Adatok
JTX
1 bejegyzést írt és 190 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
"A kis csodákért ugyanoda kell menni, mint a nagy csodákért..."Leo a legkedvesebb robotom a Forexhez. December 23 óta futtatom. 150 usd volt az ára. Nyitottam egy éles számlát egy brókernél 500 usd-vel. A mai napig (59 nap) csináltam vele 12.000 usd nyereséget (Ez…..
JTX
2011.09.20 21:22:36
@ohjeee: Nem kellett volna... Közepes és hosszú távon a Leo bizonyított... :)
A lényeg, hogy egy kevés embert érintő, keveset érdeklő részletkérdés ügyében mozdult meg az ország, gyűjtött a kürtőskalácssütő, a fogászat és a horgászbolt, az olvasók meg a parlamenti képviselőiket szpemmelték - őrületes buli volt. Nekünk nagyon jól esett…..
JTX
2011.03.04 20:54:41
@Winkler Róbert: Továbbra is fenntartom az ajánlatomat a segítségben, csak szükség lenne egy visszajelzésre: www.memsz.hu
Jópár napja bombáznak mindenhonnan egy új "robot" megjelenéséről. Ez a Leo Trader Pro. Eszméletlen "hadjárat" kezdődött. Sorban keresnek meg olyan helyekről is, ahonnan elötte soha nem jött levél és ezt a robotot istenítik. Hogy miért is? Nézzük: Egyike azon…..
JTX
2011.02.22 16:42:04
@Lakatost: Azért van refund lehetőség, hogy élhessenek vele. Közel volt a 60 napos határidő?
Egyébként a nemzetközi fórumon van 1-2 ember, aki visszakérte az árát, majd később újra megvette... :)
Nekem van olyan robotom egy pár, ami sok veszteséget zár (demón persze), de kivárok velük, figyelem és majd csak az 55-ik nap körül adom vissza - ha addig megbizonyosodik, hogy nem használható.
Egyébként a nemzetközi fórumon van 1-2 ember, aki visszakérte az árát, majd később újra megvette... :)
Nekem van olyan robotom egy pár, ami sok veszteséget zár (demón persze), de kivárok velük, figyelem és majd csak az 55-ik nap körül adom vissza - ha addig megbizonyosodik, hogy nem használható.
JTX
2011.02.23 01:36:59
JTX
2011.02.24 19:55:26
@Lakatost: Nézd, azon a napon csinált 6 pozit és 120 pipet. 100% nyereséges lezárás. A publikus számlán nagyon pici lottal megy, ezért csak pár dollárok vannak. Más számlán ez a 120 pip 850 dezsőt jelentett...
Písz! :)
Písz! :)
A mostanában divatos közzétett számlával marketingezők táborába tartozik a Copy Paste Pips is.Robert Colmer, aki állítása szerint már jó sok éve kereskedik a forex piacon, most egy signál szolgáltatást indít be a saját kereskedéseiről. Közzétett egy számlakivonatot, melyen…..
JTX
2011.02.17 23:30:15
@pck_: Hali, konkrétan 2 napja vettem meg a szolgáltatást, egyelőre semmi... várok (és írtam nekik)...
JTX
2011.02.19 11:20:34
@pck_: igen, a legkissebbre. Tegnap már volt két pozinyitás. Az első plusszos volt (pár dollár egy 25k-s számlán...), a másodikról lemaradtam mert nem VPS-re tettem. És igen, van robotja, azt futtatom (emailben is küldik).
Korábban több levelet is kaptam az IBFX, melyben a Buru Trader-re hívták fel a figyelmem. Ez egy robot és ezért először csodálkoztam is, hogy az IBFX ilyesmivel is foglalkozik. Aztán belegondoltam, hogy nyilván nem reklámozna robotot egy komoly bróker cég, ezért megnéztem, hogy…..
