Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Cézé

0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Olaszországban volt a magyar láncnélküli kerékpár világpremierje a hét végén. A Schwinn-Csepel a padovai bringavásáron mutatta be a Stringbike-ot, és az azonnal bekerült a világ műszaki sajtójába. A magyar találmány a merevlemez-meghajtók mechanikájától…..
Cézé 2010.09.22 14:49:42
Nagyon látványos, de rögtön a második, ami nekem is szembetűnt az az

@Rocky: irtózatos ütés a hátsókerékben. Ugye nem ez volt a demopéldány a vásáron?
Belsőség Amerika akkor és most 2010.04.19 11:00:00
Valójában nem is akarunk nagyon semmit írni a videóhoz. Szép szimbolikája van, pedig megrendezett jelenet. Egy nagy, narancssárga papuccsal verik itt pofán a kispolgárt, de nagyon. Punk és profi. Vas kontra plasztik. Emlékeznek a Sebhelyesarcú legendás, éttermi jelenetére? Ugyanaz,…..
*Azaz gyorsbombázó. A terminus technicus nem takar mást, mint egy olyan – jellemzően könnyű, maximum közepes – bombázógépet, amely elég gyors ahhoz, hogy a vadászgépek ne tudják utolérni. A múlt század harmincas éveiben tette magáévá a koncepciót sok, zömében…..
Cézé 2010.04.12 22:44:42
@ommm: Szörnyűséges off topic-ra vetemedem: a kocsi színe nem a szegfűszeg (az barnásfekete) hanem a virág (így választások másnapján kicsit hervadtabb a szokásosnál) után kapta a nevét :-))). Forgive meeee! Eddig csak a képeket nézegettem......

Látod-látod? Mennyivel egyszerűbb lett volna leírnod ezt: mettállfekkette.
Cézé 2010.04.12 22:53:58
@Zsola777: Azt hiszed, ezért maradnak szépek a hátsó üléspárnák? Not really. Amúgy k. könnyű beszállni. Már én is ültem benne egyszer :-))))).

De, ami a legviccesebb, hogy a hátsóülések kényelmesebbre sikerültek mint a limuzinban, amit mi sem bizonyít jobban, minthogy a legendák szerint a mercedes board a saját limuzinjait SEC hátsó ülésekkel tuningolta anno domini. Ezt írta legalábbis a szagsajtó (he-he).
Cézé 2010.04.13 10:02:14
@jsb: Basszikuli! Elnézésért esedezem. Most világosodtam meg. Ott követtem el a legnagyobb hibát, hogy nem ezt mondtam odahaza: "Ez a Valentin/nő-/név-/ szüli- (alternatív) napi ajándékom Neked, Libling!" Nagy Spieler a férjed, keine Frage. Hiába no, ember holtig tanul.
Valszeg vasárnap délelőtt a fiammal és a nagylányommal fogok kimenni. Werma sehn.

@.atti.: Kedves Atti! Vehetsz itthon misi alatt Sec-zombit. A tisztességes példányok - jó ha -szökőévente kerülnek fel elfogadható áron a hasznaltauto.hu-ra. Ha jól számolom, akkor jövő áprilisra prognosztizálható (én 3 éve vettem) a kövtekező db. De vigyázz! Ha idén akad egy rozsdamentes, és elszalasztod, akkor már egy elnöki periódust kell kibekkelj a következő kapáshoz :). Fogalmad sincs .....

@newtehen: ezek az alakok, már régesrég átültek az A8/S8-asokba. Ha még nem tették, akkor a következő 6-9 hónapban fog alattuk összeomlani a rozsdaette, odakozmált, ültettet, hordófelnis, krómszegélyes 126-os coupé. Ha másért nem, azért fog a tarfejű harcikutya "upgradelni", mert a feltöltetlen klíma, és a nem működő elektromos ablakok miatt elviselhetetlenné válik neki a benti légkör. Pont mire a modell oldtimerré válik. 8-10 éve talán még igazad lett volna .... Szerintem.

