Adatok
joe101
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Robertó és a Swift. A Swift és Robertó. Lassacskán visszatér minden a régi kerékvágásba, ülepszik az Autót Robertónak - mozgalom tömege által felvert por, lassan érlelődnek az első benyomások, születnek a tapasztalatok. Megkértem, írjon egy pár sort arról, milyen swiftesnek…..
joe101
2009.06.30 23:32:19
Hálás köszönetet rebegük az egykori tévés jósból és legendás távgyógyítóból, kikupált Joshi Bharatért a Tv2-nek, hiszen a kristálygömbök és tarotkártya világából szakállánál fogva előrángatott joviális úr végre az egykori bioponkettesre is elhozta azt a semmihez sem…..
A városi biciklizésnek egyelőre van egy ilyen mozgalmi jellege, kétségtelen. Márpedig ha az ember úgy hiszi magáról, hogy nemes, magasabb rendű cél érdekében cselekszik - jelen esetben a biciklis a tiszta levegőjű város megteremtéséért -, könnyen elkezd az élet apróbb…..
joe101
2009.05.26 20:44:22
@Telepi János: érdekelne a boltnév (tetszik az (ő) hozzáállásuk is). nekem is van (és még lesz) ilyen típusú járművem..
egyébként respect!
követendő. egy régebbi, de még jó állapotban lévő bringa (aminek ára már nemigen van) nem érdemli meg, h csak porosodjon, de azt sem h télre befogva megegye a só.
és igen, a már jónak nevezhető bicók viszonylag sok pénzbe kerülnek (igaz, enyhén túlárazottak, de ez van), viszont az olcsó gépek (nagyáruházi) tényleg alkalmatlanok a mindennapokra. nem igazán szerelhetők, a lecserélt alkatrészeket meg nem érdemli meg a váz.
egyébként respect!
követendő. egy régebbi, de még jó állapotban lévő bringa (aminek ára már nemigen van) nem érdemli meg, h csak porosodjon, de azt sem h télre befogva megegye a só.
és igen, a már jónak nevezhető bicók viszonylag sok pénzbe kerülnek (igaz, enyhén túlárazottak, de ez van), viszont az olcsó gépek (nagyáruházi) tényleg alkalmatlanok a mindennapokra. nem igazán szerelhetők, a lecserélt alkatrészeket meg nem érdemli meg a váz.
A dán rendőrök új fejezetet nyitottak a szerv és közúti bringások kapcsolatában. Most, hogy a magyar rendőrség épp felvette a jól büntethető közlekedési csoportok listájára a kerekezőket, tanulságos a szeretetakció. A youtube-on néhány napja jelent meg a videóban két…..
Az utolsó pillanatig azt hittem, a Critical Mass már nem tud meglepni, hogy az évi kétszeri bringás felvonulás minden jellegzetességét ismerem. Beszámoltunk már arról, hogy a több tízezres demonstráció a legfeszültebb időkben is politikamentesen zajlik, hogy a felvonulók olyan…..
joe101
2009.04.20 00:19:50
@Prala: ne haragudj már meg, de tényleg ekkora kretén vagy, vagy csak próbálsz úgy csinálni?
(szerintem a kresz ebből kihagyható - mint gyakorlott autót és motort is vezető (de utóbbi években inkább bicózó) - jónéhány passzusa frissítést kíván)
csak néhányat emelnék ki:
'Piros lámpánál továbbmentek, kereszteződésbe úgy estek be, hogy körül sem néztek, ráadásul a gyalogosokkal ugyanazt művelitek, amit veletek az autósok'
jah, a bunkó az már csak bunkó, bármit is vezet (vagy csak úgy ténfereg) ebben igazad van.
'A kerékpárutak hiánya a következőt jelenti: nincs pénz!'
amikor volt pénz (mármint hivatalosan, mert hogy igazából akkor sem volt és nem csak nálunk..), erre akkor sem igazán volt.
'De miért is nektek építsen az állam utat amikor ti nem is fizettek benzin és gázolaj után jövedéki adót? (illetve annak ÁFA tartalmát sem).'
ez ügyben kicsit informálódni kellene, nem egészen így működik mostanában.. (azaz egy b.aszottul lerágott CSONT).
'Tudom, tudom. Környezettudatosság. Igen, én is megpróbálok környezettudatosan élni, de ami nem megy, az nem megy. Elképzelem magam, ahogy a szétizzadt ötönyömben beérek munkahelyre...szép lenne.'
az elejét ugyan nem fejtetted ki, DE képzeld, a melóhelyemen nem nézik jó szemmel, ha NEM öltönyben vagyok (speciel van bent szekrényem, az ingek szállítása, zuhanyzás megoldható, de ha nem lenne hidd el megoldanám). tekerj lassabban, vagy indítványozd a munkahelyeden a zuhanyzás-átöltözés lehetőségét.. nem sokáig lesz már olaj (ne is álmodj alternatív üzemanyagról, ugyanis olaj segítségével hozható létre ilyen fogyasztói mennyiségben (vagy tudod mit: csak bízz és álmodozz!!))
'el kell ismerni végre: Budapest nem alkalmas semmilyen szempontból arra, hogy kerékpáros közlekedést biztosítson'
rávilágítottál, PONT ezen KELL változtatni..
'Ez város és nem holmi rasztakupi'
erre nem tudok mit mondani, te hülye vagy :)
'Én is szívesen járnék a lovamon dolgozni, de nem lehet, és ezt elfogadom'
és egy barom is, van egy lovad és meg sem próbálsz vele közlekedni???
néha ülj fel rá, nincs szabadabb érzés (persze sokféle van), mint lóháton száguldani...
megalkuszol a hülye agymosott, kreált, fogyasztói társadalommal (és EZ ÜGYBEN IS INFORMÁLÓDJ)
'mellőzzétek a továbbiakban az ilyen szélsőséges városfoglalósdit'
ez most nem (csak) ellened szól (egyébként (sok más mellett) imádok vezetni, hiányozni is fog nemsokárra :D ):
a ROBBANÓMOTOROS GÉPJÁRMŰVEK foglalták el a városokat, és tették-teszik élhetetlenné!!!!
(szerintem a kresz ebből kihagyható - mint gyakorlott autót és motort is vezető (de utóbbi években inkább bicózó) - jónéhány passzusa frissítést kíván)
csak néhányat emelnék ki:
'Piros lámpánál továbbmentek, kereszteződésbe úgy estek be, hogy körül sem néztek, ráadásul a gyalogosokkal ugyanazt művelitek, amit veletek az autósok'
jah, a bunkó az már csak bunkó, bármit is vezet (vagy csak úgy ténfereg) ebben igazad van.
'A kerékpárutak hiánya a következőt jelenti: nincs pénz!'
amikor volt pénz (mármint hivatalosan, mert hogy igazából akkor sem volt és nem csak nálunk..), erre akkor sem igazán volt.
'De miért is nektek építsen az állam utat amikor ti nem is fizettek benzin és gázolaj után jövedéki adót? (illetve annak ÁFA tartalmát sem).'
ez ügyben kicsit informálódni kellene, nem egészen így működik mostanában.. (azaz egy b.aszottul lerágott CSONT).
'Tudom, tudom. Környezettudatosság. Igen, én is megpróbálok környezettudatosan élni, de ami nem megy, az nem megy. Elképzelem magam, ahogy a szétizzadt ötönyömben beérek munkahelyre...szép lenne.'
az elejét ugyan nem fejtetted ki, DE képzeld, a melóhelyemen nem nézik jó szemmel, ha NEM öltönyben vagyok (speciel van bent szekrényem, az ingek szállítása, zuhanyzás megoldható, de ha nem lenne hidd el megoldanám). tekerj lassabban, vagy indítványozd a munkahelyeden a zuhanyzás-átöltözés lehetőségét.. nem sokáig lesz már olaj (ne is álmodj alternatív üzemanyagról, ugyanis olaj segítségével hozható létre ilyen fogyasztói mennyiségben (vagy tudod mit: csak bízz és álmodozz!!))
'el kell ismerni végre: Budapest nem alkalmas semmilyen szempontból arra, hogy kerékpáros közlekedést biztosítson'
rávilágítottál, PONT ezen KELL változtatni..
'Ez város és nem holmi rasztakupi'
erre nem tudok mit mondani, te hülye vagy :)
'Én is szívesen járnék a lovamon dolgozni, de nem lehet, és ezt elfogadom'
és egy barom is, van egy lovad és meg sem próbálsz vele közlekedni???
néha ülj fel rá, nincs szabadabb érzés (persze sokféle van), mint lóháton száguldani...
megalkuszol a hülye agymosott, kreált, fogyasztói társadalommal (és EZ ÜGYBEN IS INFORMÁLÓDJ)
'mellőzzétek a továbbiakban az ilyen szélsőséges városfoglalósdit'
ez most nem (csak) ellened szól (egyébként (sok más mellett) imádok vezetni, hiányozni is fog nemsokárra :D ):
a ROBBANÓMOTOROS GÉPJÁRMŰVEK foglalták el a városokat, és tették-teszik élhetetlenné!!!!
Két évvel ezelőtt majdnem belevágtunk egy lakásprojektbe. Első felindulásunkban egy nagyobb panelt terveztünk venni, majd egy közeli kis faluban akartunk telket venni és könnnyűszerkezetes családi házat építeni. Körülnéztünk a piacon, utánanéztünk, hogy milyen hitel…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
szerettem a hondát, jó volt vele felszálni időnként, jó volt ahogy befeküdt a kanyarban, jó volt hallani-érezni az 'anyagot', amikor behuppantam és becsuktam az ajtót.
emellett soha nem volt kényszerérzés beülni a suzukiba, ha épp úgy jött ki a lépés, bírtam a kagylóüléseit, a motorja hangját, a váltóját, a kuplung-gáz 'keménységét'.. soha nem éreztem, h a forgalomban alárendelt lennék (egyébként sz.tem ez egy tök hülye sztereotípia, az aki alárendeltnek érzi magát egy suzukiban, az egy T72-ben is úgy érezné magát, hisz csak szerencsétlenkedik, saját magát ássa el).
na mindegy, én bírtam a gls-t, a hülye lemezhangú ajtócsapódásával és 'eperszínével' együtt. jó volt vezetni, ittott kemény volt (persze nem annyira mint annó a ladáim :) ), zörgött-csörgött-hangoskodott, de nekem abszolút kézreált és közvetített, h éppen mi a szitu az úton..
('a honda ráadásul alaphangon-városiüzemmódban-ittott kicsit túúúl puhának-nőiesnek bizonyult')(de azért állat gép!!!)