Sajnos megint változtatnom kell a levelező-rendszeremen. Szombaton küldtem volna a szokásos heti hírlevelet, de a szolgáltató nem küldte el őket, sőt, azt írták, hogy felfüggesztik a fiókomat, mert olyan iparágra használom, ami nem elfogadott a szabályzatuk szerint, ugyanis…..
JTX
2010.12.14 16:35:25
Forex - Devizatőzsde
Egy régi kérdés: Mennyit is lehet keresni ezzel a Forex-el?!
2010.08.28 18:57:00
A fenti kérdés a mai napig benne van az első 3-ban, amit feltesznek nekem azok, akik érdeklődnek a forex-el kapcsolatosan, és ahogy látom a kommentekben is előjön ez a téma (az évi hány %-ot tud egy mechanikus stratégia témára gondolok).A válasz amit erre mondani/írni…..
JTX
2010.11.27 14:26:17
@WikFx: Tényleg, miért nem az FXPro-nál akarod a továbbiakban?
JTX
2010.12.03 09:50:53
@WikFx: Kérlek, nagyon várom a válaszodat...
JTX
2010.12.06 00:27:53
Már szidtuk eleget a hazai viszonyokat, most egy dicséret következik. Szenvedtünk a szlovákoknál, de a magyarok egyben jobbak. Vélemények az azonos című írásunkról...
JTX
2010.11.10 12:02:04
230 kilónyi akku volt alattam, benne 16 kilowattórányi töltés. Középmotor, hátsókerék-hajtás, bivaly nyomaték, 800 forintos tankolás, mi kell még? Egy jó navi! Vélemények az azonos című írásunkról...
JTX
2010.09.20 22:59:38
@papptibi: Az hogy az akkugyártók mennyi ciklust ígérnek/vállalnak, függ a DOD-tól (Depth of discharge, a kisütés mértéke) is. pl. 70% DOD-ra 3.000 ciklust, 80% DOD-ra 2.000 ciklust.
JTX
2010.09.21 14:11:32
@dukeekud: Igen, alakul a dolog. Bár a számítás ennél azért kicsit bonyolultabb. Mi is forgalmazunk LiFePO4 akkut, a belföldi listaára 1,54 USD/Ah + ÁFA. Ebből egy 30kWh-os csomag 15.000 USD. Ez kb. 250 km-es hatótáv, 120W/km-rel számolva. Na de, ha hosszú élettartamot akarsz (pl. 3.000 ciklus, azaz 750.000 km) akkor 70% DOD-ra kell tervezni. Tehát vagy csak 175 km a hatótáv ennyi kapacitással, vagy pedig 43 kWh-t kell belepakolni... És ez csak egy plusz szempont volt...
JTX
2010.09.21 14:13:05
@JTX: Átépített autóknál - mivel a tervezéskor nem volt súlyos szempont a minél kisebb energia veszteség - nagyobb a W/km fogyasztás...
Kocsma- és amperszag a levegőben. De hová tegyük a villanymotort? És mégis mekkorát? Vélemények az azonos című írásunkról...
JTX
2010.08.31 19:05:17
@tónik: Igazad van, hogy korlátozva van az a betáplálható energia mennyiség, amit KÖTELEZŐ átvenni a szolgáltatónak. A jó hír az, hogy ez nem kevesebb, mint egy nagy háztartás fogyasztása. A közlekedés pedig kicsiny töredéke a háztartás fogyasztásának.
JTX
2010.08.31 19:51:08
@shinichi: :D
JTX
2010.08.31 20:44:23
@no_holy_shit: Elnézést, nem vitatkozni jöttem ide, csak leírni amit tudok.
A REVA-ról van adatom, azt tudom köre adni.
A Lupo, vagy bármilyen más ICE jármű ott szennyez, ahol használod, pl. a lakóhelyeden. Az EV pedig az erőműnél, HA nem megújulót használsz. Mert akkor még ott se.
A REVA fogyasztását a tényleges töltésre adják meg, tehát amennyit fogyaszt az áramforrásból, legyen az hálózati, vagy szélkerék, vagy bármi más. Ezek után szvsz 1-2 dolog tökmindegy.
