Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nick2005

0 bejegyzést írt és 242 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Foglalkoztunk már vele itt a Karakteren nagy általánosságban, hogy mit jelent helyes és helytelen; hogyan ítéljük meg a téves (vagy annak vélt) alakokat. Ideje azonban a konkrétumok vizeire evezni, és kiemelni néhány példát. Mi az, ami engem a legjobban fölbosszant, ha szövegeket hallok és olvasok?…..
Újabb téma, újabb autós gyűjtés - ezúttal, ahogy a cím is mondja, híres sportolókról keresgéltem autós képeket. Igyekeztem a mai európai focistákat inkább kihagyni, mert az ő luxus- vagy sportautóikról szóló cikk és poszt volt már ezer, de nem mondom, hogy azért nem csúszott be egy-kettő. És…..
nick2005 2018.05.19 11:19:34
@Intimitás Gourmet:
Szerintem a Gretzky melletti Chrysler azért béna a cikk szerint, mert egy átlagos autó, Gretzky pedig a világ legjobbja volt valamiben. Olyan, mintha Messit vagy C. Ronaldot egy Ford Focus vagy egy Opel Astra mellett fotóznák. Jó autók egy átlagos családnak, de semmiképpen nem "világsztárok". Persze a béna ettől még nem szerencsés jelző, az átlagos jobb lett volna.
Sokan teszik fel a kérdést, hogy mi kerül egy órán több millió forintba. A kérdésre nem létezik egyszerű válasz, de a magas ár legfőbb oka az, hogy a karóra ma már inkább ékszer mint használatai tárgy, és ugyanazért drága amiért egy drágaköves nyakék is az. A törés valahol a 80-as években…..
Három óra 45 perc. Az előre jelzett műsoridő volt az első jele annak, hogy az X-Faktor első élő adásával nem kéne foglalkozni. Ez öt sorozatepizód zsinórban, az elmaradásod tetemes, legyen eszed. Oké, csak belenézek, és megyek. Aztán amikor a nyitóképben Kiss Ramóna a pizsama alatt láthatóan…..
Az RTL egyik ékköve a Szulejmán című, történelminek csak nagy jóindulattal nevezhető sorozat, aminek rajongói annak idején, amikor vagy két hónapon át szünetelt a sorozat, készek voltak tüntetni az RTL székháza előtt. A Facebookon 120 ezres rajongótáborral bíró török sorozat kapott tavaly egy…..
nick2005 2016.02.05 13:48:22
@Dr.out: Nem vagyok én a - normális - nyelvújítás ellen, na de ezektől én is rosszul vagyok. Ez a "berendelve" kb. annyira értelmes, mint a "befoglal" szó. Sok - magát nagyon menőnek képzelő - ember fennhangon mondja, hogy "befoglalt" a repülőre. Az nem zavarja, hogy a szóösszetételnek gyakorlatilag sok értelme nincs. Mint ahogy itt a berendelve szó helyett a megrendelve lett volna a helyes, értelmes. A berendel szót pl. abban az esetben lehetne alkalmazni, ha a főnök berendel az irodájába vagy a miniszter berendeli a nagykövetet, stb.
nick2005 2016.02.05 17:17:45
@Pienaar: Egyetértek! Ennek a filmnek nem az a lényege, hogy a budai vár hogy nézett ki, meg volt-e szakálla a magyar királynak. A film a családról, s háremről szól. A csatáknak kb. annyi a lényege, hogy ezek miatt volt távolt a szultán és ezek miatt volt néha feszült.
