Regisztráció Blogot indítok
Adatok
SquareWire

0 bejegyzést írt és 148 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az autóipar egy gigantikus piac, melyben fénysebességgel terjednek a jó és rossz hírek (utóbbiak még gyorsabban). Bárhol bármi apróság történik, ami akár csak nyomokban is utalhat a későbbi változásokra, azt azonnal szájukra veszik az elemzők és a stratégák. Semmi nem marad…..
SquareWire 2012.01.01 21:04:07
@sufnyi: ? Hogyan definiálnád akkor, ha nem prémium?
SquareWire 2012.01.02 16:26:39
@Index Elek: Kár, hogy kihagytad, mert véleményem szerint kitűnő autó. Lapon sem emlegethető a platformtársakkal, ebben teljesen biztos lehetsz (ültem mindben). Ezen kívül van valami megfoghatatlanul bájos-macsó karaktere.
Belsőség Titánok harca 2011.12.01 18:05:00
A világmindenség egyik fontos kérdésére kapunk választ ebben a pár másodperces videóban. Egyik oldalon a Bugatti Veyron, hivatalosan 1001 lóerős, 1250 Nm, összkerekes és 1890 kilós. A másikon a Koenigsegg CCXR, 1018 lóerővel, 1060 newtonméterrel, hátsókerék-hajtással és 1280…..
SquareWire 2011.12.01 21:04:27
@d_m: Forrás?
Belsőség Ki mint veti ágyát… 2011.08.13 08:15:00
Megemészteni is nehéz, hogy hazánkban minden negyedik balesetet egy ennyire triviális dolog okozhat: a fáradtság. Mai cikkünk blogposztja...
SquareWire 2011.08.13 16:38:40
@tec1: Nem semmi felvétel! Lehet tudni, hogy milyen autóban ültél?
Robogó Még mindig káromkodom 2011.07.09 08:40:00
Sőt, most már kicsit jobban. Megint csalok, mert megint nem "igazi" robogóról lesz szó, hanem az úgynevezett underbone vagy cub néven ismert kategóriáról, amely hasonlít a robogókra, de inkább az ős-robogók jellegzetességeit viszi tovább. Keleten komoly kultusza van…..
SquareWire 2011.07.09 14:26:38
@kőbájker: Illetve nincsen kuplung és bármelyik fokozatban el lehet indulni.
Talán emlékeznek még Gergőre, aki annak idején egy levélben mesélte el, hogyan indult feleségért Chilébe és hogyan kötött ki végül egy Renault Thalia kormánya mögött. Nos, Gergőék életében azóta történt egy s más, míg végül Londonban kötöttek ki, ahonnan szintén…..
SquareWire 2011.07.01 11:38:43
@wsx: a minimálbér jelenleg nettó £5.93/óra 21 év felett.
SquareWire 2011.07.01 11:44:37
@pfeilmayer: Vannak azért arra is, örök kedvencük a Citroen Saxxo és az Opel Corsa. Nagyjából úgy néznek ki, mint otthon, mínusz a DTD és NoFear matrica :) .
Bart Hickey nem mindennapi ember. Az ötvenedik évében járó amerikai férfi vakon született, de ez nem gátolta meg abban, hogy valóra váltsa álmát. Kemény munkával Bart autószerelő lett, és ma saját műhelye van. Saját bevallása szerint az egyik legnagyobb kihívás a cégnév…..
SquareWire 2011.06.25 22:58:20
Megelégelte a kormány, hogy egyre több, becslések szerint már közel harmincezer hazai autós próbál külföldi rendszámmal adót, bírságot elkerülni. Mai cikkünk blogposztja...
SquareWire 2011.06.15 17:36:20
@Alf: Angol forgalmiban pl semmi nincsen benne a neveden kívül, érvényességi ideje sincsen. MOT papírt meg Tax Disc-et nyomtatsz magadnak kb 5 perc alatt és még photoshop zseninek sem kell lenni hozzá. Ezeket hogy szűrik majd ki?