A PHEV-nél lehet hogy másképp bűvészkednek, azokhoz nem értek és nem is akarok... :)
A REVA-ról van adatom, azt tudom köre adni.
A Lupo, vagy bármilyen más ICE jármű ott szennyez, ahol használod, pl. a lakóhelyeden. Az EV pedig az erőműnél, HA nem megújulót használsz. Mert akkor még ott se.
A REVA fogyasztását a tényleges töltésre adják meg, tehát amennyit fogyaszt az áramforrásból, legyen az hálózati, vagy szélkerék, vagy bármi más. Ezek után szvsz 1-2 dolog tökmindegy.
A PHEV-nél lehet hogy másképp bűvészkednek, azokhoz nem értek és nem is akarok... :)
Ott vár rád a kicsike...nézd meg, mert ez a jövő! Közlekedési Múzeum,…..
JTX
2010.05.25 18:29:11
@Vercsikeangyal: Igen, sima B kategóriás jogsival vezethető!
Tetőzött a Fehér-, a Fekete- és a Kettős-Körös, ám a Hármas-Körös még árad. Íme néhány remek kép. ..
JTX
2010.03.13 00:29:09
@Adrian Mole: Kedves Adrian, szívesen venném a véleményedet: létesítettem egy tavat (hüljén hangzik, de a teremtés meg nagyképűen...), amiben a célom a nagyon természetes egyensúly kialakítása. NEM halastó, a felépítendő lakóházam melletti "élménytó". Nézni, fürödni és hát a halat is szeretem, enni. fajtánként csak pár tucatnyit telepítenék, maximum. Egy kevés vörösrák már van benne, és egy tucat kárász. Talajvizes tó, nem fóliás. Kb. 3,5 méter mély a vize, és olyan 5.000 nm. Szóval, Te mit tennél bele?
JTX
2010.03.13 01:56:28
JTX
2010.03.13 01:58:29
A villanyautó-éra Hatschek Bélája egy nő, aki adótanácsadó. Tehát gyanús, hogy a villanyos REVÁkkal tényleg lehet spórolni. A négyüléses, autószerűbb modellt is vezettem. Vélemények az azonos című írásunkról...
JTX
2009.11.04 10:05:47
JTX
2009.11.17 22:54:36
@Vortex: Köszönöm, így gondoltam én is :)
JTX
2009.11.17 22:57:50
Újabb lehetőség a REVAi (jelenlegi modell) ingyenes kipróbálására:
ÖKOINDUSTRIA Nemzetközi Környezetipari Kiállítás
2009 November 18-20
SYMA Sport és Rendezvényközpont Budapest
okoindustria.hu/
Ezzel a meghívóval a belépés ingyenes:
okoindustria.hu/upload/file/%C3%96koindustria%20megh%C3%ADv%C3%B3.doc
ÖKOINDUSTRIA Nemzetközi Környezetipari Kiállítás
2009 November 18-20
SYMA Sport és Rendezvényközpont Budapest
okoindustria.hu/
Ezzel a meghívóval a belépés ingyenes:
okoindustria.hu/upload/file/%C3%96koindustria%20megh%C3%ADv%C3%B3.doc
Új reklámspot-sorozat indult útnak a német nyelvű tévécsatornákon néhány hónapja, és vált hihetetlenül rövid idő alatt kultikus darabbá. A filmen nem túl szimpatikus, ám rendkívül laza fiatalember arról győz meg minket másodpercek alatt, hogy villanyautóval járni, pláne…..
JTX
2009.09.25 14:00:34
@Shadowbull: értem, köszönöm.
Jelenleg nem tudok szabványt mondani, csak tapasztalatot, igaz, csak a jelenlegi REVAi-re. Az hozza a papírformát budapesti, debreceni közlekedésben. Világítással, rádióval, szellőztetéssel, a dinamikus forgalom tempójának tartásával megvan a 80km.
