Regisztráció Blogot indítok
Adatok
JTX

1 bejegyzést írt és 190 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
"A kis csodákért ugyanoda kell menni, mint a nagy csodákért..."Leo a legkedvesebb robotom a Forexhez. December 23 óta futtatom. 150 usd volt az ára. Nyitottam egy éles számlát egy brókernél 500 usd-vel. A mai napig (59 nap) csináltam vele 12.000 usd nyereséget  (Ez…..
JTX 2011.02.11 19:21:46
A grafikonokat egy zseniális ingyenes szolgáltatás készítette: www.mt4i.com
Ez egy nélkülözhetetlen eszköz ahhoz, hogy átlássuk, mit is csinálunk a forexes számlánkon. Használata pofon egyszerű: létrehozunk egy ingyenes accountot (Create a free MTI Live account - Set up an account with MTI Live), megadva a forexes e-mail címünket, egy felhasználó nevet és jelszót, letöltjük az MTI publisher Expertet innen: www.mt4i.com/PublisherEA4.zip, lefuttatjuk a telepítést, újraindítjuk az MT4-et, nyitunk egy új chart-ot, arra ráhúzzuk az MTI Publisher AE-t, bekapcsoljuk a “Allow DLL imports” a “Common” fülön, átkattintunk az Adatbevitel vagy "Input" fülre, megadjuk az előzőekben kreált felhasználónevet és jelszót, és már kész is! Alapban 5 percenként küldi fel az adatokat, amiket a 'http://www.mti4i.com/users/felhasználónév' útvonalon érünk el. Ehhez a helyhez bármikor rendelhetünk olvasási jelszót, így csak az tudja megnézni, akinek megadjuk a jelszót.
JTX 2011.09.20 21:22:36
@ohjeee: Nem kellett volna... Közepes és hosszú távon a Leo bizonyított... :)
Belsőség Buktuk a B125-kampányt 2011.03.04 15:44:22
A lényeg, hogy egy kevés embert érintő, keveset érdeklő részletkérdés ügyében mozdult meg az ország, gyűjtött a kürtőskalácssütő, a fogászat és a horgászbolt, az olvasók meg a parlamenti képviselőiket szpemmelték - őrületes buli volt. Nekünk nagyon jól esett…..
JTX 2011.03.04 20:54:41
@Winkler Róbert: Továbbra is fenntartom az ajánlatomat a segítségben, csak szükség lenne egy visszajelzésre: www.memsz.hu
Forex-Killer Leo Trader Pro 2010.12.21 23:15:00
Jópár napja bombáznak mindenhonnan egy új "robot" megjelenéséről. Ez a Leo Trader Pro. Eszméletlen "hadjárat" kezdődött. Sorban keresnek meg olyan helyekről is, ahonnan elötte soha nem jött levél és ezt a robotot istenítik. Hogy miért is? Nézzük: Egyike azon…..
JTX 2011.02.22 16:42:04
@Lakatost: Azért van refund lehetőség, hogy élhessenek vele. Közel volt a 60 napos határidő?
Egyébként a nemzetközi fórumon van 1-2 ember, aki visszakérte az árát, majd később újra megvette... :)

