Adatok
Avant1
0 bejegyzést írt és 84 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Napicsárt
Fikarcnyit sem ért a családi adókedvezmény: továbbra is masszívan fogy a magyar
2017.05.16 17:08:00

A termékenységi rátáról tett közzé egy térképet nemrég Jakub Marian. A térkép lényege, hogy régiónként vizsgálja Európa régióit. Ez alapján jól látható, hogy Angliában, Írországban, Franciaországban, Törökországban és Svédországban a legmagasabb a termékenység, a…..

Sziasztok! Először én is azt hittem erre, hogy átverés. De végülis amikor elküldtem az adataimat, másnapra megérkezett 18 gomba! Valójában ez nem is Hack, hanem Easter Egg! Ezt a Playa Games cég, úgy tette bele a játékba, hogy nagyon nehéz legyen megtalálni. Először az…..
Avant1
2017.03.30 19:34:58

Az új Audi S1 bemutatóján jó kis betétprogramokat találtak ki az unatkozó újságírók ébren tartására. A legjobban természetesen mindenki Stig Blomqvistot várta. Már csak az a kérdés, ilyenkor utólag mit ír az Audinak leadott számlájára? 200 újságíró beszaratása,…..

A Porsche remekül beplántálta a vevői fejébe, hogy az autói elpusztíthatatlanok. Meg is van erre minden alapjuk, hiszen kevés más gyártó tud ennyi versenykilométert felmutatni, útfelülettől és versenytávtól függetlenül. Nézzék meg például a 911-est: ötven évnyi evolúció…..

Dávid nagyon ráérzett a pusztulás témára. Mindig élvezettel olvasom az ilyen írásait az elhagyott versenypályákról, orosz katonai gépekről, és amerikai roncsokról. Egyszerre megdöbbentő, szomorú és mégis érdekes ezeket a rohadó, vagy szétrohadt dolgokat nézni. A…..
Avant1
2014.03.01 19:07:57
@Tökösmákos: Mert alighanem a természet elintézi őket :D BTW, lát valaki 30 év feletti japán autót (japán lemezből)? Hát én összesen kettőt láttam fél év alatt.

Édes kis olasz
Az autót még 1999-ben kaptam kézhez...az akkori állapota igen siralmas volt...szerelések közben a karosszéria legkülönbözőbb zugaiból kerültek elő tyúktollak...meg egyebek.
Egy 20 éves álom
Megvolt az első próba terepen, nem minden tanulság nélkül. A…..
Avant1
2013.12.22 11:36:37
@Progi: esetbeli autónál valószínű teszkó gazdaságos olajcsere, ehhez a faláb hidegen (menés van ám, 1,6! ) plusz még egy kis óratekerés.

A sportosság és a vezetés élménye azok a frázisok, amelyektől a gyártók eladásokat remélnek. Meg tudjuk fogalmazni, hogy milyen egy sportos autó? Megpróbáljuk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Avant1
2013.11.27 10:00:08

A Becsületesnepper a minap beküldött négy képet a szerkesztőségi levlistára ezzel a három mondattal:
304 ezret futott 1.8-as Honda motor mosás nélkül. Nagybátyám mindig szívja a vérem, hogy miért futtatom a rizsrakétákat. Ezért.
Sok-sok év tapasztalatát olvasták,…..
Avant1
2013.10.02 19:32:15
@Puskát kellett volna hozni:
Arról nem szól a fáma, hogy a suvickolt elemek szép békésen szétkoptak ezalatt.
Arról nem szól a fáma, hogy a suvickolt elemek szép békésen szétkoptak ezalatt.

Odasétálok, bemondom a rendszámot, lekérdezi a számítógépből, hogy az elmúlt öt évben összesen kicsit több, mint 950.000 forintot hordtam ide időszakos szerviz címén. Megérte?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...

A mai kor Zsigulijai ezek. Még a mostani nyomott időkben is sokan megengedhetnek maguknak egy ilyet, és nem is kínszenvedés velük az élet. De a különbségek óriásiak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...

Még mindig ér nevetni rajta, de azért ha megnézzük, mekkora erőfeszítéssel propagálja és nyomja a FIA a jövőre induló Formula E világbajnokságot, lassan illik észrevenni, hogy a károsanyag-kibocsátás mumusa lassan, de biztosan túrja ki Európából nem csak a szívómotoros…..
Avant1
2013.09.08 22:23:21
@Shadowbull: hát nem ismerlek... :D Szóval nem jó megfigyelő vagyok szerinted, mert nincs összevetési alapom. Hát tudod, kettőnk közül én vagyok az, aki rendes sportkocsikat egyrészt kipróbált, ill birtokolt (sőt, Porscheban is vezetett zárt pályán) másrészt Teslában is ült, és nem a gép elől a fotelből ítélte meg az utóbbi autót... Na mindegy, majd megvitatjuk illetve meglátjátok/meglátod úgy 10 év múlva, mi lesz. Én azt jövendölöm, hogy az elektromos autóknak jelentős tere lesz hamarosan, még akkor is, ha ez mihozzánk lassabban és arányaiban kisebb mértékben érkezik meg.