Az NXR-ban durván kétszer akkora kapacitás van, és én az eddigi tapasztalatok alapján elhiszem a gyár állítását a 160 km-re. Persze ez ugyanúgy mint minden más ilyen adat átlagos terhelésre szól. Tehát nem teljes terheléssel, pl. 4 felnőttel.
Később fogunk tudni pontosabb adatokkal szolgálni a szélsőségekről is. De az még odébb van. Budapesten október 29-én mutatjuk be az NXR-t, az első tesztelhető darabok februárban érkeznek meg. Az európai piacra a gyártás áprilisban indul.
Jelenleg nem tudok szabványt mondani, csak tapasztalatot, igaz, csak a jelenlegi REVAi-re. Az hozza a papírformát budapesti, debreceni közlekedésben. Világítással, rádióval, szellőztetéssel, a dinamikus forgalom tempójának tartásával megvan a 80km.
Az NXR-ban durván kétszer akkora kapacitás van, és én az eddigi tapasztalatok alapján elhiszem a gyár állítását a 160 km-re. Persze ez ugyanúgy mint minden más ilyen adat átlagos terhelésre szól. Tehát nem teljes terheléssel, pl. 4 felnőttel.
Később fogunk tudni pontosabb adatokkal szolgálni a szélsőségekről is. De az még odébb van. Budapesten október 29-én mutatjuk be az NXR-t, az első tesztelhető darabok februárban érkeznek meg. Az európai piacra a gyártás áprilisban indul.
JTX
2009.09.25 15:20:06
@grinshot: nem. nem kuka.
A 2.000 töltést az akkugyár adta meg. A RECC (Reva Electric Car Company)ezt leellenőrizte, és valóban így van. Ez elvileg 320.000 km élettartam lehetne. Ami városi közlekedésben akár húsz évi is lehetne - papíron.
A helyzet viszont az, hogy az időbeli élettartamot még nem lehetett ellenőrizni, mivel nincs olyan régen az akku használatban. Ezért most még csak 3 év garanciát mer az akkugyár rá vállalni.
Egyébként a tervünk az (a Revának), hogy az akku kockázatát átvállaljuk a vevőtől: lesz egy havi mobilitás csomag, amíg azt fizeti a vevő, addig nincs gondja az akkura, kiterjesztett lesz a garancia idő.
A 2.000 töltést az akkugyár adta meg. A RECC (Reva Electric Car Company)ezt leellenőrizte, és valóban így van. Ez elvileg 320.000 km élettartam lehetne. Ami városi közlekedésben akár húsz évi is lehetne - papíron.
A helyzet viszont az, hogy az időbeli élettartamot még nem lehetett ellenőrizni, mivel nincs olyan régen az akku használatban. Ezért most még csak 3 év garanciát mer az akkugyár rá vállalni.
Egyébként a tervünk az (a Revának), hogy az akku kockázatát átvállaljuk a vevőtől: lesz egy havi mobilitás csomag, amíg azt fizeti a vevő, addig nincs gondja az akkura, kiterjesztett lesz a garancia idő.
JTX
2009.09.25 19:44:07
@Scott Kerti: Korai még erről beszélni. Egy biztos, én mindent megteszek ennek érdekében! Melyik típust? Azt amelyikre megrendelések lesznek. Az anyacég sem áll le a REVAi-vel addig, amíg van rá igény... :)
Kicsit untuk már Frankfurtban a grammperkilométeres hófehér autókat. Ennél csak a „nem létező villanyautók” rovat volt borzalmasabb, mert ugye más dolog kiállítani egy példányt, hogy csinos lánykák dugdossák a konnektorba, és más dolog gyártani. Viszont az a cég,…..
JTX
2009.09.25 08:51:27
@zeugma: A REVA jelenleg kapható modellje a REVAi L7e kategóriába sorolt gépjármű. Nem mopedautó.
A mopedautó L6e kategóriájú, max súlya akkuk nélkül 350 kg, max. teljesítménye 4kW, max. tervezett sebesége 45 km/h.
Ezzel szemben az L7e kategória max. súlya akkuk nélkül 400 kg, max. teljesítménye 15 kW és nincs felső sebességhatár.
A jelenleg kapható REVA modell a REVAi ez utóbbi, L7e kategóriába lett sorolva, aminek előnyei pl. az alacsony biztosítási díjak (14-15 eFt éves kötelező, 30-40 eFt éves casco) az M1 személygépkocsi kategóriával szemben.
A most Frankfurtban bemutatott - és Magyarországon Október végén bemutatandó - két új modell, a REVA NXR és a REVA NXG pedig az M1 - személygépkocsi kategóriába lettek sorolva súlyuk és teljesítményük alapján.
A mopedautó L6e kategóriájú, max súlya akkuk nélkül 350 kg, max. teljesítménye 4kW, max. tervezett sebesége 45 km/h.
Ezzel szemben az L7e kategória max. súlya akkuk nélkül 400 kg, max. teljesítménye 15 kW és nincs felső sebességhatár.
A jelenleg kapható REVA modell a REVAi ez utóbbi, L7e kategóriába lett sorolva, aminek előnyei pl. az alacsony biztosítási díjak (14-15 eFt éves kötelező, 30-40 eFt éves casco) az M1 személygépkocsi kategóriával szemben.
A most Frankfurtban bemutatott - és Magyarországon Október végén bemutatandó - két új modell, a REVA NXR és a REVA NXG pedig az M1 - személygépkocsi kategóriába lettek sorolva súlyuk és teljesítményük alapján.
Debrecenben lehet kipróbálni ezt az aranyos kis villanyautót, egy ottani vállalkozó kezdett el vele foglalkozni, természetesen nem ez akar lenni a fő profilja.Az autó barátságosan gurul, jól gyursul, automata váltós és két személy kényelmesen elfér benne, hátulra leginkább…..
JTX
2009.08.19 14:47:52
VillanyVerda - Elektromos Autó Magyarországon!
VillanyVerda flottákkal az élhetőbb városokért
2009.05.08 11:45:00
Mindannyian tudjuk, tapasztaljuk mennyire megromlott városaink levegője, többek között a megnövekedett közlekedés okozta légszennyezés miatt. Nehezebben élhető, poros, füstös, szmogos levegőjű, zajos városokban élünk. De ennek nem kell így lennie...!Amikor…..
JTX
2009.05.20 20:20:00
@ketkerek: Minden véleményt szívesen fogadunk, hiszen azokból sokat lehet tanulni!
Tény: jelenleg ez a világon a legsikeresebb, legnagyobb számban eladott közúti elektromos jármű a REVA!
Az akkumulátorcsomag különleges, mélykisütéses, nagy terhelést viselő típus. 450-500 töltési ciklusig tartja meg a 100%-os töltésfelvevő képességét. Utána még kb. 150 ciklus, csökkenő teljesítménnyel. gyakorlatilag ez 2-3-4 évet jelenthet, illetve 35-40 ezer km-t. Az egyszerű karbantartását a fedélzeti számítógép segíti, központi vízellátása van.
20%-os emelkedőre van méretezve a kapaszkodó képessége, dombos, hegyes vidéken általában még vissza is kell programozni a regeneratív féket, ne töltse túl energiával az akkukat...
Természetesen van benne fűtés, opcióként klíma is rendelhető bele, sőt, rendelhető bele az igazán különleges, alacsony fogyasztású (tized annyi) félvezetős ülés hűtés-fűtés...!
Ma a modern Litium akkumulátorok még drágák, remélhetőleg folyamatosan csökkenni fog az áruk. Ipari gyorstöltőt flottát üzemeltető cégeknek érdemes beszerezniük. A L-ion típusnál létezik egy vásárlási opció: alacsonyabb vételár, ami csak a járműre vonatkozik. A litium akkucsomagot és az intelligens energia vezérlő rendszert tartós bérletbe adjuk,3-6 évre. A bérlet időtartama alatt teljes garanciát vállalva azokra!