Nekem van olyan robotom egy pár, ami sok veszteséget zár (demón persze), de kivárok velük, figyelem és majd csak az 55-ik nap körül adom vissza - ha addig megbizonyosodik, hogy nem használható.
JTX 2011.02.24 19:55:26
@Lakatost: Nézd, azon a napon csinált 6 pozit és 120 pipet. 100% nyereséges lezárás. A publikus számlán nagyon pici lottal megy, ezért csak pár dollárok vannak. Más számlán ez a 120 pip 850 dezsőt jelentett...
Písz! :)
Forex-Killer Copy Paste Pips 2011.01.18 20:47:00
A mostanában divatos közzétett számlával marketingezők táborába tartozik a Copy Paste Pips is.Robert Colmer, aki állítása szerint már jó sok éve kereskedik a forex piacon, most egy signál szolgáltatást indít be a saját kereskedéseiről. Közzétett egy számlakivonatot, melyen…..
JTX 2011.02.17 23:30:15
@pck_: Hali, konkrétan 2 napja vettem meg a szolgáltatást, egyelőre semmi... várok (és írtam nekik)...
JTX 2011.02.19 11:20:34
@pck_: igen, a legkissebbre. Tegnap már volt két pozinyitás. Az első plusszos volt (pár dollár egy 25k-s számlán...), a másodikról lemaradtam mert nem VPS-re tettem. És igen, van robotja, azt futtatom (emailben is küldik).
 Sajnos megint változtatnom kell a levelező-rendszeremen. Szombaton küldtem volna a szokásos heti hírlevelet, de a szolgáltató nem küldte el őket, sőt, azt írták, hogy felfüggesztik a fiókomat, mert olyan iparágra használom, ami nem elfogadott a szabályzatuk szerint, ugyanis…..
  A fenti kérdés a mai napig benne van az első 3-ban, amit feltesznek nekem azok, akik érdeklődnek a forex-el kapcsolatosan, és ahogy látom a kommentekben is előjön ez a téma (az évi hány %-ot tud egy mechanikus stratégia témára gondolok).A válasz amit erre mondani/írni…..
JTX 2010.11.27 14:26:17
@WikFx: Tényleg, miért nem az FXPro-nál akarod a továbbiakban?
JTX 2010.12.03 09:50:53
@WikFx: Kérlek, nagyon várom a válaszodat...
Már szidtuk eleget a hazai viszonyokat, most egy dicséret következik. Szenvedtünk a szlovákoknál, de a magyarok egyben jobbak. Vélemények az azonos című írásunkról...
JTX 2010.11.10 12:02:04
Belsőség Dróton dzsal a petró! 2010.09.18 23:21:51
230 kilónyi akku volt alattam, benne 16 kilowattórányi töltés. Középmotor, hátsókerék-hajtás, bivaly nyomaték, 800 forintos tankolás, mi kell még? Egy jó navi! Vélemények az azonos című írásunkról...
JTX 2010.09.20 22:59:38
@papptibi: Az hogy az akkugyártók mennyi ciklust ígérnek/vállalnak, függ a DOD-tól (Depth of discharge, a kisütés mértéke) is. pl. 70% DOD-ra 3.000 ciklust, 80% DOD-ra 2.000 ciklust.
JTX 2010.09.21 14:11:32
@dukeekud: Igen, alakul a dolog. Bár a számítás ennél azért kicsit bonyolultabb. Mi is forgalmazunk LiFePO4 akkut, a belföldi listaára 1,54 USD/Ah + ÁFA. Ebből egy 30kWh-os csomag 15.000 USD. Ez kb. 250 km-es hatótáv, 120W/km-rel számolva. Na de, ha hosszú élettartamot akarsz (pl. 3.000 ciklus, azaz 750.000 km) akkor 70% DOD-ra kell tervezni. Tehát vagy csak 175 km a hatótáv ennyi kapacitással, vagy pedig 43 kWh-t kell belepakolni... És ez csak egy plusz szempont volt...
JTX 2010.09.21 14:13:05
@JTX: Átépített autóknál - mivel a tervezéskor nem volt súlyos szempont a minél kisebb energia veszteség - nagyobb a W/km fogyasztás...
Kocsma- és amperszag a levegőben. De hová tegyük a villanymotort? És mégis mekkorát? Vélemények az azonos című írásunkról...
JTX 2010.08.31 19:05:17
@tónik: Igazad van, hogy korlátozva van az a betáplálható energia mennyiség, amit KÖTELEZŐ átvenni a szolgáltatónak. A jó hír az, hogy ez nem kevesebb, mint egy nagy háztartás fogyasztása. A közlekedés pedig kicsiny töredéke a háztartás fogyasztásának.
JTX 2010.08.31 19:51:08
@shinichi: :D
JTX 2010.08.31 20:44:23
@no_holy_shit: Elnézést, nem vitatkozni jöttem ide, csak leírni amit tudok.
A REVA-ról van adatom, azt tudom köre adni.
A Lupo, vagy bármilyen más ICE jármű ott szennyez, ahol használod, pl. a lakóhelyeden. Az EV pedig az erőműnél, HA nem megújulót használsz. Mert akkor még ott se.
A REVA fogyasztását a tényleges töltésre adják meg, tehát amennyit fogyaszt az áramforrásból, legyen az hálózati, vagy szélkerék, vagy bármi más. Ezek után szvsz 1-2 dolog tökmindegy.
A PHEV-nél lehet hogy másképp bűvészkednek, azokhoz nem értek és nem is akarok... :)
Ott vár rád a kicsike...nézd meg, mert ez a jövő!                                      Közlekedési Múzeum,…..
JTX 2010.05.25 18:29:11
@Vercsikeangyal: Igen, sima B kategóriás jogsival vezethető!
Tetőzött a Fehér-, a Fekete- és a Kettős-Körös, ám a Hármas-Körös még árad. Íme néhány remek kép.   ..
JTX 2010.03.13 00:29:09
@Adrian Mole: Kedves Adrian, szívesen venném a véleményedet: létesítettem egy tavat (hüljén hangzik, de a teremtés meg nagyképűen...), amiben a célom a nagyon természetes egyensúly kialakítása. NEM halastó, a felépítendő lakóházam melletti "élménytó". Nézni, fürödni és hát a halat is szeretem, enni. fajtánként csak pár tucatnyit telepítenék, maximum. Egy kevés vörösrák már van benne, és egy tucat kárász. Talajvizes tó, nem fóliás. Kb. 3,5 méter mély a vize, és olyan 5.000 nm. Szóval, Te mit tennél bele?
JTX 2010.03.13 01:56:28
  A villanyautó-éra Hatschek Bélája egy nő, aki adótanácsadó. Tehát gyanús, hogy a villanyos REVÁkkal tényleg lehet spórolni. A négyüléses, autószerűbb modellt is vezettem. Vélemények az azonos című írásunkról...
Új reklámspot-sorozat indult útnak a német nyelvű tévécsatornákon néhány hónapja, és vált hihetetlenül rövid idő alatt kultikus darabbá. A filmen nem túl szimpatikus, ám rendkívül laza fiatalember arról győz meg minket másodpercek alatt, hogy villanyautóval járni, pláne…..
JTX 2009.09.25 14:00:34
@Shadowbull: értem, köszönöm.

