Regisztráció Blogot indítok
Adatok
PistonHead

0 bejegyzést írt és 155 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Mész taxival. Vagy busszal. Vagy anyád autójával. Ha odaadja. Olyan vagy, mint egy frissen érettségizett majom. Csak ez sokba kerül. Vélemények az azonos című cikkünkről...
A gazdasági válság ellenére jó évet zárt a BMW M GmbH, hiszen 2008 novemberéig bezárólag 22 340 autót adott el, ami az egy évvel korábbi eredményhez képest (14 092) több, mint 58 százalékos NÖVEKEDÉS.Az új E90 M3-nak köszönhető a siker javarésze, hiszen viszik,…..
PistonHead 2009.01.06 11:44:51
@gab74: "Élményautót az ember nem vesz, hanem épít. Szerintem."

Van benne valami. Akkor viszont felesleges az utcai használatra tervezett szériaautók miatt jajongani.
PistonHead 2009.01.06 12:18:08
@Krisi: "De azt így is ki merem jelenteni, hogy újat soha a büdös életbe nem vennék. Ahhoz nem kell tesztvezetés, hogy ezt belássam."

Ha még a büdös életben nem vezetted, minek mondasz róla véleményt?
PistonHead 2009.01.06 12:53:23
@SsPL71: "Egy e30 akkor dobálja a hátulját vízátfolyásokon, latyakon, ha ilyen jellegű futómű problémái vannak."

Nem. Hanem mert a mai autókhoz képest egy kalap szar a futómûve, az egész autó egy dodzsem.
kár-park Elfenekelt Fabia 2009.01.03 01:30:00
A kék Skoda Fabia Combi vezetője az épp előtte pirosra váltó lámpánál még meg tudott állni. Pont az járhatott a fejében, hogy milyen szerencsés, amiért a kissé eldugott lámpát időben észrevette, és így nem hajtott tilos jelzés mellett a kereszteződésbe. Öröme azonban nem…..
PistonHead 2009.01.03 20:36:32
@válasszmásikat: "Ki lehet javíttatni eredeti szilárdságúra a kasznit"

A mesében.
PistonHead 2009.01.03 20:56:44
@GalloG: Szerintem játsszuk azt, hogy téged, meg a több atomfizikust beszíjazunk egy ilyen "javított" autóba, aztán egy betonfal segítségével megnézzük, hogy másodszorra is képes-e annyi energiát elnyelni a karosszéria, mint elsôre.
PistonHead 2009.01.03 21:05:37
@HASBACK: Erre szívesen látnék egy mérési adatot és/vagy crashtesztet.
Belsőség Gyilkos holttér 2009.01.02 01:34:52
  A német ADAC egy friss baleseti statisztikához kapcsolódó körképében az A-oszlopok vastagságát és a miattuk létrejövő holtterek veszélyességét vizsgálta. A legrosszabb típusok − a Mitsubishi Colt, a Fiat Idea és a BMW Z4 − szinte a fél utcát kitakarják. De…..
PistonHead 2009.01.03 19:18:24
@Seca81: "neked nem lehet iPodod"

Nekem már akkor volt scrollwheeles iPod-om (2002-ben), amikor te még azt sem tudtad, mi az. Talán pont ezért nem írok ilyen bôdületes hülyeségeket, mint te.

support.apple.com/kb/HT1353#scrollwheel
PistonHead 2009.01.03 19:20:35
@Ciri: A BMW nem importál Németországba, ezért marad kizárásos alapon a kereskedôi ;)
PistonHead 2009.01.03 20:49:28
@Epikurosz: "Torzít? Na, és?"

Egyrészt hülyeséget mondtál az ûrhajóval kapocsolatban, másrészt nem rakhatsz olyan üveget az autóba, ami torzít.

