Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Avant1

0 bejegyzést írt és 84 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A termékenységi rátáról tett közzé egy térképet nemrég Jakub Marian. A térkép lényege, hogy régiónként vizsgálja Európa régióit. Ez alapján jól látható, hogy Angliában, Írországban, Franciaországban, Törökországban és Svédországban a legmagasabb a termékenység, a…..
 Sziasztok! Először én is azt hittem erre, hogy átverés. De végülis amikor elküldtem az adataimat, másnapra megérkezett 18 gomba! Valójában ez nem is Hack, hanem Easter Egg! Ezt a Playa Games cég, úgy tette bele a játékba, hogy nagyon nehéz legyen megtalálni. Először az…..
Avant1 2017.03.30 19:34:58
Dávid nagyon ráérzett a pusztulás témára. Mindig élvezettel olvasom az ilyen írásait az elhagyott versenypályákról, orosz katonai gépekről, és amerikai roncsokról. Egyszerre megdöbbentő, szomorú és mégis érdekes ezeket a rohadó, vagy szétrohadt dolgokat nézni. A…..
Avant1 2014.03.01 19:07:57
@Tökösmákos: Mert alighanem a természet elintézi őket :D BTW, lát valaki 30 év feletti japán autót (japán lemezből)? Hát én összesen kettőt láttam fél év alatt.
Belsőség Heti merítés 2013.12.22 09:11:01
Édes kis olasz Az autót még 1999-ben kaptam kézhez...az akkori állapota igen siralmas volt...szerelések közben a karosszéria legkülönbözőbb zugaiból kerültek elő tyúktollak...meg egyebek. Egy 20 éves álom Megvolt az első próba terepen, nem minden tanulság nélkül. A…..
Avant1 2013.12.22 11:36:37
@Progi: esetbeli autónál valószínű teszkó gazdaságos olajcsere, ehhez a faláb hidegen (menés van ám, 1,6! ) plusz még egy kis óratekerés.
TComment Ilyen egy sportos autó 2013.11.27 06:15:00
A sportosság és a vezetés élménye azok a frázisok, amelyektől a gyártók eladásokat remélnek. Meg tudjuk fogalmazni, hogy milyen egy sportos autó? Megpróbáljuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
TComment Menyit ér a szervizkönyv 2013.09.16 06:15:00
Odasétálok, bemondom a rendszámot, lekérdezi a számítógépből, hogy az elmúlt öt évben összesen kicsit több, mint 950.000 forintot hordtam ide időszakos szerviz címén. Megérte? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Még mindig ér nevetni rajta, de azért ha megnézzük, mekkora erőfeszítéssel propagálja és nyomja a FIA a jövőre induló Formula E világbajnokságot, lassan illik észrevenni, hogy a károsanyag-kibocsátás mumusa lassan, de biztosan túrja ki Európából nem csak a szívómotoros…..
Avant1 2013.09.08 22:23:21
@Shadowbull: hát nem ismerlek... :D Szóval nem jó megfigyelő vagyok szerinted, mert nincs összevetési alapom. Hát tudod, kettőnk közül én vagyok az, aki rendes sportkocsikat egyrészt kipróbált, ill birtokolt (sőt, Porscheban is vezetett zárt pályán) másrészt Teslában is ült, és nem a gép elől a fotelből ítélte meg az utóbbi autót... Na mindegy, majd megvitatjuk illetve meglátjátok/meglátod úgy 10 év múlva, mi lesz. Én azt jövendölöm, hogy az elektromos autóknak jelentős tere lesz hamarosan, még akkor is, ha ez mihozzánk lassabban és arányaiban kisebb mértékben érkezik meg.
Bármennyire erőltetik az EU-nál a dilettánsok a fogyasztáscsökkentést, nem érnek el vele semmit. Csak megszívatnak jó pár embert. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Hát, feladtam a küzdelmet. Megvettem, imádtam, megadtam neki mindent. Elszédítetted a fejemet, S én eléd szórtam mindenemet. Sálat, pulcsit, nejlon harisnyát, És csuda, csuda gyöngyöket. (Hungária - Ciao, Marina) Egy ideig ennél csak rövidebb motorom lesz Persze eljön az…..
Belsőség Heti merítés 2012.09.30 08:58:55
Szeretnivaló Pénzfaló Az órája ~90000-et mutatott, amikor megvettem, de van az 190.000 is. Az előző gazdája nem értett hozzá, látszik is rajta. 360.000 Ft volt az ára. Azóta szépen elkezdtem rendbe rakni. A kasztni szép állapotban van, főleg ahhoz képest, hogy 14 éves. Rozsda…..
Régen nem írtam a 190-esről, pedig lett volna mit, de gondoltam, összegyűjtök egy nagyobb adagot, és egyszerre naplózom. Amikor a múltkor elment a fék az átszakadt membránú vákuumdob miatt, még kora ősz volt. Aztán egyszer hívott Rita, hogy belülről párás a szélvédő, amikor…..
Avant1 2012.06.27 22:50:02
@ChPh: nem csereszabatos. A k-jet az ős, a ke- pedig sokkal takarékosabb és hatékonyabb (akár erősebb is). ke-t vissza lehet butítani k-jetté, de hülyeség. K-nál többnyire nincs például tolóüzemi lekapcsolás (sem). De egyszerűbb, öregen könnyebb fenntartani.
Lassan, de biztosan mosódik el a határ a kerékpárok és a motoros járművek között. A világpiac jelentős részét meghódító e-bike után újabb öszvérmegoldás, a benzinmotoros bicikli tűnt fel több gyártónál. A retrógépeket lehet tekerni, de aki megveszi, nem ezzel fog…..
Napenergiával működő sílift a svájci Tennában (fotó: skilift-tenna.ch) A klímaváltozás kérdése a téli sportok szerelmeseit jó ideje aggasztják. Elég csak az olvadásnak induló, illetve eltűnőben lévő gleccserekre gondolni. Vannak olyan síközpontok, ahol sopánkodás…..
Csikorgó fagy, a leheletünk mázsás lufitömbként fagy a szánkra, majd hangos reccsenéssel minduntalan letörik. Elfagyott láb a bakancsban, negyvennégy réteg ruha, és a Madarász Viktor utcai kórház buszmegállója előtt feltűnik valami fura. Valami házi tákolmány, ilyen…..
– Melegszik a főtengelycsapágy! – Kenünk, vagy állítunk? – Állítunk! – 30-32-es kulcs, pajszer, kalapács! Mai cikkünk blogposztja...
Avant1 2011.07.23 00:33:54
@determ:
Nem.