Bármennyire erőltetik az EU-nál a dilettánsok a fogyasztáscsökkentést, nem érnek el vele semmit. Csak megszívatnak jó pár embert.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Avant1
2013.07.02 11:14:49

Hát, feladtam a küzdelmet. Megvettem, imádtam, megadtam neki mindent.
Elszédítetted a fejemet, S én eléd szórtam mindenemet. Sálat, pulcsit, nejlon harisnyát, És csuda, csuda gyöngyöket. (Hungária - Ciao, Marina)
Egy ideig ennél csak rövidebb motorom lesz
Persze eljön az…..
Avant1
2013.01.28 16:25:52

Szeretnivaló Pénzfaló
Az órája ~90000-et mutatott, amikor megvettem, de van az 190.000 is. Az előző gazdája nem értett hozzá, látszik is rajta. 360.000 Ft volt az ára. Azóta szépen elkezdtem rendbe rakni. A kasztni szép állapotban van, főleg ahhoz képest, hogy 14 éves. Rozsda…..
Avant1
2012.09.30 23:01:19
Avant1
2012.09.30 23:02:47
Avant1
2012.10.01 10:18:03
Egyértelműen jobb az áramlás és egyértelműen erősebb kis fordulaton - kettesben, öttel, tízzel gurulva abszolút érezni. Továbbá, érzékenyebb a gázpedál az alsó tartományban. Béna lábbal lehet túlfogyasztani is.
Képek, leírás itt www.20v-sauger-tuning.de/ bal oldalt, Drosselklappe -
A gyári széria megmunkálás továbbfinomítása.
Képek, leírás itt www.20v-sauger-tuning.de/ bal oldalt, Drosselklappe -
A gyári széria megmunkálás továbbfinomítása.

Ha ön azok közé tartozik, akik nem értik a prémium-márkákat és nem hisz a minőségi, drága dolgok tartósságában, akkor ezen tesztünk önnek készült.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Avant1
2012.07.17 15:27:04

Régen nem írtam a 190-esről, pedig lett volna mit, de gondoltam, összegyűjtök egy nagyobb adagot, és egyszerre naplózom. Amikor a múltkor elment a fék az átszakadt membránú vákuumdob miatt, még kora ősz volt.
Aztán egyszer hívott Rita, hogy belülről párás a szélvédő, amikor…..
Avant1
2012.06.27 22:50:02
@ChPh: nem csereszabatos. A k-jet az ős, a ke- pedig sokkal takarékosabb és hatékonyabb (akár erősebb is). ke-t vissza lehet butítani k-jetté, de hülyeség. K-nál többnyire nincs például tolóüzemi lekapcsolás (sem). De egyszerűbb, öregen könnyebb fenntartani.

Lassan, de biztosan mosódik el a határ a kerékpárok és a motoros járművek között. A világpiac jelentős részét meghódító e-bike után újabb öszvérmegoldás, a benzinmotoros bicikli tűnt fel több gyártónál. A retrógépeket lehet tekerni, de aki megveszi, nem ezzel fog…..

Napenergiával működő sílift a svájci Tennában
(fotó: skilift-tenna.ch)
A klímaváltozás kérdése a téli sportok szerelmeseit jó ideje aggasztják. Elég csak az olvadásnak induló, illetve eltűnőben lévő gleccserekre gondolni. Vannak olyan síközpontok, ahol sopánkodás…..

Csikorgó fagy, a leheletünk mázsás lufitömbként fagy a szánkra, majd hangos reccsenéssel minduntalan letörik. Elfagyott láb a bakancsban, negyvennégy réteg ruha, és a Madarász Viktor utcai kórház buszmegállója előtt feltűnik valami fura. Valami házi tákolmány, ilyen…..
Avant1
2012.02.16 00:38:56

– Melegszik a főtengelycsapágy! – Kenünk, vagy állítunk? – Állítunk! – 30-32-es kulcs, pajszer, kalapács! Mai cikkünk blogposztja...
Avant1
2011.07.23 00:33:54
@determ:
Nem.
Egyrészt, sokkal több helyen megáll, mint anno.
Másrészt, a vasútnak évtizedes elmaradt, korábban elspórolt fejlesztései vannak - a pályák lepusztultak, így csak a pálya felén lehet az eredeti sebességgel menni, biztonsági okból, sajnos.
Nem.
Egyrészt, sokkal több helyen megáll, mint anno.
Másrészt, a vasútnak évtizedes elmaradt, korábban elspórolt fejlesztései vannak - a pályák lepusztultak, így csak a pálya felén lehet az eredeti sebességgel menni, biztonsági okból, sajnos.

