Adatok
Forecast Research - www.forecast.hu
1228 bejegyzést írt és 133 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A mesterséges intelligencia 2027-ben ébredt öntudatra és gyors ütemben hajtotta uralma alá a teljes meglepett emberiséget. Az új Urak, a Terminátorok számos társadalomszervezésre potenciálisan alkalmasnak tűnő módszert vizsgáltak át, majd egyhangú és gyors döntéssel a piackutatást és annak…..
Piackutatás blog
A mesterséges intelligencia (AI) használata a piackutatásban és marketingkutatásban
2024.03.06 18:22:21
A mesterséges intelligencia (AI) egyre nagyobb szerepet játszik a piackutatásban és marketingkutatásban, de az igazi forradalom még előttünk áll. Az AI forradalmasíthatja az adatgyűjtést, elemzést és új lehetőségeket nyithat meg a kutatók számára a fogyasztói magatartás megismerésében is.
Az AI…..
Piackutatás blog
A telefonos piackutatás előnyei és összehasonlítása az online piackutatással Magyarországon
2024.02.29 21:07:13
A piackutatás elengedhetetlen eszköz a vállalkozások számára, amely segítségével betekintést nyerhetnek az adott piacra, vásárlóik preferenciáira és az üzleti lehetőségekre. A technológia fejlődésével a kutatási módszerek is átalakultak. Ebben a blogposztban a telefonos piackutatás előnyeit és az…..
Online market research in Hungary started as a practical method in 1999 and nowadays it has become a fully-fledged 'mainstream' research method. While Internet penetration was below 50% in Hungary, it was difficult to argue with the reliability of the method. The year of change was 2008, when…..
Piackutatás blog
Gyors, kis költségvetésű taktikai piackutatás esetén miért érdemes a Forecast Omnibuszt választani?
2019.05.29 12:23:16
A piackutatási projektek egy részénél - jellemzően a taktikai kutatásoknál - a legfontosabb szempont az ügyfelek számára a gyorsaság és az ár. Cégünk 2017-ben jelent meg ilyen szolgáltatással, a Forecast Omnibusszal. Ezt a kutatást elsősorban gyors, kis költségvetésű kutatásokhoz fejlesztettünk ki,…..
Piackutatás blog
Online piackutatás: napjaink megbízható, gyors, költséghatékony kutatási módszere
2019.02.14 15:51:19
Az online piackutatás Magyarországon 1999-ben indult útjára és napjainkra tudományos, akadémiai értelemben is teljesen megbízhatóvá vált, egy tisztán online kutatás eredményei ugyanolyan pontosak és megbízhatóak, mintha bármilyen más módszerrel készült volna az adott kutatás. Nem volt ez mindig így…..
A kkv-k számára is hozzáférhető, hiánypótló piackutatási megoldással lépett piacra a Forecast Marketingkutató. Az omnibusz alapú szolgáltatás elsősorban kis- és közepes vállalkozások számára készült, de nagyobb vállalatok is igénybe vehetik kisebb, költségérzékeny…..
2015-ben 3,3%-kal nőtt Magyarországon a piackutató cégek árbevétele, derül ki a Piackutatók Magyarországi Szövetségének (PMSZ) legfrissebb adataiból. A nemzetközi piac ugyanebben az időszakban hasonló, 3,5%-os nominális növekedést produkált.
Az ESOMAR nemzetközi kutatói szervezet idei Global Market…..
Az NRC az előző évi innováció kutatáshoz hasonlóan idén is elkészítette a piackutatási szakma egyetlen olyan felmérését, ami nekünk, szakmabelieknek szól.
A projekt célja, hogy világos képet adjon a kutatók szakmáról való gondolkodásáról, valamint az innovációval kapcsolatos nézeteikről. A felmérés…..
Piackutatás blog
Web és kereskedelem: az e-kereskedelem magyar online térben lecsapódó visszhangja
2016.02.01 18:29:36
Sokan még ódzkodnak „vakon” vásárolni, az elektronikus kereskedelem egyre erőteljesebb térnyerése mégis vitathatatlan jelenség. A gyorsaság, kényelem, a kedvezőbb árak egyaránt szólhatnak az online vásárlás mellet, ahogy a szolgáltató egyedülálló megoldása is, a másik oldalon azonban ott van a…..
Hoffmann Mártával, a TNS Hoffmann ügyvezető igazgatójával és Géczi Tamással, az Inspira Research alapító-ügyvezetőjével beszélgetett Szakács László és Török Diána (mediapiac.com) arról, hogy milyen évet zárt a marketingkutató piac 2015-ben, és mire számíthat idén; mi az, ami az ügyfeleket…..