Üdv!
Pár nappal ezelőtt határozott körvonalakat kezdett ölteni tízes listánk. Gyurmáztuk a jelentkezőket ide-oda, míg végül szűkült annyira a kör, hogy a Volvo, CX és Porsche után bemutathattuk a következő autót, a tegnapi Alfa 75-öst. Feltűnt azonban, hogy listánk egyre kevesebb…..
Cézé 2010.03.30 22:12:50
@ommm: Való igaz. Megakad az ember szeme rajta, ahova csak néz.
Belsőség Tízéves a Totalcar 2010.03.12 17:44:00
  Oké, még nem, de mindjárt. Konkrétan 2000. július 14-én, péntek délután 14.49-kor jelent meg első cikkünk, nem hivatalosan, de precízen tehát akkor, mármint 2010. július 14-én leszünk tízévesek. Az évfordulót mindenképpen szerettük volna megünnepelni. Gondolkoztunk sok…..
Nem volt vita egy percig sem. Nem is lehetett volna, hiszen a képeket először megpillantva azonnal tudtam, hogy kiomlott belekben térdig gázolok, ha kell, de ez az autó ott lesz a standunkon. Nem volt rá szükség, akit kérdeztem, az csak bólintott. Winkler a V8 miatt, Bende az…..
A Csikós meg a Winkler együttes erővel szopatnak. Szerintük a járműparkom frissítése, hát nem akarnak megbántani, de kissé döcögősre sikeredett. Az elmúlt félévben teljesen meggyőződtek róla, hogy ilyen tesze-tosza kis bög vagyok (Nem igaz! Lelkesen támogattuk a…..
Cézé 2010.03.14 13:11:40
Sziasztok!

Igen, el tudom képzelni, milyen intenzíven próbált meg a Bende ledumálni az autóvásárlásról. Volt hozzá nekem is szerencsém 2005 felé, amikor az övével (
totalcar.hu/tesztek/mb560sec/) tettem egy kört, mint "komoly" érdeklődő. 3 éve aztán nekem is összejött egy az ezredforduló óta ideiglenesen kivont autó egy nyugdíjas autószerelő flottájából. Bende kolléga véleményét nem mertem kikérni (attól tartottam, hogy lehalászná előlem :-))), Motordoktor (ex bajtárs) viszont lezúzott velem Ceglédre tanácsadni. Remélem, az ő szeme sem fátyolosodott el túlságosan a coupé láttán, és nem érnek kellemetlen meglepetések, amikor felébresztem majd a csipkerózsikaálmából 30 évesen. Irigyellek, hogy már közúton, legálisan élvezheted. Ha pár hónap múlva sem derül ki semmi komoly rejtett gonoszság, akkor keress hozzá egy szép szett csatornafedelet!
Egyszer csak beszoptam én is. Világ életemben fostam, hogy egyszer majd félretankolok, ezért nem is hagyom pl., hogy benzinkutas tankoljon az autómba, a tesztautóba, a motoromba, a tesztmotorba – bármibe. Minden tankolásnál végigmantrázom, hogy benzin, dízel, megnézem a feliratot…..
Cézé 2009.06.03 16:04:38
Szeva Robi!

K... jót mulattam a cikkeden. Hogy ez még egy Magadfajta autó-motor buzival is előfordulhat, az teljesen elképesztett. Valszeg túlságosan is jóízűeket röhöghettem, mert Pünkösd hétfőn engem is büntetett a sors. Hazafelé Dabasról Szentendrére az inárcsi OMV-kútnál tankoltam önfeledten fullra a pdtdi Eos-t 95-sel. Hál' istennek a kártya volt olyan intelligens, hogy nem engedélyezte az 52 lityó benzin kiegyenlítését. A kutas a 2. próbálkozás után pendítette meg, hogy esetleg nem rossz kártya van-e nálam, mert ez csak dízelre jó. Akkor esett le, hogy mellényúlhattam. Így nem is indítóztam rá, hanem egyszerűen félretoltuk a szekeret. Hívtam az öregeket, hogy szállítsák el a femilit, amíg oda nem ér a kutas "problémamegoldó" cimbije Vecsésről (az assistance csak elvitte volna a kocsit a legközelebbi márkaszervízbe Sz.szentmiklósra, ami baromira nem esett volna útba, ráadásul Pünkösd lévén legkorábban kedden kezdtek volna el vele molyolni). Kb. egy órába telt, amíg 52 liter (5% gázolaj 95% benzin) üzemanyagot egy kis tápszivattyúval a barátságos kutas által nekem ajándékozott 30 literes tartályokba leszívtunk. 3 liter vhol bent maradt a rendszerben, annak ellenére, hogy az úszóház is szárazra lett szívva, és a tápszívattyú/adagoló (?!) felől is szívtunk. Rejtély. Újabb tankolás (ezúttal dízel), egy tartály a csomagtérbe, 1 kupak nélkül (nem volt hozzá) az utastérbe. Pöccröf, tető le, hogy meg ne fulladjak, irány Szentendre. Új tapasztalat: 160-nál nyitott tetővel esőben még a hátsó ülés sem lesz vizes. Kétségtelen persze, hogy hülyének néz kivétel nélkül mindenki. Így mindjárt 2 élménnyel lettem gazdagabb, 20 ezerrel szegényebb, és a következő 3 évben nem kell benzinért szaladgálnom a fűnyíróhoz.