Csikós szerint a Puch, szerintem a Bogárhátas az örök szerelem, amitől nem lehet megszabadulni. Fokozottan igaz ez, ha az ember kényszeres bütykölgetős, tuningolós és mindig azon agyal, hogyan lehetne jobbá tenni a gépet, kicsit tökéletesíteni műszakilag, esetleg több lóerőt…..

Nem veszi fel a telefont? Nem hívja vissza? Hülye kifogásokkal traktálja, amik azonban akár igazak is lehetnek? Szerelője valószínűleg rossz irányba fejlődik. Vélemények az azonos című írásunkról...

Az Audi szívében, Ingolstadtban jártunk, és ha már ott voltunk a Tech Dayen és a sebességkorlát nélküli autópályák mellett... nos, raktuk alájuk a tüzet rendesen. Vélemények az azonos című írásunkról...
Avant1
2010.05.14 09:45:53
Avant1
2010.05.14 09:48:21
@M division: Ó dehogy. Próbálj ki egyet. Szinte perverz érzés, ha jól van beállítva illetve nincs szétpimpelve a futóműve. Nem orrtolós, hanem olyan, mintha a karosszéria kiflimódra behajlana a kanyarban..kanyarkövető karosszéria (muhaha) nagyon jó érzés, még a full laikusok is megérezték, mikor odaadtam. Azonkívül határon autózva éppúgy eldobja a farát, mint egy bimmer. Viszont lényegesen jobban kontrollálható.

Egy dolog, hogy Stohl András az előadás után kicsit mélyebben néz a tintásüvegbe, mint kellene. Ne vitassuk el a jogát, hogy koccintson egyet, kettőt...na jó, tízet, egye fene. Bár a KRESZ mindenképpen tiltja, azért egy sör után még tán azon a hülyeségen is túltennénk…..
Avant1
2010.05.09 10:46:52
Függetlenül SA elítélendő szerepéről (letöltendőt neki!) nem értem a cikkben, miért a régiautó dologra kell kihegyezni, aztán az autótörténet leghitványabb autóinak tesztjeit bemutatni. Kissé manipulatív. Egy ellenpélda (a sok közül)
mint 20 éves régiautó:
www.youtube.com/watch?v=E_j5E2_GXWw
www.youtube.com/watch?v=ZDCBkI8Feu8
A cikk továbbá tök téves alapon nyugszik, mert súroló ütközés volt (ahogy írták) és nem tök frontális, tehát a kis mazsola autókban rosszabbul végződhetett volna a dolog.
mint 20 éves régiautó:
www.youtube.com/watch?v=E_j5E2_GXWw
www.youtube.com/watch?v=ZDCBkI8Feu8
A cikk továbbá tök téves alapon nyugszik, mert súroló ütközés volt (ahogy írták) és nem tök frontális, tehát a kis mazsola autókban rosszabbul végződhetett volna a dolog.

Bennünk van a hajlam, hogy a gyászt perverz magamutogatássá változtassuk. Az eddig megtűrt keresztek és síremlékek egyre nagyobbá válnak. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egyéb szempontok:
A trianoni döntés után emlékem szerint kb 7,8 millió ember maradt a határok között, egy akkoriban sokkal munkaintenzívebb mezőgazdaság mellett. Az volt az akkori "természetes" népsűrűség. A háborús veszteségek és a (mező)gazdaság megváltozásának hatása kb. egymást kioltja, tehát eljuthatunk egy ~8 max 8,5M "természetes" népsűrűséghez. Lásd Ausztria, hasonló területtel.
A 10 milliós 1990 körüli szám a hidegháborús készülődés illetve a Ratkó-korszak hatása is. Erre épült a közgondolkodás és a GDP-kalkuláció is, nem a hatékonyság növelésére, ami viszont minőségi és nem mennyiségi kérdés. Ha már gazdasági kérdés.
Egy nemzet megmaradása ma már leginkább nem azon múlik, hogy 8 vagy 10 millóan vannak (régen rossz lenne, ha csak ezen múlna) hanem a gazdasági-társadalmi nemzetközi befolyáson, teljesítményen, elismertségen, szükséghelyzetben pedig katonai önvédelmi képességeken is, de utóbbi sem létszámfüggő a mai technológiai viszonyok között.