Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Zotyó

32 bejegyzést írt és 84 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Egy 75%-os kör Stiggel 2014.03.27 07:15:56
Az új Audi S1 bemutatóján jó kis betétprogramokat találtak ki az unatkozó újságírók ébren tartására. A legjobban természetesen mindenki Stig Blomqvistot várta. Már csak az a kérdés, ilyenkor utólag mit ír az Audinak leadott számlájára? 200 újságíró beszaratása,…..
Igazi ínyencséggel készültünk nektek a mai napra. Bár már nyakunkon a Monte, számunkra még nem múlik a Jänner láz sem. Reméljük ezzel Ti sem vagytok másképp! Sokan írtátok, hogy kíváncsiak lennétek Kubica utolsó szakaszának belső felvételére, hát most jól…..
Zotyó 2014.01.07 16:23:04
@rekspeiler: De, nagyon beleválasztott, plusz azért a tempó félelmetes, szerintem mindent kockáztatott az utolsó szakaszon és bejött neki. Nagyon ügyes srác.
Először három alacsonypadlós szóló kocsit készítenének kísérleti jelleggel. Ha ez beválik, akkor újabb tizenötöt építene a BKV. A minap jelent meg a közbeszerzési értesítőben (TED) a BKV legfrissebb tendere, amely szerint PKD (Partly knocked down azaz részben összeszerelt)…..
Zotyó 2013.05.16 08:39:34
@ColT:
Arra viszont kíváncsi volnék, hogy utaztatok-e azokon a "felújított" 280-as Ikarusokon? Én sajnos igen és a minősége olyan szinten pocsék, hogy csak egy példát mondjak: a kapaszkodókat ecsettel festették le, persze úgy, hogy egy csomó helyen látszik még a régi festés. Egyedül a BPI-844 zöld üvegei tetszenek, mert azok tényleg vadi újak.

Szerintem ez a felújítós dolog nagyon nem való a bkv-nak, ezt hagyják meg a hozzáértőknek.

A legjobb 280-as buszok és egyben szerintem a bkv legjobb buszai a 98-ban ikarus által felújított piros 7-es buszcsalád tagjai.
Polski Fiat 126 felújítás 1979 2012.12.15 19:22:06
Talán az idén, talán még az előző évben ismerkedtem meg Norbival. Annyit érdemes tudni róla, hogy igen szereti a veteránokat, van is neki szépen felújított darab otthon, nem egy és nem is kettő. Adott típuson belüli tudása és elhivatottsága irigylésre méltó. Ismeretségünk a…..
Iparági forrásokból úgy értesültünk, hogy a Rába és a Volvo közös busza nem fog megvalósulni. A Rábával kapcsolatos híresztelések valódi oka a járműbeszerzések további halogatása. A Rába állami tulajdonba kerülése óta időről-időre felröppen a hír, hogy előbb-utóbb…..
Zotyó 2012.11.04 16:14:55
@kristoof:
Sajnos mégse akarnak vásárolni hazai gyártású buszt...
Csak azt nem tudom, hogy mi szól például a Credo ellen?
Nem is drága, ráadásul itthoni cucc. Nem utolsó sorban még szép is.
Zotyó 2012.11.05 21:06:03
@D4D: Nyilván mivel még nem tudtak eladni, senki se akar venni tőlük... Külföldön meg pláne nem. Egyedül a volán és a bkv tudná elindítani a dolgot. Elég lenne először 5-10 buszt venni, ha még előjönnek hibák, azt a következő buszokban már javítanák, nem?

@Moszkvicsslusszkulllcs:
:)
Már nem azért, az új buszok nagyrésze 2+2-es. Ezzel nincsen semmi gond szerintem. Valamilyen szinten meg lehet variálni, ha olyan szar lenne.

@kristoof: Hoppá, mondjuk erről nem tudtam... Úgy tudtam, hogy eleve kizárták őket.
Na, nem mintha eddig nem ő lett volna. Félgázzal is hozta a kötelezőt, szülővárosában lett világbajnok, zsinórban kilencedszer. Nincs itt semmi látnivaló kérem szépen.  De most tényleg, komolyan! Tegye fel a kezét, akit meglepett a hétvégi francia rali eredménye. Na…..
Csapatunk már nagyon várta a 7. fordulót, mindenkiben élt a bizonyítási vágy, persze erre minden esélyünk megvolt, a költségvetés egész évre összeállt, így mindhárom autónk ott lehet majd minden futamon. Újra teljesen murvás verseny következett, amely inkább Zolinak és…..
Bemutatkozás: Idén veszünk részt először az országos bajnokságban, így R2-ben indulunk csak, itt próbálunk tapasztalatot és pontokat gyűjteni. A bajnokság alapja a Richard Burns Rally, amelyet 2007 óta rendszeresen használok. Eddig WRC volt a best, de sajnos mivel ezeket innen is…..
Véget is ért a téli álom: szerdán kezdődik a 80. Monte Carlo Rallye, ami három év IRC után idén ismét a ralivébé nyitófutama. Az időjárási körülmények miatt talán a legnehezebb futam a ralivébén. Aszfaltos verseny, de havas és jeges részekre is számítani kell. Akár egy…..
Nincs mit szépíteni, nagyon el vagyok maradva a blogolással, így nem is nagyon emlékszem mindenre. :)Az biztos, hogy szülinapomra kaptam pár autóval kapcsolatos dolgot, amik az első képen láthatóak. A pepita kormányvédőhöz már másnap vételeztem egy zsír új kormányt és azzal…..
Sok minden történt, megfogadtam, nem írok addig amíg nincsen meg a jogsim! Ezt be is tartottam. :)Műszaki: Sikeres műszaki vizsgát tett a kisautó! :D Végre valahára, a tervezettnél 2 évvel később, de nem bántam meg a belefeccölt, töménytelen munkát, remélem megérte. A…..
  Egy ideje nagy csend a kocsi körül, ennek oka az, hogy megfogadtam, akkor írom a következő bejegyzést, ha járóképes az autó. Motor:A motort több mint egy éve szedtem ki azzal az okkal, hogy olajos, nekem nem tetszik. Ebből végül az lett, hogy teljesen szétszedtem és…..
Zotyó 2011.06.26 20:15:39
@ogy:
Igen, könnyű vele nagyon dolgozni, megérte az árát. :) Köszi a tippet. :P

B50-es milyen évjáratba való? :)
@n_o_r_b_e_r_t_o:
Várom már. :) A turtle kellene majd vissza, mert ddu-nak matt a lököse. :)

Mihez képest? :D
Utolsó emlékem, amiről nem írtam, az pár szerszám vásárlása. Komoly pénzeket nem dobtam ki, de azért beruháztam egy hobbi kategóriájú polírgépre és egy szelepkiszedő szerszámra. Mindkettőt kipróbáltam és teszik a dolgukat, ahogyan kell. A szelepkiszedő minőségi cucc, azzal…..
 Ideje lenne írnom, hanyagoltam a blogot az utóbbi időkben. Rájöttem, hogy a legdrágább dolog a világon az idő... amiből sajnos nagyon kevés van és egyre csak fogy...Suli miatt és egyéb elfoglaltságaim miatt alig-alig volt/lesz időm a kocsira sajnos... Hála az égnek március…..
Zotyó 2011.04.06 21:13:25
@ogy: Én se hittem, hogy valaha tiszták lesznek, de rohadt sokat szívtam velük. :D
Igazából most megakadtam a vezető oldali ülésnél a szétszakadt ülőrész miatt... 1 hét után megszáradt a szivacs is, de össze kellene ragasztani, a többit már kitaláltam hogyan okoskodom össze. :)

Akkor kamu az egész? :S pedig örültem mint majom a faszának, hogy van gyári furulyagumim. :(

Lassan de biztosan én is bekapcsolódok a budapesti közlekedésbe. :) Jogsit most kezdem 1-2 héten belül. Júniusra le akarom rakni.

Zöld kisautó gőzerővel készül, megint érik már egy blog, de majd az első indítás után. :) Remélem nemsoára tényleg kap műszakit, de addig lesz még pár álmatlan éjszakám. :)
Kék: beékelve a felbakolt Suzuki mögé, így akkor sem tudnék vele mozdulni, ha akarnék.Narancs: ugyan nem volt semmi gyanús jel és az előző tulaj szerint nemrég volt vezlánc cserélve, mégis úgy döntöttem, hogy cseréljük. Csere önmagában nem egy nagy durranás, de a főtengely…..
Végre ismét van egy kis időm beszámolót írni kisautóm hogylétéről, mellyel megint csak nagyon sokadt haladtunk az utóbbi időben.Előző postomban említést tettem az oldalfalak felkerüléséről, szerencsére lehetőségem volt eljutni a tett helyszínére, és készítettem pár…..
Így ismerte mindenki: a magas, vékony, zseniális srác, aki mindig jókedvű volt, és akit a jóisten is kosárlabdázónak teremtett, mégis rali-versenyző lett belőle. Kicsit olyan volt az autóban, mint Walter Röhrl, a Pók, aki minden autójában úgy festett, mint egy 500-as Fiatban.…..
kispolszki felújítás Újra itt 2010.11.16 20:55:00
 Már 3 hónapja nem írtam, ez belátható annak, hogy elkezdődött a suli és rohadtul semmi időm nincsen a kocsikra.Fehér kisautó átkerült a garázsba, hogy biztonságos helyen vészelje át a telet. Le is takartam, persze előtte le lett mosva. :)Közben volt 1-2 bontózás, volt egy…..
Régen volt szó róla, de igen nagy változások történtek közös életünkben. Attila és baz segedelmével lekerült a fehér a marosi garázsba, így felszabadult egy hely Pesten, ami a Suzukira várt. A történet persze nem volt olyan egyszerű, mert Verőce előtt az Audi…..
Ez az az furgon amit sose vezettem, nem is vágytam rá, oszt mégis lett. Ráadásul az anyósjelöltemtől, ami azért elgondolkoztató. Pozitív a dologban, hogy 1:43 méretben érkezett, így nem okozott problémát az átírás és a hova a fenébe rakjam kérdés ezenkívül a műszaki hibák…..
A vaterán kb 1 hónapja 20 ezerért szereztem legalább 100ezer forint-nyi alkatrészt. Izsákra kellett érte menni,nincs közel, de megérte!;) Ja és annyi fékpofát kaptam, hogy ha kell valakinek akkor szóljon!:PAztán leütöttem pár kispók alkatrészt úgyszint a vaterán és kiderült kb…..
Zotyó 2009.04.08 22:50:56
@Jan_OS: heló! van egy, de az egyik tőcsavar bele van szakadva.... szal sztem nem éri meg megcsinálni... bontóban próbáltad már?
Zotyó 2009.04.09 15:42:10
@Jan_OS: nincsmit! ha valami kell, akkor szólj csak! inkább új alkatrészeket tudok szerezni!
Zotyó 2010.09.19 20:25:10
@kisbödi: Bontó, vagy motopol. :) De új generátort fölös venni. Bontóban 5-nél többet nem kérhetnek érte.
 Megint lutsa voltam blogolni, de majd most. :)Belső tér: Gondoltam egyet és kiszedtem a kárpitokat ehl-ből, mert rohadt koszosak és azért kiváncsi voltam mi van alatta. Sok rosszat nem kaptam, szerintem én szedhettem ki először, mert az összes patent megvolt mindenhol. :) A…..
Egy Polskival szép az élet. Még akkor is, ha nincs két kerek lámpa az elején, vagy négy henger az orrában. Sőt, még akkor is, ha egyetlen henger sincs az orrában. Sokadalom Bevallom, a Polski Fiat 126 mindig is autóbuziságom periférikus látómezejének legszélére szorult. Persze…..
Zotyó 2010.08.01 19:23:36
@Gyurma73: Pedig van olyan is. :)
garageblog.net/blog/33