Egyrészt, sokkal több helyen megáll, mint anno.

Másrészt, a vasútnak évtizedes elmaradt, korábban elspórolt fejlesztései vannak - a pályák lepusztultak, így csak a pálya felén lehet az eredeti sebességgel menni, biztonsági okból, sajnos.
Csikós szerint a Puch, szerintem a Bogárhátas az örök szerelem, amitől nem lehet megszabadulni. Fokozottan igaz ez, ha az ember kényszeres bütykölgetős, tuningolós és mindig azon agyal, hogyan lehetne jobbá tenni a gépet, kicsit tökéletesíteni műszakilag, esetleg több lóerőt…..
Az Audi szívében, Ingolstadtban jártunk, és ha már ott voltunk a Tech Dayen és a sebességkorlát nélküli autópályák mellett... nos, raktuk alájuk a tüzet rendesen. Vélemények az azonos című írásunkról...
Avant1 2010.05.14 09:45:53
Avant1 2010.05.14 09:48:21
@M division: Ó dehogy. Próbálj ki egyet. Szinte perverz érzés, ha jól van beállítva illetve nincs szétpimpelve a futóműve. Nem orrtolós, hanem olyan, mintha a karosszéria kiflimódra behajlana a kanyarban..kanyarkövető karosszéria (muhaha) nagyon jó érzés, még a full laikusok is megérezték, mikor odaadtam. Azonkívül határon autózva éppúgy eldobja a farát, mint egy bimmer. Viszont lényegesen jobban kontrollálható.
Egy dolog, hogy Stohl András az előadás után kicsit mélyebben néz a tintásüvegbe, mint  kellene. Ne vitassuk el a jogát, hogy koccintson egyet, kettőt...na jó, tízet, egye fene. Bár a KRESZ mindenképpen tiltja, azért egy sör után még tán azon a hülyeségen is túltennénk…..
  Bennünk van a hajlam, hogy a gyászt perverz magamutogatássá változtassuk. Az eddig megtűrt keresztek és síremlékek egyre nagyobbá válnak. Vélemények az azonos című írásunkról...