Rontja a térlátást, Einstein.
Kovács úr negyven évvel ezelőtt vett egy Bogarat, aztán nemrégiben egy Golfot. Nem nagy szó, mindenki ismeri a sztorit a reklámból. De persze Volkswagenekkel és volkswagenesekkel gyakran megtörténik az ilyesmi, toyotásokkal, lexusosokkal pedig a statisztikák szerint még sűrűbben.…..
Belsőség Nem tanulunk... 2008.12.16 16:34:00
Nem érdekel ki vagy, ki nem vagy. Nem érdekel, mivel foglalkozol te vagy a szüleid. Nem érdekel az sem, mi vezetett arra, hogy ezt az indavideóra kirakd.Nézz tükörbe, nézd meg a fejed...Hülyegyerek, jónapot. Elnézést a személyeskedésért, de itt már azért ledobtam az ékszíjat…..
  A hatóságok törvényen kívüliként kezelik a mopedautókat. Az ombudsman viszont nem hagyja. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Belsőség Krómtojás aranyárban 2008.12.14 11:40:27
  Ezt a vonalat vajon miért nem folytatták a jappok? Miért nem bírtak legalább egy péntek délutáni műszaknyi nyomorult Figarót legyártani balkormánnyal is? Szerintem ezek direkt szívattak bennünket. És ahogy a Nissan Skyline és a Suzuki Cappuccino óta mindig, már megint az…..
Nem tartott sokáig eladni, talán egy bő hetet, ha fenn volt a hirdetési oldalon (amit belcéges ügyek miatt nem illik épp itt reklámoznom). A legfontosabb tanulság: öreg, olcsó autó eladásánál még mindig nem jövedelmező őszintének lenni Magyarországon. Szar a felismerés, de ha a…..
A Fiat vezérigazgatója vázolta apokaliptikus jövőképét az autógyártók túlélési esélyeivel kapcsolatban. Vélemények az azonos című hírünkről...
Belsőség Heti merítés 2008.12.07 19:12:00
Mikulásra verset kaptunk Lehettem volna szopató Type R, gyorsulgató hülye gyerek De nem lettem, mert kerekem, S végáttéttételem másra szánva: Nem gyártanak bőrös könyöktámaszt Nem gyártanak gyári bőrös könyöktámaszt, erre odafigyelhetne az importőr. Nagy a csomi (420l).…..
Elég sokan értesültek róla itt a Belsőségben, hogy lyukas, öreg, szürke állólámpásunk, Bazeg, aki két éven át hű társunk volt itthoni és külföldi nyaralásaink során, eladósorba került. Elég sokan kifogásolták, miért nem tartom meg, úgy látszik, nem értették a…..
A szokásosnál többet lapozgatja a krízisről szóló híreket? Hirtelen drágának tűnik a szerelője? Megfordult már a fejében, hogy a válság miatt elhalasztja az autócserét? Esetleg kisebbet vesz? Tart tőle, hogy fel kell adnia az autótartást? Új rovatunk, a Válságblog segít a…..
PistonHead 2008.12.07 14:58:35
"Ezt miből sikerült (abszolút tévesen) megállapítanod?"

Onnan, hogy veled ellentétben én folytattam szakirányú tanulmányokat, ha eddig nem esett volna le :)

Másrészt abból, hogy lófasz érveket sem tudtál felhozni a hülyeségeidre. A nulla tudás melletti önfényezést meg inkább nem minôsíteném.

"Egyszerűen nem szeretem, ha a gázpedálom egy ellenállást nyomogat."

Aztán miért rosszabb egy nyúlásra, kopásra, szakadásra hajlamos bowden húzogatása helyett potenciómétert nyomogatni? Fejtsd ki nekünk, kedves mester.

"Több a hibalehetőség ezeken az autókon"

Baromság. Egy analóg vezérlésû autó kábelkorbácsai és topológiája pont hogy sokkal bonyolultabb, mert buszrendszer híján direktbe van bekötve minden, sokszor többszörösen.

"és drágább javítani."

Ez is hülyeség. Csak érteni kéne hozzá. Neked hülyeségek szajkózása helyett egy tankönyv kinyitását javasolnám, kezdve pl. ezzel:
www.amazon.de/dp/3834802972/

"Te urbanizációs közegből indulsz ki, ahol a pénznek és a hozzáférhetőségnek nincs korlátja."

Te milyen pénzrôl beszélsz? Mitôl lenne drágább egy olyan kábelkorbács, amin digitális jel folyik, egy olyannál, amin analóg? Nem kurvára mindegy a réznek? Ha meg az egyik ECU szarik be, tökmindegy hogy analóg volt-e, vagy digitális, sokba fog kerülni.

Másrészt, milyen hozzáférhetôség? Falura nem viszi ki a tankönyvet/alkatrészt/szerszámot a posta, oda nem kötik be az internetet? Ne akasszál már hasba a hülyeségeiddel.

Azt még mindig nem bírtad összeszedni, hogy szerinted mik a CAN hátrányai, pedig ennyi hadoválás után már igazán érdekelne néhány konkrétum.
A francia állam is megpróbálja átsegíteni autógyártóit a pénzügyi krízisen Vélemények az azonos című hírünkről...
PistonHead 2008.12.05 22:55:13
Nem csak a GM kezdett vad ígérgetésbe a kormányzati kölcsön kedvéért Vélemények az azonos című hírünkről...
Belsőség Nem jönnek… 2008.10.26 00:01:00
  Kimutatták, hogy a 20 éven aluli vezetők okozzák a balesetek 10%-át és a 24 éven aluliak a 25%-át. A jogszabály előkészítést megelőző egyeztetések során egyetértés volt, hogy túl fiatalon lehet Magyarországon vezetői engedélyhez jutni. Vélemények az azonos című…..
Belsőség Megvan az olaj 2008.10.21 17:42:00
Akár hiszi az olvasó, akár nem, számos reklámszerződést utasítottam már el, mert a reklámozandó termék szargyanús volt. Tehát pusztán mert az ilyesmi talált pénz, még nem cuppanok rá, hiszen mindenféle bóvlik hirdetésével az ember elég hamar lelakja a saját imidzsét. Amikor…..
PistonHead 2008.10.21 21:09:32
PistonHead 2008.10.22 00:16:23
Nesze:
www.fuchs-oil.de/ueber_uns.html

A Metabonddal szemben ez valós német cég.