SquareWire 2011.06.15 17:39:46
@Virago_1000: Bezony. Sokkal inkább tendálnak kitűnni a tömegből a tehetősebb emberek méregdrága egyedi rendszámokkal, semmint mondjuk a lehető legdrágább autó megvásárlásával.
Érdekes dolgokat szeretne a Levegő Munkacsoport. Például, hogy az alig pár hete közfelháborodást okozó Budaörsi úti buszsávot vissza kellene állítani. Méghozzá egészen végig, az Erzsébet-hídig egybefüggővé kellene tenni. Érvként hozza fel, hogy Őrmezőn, a lakossági…..
Három kilóért lehet jó gépet venni? Erre a régi kérdésre kerestem a választ, a saját szemszögemből. Mindenki tudja, hogy februárban kell motort vásárolni, mielőtt megjön a jó idő. Nekem is mondták, de nem hittem el - le is csúsztam a nagy üzletről, csak hogy a végén…..
SquareWire 2011.06.09 15:34:06
@SomeSeed: Racionális motor a GS 500 és talán ez vele a legnagyobb baj. Szerintem egyébként emberfüggő, hogy ki hogyan ítéli meg, anno pár száz kilométert beletekertem GS 500-ba és nagyon gyorsan rá lehetett unni. Mégegyszer mondom, emberfüggő, mindettől függetlenül nem nézem le a modellt, csak nem csigáz fel.
Andrew0807 küldte ezt is.A helyes megfejtés után kaptok képet a belteréről is. Határidő: Este fél 9...
SquareWire 2011.05.26 18:49:00
Jeremy Clarkson a Top Gear újságírója ismert sarkos véleménynyilvánításairól és arról, hogy nem igazán kedveli a motorokat. Ezt nem is tagadhatná le az alábbi videó elkészítése óta: kis bizonytalankodás után inkább felrobbantja a vashengeres Harley Sportstert – meglepő,…..
SquareWire 2011.05.10 16:13:48
@scheerti: Nem gyűlöli őket, ez csak az image. Tessék elolvasni a könyveit. Persze nem is kedveli őket és folyamatosan fikázza a motorokat, de alapvetően bevallotta, hogy megérti, hogy mi olyan vonzó bennük.

Egyébként, ez semmi ahhoz képest, hogy hány autót gyújtottak/törtek szét eddig :D
A cikk három főszereplője korosodó, de sokak által nagyra becsült autó. A kilencvenes évek elején-közepén gyártott nagykocsik között még találni olyan szép példányokat, amik megdobogtatják sokunk szívét. Javítsuk meg őket együtt! Vélemények az azonos című…..
SquareWire 2011.05.07 12:54:38
@Borogy: Azok nem a jogszabályok/törvények miatt ilyen olcsók, hanem egyszerűen csak piszok drága rájuk a biztosítás, amit a fiatalabb ruppótlanok nem tudnak megfizetni, az idősebbek pedig nem vesznek olyan öreg autót, kivétel persze ha szerelemből vásárol, de nem jellemző.
Winkler letette a telefont, kidugta fejét a monitor mögül: „Árpád ez a te területed!” Nem igazán értettem, mire mondja, és aztán sem lettem sokkal okosabb, hogy kifejtette: „Valami régi CBR Vácott, kevés kilométerrel egy kereskedőnél... hívd fel.” Pár…..
SquareWire 2011.05.05 00:10:25
Mai szemmel tényleg szörnyű felelőtlenség volt nulla motoros tapasztalattal felülni a haverom BMW R65-ösére, de visszacsinálni már nem lehet, nem is akarnám. A viccből eldobott hógolyó indította lavinában úszva azonban jó irányba fordultam: beültem egy bérház dohos pincéjébe…..
SquareWire 2011.04.27 16:46:11
@eko: Ha csapat az ember, marha jó, élvezet hallgatni, ahogyan sikít a motor. Azután persze a roham végeztével, amikor fáradtan csorog az ember, na akkor már rendkívül idegesítő tud lenni az a monoton és véget nem érő rekedt hörgés. Ezen megfontolásból cserélek dobot pár napon belül a sárkányomon én is, mert hétköznaponként nem csapatós üzemmódban nem nagyon tudom értékelni a hangorkánt :)
Appleblog Letölthető az iOS 4.3.1 2011.03.26 07:13:00
Tegnap, egy hosszú nap éjszakáján töltöttem le az iOS 4.3.1-at, sokan már az iPad 2-jükre, én még csak úgy. Hivatalosan nem javítja a hivatalosan be nem ismert akkufogyási mizériát, akik tapasztaltak csökkenő üzemidőt (én nem), azok írják meg, éreznek-e mégis…..
SquareWire 2011.03.26 10:58:36
@iSparrow: Tényleg gyorsabb, vagy csak placebo hatás? Fontolgattam, hogy felteszem, de eddig valahogy nem vitt rá a lélek... (3GS)

@Bokortalan Lajtalan: világos, hogy kegyed trollkodni jött ide, annyit szeretnék csak mondani (és gondolom nem én vagyok az első ember az életedben, aki ezt mondja) : tévedni méltóztatol.
SquareWire 2011.03.26 11:03:19
@Enrico Palazzo: Ettől tartok én is, mert egyébként indokolatlannak tartom a frissítést a 4.2 után, persze sok az újdonság, kétségtelen, de a sebességet semmiért nem áldoznám fel.
Az Ural nyers és egyszerű, sokkal inkább traktor, mint közlekedési eszköz. Ez nem hátrány, sokan éppen ezt értékelik a német gyökerű orosz járműben. Heiko Fleck is ebbe szeretett bele, ám ő a dízelek szerelmese – nem véletlen, hogy átépítette az 1953-as M72-t. A durva…..
SquareWire 2011.03.17 17:26:28
@bobbafet: Nekem nem. Tetszeni tetszik és szívesen ki is próbálnám, de elhánynám magamat a dízel szagtól. Elég azt szagolni 0-24 a buszoktól..
Hülye kérdés: a konnektorba. De megolvad-e a drót? Elbírja-e Paks? Mit csinálnak eközben a szélerőművek és lehet-e az akksiban tárolt energiával mosógépet hajtani? Vélemények az azonos című írásunkról...
SquareWire 2011.03.13 12:50:08
@Shadowbull: Elnézést, ha tévedek, ha jól emlékszem volt egy 7er-ekből álló flotta, amiben a 6 literes, V12-es motorokban használtak benzin helyett hidrogént. Az is zsákutca lett végül?
Tabu volt a motorozás a családomban. Valamelyik távoli ősöm még a háború előtt zakózott egy nagyot bőrsisakban, és ottmaradt, ami egy évszázadra megbélyegezte a famíliában a kétkerekű közlekedést. Ezért gyerekkoromtól fogva mindig eltakarták a szememet, ha megláttam…..
SquareWire 2011.03.10 17:17:27
@Krisi: Szívesen felajánlom egy körre az enyémet, ha kész lesz, persze csak ha érdekel.

Más: a megbízhatósággal kapcsolatban: a régi Japán vasak is megbízhatóak, nem gondolom, hogy különbséget lehetne tenni, viszont azért azon el kellene gondolkodni, hogy általában miért mindig az öreg boxerekbe raknak bele több-százezer kilométereket. Úgy értem, ritkán lát az ember Japán veteránt 150.000 km-el az órájában, az öreg boxereknél ez pedig majdhogynem mindennapos esemény. Az enyémben 75.000km van, és pöccre indul még mindig, nem füstöl, szépen működik, de ez semmi, tudnék olyan példákat mondani, hogy ihaj.
Gyuszi 8 éves kora óta vezet mindenféle gépjárművet, mégis simán elkaszálták jogsivizsgáján. Átment ugyan egy záróvonalon, de szerinte a nagyobb gond azzal volt, hogy nem motiválta eléggé oktatóját, például plusz órákkal vagy csak úgy zsebbe:Elöljáróban azt szeretném…..
