Adatok
Puch Cavette
0 bejegyzést írt és 596 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Dublintól északra kb. 40 km-t autóztunk, az időben pedig mintegy 5200 évet mentünk vissza amikor reggel Newgrange-be utaztunk. A gyönyörű modern Visitor Center-ből elöször a névadó kamrasírhoz vittek autóbusszal.
A sír körbejárása és a táj…..
Puch Cavette
2015.05.11 15:00:13
Nem megyen a videjó semerre... (Dani)
Az autó, amiről szó van, 1999-ben született. Akkor talán a legfrissebb Windows már lejátszotta a relatíve fiatal MP3-as formátumot, a profi digitális fényképezők pedig a 2 megapixelt karcolták, bár ilyet még Magyarországon élő ember nemigen látott. Én akkoriban még filmes…..
Puch Cavette
2014.12.27 23:28:47
Amikor ott fekszel vérző fejjel a langyos aszfalton, és érted jön vijjogva a mentő, rohadtul mindegy, kinek volt igaza.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A Vörös az évad legfontosabb kőszínházi előadásának tűnik. És ezt a kijelentést úgy is megkockáztatjuk, hogy még csak december eleje van.
Fotó: Barakonyi SzabolcsKépeinkért kattintson!
A színházi évad egyik meghatározó előadása a Katona József Színház és a…..
Puch Cavette
2013.12.04 22:39:31
@Andriska07: Minden országban vannak a hibáikból tanulni akaró emberek (szerbeknél, románoknál, szlovákoknál is, bizony), meg olyanok, akik csak mutogatnak a másikra, a túloldalra. Dőlj hátra, megnyugtatlak: attól nem lesz kevesebb a szerb, román, meg szlovák szubjektív, hogy te magyarként szubjektív vagy. Sőt. Nekik is csak addig van létjoguk, amíg mutogatni tudnak emide, hogy lám, a magyarok sem néznek szembe a múltjukkal, csak szajkózzák a szubjektív magyarázataikat. (Vajon mondjuk a németekre ki tud mutogatni?)
Ufából Tatárföldre érve sok minden megváltozott, és a változások többsége elég meglepő volt. Az első látható dolog, hogy a tatárok tényleg nem tévesztendők össze a mongolokkal - ha egy magyar városban látnánk ugyanezeket az arcokat, nem is tűnne fel a különbség. Jó, a…..
Puch Cavette
2013.08.30 18:11:52
Aki olvassa a Lángoló Gitárokat vagy az Indexet, nézi a Facebookunkat, plusz még a Tankcsapda oldalaival is tisztában van, annak nyilvánvaló, hogy nem felhőtlen a blog és a debreceni zenekar viszonya. Az utóbbi időben a helyzet már odáig fajult, hogy jobbnak láttuk, ha leülünk velük beszélgetni a…..
Puch Cavette
2013.07.19 20:44:27
@kamionmentés: Nem azért, mert mások lettek, hanem azért, AMILYENNÉ változtak. Milyenné? Humortalan, sótlan, a saját igazságukat egy parttalan vitában szajkózva vagdalkozó, magukat túlságosan komolyan vevő emberekké. Nem ilyenek voltak, na.
Hűséges útitárs
Az autó külseje nem volt a legszebb de a motorja nagyon jó volt. Én láttam fantáziát a típusban, és elkezdtem építgetni (teljes fényezés stb stb).De egyszercsak elegem lett belőle és eladtam a ráköltött pénz töredékéért.
Egy darabka bizalom a…..
Puch Cavette
2013.06.30 12:02:07
A tegnapi nap volt 12. éve, hogy nincs köztünk Ranga László. Erre a szomorú évfordulóra egy korábbi posztunkkal emlékeztünk facebookos oldalunkon, most pedig egy régi riportfilmmel tekintünk vissza a bajnokra:
A videót Jani küldte, köszönjük!
Tegnap rendezték meg a…..
Oroszi György olvasónk nem volt rest és berendelte magának a Lenovo A820-as mobilját, amiről írt is nekünk egy tesztet gyorsan. Az írás engem meggyőzött, azt hiszem, hogy megvan az eladósorba került Note 2-őm utódja. :) A szót ezzel nem is szaporítanám, jöjjön Gyuri, akinek…..
Puch Cavette
2013.06.07 10:44:25
@Dexxter182: Köszi a választ. Igazából teljesen hétköznapi felhasználásra (google navigáció, Igo8) kéne a GPS, viszont szeretem, ha pontosan és megbízhatóan működik. Párom Xperia mini pro-ja például rendszeresen elveszti - néha akár percekre - a jelet, a körülményektől teljesen függetlenül, ami nagyon bosszantó, ha az ember egy idegen helyen halad a forgalommal, és nincs lehetősége félreállni. Érdekes, hogy ez már a második ilyen telefonja, és mindkettőnél fennáll ez a tulajdonság, míg az én eggyel nagyobb kijelzőjű, de hardveresen elvileg ugyanolyan Xperia Pro-m atomstabilan működik - még soha nem szakadt le a műholdról. Ha azt mondod, hétköznapi használatra megbízhatóan alkalmas a Lenovo GPS-e, azzal már megnyugtatnál. Köszi :)
Puch Cavette
2013.06.07 10:49:45
@Dexxter182: Hálás köszönet a válaszért! :)
100% élvezet :)
Ismerem a márkát és a magyar felhozatalt. Teljesen reménytelen közel gyári állapotú 126-ost találni, pláne emberi áron. Jó, ha negyedévente felbukkan a hirdetések közt egy kicsit is normálisan kinéző darab, de annak az ára is rettenetes. Az összes…..
Puch Cavette
2013.04.07 18:22:11
@Mérges 1234: A négy-évszakosról kérd ki azért pár használó véleményét. A kocsinkat nem is széles (175/70r13) Pirelli négy-évszakossal vettük - ha kéred, megnézem a pontos típusát, hogy ne fuss bele te is. Az első télen kiderült, hogy teljesen használhatatlan hóban (fél fokos "emelkedőn" képtelen volt megmozdítani a kocsit, lassulás csak motorfékkel, kanyarodás gyökkettővel) - bármilyen kopott nyári gumival körbe lehet autózni. Ha esett, inkább tömegközlekedtünk, pedig egykor hivatásos jogsim volt, azzal kerestem a kenyerem, és nem vetem meg a havas-jeges bohóckodást :). A következő télnek már téli gumival vágtunk neki, mert nálunk is gyerkőc született.
Azt halkan teszem hozzá, hogy sima, vizes burkolatnál sem tapad rendesen, épp csak a még használható kategória. Ráadásul 5 éves korához képest (legalábbis 5 éve vette újonnan az előző tulaj) eléggé ki van repedezve a futófelület széle (a mostani átszereléskor tűnt fel), és a garnitúrából kettő már csak hátra szerelhető, mert előre téve nem kicsit húzzák a kormányt (gondolom, szálszakadás). Mintájuk még rengeteg (50e km bennük), de ez lesz az utolsó nyaruk. Ha nem sajnálnám a környezetet, már rég kukáztam volna őket.
Szóval járj utána, melyik a jó típus, mert kegyetlenül meg tudja keseríteni az autózást, ha rosszat választasz.
Azt halkan teszem hozzá, hogy sima, vizes burkolatnál sem tapad rendesen, épp csak a még használható kategória. Ráadásul 5 éves korához képest (legalábbis 5 éve vette újonnan az előző tulaj) eléggé ki van repedezve a futófelület széle (a mostani átszereléskor tűnt fel), és a garnitúrából kettő már csak hátra szerelhető, mert előre téve nem kicsit húzzák a kormányt (gondolom, szálszakadás). Mintájuk még rengeteg (50e km bennük), de ez lesz az utolsó nyaruk. Ha nem sajnálnám a környezetet, már rég kukáztam volna őket.
Szóval járj utána, melyik a jó típus, mert kegyetlenül meg tudja keseríteni az autózást, ha rosszat választasz.
Gerendás Péter zenész tegnap egy, a Facebookon közzétett írásában jelentette be, hogy felhagy magyarországi karrierjével és külföldön próbál szerencsét. Önmagában a levél is illeszkedik a Határátkelő profiljába, de nem ezért szeretnék írni róla, hanem a kapcsolódó…..
Puch Cavette
2013.04.01 17:47:51
@ezanicknevem: Az ország fasizálódása megfogalmazást lehet úgy érteni, hogy Magyarországon mindenki egyre fasisztább, meg lehet úgy is, hogy egyre több olyan magyar ember van, aki szimpatizál a fasiszta nézetekkel.
A kommented alapján elég világos, te melyik értelmezést olvastad ki a szövegből, és vitted tovább egészen a (hajmeresztő) cigánybűnözéses analógiáig - személyes sértettségedben.
Ha nem látnám emiatt feleslegesnek és értelmetlennek a veled való vitázást, felhívnám a figyelmedet arra, hogy Magyarországon az idegengyűlöletről nagyon is készülnek reprezentatív kutatások, felmérések, amelyek világosan mutatják, hogy annak foka a nyugat-európai országokénál jóval magasabb...
De inkább ne válaszolj, kérlek.
