Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Motoros III.

0 bejegyzést írt és 35 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egy villogós 1500-ös. Egy taxi 1300-as. Mellettük a tulajdonosok, akik oly komolyan veszik a játékot, hogy társaságukban a ma csupán díszlet. Egy kicsit az átkosbeli színfalak mögé is belepillantunk. Tartsanak velünk, de vigyázzanak, mély a kút. Vélemények az azonos című…..
Motoros III. 2010.12.09 10:51:57
Van aki egy kicsit elkalandozott a témától. Én azon fanatikus hülyék közé tartozom, akik gyönyörködni tudnak egy mentő vagy rendőrautóban. Fiatal srác voltam még akkor amikor a kisvárosunkban 1200-es, 1200 S, majd 2105-ös kocka rendőrautók jelentek meg. Ezeke a gépek gyönyörűek voltak. Ezeknek a kocsiknak valóban volt tekintélyük, megjelenésük, igényesen voltak festve (nem volt matrica), időben észlelhetőek voltak, és csodálatos volt a képen is látható villanófényes kéklámpa, valamint az eredeti - ha jól tudom - PRESTON márkájó megkülönböztető hangjelzés. Ez volt az igazi ní-nó-ní-nó, vaú-vaú-vaú, tehát számomra fantasztikus volt. A kocsikban BRG. URH rádió volt, mely esetenként árnyékolási gondok miatt nem működött, de a mai TETRA rádiók sem különbek, csak jóval drágábbak. Ezeket a kocsikat a nagy forgalomban nem lehetett NEM észrevenni, igazi megelőzési jellegük volt. A rendőrök egyenruhája és felszerelése is jobban tetszett mint a mai. Több száz méterről meg lehetett látni a rendőrt, nem tévesztettük össze őket a különböző biztonságicégek embereivel. Én talán egyszer láttam ilyen rúdelemmel működő forgalomirányító-botot, nagyon tetszett. Nagyon emlékszem viszont arra a fehér tetejű tányérsapkára - elvétve még ma is használják - , tekintélye volt. Nézzük meg a mostani baseballsapka utánzatot vagy az utóbbi időben előkerült hullás-tányérsapkát, ocsmány! Nagyon jó volt még a fekete színű gumibot, melyen fényvisszaverő csíkok voltak, sötétben is lehetett észlelni a rendőrt, nem viseltek kukásmellényt és szintén nem volt megtévesztő jellegű.
Motoros III. 2010.12.10 09:32:58
A Pannonia P12 az utolsó sorozatgyártású magyar egyhengeres volt. 1973-ban jelent meg, a kőkorszaki T5 és a P10 modellt váltotta le. Műszakilag ez sem lett lényegesen modernebb, viszont körvonalai és festése divatosabbá tette. Gazdája szándékosan nem restaurálta csillogó,…..
Az utóbbi fél évben alaposan megváltoztak az autózási szokásaim, szeptember óta nagyjából ötször annyit ülök a volánnál, mint korábban. Az öreg Volvo egyelőre derekasan szolgál, annak ellenére, hogy az idén töltötte a 16-ot, és üzemanyagon, meg olajon kívül nemigen kapott…..
Motoros III. 2009.11.29 10:50:24
Szerintem egy milláért nehéz elfogadható autót vásárolni. A témától kissé ismét elkalandoztatok. Én tisztáznám magamban, hogy valójában mire akarom használni az autót. Egyes kereskedésekben még mindig nagyon magas áron kínálják az astrát + a golfot. Ezen autók ideje már lejárt. Egy kocsi annál jobb, minél fiatalabb (általában), ezért én a helyedben suzukit vennék. Ha nagyon suzuki ellenes lennék, akkor a már nagyon elavult G astrát, mivel ezt az autót még a sarki fűszeres is tudja javítani. Nem akarok neked rosszat ezért leírom, nekem volt G astrám is, vadi új, kb. egy évig tartottam meg aztán eladtam mert állandóan rossz volt. Ha több pénzed lenne csak a toyota corollát ajánlanám, a kereklámpásat 10 - 12 évesek, talán meg lehet venni egy millió körüli áron, és még javítani sem kell. Viszont itt megint vissza kell kanyarodni a suzukihoz, mert az reális áron meg tudod vásárolni (swift,ignis) és nem romlik el. Ha egy kicsit több pénzed lenne, akkor ott van a nagyon kevesek által ismert suzuki liana különösen a 2004-es kiadásuak, csodálatos gépek. (Ajánlom a TC. népítélet rovatát olvasd el!) Még egy gondolat, Krisi poénkodott a volt rendőrségi leadott octaviákkal. Én vennék rendőrségi autót, mert a 90.000 km futás teljesítmény garantáltan annyi. Rendszeres 15.000 kilóméterenkénti szervizelésen estek át, és legyünk őszinték, a kocsik számát tekintve kevés rendőrségiautó tört. A sérült autókat csak elemcserével javították. A felszereltsége nem hasonlítható össze egy corolláéval (nem is beszélve az újról) viszont az ára sem. Ha jól emlékszem a neten olvastam, hogy az octaviákat 1 millió 600 ezer forintért értékesítik.