Jelenleg nem tudok szabványt mondani, csak tapasztalatot, igaz, csak a jelenlegi REVAi-re. Az hozza a papírformát budapesti, debreceni közlekedésben. Világítással, rádióval, szellőztetéssel, a dinamikus forgalom tempójának tartásával megvan a 80km.

Az NXR-ban durván kétszer akkora kapacitás van, és én az eddigi tapasztalatok alapján elhiszem a gyár állítását a 160 km-re. Persze ez ugyanúgy mint minden más ilyen adat átlagos terhelésre szól. Tehát nem teljes terheléssel, pl. 4 felnőttel.

Később fogunk tudni pontosabb adatokkal szolgálni a szélsőségekről is. De az még odébb van. Budapesten október 29-én mutatjuk be az NXR-t, az első tesztelhető darabok februárban érkeznek meg. Az európai piacra a gyártás áprilisban indul.
JTX 2009.09.25 15:20:06
@grinshot: nem. nem kuka.
A 2.000 töltést az akkugyár adta meg. A RECC (Reva Electric Car Company)ezt leellenőrizte, és valóban így van. Ez elvileg 320.000 km élettartam lehetne. Ami városi közlekedésben akár húsz évi is lehetne - papíron.
A helyzet viszont az, hogy az időbeli élettartamot még nem lehetett ellenőrizni, mivel nincs olyan régen az akku használatban. Ezért most még csak 3 év garanciát mer az akkugyár rá vállalni.