Kedvenc mentségem: a BKV járathat okádék buszokat, mert hát annyi embert szállít. Ilyen alapon a nagy éttermek főzhetnének lejárt szavatosságú húsból, hiszen annyi embernek adnak enni, nem? Vélemények az azonos című írásunkról...
SquareWire 2011.03.09 16:13:30
@kéne egy nick: a Brit tömegközlekedés, na az még egy érdekes állat. Arról is lehetne írni érdekes és ropogós cikkeket :)
Tisztességes kiállításról, különösen, ha autós-motoros témájú rendezvényről van szó, nem hiányozhatnak a formás csajok. Nem állítom, hogy nem tudnék meglenni nélkülük, sőt, van, hogy kimondottan zavarnak a műélvezetben. Még gimnazista koromban szerzett egyik cimborám…..
SquareWire 2011.02.18 21:21:00
@Gyurma73: Nálam 3 whisky után nem volt semmi különbség. Én hibám-e?
Tom, a grafikusunk kénytelen volt autót venni. Nem örült neki, de a kisfiát kell naponta eljuttatnia a speciális óvodába Budapestre, vidékről. Eleinte megpróbálta tömegközlekedve – ahogy munkába is így járt azelőtt – de pár hét alatt belátta. Ezt már nem bírja…..
SquareWire 2011.02.17 18:03:35
@GGerg: ~200 fontot? Jesszus, mit vettél te, 7er-t? :) A biztosítás TP vagy TPFT? Azért kérdezem csak, mert én még elég fiatal vagyok+nagymotor, amire itt ugye mindig baromi drága a biztosítás, de még az sincs ilyen sok.
SquareWire 2011.02.17 18:31:15
@GGerg: Katt a nevemre, majd üzenetküldés.
Mariann küldött be szerkesztőségünkbe egy nagyon szép és tanulságos levélfolyamot, mely egy jól ismert és mára már elavultnak számító trükkre hívja fel a figyelmet. Bár többször volt már róla szó, azért minden valószínűség szerint mindig akad olyan, aki felül és utal.…..
SquareWire 2011.02.05 14:21:36
@!Killgore: Onnan erednek ezek a scamek, a nigériai büntetőjog pedig csak simán a 419-es kód alatt emlegeti őket. Legalábbis valami ilyesmi.

www.419eater.com/html/419faq.htm
A BBC Top Gear című autós műsorának egyik tavalyi hétvégi epizódjában ismét sikerült megsérteni valakit. Ezúttal Mexikó, illetve a mexikóiak lelkébe gázolt bele Richard Hammond, az egyik műsorvezető, aki folyamatosan fingó, lusta, elhízott, nemtörődöm alakoknak nevezte…..
SquareWire 2011.02.02 21:49:19
@sixx: Sikerült egy kivételt megtalálnod, köszi. Megnyugtatlak, van sok ;) (mivel az előző kommentem eltűnt, gondolom ebből dupla lesz)
SquareWire 2011.02.02 22:04:57
@Kurtz ezredes: Mindezért engem hibáztatsz? :)
SquareWire 2011.02.02 22:18:18
@Kurtz ezredes: @Kurtz ezredes: Nézd, sok dologban egyetértek és nem keresztem vakon védeni semmit és senkit (láthatod ezt az előző kommentjeimben) csupán a véleményemet kinyilatkoztatva cáfoltam meg azon dolgokat, amelyekkel nem értettem egyet. Ha valóba minden ennyire rossz, akkor ennek pár 10 éven belül látványos eredménye lesz, bár szétnézve már most is van, hiszen az angolok már szinte semmit nem gyártanak, ipar egy nulla, spanyoloknak a tökük tele van a 800.000 emigrált brittel, mert nem tudnak viselkedni, stb. sorolhatnám reggelig. Viszont vannak jó dolgok is, bármennyire nehéz is ezt elfogadni.