Motoros III. 2009.11.29 11:25:25
@Leadfoot: Igazad van, egyetértünk. Egy milláért lehet autót venni, csak le kell mondani bizonyos dolgokról.
A másik, egy kis naivitást engedjetek meg nekem, induljunk ki abból, hogy az emberek nagy része becsületes, tisztességes és valóban segító szándékkal ír! A sznobokkal és fanatikusokkal nem kell foglalkozni!
autózz! Beintettem egy rendőrnek 2009.11.11 08:08:00
Nem kell azért SzZ-t se félteni, amikor egy idióta mocskos szájú egyenruhással hozta össze az élet az utakon, felvette a ritmust és anyázták egymást oda-vissza rendesen. A Totalcaron megjelent egy cikk a rendőröknek beintőket sújtó németországi drákói szigorról. Én meg…..
Motoros III. 2009.11.11 11:24:38
@indapasssucks: Köszönöm a figyelmeztetést, véletlenül sem fogom használni, mert nincs rá igényem és tisztában vagyok a jogi következményeivel. Egyébként hamarosan egy tűzoltóság tulajdonában lévő Opel Astrába fogják beszerelni, nekik viszont lesz rá engedélyük.
Motoros III. 2009.11.11 11:49:20
@sreetfighter: Egy dolog biztos változott, a zéró tolerancia óta, érdekes módon senki nem adja kölcsön a kocsiját és mindig mindenki tudja, hogy mikor,és hol közlekedett a kocsija, motorja. Manapság nem hallani olyat, hogy éppen akkor lopták el valakinek a kocsiját amikor bemérték gyorshajtás miatt, vagy fotózták, videózták egyéb más szabálysértés elkövetése közben.
Motoros III. 2009.11.11 12:01:09
@Qkac: Miután leírtam, és klikkeltem rájöttem a tévedésre. Elnézést, köszönöm!
Néhány uniós képviselőnek nagyon bögyében lehetnek a motorok: több ország küldötteinek közös munkájaként tervezet készül, miszerint az Európában forgalomba helyezendő gépek ne lehessenek száz lóerőnél erősebbek. Korábban már volt próbálkozás hasonló intézkedések…..
  Ha rossz pillanatban megy csődbe a kereskedő, rémálommá válhat az új autó vásárlása. És nem az Elm utcában, hanem itt és most, a mai Magyarországon.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Motoros III. 2009.04.21 09:33:22
Szerencsétlen címe van ennek a cikknek.
Miért ne vásároljon új autót az, akinek igénye és pénze (hitel) is van hozzá?
Nem szabad elvenni az emberek kedvéd az új autó vásárlástól, inkább támogatni kellene a vásárlást a nálunk sokkal fejlettebb és gazdagabb országokhoz hasonlóan.
Véleményem szerint az sem csinált hülyeséget, aki 10 éves futamidőre vásárolt új autót, erre volt lehetősége és a vásárlók nagy többségének beteljesült egy álma, új autó áll a garázsában. ( Szerintem ez egy nagyon jó érzés.)
A problémát én abban látom, hogy miért olyan pofátlan pl. a Merkantil Bank, hogy 10 éves futamidő esetén, két év elteltével úgy döntök, kifizetem a hátralévő tartozásomat, mert jól hozott a dinnye, lekérem a tartozásomat. Kiderül, magasabb a jelenlegi hitel összegem, mint a kocsim új ára. A Bank miért akar tisztességtelen haszonra szert tenni, amikor én a pénzét csak két évig használtam (használnám)? Úgy gondolom az lenne a tisztességes ügyfélbarát eljárás, ha csak annyi kamatot kellene kifizetnem, ami időarányosan a pénzintézetnek valóban jár!
Miért kell még 100-200 ezer forint szerződés módosítási díjat is fizetnem?
