Regisztráció Blogot indítok
Adatok
LD Zsolt

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Régi vesszőparipám annak megfejtése, mitől lesz egy autó klasszikus. Az autó történetéből számtalan példát lehetne felhozni olyan, csak egy-két példányban megépített járgányokra, amelyeket bár a legjobb tudással raktak össze konstruktőreik, mégis feledésre ítélték az…..
Kevés kivétellel sikerült összegyűjtenünk a jelenlegi hot-hatch kínálat színe-javát, hogy a királynak tartott Focus RS-sel szemben mutassák meg, mit tudnak. És ezúttal akadt versenypálya, na meg stopper. Vélemények az azonos című írásunkról...
Gyorsan essünk túl a nehezén: a III. Oldtimer Expót most hétvégén rendezik, szombaton reggel 9 és éjjel 11 óra között, vasárnap szintén kilenctől délután hatig várják a látogatókat. Négy éves kor alatt ingyenes a belépés, gyerekeknek 12 éves korig 900, e fölött pedig 1800…..
  Gondolta volna, hogy a világ legpocsékabb autója egy Opel, a Vivaro? Hogy a Volkswagen Transportert és a régi 9-5-ös Saabot jobban utálják, mint a 607-es Peugeot-t? Vélemények az azonos című cikkünkről...
LD Zsolt 2009.03.02 23:31:40
Naná, h mindenki elfogult. Aki azt állítja, h nem, az hazudik. ?indenki hazudik:)

Ez a szép az egészben, miden relatív.
Az, h ki milyen autót szeret v nem szeret, valamilyen szinten a személyiségére utal.

Személy szerint egyet értek azzal a hozzászólással, h az Alfák a világ legszebb autói. Némelyik példány nem is autó, hanem művészet. Ebből adódik, h ami művészet, az nem szolgálhatja teljes mértékben a funkcionalitást. Ezért lesz a tanulmányautókból csúfság, mident a funkcionalitás érdekében... Érdemes megnézni a Top Gear-ben az Alfa Romeo 8C tesztjét.

Nálam a távolkeleti autók ált. szóba se jöhetnek. Autók... ezt a kifejezést ki kell érdemelni:) Valamiért ezeket csak rizsszóróknak hívom.
Valamiért nem érdekel a megbízhatóság, az se, h mennyit fogyaszt.
Legyen benne egy tiszetességes benzinmotor, az is minimum 5 henger és 4 kerékmeghajtással kombinálva, de mégjobb a rear wheel drive:] És szigorúan manuális váltó! No meg minél kevesebb az elektronika, annál jobb. Dízel meg traktorba való és kamionba. Dízeles autókba beülve szoktam megjegyezni, h ahhozképest, h traktormotor, elég kulturált. Csúnyán néz a tulaj:]

Számomra midennnél fontosabb a feeling. Pl. amikor unokates 75-ös Ford Taunus Knudsen-ét vezetem(2.9 V6, RWD) az emberek bámulása, a V6 mormogása, a hátsókerékmeghajtás minden pénzt megér. Az, h ezer a hibája, mert már öreg, megállásnál imbolyog, mint egy hajó, de kit érdekel?
A szivem másik csücske az amerikai izomautóké('69 Camaro, Challenger, Plymouth Cuda, a Mustang meg túl szokványos, a Tolvajtempó óta midenki azt akar:/), illetve az európai kistesóké, pl Taunus, Granada, Capri. Az Opel valamiért nem smakkol:P
Egy V8-as Hemi motor rotyogása...

Na és ott a tökéletes családi autó, a BMW, hátulkaparós, a soros hathengeres motorok a világ egyik legkiegyensúlyozotabb motorjai, és hogy pörögnek... A futóműről meg csak annyit, h minden autógyártó arról álmodik, h egyszer olyan futóművet hoz össze, mint a BMW-nek van. Az egyik TC részben a Winkler és Karotta is egyetérett abban, h a BMW az BMW:)

Megint csak Jeremi Clarcksont idézem: Ha feloszthatnénk az autókat testrészekre, akkor a Toyota lenne az agy, az Aston Martin az arc, a Cadillac a has, az Alfa Romeo pedig szív és lélek.


Szubjektív, elfogult? Persze. Mindenki az, én se vagyok kivétel:) Valakinek a fogyasztás a fontos, v a megbízhatóság, vagy a kényelem. Nálam a feeling a legfontosabb. Mindenki azt vesz, amit akar. Maximum szörnyűlködni lehet.
SAJTÓKÖZLEMÉNY Pirelli – A legnagyobb presztízsű járművek gyári szerelésű, „csúcskivitelű” gumiabroncsainak piacvezető szállítója a Párizsi Autószalonon A Winter Sottozero Serie II, a Pirelli téli kínálatának zászlóshajója ezen az eseményen debütál…..