Egyébként a tervünk az (a Revának), hogy az akku kockázatát átvállaljuk a vevőtől: lesz egy havi mobilitás csomag, amíg azt fizeti a vevő, addig nincs gondja az akkura, kiterjesztett lesz a garancia idő.
JTX 2009.09.25 19:44:07
@Scott Kerti: Korai még erről beszélni. Egy biztos, én mindent megteszek ennek érdekében! Melyik típust? Azt amelyikre megrendelések lesznek. Az anyacég sem áll le a REVAi-vel addig, amíg van rá igény... :)
Belsőség India odavág 2009.09.22 18:00:00
Kicsit untuk már Frankfurtban a grammperkilométeres hófehér autókat. Ennél csak a „nem létező villanyautók” rovat volt borzalmasabb, mert ugye más dolog kiállítani egy példányt, hogy csinos lánykák dugdossák a konnektorba, és más dolog gyártani. Viszont az a cég,…..
JTX 2009.09.25 08:51:27
@zeugma: A REVA jelenleg kapható modellje a REVAi L7e kategóriába sorolt gépjármű. Nem mopedautó.

A mopedautó L6e kategóriájú, max súlya akkuk nélkül 350 kg, max. teljesítménye 4kW, max. tervezett sebesége 45 km/h.

Ezzel szemben az L7e kategória max. súlya akkuk nélkül 400 kg, max. teljesítménye 15 kW és nincs felső sebességhatár.

A jelenleg kapható REVA modell a REVAi ez utóbbi, L7e kategóriába lett sorolva, aminek előnyei pl. az alacsony biztosítási díjak (14-15 eFt éves kötelező, 30-40 eFt éves casco) az M1 személygépkocsi kategóriával szemben.

A most Frankfurtban bemutatott - és Magyarországon Október végén bemutatandó - két új modell, a REVA NXR és a REVA NXG pedig az M1 - személygépkocsi kategóriába lettek sorolva súlyuk és teljesítményük alapján.
Debrecenben lehet kipróbálni ezt az aranyos kis villanyautót, egy ottani vállalkozó kezdett el vele foglalkozni, természetesen nem ez akar lenni a fő profilja.Az autó barátságosan gurul, jól gyursul, automata váltós és két személy kényelmesen elfér benne, hátulra leginkább…..
Mindannyian tudjuk, tapasztaljuk mennyire megromlott városaink levegője, többek között a megnövekedett közlekedés okozta légszennyezés miatt. Nehezebben élhető, poros, füstös, szmogos levegőjű, zajos városokban élünk.    De ennek nem kell így lennie...!Amikor…..
JTX 2009.05.20 20:20:00
@ketkerek: Minden véleményt szívesen fogadunk, hiszen azokból sokat lehet tanulni!
Tény: jelenleg ez a világon a legsikeresebb, legnagyobb számban eladott közúti elektromos jármű a REVA!
Az akkumulátorcsomag különleges, mélykisütéses, nagy terhelést viselő típus. 450-500 töltési ciklusig tartja meg a 100%-os töltésfelvevő képességét. Utána még kb. 150 ciklus, csökkenő teljesítménnyel. gyakorlatilag ez 2-3-4 évet jelenthet, illetve 35-40 ezer km-t. Az egyszerű karbantartását a fedélzeti számítógép segíti, központi vízellátása van.
20%-os emelkedőre van méretezve a kapaszkodó képessége, dombos, hegyes vidéken általában még vissza is kell programozni a regeneratív féket, ne töltse túl energiával az akkukat...
Természetesen van benne fűtés, opcióként klíma is rendelhető bele, sőt, rendelhető bele az igazán különleges, alacsony fogyasztású (tized annyi) félvezetős ülés hűtés-fűtés...!
Ma a modern Litium akkumulátorok még drágák, remélhetőleg folyamatosan csökkenni fog az áruk. Ipari gyorstöltőt flottát üzemeltető cégeknek érdemes beszerezniük. A L-ion típusnál létezik egy vásárlási opció: alacsonyabb vételár, ami csak a járműre vonatkozik. A litium akkucsomagot és az intelligens energia vezérlő rendszert tartós bérletbe adjuk,3-6 évre. A bérlet időtartama alatt teljes garanciát vállalva azokra!
A kötelező 12-17 eFt per ÉV. A Casco önrésztől függően 26-60 eFt per ÉV.
Sokféle autóval lehetne összehasonlítani, de elektromos csak ez az egy van! :)
A szemléltetés célja egy ÁTLAGOS második autóval történő összevetés. Lehetne 2000-es turbó dízellel is összevetni, azt is használnak sokan napi 30 km-re, egyedül ülve benne...
A REVA egy különleges, menő (cool) :) városi verda, amivel tiszta lelkiismerettel lehet közlekedni. Lokális emissziója ZÉRÓ, javítva városaink levegőjét. És 2-3 év alatt gazdaságilag is megtérül. :)
Én nem tehetem meg, hogy kerékpárral járjak dolgozni, de hétvégeken örömmel tekerek egyet a közeli erdőkben. A városban nem szívesen, sajnos (most még) sok autó füstölög benne...
Kedves Olvasó,Elindultunk. Röviden és tömören ennyi a lényeg. Jönnek az első elektromos autók Magyarországra! Első megjelenésünk Győrben lesz, április 23-25-én a IV. Széchenyi futamon. Gyertek el és nézzétek meg a jövő autóit!Részletes információk a REVA járművekről…..
JTX 2009.05.04 15:07:20
@Sopánka76:
Kedves Sopánka76,
A REVA tulajdonosok eddig világszerte mintegy 60 millió km-t vezettek le, 8 év alatt. Ez úgy gondolom, hogy hosszabb távú tapasztalatnak számít... :)
JTX 2009.05.08 09:00:54
@halaloszto: igen, vannak flotta eladások is, cégeknek, intézményeknek. Telekommunikációs szolgáltató cégek, futár (EMS) társaságok, stb. Náluk kétszeresen jelentkezik az előny: egyrészt a hagyományoshoz képest töredék összegű üzemeltetési költség, másrészt egy nagyon jó, pozitív PR kommunikáció az emberek felé: a környezetét gondoskodva megóvó szervezet képe. Pl. egy 20 REVA-ból álló flotta évente 50 tonna széndioxiddal csökkenti az adott város levegőszennyezettségét!

Erről hamarosan felteszünk ide egy új bejegyzést fotókkal!
Belsőség Csak unalmas ne legyen 2009.03.12 01:05:25
  Szuper minik, szuper sportkocsik, szuper csajok és szuper ígéretek. Aki a tavalyi genfi autószalonon kómába esett, majd az idein felébredt, aligha hinné, hogy gazdasági válság van. Vélemények az azonos című cikkünkről...
JTX 2009.03.12 23:00:26
@mikrovp: bocsi elszúrtam, a reakcióm kettővel előbb van :)
JTX 2009.03.13 12:39:38
@mikrovp: igazad van, szemléletmód váltásra szükség van. És ez független a használt technológiától. Más szóval nem szükséges ellenezni egy új, tisztább technológia eljövetelét...
BTW, az áramszolgáltatók mindig is arra vágytak, hogy a hullámvölgyeik (éjszaka) ki legyenek egyenlítve... amíg ön töltődik az éjszakai alvással, addig autója is... :)
Ja, szvsz elkezdeni kell a dolgokat, hiszen akkor VAN esély, hogy másképp, az eddiginél jobban, a környezetet jobban figyelembe véve alakítsunk ki dolgokat. Én főleg ezért kezdtem bele.
  Hiába kábít a jelenleg is zajló Detroiti Autószalon legtöbb kiállítója azzal, hogy szinte kész a működőképes elektromos autója, ez ordas hazugság. Vélemények az azonos című cikkünkről...
A General Motors tegnap, szeptember 16-án ünnepelte századik születésnapját - mint azt hírrovatukban meg is írtuk. A világ jelenleg legnagyobb autógyártója (nagy a verseny a Toyotával, néha a japán konszern kicsit megelőzi) világméretű videokonferenciával ünnepelte saját…..