Adatok
Hentes2
0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
![](https://m.blog.hu/ma/masedugunk/image/.external/.thumbs/24a12fbb44d2e7b6fb4059299389a200_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A pultosfiú esete után már mindegy volt. Úgy éreztem, hogy már elromlottam (mintha a szüzességemet vesztettem volna el), most már annyira nem számít, hogy hányszor, meg hány emberrel csalom meg Andort.
Pasik jöttek, pasik mentek. Először csak hagytam történni őket. Aztán…..
![](https://m.blog.hu/ha/hataratkelo/image/.external/.thumbs/f21c2358269068f471ce84c304299738_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Rendre visszatérő kritika a bloggal szemben, hogy a külföldi élet és munkavállalás pozitív oldalára koncentrál. Hát akik ezt róják fel, azok ma jól figyeljenek, mert Beáta posztja mindennek tekinthető, csak elfogultan pozitívnak nem. Lassan közeledünk az 500. poszthoz, de…..
Hentes2
2012.10.19 12:55:26
@öt görög:
Nekem eszem ágában sincs külföldön dolgozni. Ha mégis ki kellene mennem azt csak azért tenném, hogy minél több tudással és tapasztalattal térhesek haza, gyarapítva a MAGYAR nemzetet. Azért hoztam a külföldön való érvényesülésről szóló példát, mert a cikk írója ebben az élethelyzetben van.
Az én véleményem, hogy idehaza is van rengeteg szuper munkelehetőség van, aki akar itthon is tud érvényesülni. Lehet kicsit erős, de ha már a téma előjött: Szememben csak a gyengék, a könnyű élet reményében lebegő, a dolgok könnyebb végét megfogók, spekulánsok mennek el itthonról akik tesznek arra hogy Magyarországon mi történik.
Még tovább megyek: Nem sajnálom azokat akik csalódnak külföldben és haragszok azokra, akik lelépnek innen, mondván szar itt minden, ahelyett, hogy tennének ellene.
Szabad választásunk van az életünkkel, mindenki azt tesz amit jónak lát. De számoljon azok következményeivel!
Hentes
Nekem eszem ágában sincs külföldön dolgozni. Ha mégis ki kellene mennem azt csak azért tenném, hogy minél több tudással és tapasztalattal térhesek haza, gyarapítva a MAGYAR nemzetet. Azért hoztam a külföldön való érvényesülésről szóló példát, mert a cikk írója ebben az élethelyzetben van.
Az én véleményem, hogy idehaza is van rengeteg szuper munkelehetőség van, aki akar itthon is tud érvényesülni. Lehet kicsit erős, de ha már a téma előjött: Szememben csak a gyengék, a könnyű élet reményében lebegő, a dolgok könnyebb végét megfogók, spekulánsok mennek el itthonról akik tesznek arra hogy Magyarországon mi történik.
Még tovább megyek: Nem sajnálom azokat akik csalódnak külföldben és haragszok azokra, akik lelépnek innen, mondván szar itt minden, ahelyett, hogy tennének ellene.
Szabad választásunk van az életünkkel, mindenki azt tesz amit jónak lát. De számoljon azok következményeivel!
Hentes
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/d3eb718e9bbe93a95015f2bdcfb97ec2_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Majdnem félúton van a Föld felé, miután kipöfögött a Holdra - Négyszázezernél kezdtem hinni benne. – mondja Decker Jóska, miközben megpaskolja a kopott, hámló géptetőt, - azóta már reggelente köszönök neki, egyelőre nem is gondolok arra, mi lesz majd, ha nem lesz.…..
Hentes2
2012.05.16 22:20:41
Üdv!
Jó a cikk, tényleg sokat bír az említett jármű.
Édesanyámnak is volt néhány, de a már újabb EcoTec motorosak. Azok nem voltak ennyire strapabírók.
Az én imádott 2.8-as dízel Nissan Laurelemet 536 ezerrel adtam el, bontatlan motorral és adagolóval.
Nemrégiben észak Afrikában, Marokkóban jártam, ahol ízelítőt kaptam a mit bír a német technika.
A minket fuvarozó zöldséges 123-as TAXI merga is sokat látott már. Kár, hogy nem fotóztam le, de az ajtó kilincsek belül redőny gurtniból voltak, az összes kárpit fizikailag leporladt, egyetlen egy ablaktekerőt adtunk körbe, hogy a lemezből kiálló bordás tengelyre téve letekerhessük az körben ablakokat. Atomjaira hullva kívül s belül, de a gép még mindig ment! Lengéscsillapítók gyakorlatilag a nullával egyenértékűek, mindene nyöszörgött, szarrá kopott gumik szálszakadva.
El lehet képzelni milyen lehetett, ha csak annyit mondok, hogy a kilóméteróra mutatói és számai feketék voltak az évtizedes füsttől és portól. Valahol kilencszázezer környékén szakadt el a spirál tizen évvel ezelőtt.
A fószer, nyugodtan terelgette a kátyús utakon, a boxban a legújabb űber gagyi kínai, USB-lejátszós kék kijelzős hifi, torzítva, recsegtette azt az egy megmaradt hangszórót.
Szóval nem is itt nálunk szép eredmény egy ilyen futásteljesítmény, hanem tőlünk távolabb ahol a szervíz a nullával egyenlő, üzemanyag ami éppen van, kenőanyag szintén, forróság van és iszonyat az infrastruktúra.
Kép a verdáról és mellette álló arab tulajdonosáról:
www.hentes.net/other/taxi_pic2.jpg
Üdv: Hentes
Jó a cikk, tényleg sokat bír az említett jármű.
Édesanyámnak is volt néhány, de a már újabb EcoTec motorosak. Azok nem voltak ennyire strapabírók.
Az én imádott 2.8-as dízel Nissan Laurelemet 536 ezerrel adtam el, bontatlan motorral és adagolóval.
Nemrégiben észak Afrikában, Marokkóban jártam, ahol ízelítőt kaptam a mit bír a német technika.
A minket fuvarozó zöldséges 123-as TAXI merga is sokat látott már. Kár, hogy nem fotóztam le, de az ajtó kilincsek belül redőny gurtniból voltak, az összes kárpit fizikailag leporladt, egyetlen egy ablaktekerőt adtunk körbe, hogy a lemezből kiálló bordás tengelyre téve letekerhessük az körben ablakokat. Atomjaira hullva kívül s belül, de a gép még mindig ment! Lengéscsillapítók gyakorlatilag a nullával egyenértékűek, mindene nyöszörgött, szarrá kopott gumik szálszakadva.
El lehet képzelni milyen lehetett, ha csak annyit mondok, hogy a kilóméteróra mutatói és számai feketék voltak az évtizedes füsttől és portól. Valahol kilencszázezer környékén szakadt el a spirál tizen évvel ezelőtt.
A fószer, nyugodtan terelgette a kátyús utakon, a boxban a legújabb űber gagyi kínai, USB-lejátszós kék kijelzős hifi, torzítva, recsegtette azt az egy megmaradt hangszórót.
Szóval nem is itt nálunk szép eredmény egy ilyen futásteljesítmény, hanem tőlünk távolabb ahol a szervíz a nullával egyenlő, üzemanyag ami éppen van, kenőanyag szintén, forróság van és iszonyat az infrastruktúra.
Kép a verdáról és mellette álló arab tulajdonosáról:
www.hentes.net/other/taxi_pic2.jpg
Üdv: Hentes
![](https://m.blog.hu/assets/core/img/apple-touch-icon.png)
Mi sem mutatja jobban a másodlagos autópiacon vadászók bizalmatlanságát, mint a tény, hogy azért nem vitte el az autót, mert nem volt semmi baja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/3a058e91edac7faafdcfb1b7bd2bc0be_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Tom, a grafikusunk kénytelen volt autót venni. Nem örült neki, de a kisfiát kell naponta eljuttatnia a speciális óvodába Budapestre, vidékről. Eleinte megpróbálta tömegközlekedve – ahogy munkába is így járt azelőtt – de pár hét alatt belátta. Ezt már nem bírja…..
![](https://m.blog.hu/co/comment/image/mobil/header.jpg?v=1432817937)
A Blikk szellőztette meg ma reggel, mennyiért is csinál magából tiszta hülyét a hazai celebsereglet második és harmadik vonala az Ezek megőrültek! című, egyébként néhol egészen vicces vetélkedőben. Jó, sejtettük, hogy nem egy zsák üveggyöngyért ugrik sárba Kiszel Tünde…..
Hentes2
2010.11.09 11:32:37
@burnsie: ...ez a lóvé úgyis átallókálódik gyorsabb drágább autóra, nagyobb házra, cigi/narkó/alkoholra, kurvákra, plasztikai műtétre, milliós nyaralásra...
Ez nagyon szép volt, fetrengtem a nevetéstől, szépen összefoglaltad a kommentedben a lényeget. :-)
Szerintem is nagy égés idáig jutni, még jó, hogy nem nézek tévét. Erről a marhaságról is csak a gyerekeim szoktak beszámolni, hogy van ilyen. A hozzászólások alapján úgy érzem nem maradtam le semmiről, hogy nem láttam egy részét sem.
Hentes
Ez nagyon szép volt, fetrengtem a nevetéstől, szépen összefoglaltad a kommentedben a lényeget. :-)
Szerintem is nagy égés idáig jutni, még jó, hogy nem nézek tévét. Erről a marhaságról is csak a gyerekeim szoktak beszámolni, hogy van ilyen. A hozzászólások alapján úgy érzem nem maradtam le semmiről, hogy nem láttam egy részét sem.
Hentes
![](https://m.blog.hu/se/sebessegoltara/image/.external/.thumbs/67c48843d66f961d283f6b4df42d8d95_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Volt olyan nap, hogy tíz levelet is kaptam. Olvasók, barátok és motorosok érdeklődtek, hogy mi van Kunióval, a motorja nélkül maradt japán világutazóval. Volt, aki ezer, volt, aki ötvenezer forintot ajánlott fel, és akadtak, akik szállással tették volna könnyebbé magyarországi…..
![](https://m.blog.hu/co/comment/image/.external/.thumbs/86d6043fb91b76818e502237fb28f2b8_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Az m1 választási műsora megédesítette az első forduló minden vérciki pillanatát, olyan műsor lett belőle, ami egyszerre ekézte az OVB viccparódiáját és ásta alá a közszolgálatiság idiotizmusát. Iszonyú kellemetlen lehet egy ilyen helyzetben közszolgálati médiamunkásnak…..
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/64f7e04f7b40e830996f1722bb84c830_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A kis Polskitól a nagy Mercedesig ível autóim kronológiája. Fejlődéstörténet-e ez? Igen, de olyan furcsa, faramuci, kelet-európai módra: a legújabb autóm ugyanis idősebb, mint a legrégebbi lenne – ha nem bontották volna már rég alkatrészeire. Előre szólok, hogy sehol egy…..
Hentes2
2010.04.11 15:35:39
"Ja, és ez volt az egyetlen autó, aminek a távozását megsirattam."
Erről az én megsiratott autóm jutott eszembe: Nissan Laurel 2.8D SGL
Mikor először a holland kereskedő hozzátette, hogy gyárliag van benne egy fiatal lány is, nem akartam elhinni. Aztán kiderült, hogy a fedélzeti Voice Controllra gondolt, ami mondogatta, hogy milyen figyelmeztetések vannak. Parking break is on... Key is in ignition... Fuel level is low... Left door is open... stb. Abban az időben ez a Wartburg után számomra a tökéletességet jelentette. Szerelmes voltam ebbe az autóba, életem eddigi legszebb élményei jutnak eszembe róla. Soha nem hagyott ott, gyönyörű volt, nagy volt, kényelmes volt, ritka és egyedi volt, stb.
Aztán egy újabb Nissan miatt lecserélésre került. Autó ügyileg életem legnagyobb hibája volt.
Feltett szándékom egyszer egy ilyet újra magaménak tudni. Vissza akartam vásárolni pár éve, de az autó úgy néz ki már megsemmisült. Mosonmagyaróvárra adtam el tizen-néhány éve.
Szipp.... :-(
www.hentes.net/other/laurel_kep1.jpg
www.hentes.net/other/laurel_kep2.jpg
www.hentes.net/other/laurel_kep3.jpg
Nagyon jó kis cikk, én is köszönöm szépen!
Hentes
Erről az én megsiratott autóm jutott eszembe: Nissan Laurel 2.8D SGL
Mikor először a holland kereskedő hozzátette, hogy gyárliag van benne egy fiatal lány is, nem akartam elhinni. Aztán kiderült, hogy a fedélzeti Voice Controllra gondolt, ami mondogatta, hogy milyen figyelmeztetések vannak. Parking break is on... Key is in ignition... Fuel level is low... Left door is open... stb. Abban az időben ez a Wartburg után számomra a tökéletességet jelentette. Szerelmes voltam ebbe az autóba, életem eddigi legszebb élményei jutnak eszembe róla. Soha nem hagyott ott, gyönyörű volt, nagy volt, kényelmes volt, ritka és egyedi volt, stb.
Aztán egy újabb Nissan miatt lecserélésre került. Autó ügyileg életem legnagyobb hibája volt.
Feltett szándékom egyszer egy ilyet újra magaménak tudni. Vissza akartam vásárolni pár éve, de az autó úgy néz ki már megsemmisült. Mosonmagyaróvárra adtam el tizen-néhány éve.
Szipp.... :-(
www.hentes.net/other/laurel_kep1.jpg
www.hentes.net/other/laurel_kep2.jpg
www.hentes.net/other/laurel_kep3.jpg
Nagyon jó kis cikk, én is köszönöm szépen!
Hentes
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/6568535f4f4535aa853b8a81cbbaa0e0_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Kevés szó esett az egész expedíció atombiztos hátterét adó Insigniáról. Zokszó nélkül vitte a négy embert, és a plafonig rakott csomagokat, olyan robbanékonyan, mint ha semmi sem lenne az utastérben. Na ja, az a kétliteres turbómotor, a maga 220 lóerejével nem volt éppen vérszegénynek…..
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/e09afd636260d5d4928cfd221a380c0d_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
És kis mandulaműtét után végre egészséges krahácsolás hangzik a motortérből.
A sztori eddig:
1.rész, 2.rész, 3.rész, 4.rész, 5.rész, 6.rész, 7.rész, 8.rész, 9. rész, 10.rész, 11.rész, 12.rész, 13.rész, 14.rész, 15.rész, 16.rész, 17.rész, 18.rész, 19.rész, 20.rész, 21.rész,…..
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/f30bb66a5b4f44b76eb3a66adca66a5e_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Hétvégén megjelent egy poszt arról, hogy kis híján megőrültem egy vén Merci miatt, ami a sarkkörön épp csak innen lakik, és pár nappal korábban eladó volt az ebay aukciós portálon, konkrétan annak a német oldalán, s ez az eladó szempontjából hiba volt. Szerencsére a kocsinak csak az indulóára volt…..
![](https://m.blog.hu/fl/flipper/image/.external/.thumbs/b33c1d233db7169a950b6e6b60479a47_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Elterjedésüket és növekvő népszerűségüket követően a flipperezésnek és a flippereknek is kialakult az ellentábora. Főként a konzervatív politikusok intéztek kirohanásokat az általuk szerencsejátéknak tartott flipper ellen, ami "a gyerekek ebédpénzét veszi el 5 és…..
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/94254932d6c3b7399079f3e372a31aa7_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Széndioxiddal terhelt melegedő világunkban nap mint nap gyötör a lelkiismeretfurdalás: miért ingázom én belső égéssel napi kétszer hatvan kilométert valami környezetbarátabb megoldás helyett? Tömegközlekedni egyelőre drága, lassú, kényelmetlen, gyakorta büdös; nincs pénzem…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egyszer el fog jönni az az idő mikor már semmi sem lesz jó és semmi sem lesz elég. Ide jutva mi fog majd történni?
A történetből egy folyamatos testi igény kielégítésére való törekvés rajzolódik ki.
Számomra ez a gyengeség jele. Nem tud és nem is akar megálljt parancsolni.
Igaz nem derül ki a szövegből, hogy mindez mennyi idő alatt zajlott le. Hónapok, évek, sok év alatt? Más lenne a helyzet jelentése az idő fényében.
Ettől függetlenül nem ítélem el a kedves Írót, ha neki így jó, nekem is az. :-)