Az Egri csillagokban - állítólag - néhány várvédőn kvarcóra volt, pár török meg Adidas cipőben próbálta bevenni a várat :))) (bár lehet, hogy mindez csak mendemonda, mert a film régebbi, nem volt még nálunk nyugati cucc)
Megint nekem jutott a szombati Hungary's Got Talent, ami sajnos olyan semmilyenre sikeredett, hogy önként biztosan nem vállaltam volna. Pedig ez már az élő show, tehát a válogatott hülyék helyett a válogatott tehetségek műsora - de hát itt ugye néha elég sajátos módszerekkel…..
nick2005 2015.11.29 19:14:28
@évisokk: Valóban! Nem ezzel a zenekarral turnézott Horgas Eszter, hanem az egyik tag édesapja játszott abban a zenekearban, amelyikkel sok évvel ezelőtt turnézott. Szóval itt ebben a cikkben a keretes kiemelés teljes hülyeség, de a bulvár már csak ilyen. És azért hozta szóba Eszter, mert a bulvár öles betűkkel megírta, hogy saját zenekarát juttatta be. ezt próbálta cáfolni. De mint ebből a cikkből is látszik, nem sikerült.
A hat éves kislány lehet, hogy aranyos (de - már bocsánat - nekem egyáltalán nem tetszik), de nem ebbe a műsorba való. Bármelyik általános iskolában (vagy nagycsoportban) van egy ilyen gyerek, persze ők nem jelentkeztek a műsorba. A chip adn dale nem volt nagy szám. Badár Tamás nagyon jó volt, a ledesek is és a trambulinosok is. De hát mindenki nem mehet tovább.
Egy ralivilágbajnok így cinkeli a feleségét: Bár jól vezet, de néha elkél egy kis segítség.  És hogy ismerkedtek meg? 2013-ban Ogier megautóztatott egy német műsorvezetőt. ..
nick2005 2015.07.29 13:17:33
@nick2005: Most olvasom, hogy a srác francia. Akkor már értem, a francia-német házasságban az angol a közös nyelv :)
Az ember csak bemegy az Aldiba, hogy megvegye a hétvégi sört, ropit, tojást, aztán egyszer csak hopp, szembejön egy bicikli. Gyanús ez, gyanús, hiszen a hasonló üzletekben csak veszélyes romokba lehet belefutni, amelyek maximum az utca túloldaláról, éjszaka, sűrű ködben látszanak…..
nick2005 2015.03.28 12:39:08
@Laci1982: Igen! Kb. erről van szó, mostanában mindent túlliheg(ünk). Nekem is egy Csepelem volt annak idején, egy kemping, nem kellett annak semmi szervíz, felültünk rá és ment. Nagymamámnak egy 60-as évek elején vásárolt Csepel Velence típusú női biciklije van mind a mai napig. A 90-es évek elejéig napi használatban volt, mindenhova azzal járt, munkába, boltba, a szőlőbe. Apám néha oljaozta a láncot, ha kilyukadt a gumi vettünk újat, de kb. ennyi. A mai napig egyben van, igaz ma már ritkán használt.
nick2005 2015.03.28 22:08:31
@Symering2: Dehogynem kapsz, csak körül kell nézni. Internetes kereséssel pl. csak pár másodperc. A Csepel Traction női változata forintra ugyan annyi, mint ez az aldis bicaj, de több változata is van 80-100 ezer között. 85 ezer körül van a Csepel Hingway. Ezek mind női aluvázas bicajok. Bővebben:
www.csepel-kerekpar-webaruhaz.hu/products/trekking-kerekpar-4-1.html
Kamaszkorom egyik legszebb intelme, melyet egy idősebb családtagomtól kaptam, hogy nem lehet minden nőt megszerezni, de törekedni kell rá. Nos, jelenleg - három évtized múltán - közel hasonló helyzetben vagyok. Szeretném a Tisztelt Olvasóknak bemutatni a hetvenes és nyolcvanas évek magyar kapusait.…..
Nem lopott, de még csak nem is egy ráérős turista autója a marrákesi magyar Polo. A Macan tesztútján szúrta ki Csikós a poros aszfalton, sárga lámpafényben álló szürke VW-t. A teszt után megírta ezt a posztot, hátha megoldódik a rejtély. Fél nap se kellett, és meglett a tulaj,…..
nick2005 2014.05.01 10:21:03
Belsőség Heti merítés 2014.04.27 10:19:11
A funkcionalitás élménye, de már nem a régi a Volvo A másik dolog a szétrohadt klíma, amire mondhatná, hogy télen hozták az autót, akkor nem klímáznak, de ezt meleg motornál lehet tesztelni - én sem tettem meg, így most vihetem klímaszervizbe a fent említett…..