A legutóbbi ESOMAR Global Market Research tanulmány szerint a piackutatási iparág 2014-ben világszinten 0,1%-kal, 43 milliárd dollárra nőtt éves alapon. A legdinamikusabb növekedést Észak-Amerika tudta felmutatni. Európában minimális visszaesés történt, de a régió világpiaci súlya még így is…..
A közeljövő biztosan. Nem túl merész állítás, hogy a piackutatás jelentős része hamarosan az okostelefonokra fog épülni. A vesztesek: személyes megkérdezés, vezetékes irányba történő telefonos kutatás (CATI), hagyományos (csak webfelületen történő) online kutatás, illetve…..
Íme, az a 8 témakört, melyre a piackutatóknak és insight-specialistáknak feltétlenül érdemes lesz odafigyelni 2015-ben.
1. Mobiltelefonos megoldások mindenütt
Nemsokára az online kérdőívek egyharmadát mobiltelefonokon fogják elkészíteni. A Földön jelenleg már több…..
Hoffmann Mártával (TNS Hoffmann, ügyvezető igazgató) beszélgetett Szakács László és Török Diána (mediapiac.com) a magyar piacot, ezen belül a piackutatás helyzetét, használatát, jövőjét befolyásoló nemzetközi trendekről.
A lejátszáshoz kattints a ’Play’…..
Az egyik leggyakrabban hallott kérdés szakmai konferenciákon, amelyet feltesznek: „Mi manapság a menő a piackutatásban?”
Íme, egy kis ízelítő abból, hogy mi az, ami menő, ami még mindig menő, ami még a felszín alatt rejtőzködik, és ami már kiment a divatból.
Még mindig…..
Piackutatás blog
Beszélgetés Klenovszki Jánossal a piackutatás és az innováció kapcsolatáról
2015.04.01 11:46:56
Klenovszki Jánossal, az NRC ügyvezető igazgatójával beszélgetett Szakács László és Török Diána (mediapiac.com) a Kutatás Konferencia tapasztalatairól, a kutatói szakma jelenéről és jövőjéről.
A lejátszáshoz kattints a ’Play’ gombra!
(Piackutatás blog)..
Super Bowl, Eurovízió, amerikai elnökválasztás, X-Factor, Emma Watson beszéde vagy éppen a Szürke ötven árnyalatának premierje – témák, melyeket a legerősebb akaraterővel felvértezve sem tudunk kikerülni, ha az éppen aktuális időszakban bolyongunk a weben. Az Oscar-gála is…..
A Society for Consumer Psychology társaság a fogyasztói pszichológia legújabb eredményeinek szószólója, viselkedéskutatók támogatásával és a tudományág világszerte történő népszerűsítésével foglalkoznak. Az alábbiakban az SCP negyedéves jelentését mutatunk be a…..
A néhány hét múlva, március 18-án Egerben megrendezésre kerülő Médiapiac Kutatás 2015 konferencia egyik célja, hogy választ adjon arra a kérdésre, mit tekinthetünk innovációnak a piackutásban, melyek azok az innovációk, amelyek nemcsak a kutatók, de a megbízók eszköztárába…..
Géczi Tamás (Ipsos, vezérigazgató) és Kozák Ákos (GfK Hungária, ügyvezető igazgató) beszélgetését hallgathatjuk meg az alábbiakban a piackutatási iparág nemzetközi, régiós és hazai helyzetéről, a magyar piac specifikumairól, innovációról és egyebekről. A beszélgetés a…..
Csodálkozunk, hogy a piackutatásban rohamosan zuhan a résztvevők száma? Íme 10 ok, egy dühös „válaszadó” szemszögéből.
1. Nem értesz engem
Úgy beszélsz rólam, mintha egy halom statisztika volnék. Igen, valóban 20-30 év közötti férfi vagyok. Igen, városban élek. Igen,…..
"Olcsó, gyors és viszonylag jó – ezek a piackutatás új kulcsszavai."
Minden piackutatás hír egy helyen >>> Piackutatás-hírek.hu Piackutatás hírek a Facebookon is >>> facebook.com/piackutatas.hirekPiackutatás hírek a Twitteren is >>>…..
Akár tetszik, akár nem, a piackutatás a mai formájában pusztulásnak indult. Johanthan Deitch (Ipsos) szerint a túlélés kulcsa, hogy a piackutató vállalatok ne csak beszéljenek az értékekről, hanem teremtsék is meg azokat. Az alábbiakban az ő gondolatai olvashatók, a cikket a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz