Adatok
fr33m4n
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
EFIE.Nagyon sokat rágódtam a dolgon. Végül is nem nagyon jutottam dűlőre magammal. A mai napig is tisztázatlan számomra következő magyarázat. Ezt a részt kiollóztam egy linkből, talán ez lehetne az értetlenségem alapja:"Amikor az elektrolizáló csatlakozik a motorhoz,…..
Kedves Gyerekek!Ma egy olyan messzi földről fogok mesélni Nektek, ahol csupa szép, okos és segítőkész csudalény lakozik. Ezeket a furcsa szerzeteket egy cél vezérli: egy olyan szerkezetet akarnak a drága jó magyaroknak -csak nekik- adni, ami "kivonnya a vízbül a zoxigént",…..
fr33m4n
2011.03.06 21:07:25
@amper-vadasz: Szia! Nagyon kevesnek tünik ez az arany, akar fel liter, akar egy liter HHO gaz ~900 liter levegöhez.Nem igazan tudom elkepzelni, mennyivel lehetne csökkenteni a bevitelt. Mondjuk, ha 20% a megtakaritas, akkor a pelda esetben 4 liter fogyasztas helyett 3,2 liter lenne az üzemanyag, es 720 liter lenne a szükseges levegö. A hianyt valami formaban az 1l HHO gazunk kellene helyettesitse. Meghozza 180 liter levegöt es 0,8 liter üzemanyagot. Ezen meg egy kicsit el kell gondolkodnom :)
A masik: mennyiben mutatkozik kopas a dinamon, ha 50A aramot veszek ki belöle allandoan? Van talan valakinek tapasztalata?
A masik: mennyiben mutatkozik kopas a dinamon, ha 50A aramot veszek ki belöle allandoan? Van talan valakinek tapasztalata?
Kedves Gyerekek!Ma Rémusz bácsi egy feletébb különös, de igaz meséjét olvashatjátok! A mese annyira igaz, hogy magával Rémusz bácsival történt mindez...Pár hónappal ezelőtt olvastam egy blog bejegyzést külföldi oldalon, hogy egy hozzánk hasonszőrű emberke fabrikált egy…..
Sziasztok!Egy ideje már gondolkodtam azon, hogyan lehetne pontosabban mérni a cellánkban keletkező gázt. Eddig is mértük, PET palackokkal, vagy egyéb tudományos módon. Aztán mint mindig, előjött egy rossz szokásom, utána olvastam a dolognak. Kiderült, itt elég sok hiba csúszik a…..
fr33m4n
2010.12.15 15:25:42
@hho2: Szia! valahol irtal a fogyasztasrol, csak nem talalom most, arra valszolni akarok, de nem talaltam meg eddig, mejd megkeresem :)
A motorfeket a teherkocsirol ismerem. Ott a kipufogon van egy szelep amit elzarunk fekezeskor. Igy be tud szivni, sürit, de nem tud kipufogni, ujra sürit. Igy duplan lefekezi a motort, nem csak egy süritessel, hanem kettövel negy ütem alatt. A szemelykocsikban ugy vettem eszre, nem kedvelt a motorfekezö hatasa. A legujabb generacioknal alig van hatasa. Legalabbis, ha hatekony motorfeket akar az a ember, akkor ket sebesseggel vissza kell kapcsolni, a haladashoz viszonyitva. Egy VW Pumpe-Düse ~1900 cm3 es 130 LE, hat sebesseges, peldaul, az utolso sebesseggel hatvannal, az kicsit több ezer motorfordulatnal, szepen lehet gyorsulni. Ha az ember leveszi a gazt, azonnal nullat mutat a fogyasztas, de nagyon kicsi motorfek hatasa van. Ezt igy akarjak is, ezzel is csökkentik a fogyasztast. Az en durva vezetesi sztilusom ellenere nem ment bele több mint 6,4 liter/100 400 km tavolsagon (Pecs-Becs a 84esen keresztül) Az en autom egy idös Omega, a 2,5 literes bmw motorral. Automata, kb 150LE, 300.000 km van benne, a fogyasztas atlagban 8,7 liternel van, (kb 2/3 autopalya.) Ebbe szeretnem a HHO generatort. Rövid uton nem lehet ezt 9 liter alatt vezetni. Varosban 12 is kell neki. (az automata megkeri a beret) Autopalyan 120 ig megelegszik 5-6 literrel.
A motorteremben nincs hely, igy a hütö ele szereltem a generatort, majd ha jobb idö lesz ala nezek, lehet a valahol helyet talani neki. Mivel kombi, csak a hatso oldalso tarolohelyen lenne egy kis hely, de nagyon kompakt generatort kellene oda.
Ahogy igy gondolkodom rola, ugyis jobb lenne legabb kettöt beepiteni es a motorfordulattaol függöen hozzakapcsolni a masodikat. Üresjaratnal meg kikapcsolni egy erzekelövel. Velehol olvastam, hogy üresjaratban nem erdemes es nem is jo nagy mennyiseg gazt bevezetni a motorba. Iszonyat idö van erre, -4 fok 70 km/h szel es ho hordas. Üdv: freeman
A motorfeket a teherkocsirol ismerem. Ott a kipufogon van egy szelep amit elzarunk fekezeskor. Igy be tud szivni, sürit, de nem tud kipufogni, ujra sürit. Igy duplan lefekezi a motort, nem csak egy süritessel, hanem kettövel negy ütem alatt. A szemelykocsikban ugy vettem eszre, nem kedvelt a motorfekezö hatasa. A legujabb generacioknal alig van hatasa. Legalabbis, ha hatekony motorfeket akar az a ember, akkor ket sebesseggel vissza kell kapcsolni, a haladashoz viszonyitva. Egy VW Pumpe-Düse ~1900 cm3 es 130 LE, hat sebesseges, peldaul, az utolso sebesseggel hatvannal, az kicsit több ezer motorfordulatnal, szepen lehet gyorsulni. Ha az ember leveszi a gazt, azonnal nullat mutat a fogyasztas, de nagyon kicsi motorfek hatasa van. Ezt igy akarjak is, ezzel is csökkentik a fogyasztast. Az en durva vezetesi sztilusom ellenere nem ment bele több mint 6,4 liter/100 400 km tavolsagon (Pecs-Becs a 84esen keresztül) Az en autom egy idös Omega, a 2,5 literes bmw motorral. Automata, kb 150LE, 300.000 km van benne, a fogyasztas atlagban 8,7 liternel van, (kb 2/3 autopalya.) Ebbe szeretnem a HHO generatort. Rövid uton nem lehet ezt 9 liter alatt vezetni. Varosban 12 is kell neki. (az automata megkeri a beret) Autopalyan 120 ig megelegszik 5-6 literrel.
A motorteremben nincs hely, igy a hütö ele szereltem a generatort, majd ha jobb idö lesz ala nezek, lehet a valahol helyet talani neki. Mivel kombi, csak a hatso oldalso tarolohelyen lenne egy kis hely, de nagyon kompakt generatort kellene oda.
Ahogy igy gondolkodom rola, ugyis jobb lenne legabb kettöt beepiteni es a motorfordulattaol függöen hozzakapcsolni a masodikat. Üresjaratnal meg kikapcsolni egy erzekelövel. Velehol olvastam, hogy üresjaratban nem erdemes es nem is jo nagy mennyiseg gazt bevezetni a motorba. Iszonyat idö van erre, -4 fok 70 km/h szel es ho hordas. Üdv: freeman
fr33m4n
2010.12.19 13:12:28
Sziasztok!
Kevertem 100 cm3 aqu.dest. hez egyszer 10 cm3 48% KOH-t egyszer meg huszat, es kitettem -14 foknal a hoba.
Most hat oraval kesöbb es meg -9,2 fok van a 10% oldalek kasas, a 20% pedig teljesen tiszta, nincs benne fagyos reszecske.
www.creativweb.at/~johann/pic_archives/100_8394.JPG
itt meg lehet tekinteni :)
üdv: freeman.
Kevertem 100 cm3 aqu.dest. hez egyszer 10 cm3 48% KOH-t egyszer meg huszat, es kitettem -14 foknal a hoba.
Most hat oraval kesöbb es meg -9,2 fok van a 10% oldalek kasas, a 20% pedig teljesen tiszta, nincs benne fagyos reszecske.
www.creativweb.at/~johann/pic_archives/100_8394.JPG
itt meg lehet tekinteni :)
üdv: freeman.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Most ahogy itt olvasagatok a blogban kaveszüneteim közt, feltünik, hogy milyne tapasztalatot nyertem a pellets egöfejjel: Az iden kiprobaltam egy pellet egöfejet a regi kazanomra tenni. (mindenkinek javasolhatom) :) A lenyeg: ha tul magas az egö höfok, megolvad a rostely, es tul kicsi a maradek oxigen a füstben Es csunya salak kepzödik mert megolvad a hamu. Ilyen esetben több üzemanyagot adagoltat a szonda es csökkenti a levegö mennyiseget. Ezaltal csökken az egesi höfok, a lang feher-kekestöl eltolodik sargas nyarancsra, es az oxigen ujra eleri a kedvelt 7-9% erteket.
Most a kerdesem: ha tökeletesebb az eges, akkor nem KEVESEBBnek kellene lennie a maradek oxigennek? Es ilyenkor több üzemanyagot adagoltat a rendszer?
-freeman-