A kommented alapján elég világos, te melyik értelmezést olvastad ki a szövegből, és vitted tovább egészen a (hajmeresztő) cigánybűnözéses analógiáig - személyes sértettségedben.
Ha nem látnám emiatt feleslegesnek és értelmetlennek a veled való vitázást, felhívnám a figyelmedet arra, hogy Magyarországon az idegengyűlöletről nagyon is készülnek reprezentatív kutatások, felmérések, amelyek világosan mutatják, hogy annak foka a nyugat-európai országokénál jóval magasabb...
De inkább ne válaszolj, kérlek.
Magyarország sok szempontból az egyik legjobb hely – írja mai szerzőnk, Pitytor, ám gyorsan hozzá is teszi: csak megélni nem lehet, különösen, ha az eddigi átlagosnál jobb életminőséget a munkanélküliség fenyegeti. Ráadásul egy kisgyermekes anyának gondolnia kell a gyermeke…..
Tisztelt Praxis!
Az én történetem nem olyan vérlázító, mint amilyeneket az önök blogjában szoktam olvasni, mégis kifejezetten dühítő. Orvoshoz kellett mennem a múlt héten. Kifejezetten ritka az ilyen alkalom, jó, ha évente, kétévente egyszer sor kerül hasonlóra.…..
Imre hitelre kért 2 üveg vizet egy XIX. kerületi Sparban, miután kimenekítették őket kigyulladt panelházukból, és ezért nem volt nála pénz. A Spar üzletvezetője azonban túl magasnak ítélte a kockázatot, és még az se jutott eszébe, hogy pl az üzemi vécébe beengedje inni a…..
Tegnap este egy baráti beszélgetés közben merült fel a BKV helyzete, és kiváncsi lettem, hogy vajon mennyibe kerülhet egy vonaljegy valójában. Tisztában vagyok azzal, hogy 320 forintért lehet részem a felejthetetlen, és gyakran izgalmakkal teli utazásban, de én azt szerettem volna…..
Puch Cavette
2012.05.30 20:54:09
@EndiMirador: Egyszer én is kiszámoltam a 4-es metró árát, csak másképp. Onnan közelítettem, hogy a BKV buszparkja 1200 darabból áll. Ha átlag (sima olcsóbb, csuklós drágább valamivel) 50 millióba kerül egy új busz, 60 milliárdból az összeset le lehetne cserélni. Nagyvonalúan számoljuk ugyanennyit a troli szekció, és a villamos részleg (pályák és járművek) felújítására, megújítására. 180 milliárdból, azaz a 4-es metró harmadából az egész budapesti tömegközlekedést nullkilométeresre lehetne cserélni.
1. Gazdasági szempontból jó húzás volna, hisz az új járművek, és a felújított vezeték- és sínhálózat szervizelésére évekig nem kéne érdemben költeni. Komplett részlegeket lehetne leépíteni, ezzel bért is spórolva. A beruházással minimum nullszaldóssá lehetne tenni a BKV működését.
2. Környezetvédelem szempontjából többet jelentene az öreg füstokádók leselejtezése, mint a 10 kilométeres metróvonal.
3. Utas elégedettséget nézve mindenkire hatna, nemcsak a Kelenföld-Zugló tengelyen közlekedőkre.
4. A fővárosi autós közlekedésnek is csak jót tenne, mert sok tízezren a heringfeeling és az összehányt, lerohadó járművek miatt bojkottálják a BKV-t.
Még egyszer leírom: a 4-es metró árának harmadából.
1. Gazdasági szempontból jó húzás volna, hisz az új járművek, és a felújított vezeték- és sínhálózat szervizelésére évekig nem kéne érdemben költeni. Komplett részlegeket lehetne leépíteni, ezzel bért is spórolva. A beruházással minimum nullszaldóssá lehetne tenni a BKV működését.
2. Környezetvédelem szempontjából többet jelentene az öreg füstokádók leselejtezése, mint a 10 kilométeres metróvonal.
3. Utas elégedettséget nézve mindenkire hatna, nemcsak a Kelenföld-Zugló tengelyen közlekedőkre.
4. A fővárosi autós közlekedésnek is csak jót tenne, mert sok tízezren a heringfeeling és az összehányt, lerohadó járművek miatt bojkottálják a BKV-t.
Még egyszer leírom: a 4-es metró árának harmadából.
Még Horvátországban is voltunk vele, és akkor sem volt semmi probléma - meséli lelkesen Boda Gyuláné, miközben kiszáll az autójából. Ahogy nézem az 1996 decemberében átadott Opel Astra 1,4 GL-t, el is hiszem, hogy az elmúlt tizenhat év, és az ez alatt megtett 147 ezer…..
Történetünket azzal szeretném kezdeni,hogy az eset édesanyámmal történt alig egy éve.A mai világban már azért az óvatosabb ember megpróbál elővigyázatos lenni,szűrővizsgálatokra járni,megelőzni a bajt...Így volt ez nálunk is,édesanyám,mint e.ü.dolgozó rendszeresen járt…..
Korábban már foglalkoztunk vele, hogy Ken Block valószínűleg sosem lesz nagy ralibajnok (nem feltétlenül világbajnokságra gondolok, hanem úgy egy igazán nívós bajnokság megnyerésére.) Ez a poszt viszont most nem róla szól, bár kétségtelen, hogy nélküle nem lenne miről…..
Puch Cavette
2012.03.28 19:08:41
Kétmilliót törlesztett a háromból, visszaadta az autót, a bank eladta egy millióért, és még ő tartozik két millióval. Az autóhitel-károsult portréja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Amerikából vagy Svájcból autót venni sokkal olcsóbb lehet, mint idehaza. Hogy mégis miért nem csinálja ezt mindenki? Mert idehaza olyan ember mondja meg az árát, aki soha nem is látta. Pocsék módszerek, irreális számok. Üdvözöljük a valóságban. Kapcsolódó cikkünk…..
Ha egy mondatban kellene összefoglalni a Fiat elmúlt fél évszázadának történetét, talán azt mondanám: az olaszok szinte minidg nagyszerűt és sikereset alkottak, amikor kisautóban gondolkodtak, és mindig kudarcot vallottak, amikor a "nagyok" közé merészkedtek.…..
Kedves Olvasók! A címben 18+ szerepel, de a következő írást inkább 30 feletti, de mindenképpen ÉRETT SZEMÉLYEKNEK ajánljuk, ugyanis ötvenes férfiak szexuális szokásairól lebben fel a fátyol és teljesen fölösleges ezen bárkinek felizgatnia magát...(a szerk)Nagy marha vagyok,…..
„Felesleges indokokkal nyomozgat utána és ha meglátja a kocsim Dia háza előtt, másnap kivágja nála a balhét” – választós menettel indítjuk a tavaszt. Mindkét lánynak megvannak az előnyei / hátrányai, ám az egyik hölgy erőszakos exbarátja esetleg megkönnyíti a…..
Annyi szép falu, város, ország meg kontinens van, muszáj neked itt autókázni? És itt lakni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Puch Cavette
2012.02.29 07:34:02
@kőbájker: Ritka, hogy alapjában nem értek egyet egy totalcaros gondolatmenettel, de ez a cikk tényleg semmi másról nem szól, semmi más szempontot nem vesz figyelembe, csak és kizárólag azt nézi, autós szempontból mit jelent a változás. Van autóm, van biciklim, és van BKV-jegyem. Mindháromra szükségem van attól függően, mikor, hova megyek, és mit viszek magammal. Nyugat-Európában járva látszik igazán a kontraszt, hogy idehaza nem pragmatikusan gondolkodó emberek élnek, hanem az elvakult hovatartozás dominál. Ha valakinek autója van, az onnantól autós, aki ha törik, ha szakad, autóval közlekedik mindenhol, és sosem felejti ki az érveléséből, hogy mennyi adót fizet azzal, hogy autóval közlekedik. BKV-ra nem száll, mert nem azért tart autót, hogy otthon hagyja, biciklit nem vesz, mert a nyomi lúzer füvesek bicikliznek stb.
Te magad is azt írod, hogy tizenéve kiköltöztél, és lehetőleg be nem teszed a lábad a belvárosba. Már akkor kiköltöztél, amikor még autósbarát volt a szemlélet, nem volt ez a sok korzó, meg bicikliút. Te magad mondod ki ezzel, hogy akkor sem lehetett már itt közlekedni, meg élni! Akkor meg miről beszélünk?
Te magad is azt írod, hogy tizenéve kiköltöztél, és lehetőleg be nem teszed a lábad a belvárosba. Már akkor kiköltöztél, amikor még autósbarát volt a szemlélet, nem volt ez a sok korzó, meg bicikliút. Te magad mondod ki ezzel, hogy akkor sem lehetett már itt közlekedni, meg élni! Akkor meg miről beszélünk?
Oldalról, messziről könnyű összetéveszteni egy Skoda Superbbel. Épp ez teszi lefegyverzően rokonszenvessé. Túl természetesen azon, hogy hétmillióért, egy közepesen felszerelt új Superb áráért vihető el. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Puch Cavette
2012.02.08 12:14:26
Puch Cavette
2012.02.08 12:20:04
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz