda a májfunkcióim azonnali és átfogó kivizsgálását akarta elrendelni. Annyira sárga vagyok az irigységtől. Azt hiszem, azt ismert univerzumban és azon kívül nincs klasszabb…..
PeteSK 2009.12.22 12:10:36
Januárban kiszivárogtak a szabadalmi bejegyzéshez mellékelt tervrajzok, most felbukkant a régóta várt CB1100F végleges változatának fotója. Jövőre végre megérkezik a Honda régen várt retro motorja; az első éven feltehetőleg csak a japán piacra vezetik be, ha ott sikeres lesz,…..
Az olasz motoroskiegészítő-gyártók a divat felé fordultak. A Puma után itt a második kapcsolat: az AGV lepaktált a Diesellel. Első közös munkájuk egy nyitott arcrészű bukósisak, amellyel leginkább a divatra fogékony robogósokat céloznák meg – ehhez kapóra jön az AGV…..
A kilencvenes évek egyik legizgalmasabb gépe a Ducati Supermono. Az egyhengeresek gyorsasági bajnokságában indult, az 550 köbcentis motor egy kis műszaki csoda volt. 118 kilós tömege megegyezett egy modern 125-ösével. A könnyű testbe kifejezetten erős, 75 lóerős desmodromikus…..
Totalbike hírek BMW arcplasztika 2009.04.16 11:22:00
A BMW-sek között elismert cég a Wunderlich. A német vállalat dizájnnal, tuninggal és kiegészítők tervezésével foglalkozik. Aktuális munkájuk az új K1300R komplett átformálása volt. Az amúgy sem szelíd vonalakat még agresszívebbé tették. A gyári kipufogó lekerült, helyette…..
Európában újdonság, de Japánban régi ismerősnek számít a VTR250. A népszerű negyedliteres kategória egyik bestsellere ez, olyan ősöket mutat fel, mint a nyolcvanas években a kontinensünkön is népszerű VT250F. Nem véletlen, hogy most érkezik ez a mindenes: részben a válság,…..
A Honda megkezdte az első vegyes üzemű motorkerékpárnak, a CG150 Titan Mix forgalmazását, igaz, egyenlőre csak Brazíliában. A bioetanol-felhasználásban élen járó ország piacára készült motor a cég saját fejlesztésű MFIS (Mix Fuel Injection System) befecskendezőjével lett…..
Belsőség Barom, kamionnal 2009.03.05 12:16:00
Alapjában véve nincs bajunk a kamionsofőrökkel, sőt, vannak köztük mega jó arcok, mint pl. az örökifjú Géza és persze vannak hőzöngők is, akik magyaráznak. De biztosak vagyunk benne, hogy nincs az a fuvarozó, aki ezt a barmot védelmébe venné. Romániában már felkavarta a…..
Offline kollégánk, a Motorrevü nyomtatott motoros magazin aláírásgyűjtést kezdeményez, melynek célja, hogy Magyarország buszsávjait megnyissák a segédmotorok és a motorkerékpárok előtt. A buszsávok legális használata nem csak a motorosok közlekedését segítené, de…..