A kötelező 12-17 eFt per ÉV. A Casco önrésztől függően 26-60 eFt per ÉV.
Sokféle autóval lehetne összehasonlítani, de elektromos csak ez az egy van! :)
A szemléltetés célja egy ÁTLAGOS második autóval történő összevetés. Lehetne 2000-es turbó dízellel is összevetni, azt is használnak sokan napi 30 km-re, egyedül ülve benne...
A REVA egy különleges, menő (cool) :) városi verda, amivel tiszta lelkiismerettel lehet közlekedni. Lokális emissziója ZÉRÓ, javítva városaink levegőjét. És 2-3 év alatt gazdaságilag is megtérül. :)
Én nem tehetem meg, hogy kerékpárral járjak dolgozni, de hétvégeken örömmel tekerek egyet a közeli erdőkben. A városban nem szívesen, sajnos (most még) sok autó füstölög benne...
Tény: jelenleg ez a világon a legsikeresebb, legnagyobb számban eladott közúti elektromos jármű a REVA!
Az akkumulátorcsomag különleges, mélykisütéses, nagy terhelést viselő típus. 450-500 töltési ciklusig tartja meg a 100%-os töltésfelvevő képességét. Utána még kb. 150 ciklus, csökkenő teljesítménnyel. gyakorlatilag ez 2-3-4 évet jelenthet, illetve 35-40 ezer km-t. Az egyszerű karbantartását a fedélzeti számítógép segíti, központi vízellátása van.
20%-os emelkedőre van méretezve a kapaszkodó képessége, dombos, hegyes vidéken általában még vissza is kell programozni a regeneratív féket, ne töltse túl energiával az akkukat...
Természetesen van benne fűtés, opcióként klíma is rendelhető bele, sőt, rendelhető bele az igazán különleges, alacsony fogyasztású (tized annyi) félvezetős ülés hűtés-fűtés...!
Ma a modern Litium akkumulátorok még drágák, remélhetőleg folyamatosan csökkenni fog az áruk. Ipari gyorstöltőt flottát üzemeltető cégeknek érdemes beszerezniük. A L-ion típusnál létezik egy vásárlási opció: alacsonyabb vételár, ami csak a járműre vonatkozik. A litium akkucsomagot és az intelligens energia vezérlő rendszert tartós bérletbe adjuk,3-6 évre. A bérlet időtartama alatt teljes garanciát vállalva azokra!
A kötelező 12-17 eFt per ÉV. A Casco önrésztől függően 26-60 eFt per ÉV.
Sokféle autóval lehetne összehasonlítani, de elektromos csak ez az egy van! :)
A szemléltetés célja egy ÁTLAGOS második autóval történő összevetés. Lehetne 2000-es turbó dízellel is összevetni, azt is használnak sokan napi 30 km-re, egyedül ülve benne...
A REVA egy különleges, menő (cool) :) városi verda, amivel tiszta lelkiismerettel lehet közlekedni. Lokális emissziója ZÉRÓ, javítva városaink levegőjét. És 2-3 év alatt gazdaságilag is megtérül. :)
Én nem tehetem meg, hogy kerékpárral járjak dolgozni, de hétvégeken örömmel tekerek egyet a közeli erdőkben. A városban nem szívesen, sajnos (most még) sok autó füstölög benne...
Kedves Olvasó,Elindultunk. Röviden és tömören ennyi a lényeg. Jönnek az első elektromos autók Magyarországra! Első megjelenésünk Győrben lesz, április 23-25-én a IV. Széchenyi futamon. Gyertek el és nézzétek meg a jövő autóit!Részletes információk a REVA járművekről…..
JTX
2009.05.04 15:07:20
@Sopánka76:
Kedves Sopánka76,
A REVA tulajdonosok eddig világszerte mintegy 60 millió km-t vezettek le, 8 év alatt. Ez úgy gondolom, hogy hosszabb távú tapasztalatnak számít... :)
Kedves Sopánka76,
A REVA tulajdonosok eddig világszerte mintegy 60 millió km-t vezettek le, 8 év alatt. Ez úgy gondolom, hogy hosszabb távú tapasztalatnak számít... :)
JTX
2009.05.08 09:00:54
@halaloszto: igen, vannak flotta eladások is, cégeknek, intézményeknek. Telekommunikációs szolgáltató cégek, futár (EMS) társaságok, stb. Náluk kétszeresen jelentkezik az előny: egyrészt a hagyományoshoz képest töredék összegű üzemeltetési költség, másrészt egy nagyon jó, pozitív PR kommunikáció az emberek felé: a környezetét gondoskodva megóvó szervezet képe. Pl. egy 20 REVA-ból álló flotta évente 50 tonna széndioxiddal csökkenti az adott város levegőszennyezettségét!
Erről hamarosan felteszünk ide egy új bejegyzést fotókkal!
Erről hamarosan felteszünk ide egy új bejegyzést fotókkal!
Pár héttel - tán hónap is lehet már, nem emlékszem kristálytisztán - ezelőtt kedves olvasónk, KuKori küldött egy linket. A link egy fotógyűjteményre mutatott, a képeken felfoghatatlanul sok autó áll szó szerint hegyekben. Jelentős részük úgy, hogy hozzá sem lehet férni, mert…..
JTX
2009.04.15 20:32:11
Szuper minik, szuper sportkocsik, szuper csajok és szuper ígéretek. Aki a tavalyi genfi autószalonon kómába esett, majd az idein felébredt, aligha hinné, hogy gazdasági válság van. Vélemények az azonos című cikkünkről...
JTX
2009.03.12 23:00:26
@mikrovp: bocsi elszúrtam, a reakcióm kettővel előbb van :)
JTX
2009.03.13 12:39:38
@mikrovp: igazad van, szemléletmód váltásra szükség van. És ez független a használt technológiától. Más szóval nem szükséges ellenezni egy új, tisztább technológia eljövetelét...
BTW, az áramszolgáltatók mindig is arra vágytak, hogy a hullámvölgyeik (éjszaka) ki legyenek egyenlítve... amíg ön töltődik az éjszakai alvással, addig autója is... :)
Ja, szvsz elkezdeni kell a dolgokat, hiszen akkor VAN esély, hogy másképp, az eddiginél jobban, a környezetet jobban figyelembe véve alakítsunk ki dolgokat. Én főleg ezért kezdtem bele.
BTW, az áramszolgáltatók mindig is arra vágytak, hogy a hullámvölgyeik (éjszaka) ki legyenek egyenlítve... amíg ön töltődik az éjszakai alvással, addig autója is... :)
Ja, szvsz elkezdeni kell a dolgokat, hiszen akkor VAN esély, hogy másképp, az eddiginél jobban, a környezetet jobban figyelembe véve alakítsunk ki dolgokat. Én főleg ezért kezdtem bele.
JTX
2009.03.13 18:09:49
Hiába kábít a jelenleg is zajló Detroiti Autószalon legtöbb kiállítója azzal, hogy szinte kész a működőképes elektromos autója, ez ordas hazugság. Vélemények az azonos című cikkünkről...
JTX
2009.02.10 01:21:07
Akitlos, maximálisan egyetértek!