Belsőség Magyar Polo Marokkóban? 2014.04.25 14:05:39
Történik, hogy az embert meghívják egy kicsit vadonatúj Porschét vezetgetni Marokkóba, egész pontosan Marrákesből (Marrakech, Marrakesh) indulva fel az Atlasz hegységbe, berber falvak között kanyarogni, szédítő mélységek fölött elporozni csúszós földutakon. Nem rossz…..
A pilóta százados, a csapatfőnök ezredes, a rendszám cseh. A versenyzés drága, a támogatók egy része állami megrendelésekből él. Honnan kerültek gumik a rendőr-versenyautóra? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Mi sem mutatja jobban a másodlagos autópiacon vadászók bizalmatlanságát, mint a tény, hogy azért nem vitte el az autót, mert nem volt semmi baja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
nick2005 2012.05.03 19:51:19
Ebben a cikkben azért erősen visszaköszön a tipikus nepper, aki "ért hozzá". A Hondát is magának vette, de sajna el kellett adni :) Ez olyan, mint a vidéki háziorvos autója, stb.....

Amúgy van amivel egyetértek, van amivel nem. Az új autó szerintem is bukó, eddig még soha nem vettem,nem is fogok, pedig ahogy a környezetemben látom, sokan vettek, akiknek tudom, hogy kevesebb a jövedelme.
A szin kérdése. Nem ragaszkodom kifejezetten egy színhez, de ha már kiadom a pénzem, legalább tetszen. Amúgy lehet válogatni a használtak között is, van bőven eladó kocsi.
A szervízkönyv nem jelent semmit! Kollégám árulta 8 éves kocsiját, ami 7 éve nem volt szervízben, egy telefon után bevitte a szervízkönyvet, és máris megvolt minden szükséges pecsét, aláírás. Mégcsak sokba sem került, nem is pénzt kértek, hanem egy üveg whiskyt, annyit megért neki :)
Kinézetből előítélet: haverom márkakereskedésben dolgozik, jópár éve bement egy 50-es pasi munkásruha, pufajka azon egy vastag öv, abba beletűzve egy akkor még létező (de már gáz) táska méretű 450-es mobil. Elkezd kérdezgetni: "Mibe kerül egy Passat? Mibe kerül egy Transporter? stb." A kereskedő flegmán, lekezelően válaszolgatott, gondolta magában mit akar ez a csóró fószer? Másnap bement a pasi és vett egy Passatot meg két transzportert, egy építési vállalkozó volt :)
Tavaly én is használtautót vettem. Elutaztam 250 km-t, megnéztük a kiválasztott kocsit. Beültünk, nem igazán tetszett, de hátha... kereskedő (nepper) vezet, mondom neki, hogy az 1,69-ből mennyit tudnál engedni. Válasz: "Ááááá ne hülyéskedj, abból már semmit ..... nekem ez a kocsi egynyócban van....." Anyád! :)))
nick2005 2012.05.03 20:17:22
@akos696: Egyetértek! És az milyen gáz, hogy nem írja be a futott km-t, hanem majd megmondja, ha felhívod. Komolytalan...... ahol nincs km óra állás, ott már eleve valami gáz van. Volt, hogy én is felhívtam ilyet, és volt a kocsiban 250 ezer. Akármilyen szép, köszönöm nem kell.
Kemény leszek, mondta Balogh Tibi Tysonnak az Argó című filmben. Az Opel futóművesei is nézték a filmet, azok is bekeményítettek. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
nick2005 2012.04.26 22:00:28
@veteránszabászat: Maximálisan egyetértek.
Én tavaly vettem egy egyterűt, nem 7 személyeset, csak 5 személyeset, de egyterűt. Előtte 15-16 évig kombikat használtam.