Továbbá:
1. van működő, szériában gyártott, több országban forgalmazott elektromos autó. Igaz, hogy nem személygépkocsi kategóriájú, hanem L7e, 2+2 személyes városi elektromos jármű. Maximális hatótáv 80 km, maximális sebesség 80 km/h, ólom akkumulátorokkal. Fogyasztói ára az alaptípusnak kb. 12 ezer EUR lesz (forint árat a jelenlegi helyzetben nem bátorkodnék közölni... :( ). Hetedik éve forgalmazzák, eddig 55 millió km-t vezettek vele a népek (komoly személyi sérülés nélkül). Tavasztól megtekinthető, kipróbálható, megrendelhető nálunk, Magyarországon is. www.villanyverda.hu
2. lithiumos modellünk is lesz májustól. 120 km-es hatótáv, 80 km/h sebesség. 6 óra töltés 100%-ra, 3,25 óra 80%-ra. Lesz hozzá egy ipari töltő is, azzal 1 óra alatt 90%-ra lehet tölteni...
3. a 74 lóerős elektromotor 95%-os hatásfokkal mennyit, és a benzines 194 lóerős motor 20%-os hatásfokkal mennyit is tud a mozgatáshoz szolgáltatni...??? :) 70 + 39 LE...
Továbbá:
1. van működő, szériában gyártott, több országban forgalmazott elektromos autó. Igaz, hogy nem személygépkocsi kategóriájú, hanem L7e, 2+2 személyes városi elektromos jármű. Maximális hatótáv 80 km, maximális sebesség 80 km/h, ólom akkumulátorokkal. Fogyasztói ára az alaptípusnak kb. 12 ezer EUR lesz (forint árat a jelenlegi helyzetben nem bátorkodnék közölni... :( ). Hetedik éve forgalmazzák, eddig 55 millió km-t vezettek vele a népek (komoly személyi sérülés nélkül). Tavasztól megtekinthető, kipróbálható, megrendelhető nálunk, Magyarországon is. www.villanyverda.hu
2. lithiumos modellünk is lesz májustól. 120 km-es hatótáv, 80 km/h sebesség. 6 óra töltés 100%-ra, 3,25 óra 80%-ra. Lesz hozzá egy ipari töltő is, azzal 1 óra alatt 90%-ra lehet tölteni...
3. a 74 lóerős elektromotor 95%-os hatásfokkal mennyit, és a benzines 194 lóerős motor 20%-os hatásfokkal mennyit is tud a mozgatáshoz szolgáltatni...??? :) 70 + 39 LE...
JTX
2009.02.10 10:50:24
A General Motors tegnap, szeptember 16-án ünnepelte századik születésnapját - mint azt hírrovatukban meg is írtuk. A világ jelenleg legnagyobb autógyártója (nagy a verseny a Toyotával, néha a japán konszern kicsit megelőzi) világméretű videokonferenciával ünnepelte saját…..
Széndioxiddal terhelt melegedő világunkban nap mint nap gyötör a lelkiismeretfurdalás: miért ingázom én belső égéssel napi kétszer hatvan kilométert valami környezetbarátabb megoldás helyett? Tömegközlekedni egyelőre drága, lassú, kényelmetlen, gyakorta büdös; nincs pénzem…..
JTX
2008.10.17 20:12:00
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ez egy nélkülözhetetlen eszköz ahhoz, hogy átlássuk, mit is csinálunk a forexes számlánkon. Használata pofon egyszerű: létrehozunk egy ingyenes accountot (Create a free MTI Live account - Set up an account with MTI Live), megadva a forexes e-mail címünket, egy felhasználó nevet és jelszót, letöltjük az MTI publisher Expertet innen: www.mt4i.com/PublisherEA4.zip, lefuttatjuk a telepítést, újraindítjuk az MT4-et, nyitunk egy új chart-ot, arra ráhúzzuk az MTI Publisher AE-t, bekapcsoljuk a “Allow DLL imports” a “Common” fülön, átkattintunk az Adatbevitel vagy "Input" fülre, megadjuk az előzőekben kreált felhasználónevet és jelszót, és már kész is! Alapban 5 percenként küldi fel az adatokat, amiket a 'http://www.mti4i.com/users/felhasználónév' útvonalon érünk el. Ehhez a helyhez bármikor rendelhetünk olvasási jelszót, így csak az tudja megnézni, akinek megadjuk a jelszót.