Aki azt mondja, hogy felesleges az egyterű, elég egy kombi is, annak érdemes lenne kipróbálnia hosszabb használatban mindkettőt. Ég és föld. Nem csak az a lényeg, hogy hány személyes, meg hány literes a csomagtartó, bár ezek is fontosak. Egy egyterű sokkal kényelmesebb, nem a földön ülsz, sokkal jobban variálható. A sportosság 20 éves korban talán még lényeges, később más szempontok kerülnek előtérbe.
Szóval szerintem ezekre az egyterű kocsikra mindig is lesz kereslet.
1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez most nem after party, hanem before party lesz, kezdte múlt csütörtökön beszédét Kovács Tamás, az Opel Hungary ügyvezetője, és ebből a felütésből is jól látszik,…..
nick2005 2012.02.12 18:33:23
@Ez a név jeIenik meg a bIogokban, kommentekben: Az F Astraban narancssárga búra volt 1995 nyaráig, az azt követően gyártotakban pedig már fehér volt az indexbúra. Nekem volt egy kombim 8 évig (1.6 16V), nagyon jó kocsi volt, rengeteget szállítottam vele, bírt mindent, soha nem hagyott az úton, olcsó volt a javítása.
1992-ben persze még elérhetetlen volt. Emlékszem, hogy 998 ezer Ft volt egy új kocsi ára (hogy 1 millió alatt legyen). Ez akkor éppen 100 havi fizetésem volt. Egy mai új alap J Astrát kb. 13 havi fizetésből vehetnék meg. De inkább lennék 92-ben, akkor 20 éves voltam, ma 40 :)
Az iGO fejlesztőjénél, az NNG-nél rengeteg a titok, de kiderült: akkor is használhat az ember iGO-t, amikor nem tud róla. Az is kiderült, mi az a gyilkos vécé, és mi Moha bá jövője. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
nick2005 2012.02.11 14:26:48
Lehet, hogy az USA-ban és Nyugat-Európában már leáldozóban van a hagyományos naviknak, de azért sok helyen még nem így van. Egyrészt a kocsikba beépített navik nagyságrenddel drágábbak, és amíg egy beépített navi 300 ezer Forint körül van, addig nem sokan kérik az új kocsiba. Másrészt előbb-utóbb elavul, és majd nem lehet nornálisan cserélni, vagy csak horror pénzért. Gondoljuk csak bele, hogy egy 15 éves kocsiban a gyári rádiós-magnó ma már nem sokat ér, ugyanolyan nagyobb tudásúra pedig nem cserélhető. Egy 8-10 éves kocsiban gyári CD-s rádió van, de nem tudja az MP3-at, nincs rajt USB (pl. nekem is ilyen van). Lehetne cserélni, nem is drágán, de csak egy nem gyárit tudnék betenni, ami nagyon nem illik abba a kocsiba sem színében, sem formájában, és az ember bukja a kormányról vezérlést is. Na így lesz ez a navikkal is szerintem. 4-5 év múlva biztos kitalálnak valami újdonságot, amit a ma beépített cuccok majd nem fognak tudni, így gyorsan értéküket veszítik.
Másrészt az ember nem csak egy kocsit vezet. Vezeti a saját kocsiját, az asszonyét, esetleg a családban másikat is, több céges kocsit. Ez nyilván egyénenként változó. Nincs minden kocsiban navi és ha lenne is, nyilván azok - mint a cikk is mutatja - eltérő gyártóktól származnának, különböző kezelőfelülettel. Az emberek pedig szeretik a megtanult, megszokott dolgaikat, így egyszerűbb az okostelefont vagy a PNA-t használni.
Azt tudtam, hogy az NNG az autóipari beszállítók irányába ment el. Lehet, hogy hosszabb távon ez bejön nekik, de azért erősíteni kellene az okostelefon piacot is. PL. nem ártana IGO a Windows Phone 7.5 alá is, és egy kicsit normálisabb kezelőfelület az Androidhoz.