Hasonló probléma jelentkezik akkor is, ha pl. a 10 éves futamidőt 5 évre szeretném csökkenteni, vállalok egy magasabb havi törlesztést, azonban a bank szerz.módosítási díja miatt ez lehetetlen, ill. nagyon nem éri meg, pedig az állam (bank) előbb, gyorsabban jutna a pénzéhez és gyakrabban tudná forgatni?
Én, senki kedvét nem veszem el az új autó vásárlásától, csupán azt javaslom, nézze meg, hogy milyen típust vásárol és melyik banktól veszi fel a hitelt!
Pár héttel - tán hónap is lehet már, nem emlékszem kristálytisztán - ezelőtt kedves olvasónk, KuKori küldött egy linket. A link egy fotógyűjteményre mutatott, a képeken felfoghatatlanul sok autó áll szó szerint hegyekben. Jelentős részük úgy, hogy hozzá sem lehet férni, mert…..
Motoros III. 2009.04.21 08:44:57
@Káposztakukac:
Köszi az infót!
Azóta már megnéztem egy ilyen "közbeszerzett" focust és astrát, hát mit mondjak. Kissé elnaggyázták az összeszerelését. Különösen érdekes az astra H, egy kis essencia egy kis enjoy, egy kis G astra. (Ami volt a polcon.) 2.600 km van a kocsiban, de az üzemzavart jelző, sárga lámpa már világít.
A focus, pedig a régi focus és a fiesta ráncfelvarrott változata, gyenge-erőtlen motor, fiestára emlékeztető belső, összességében: olcsón megvásárolt (lízingelt) maradék alkatrészekből összerakott autó. ( A magyaroknak ez is jó!)
A múltkori, civilnek látszó Lacettiből sebességmérős posztunk (aminek egyébként hamarosan lesz folytatása is) apropóján juthatott Zsolt eszébe, hogy felvesse a lenti témát, miszerint mennyire elfogadható az, hogy egy lefóliázott Astrából titokban traffipaxolnak a rendőrök.…..
  Újabb két hét telt el, mikor azon kapta magát, hogy körbe-körbe járkál a garázsban, pucolgatja a szerszámokat, fölöslegesen megzsírozza a krokodilemelőt, kézbe veszi a hidegvágót, és hosszú percekig rugdal ide-oda a padlón egy szakadt porvédő gumit. Rá kellett…..
  Gondolta volna, hogy a világ legpocsékabb autója egy Opel, a Vivaro? Hogy a Volkswagen Transportert és a régi 9-5-ös Saabot jobban utálják, mint a 607-es Peugeot-t? Vélemények az azonos című cikkünkről...
Motoros III. 2009.03.04 10:34:42
Lehet, hogy valóban hülyék vagyunk? Egy magyar ember arra szavaz, hogy Mi, Te, Én valóban hülyék vagyunk? Nem értem!
Ezt a kérdést nem kellett volna feltenni, mert csak vitára ad okot.
Melyik a legjobb autó? Döntse el mindenki saját maga. Meggyőződésem, hogy ma a pénz nagyon meghatározó a vélemény kialakításánál.
Akinek nincs pénze új magyar suzukira vagy éppen japán Vitarára az megveszi néhány százezer forintért a német 15 éves F astrát. Azt mondom igaza van, azonban ettől függetlenül nem kellene másokat sértegetni azért mert 10 éves futamidőre vesznek új suzuki swiftet.
Nekem már volt új astrám, golfom, peugeot-om, most toyota corrollám van, természetesen új. Mindegyik kocsimról van véleményem a "népítéletben" megtalálható, igyekeztem elfogulatlan maradni. Hogy miért került a Toyota az első helyre? Talán nem véletlen. Meg kell nézni egy Corolla felszereltségét, kényelmét, eleganciáját, megjelenését. Tudom, közhelynek számít, de a mínőség is .....
Még egy gondolat, a Japán autókat vagy a magyar suzukit nagyon ritkán kell javítani, én nem vagyok meggyőződve arról, hogy az említett autók üzemeltetése (alkatrész) költségesebb lenne mint pl. egy németnek.
Vajon miért van az, hogy a németek is egyre nagyobb számban veszik a Toyotát? Vajon miért van az, hogy a németek nálunk vesznek Toyotát? Ez utóbbira sejtem a választ, : mert olcsóbb, mint náluk.
Kovács úr negyven évvel ezelőtt vett egy Bogarat, aztán nemrégiben egy Golfot. Nem nagy szó, mindenki ismeri a sztorit a reklámból. De persze Volkswagenekkel és volkswagenesekkel gyakran megtörténik az ilyesmi, toyotásokkal, lexusosokkal pedig a statisztikák szerint még sűrűbben.…..
Motoros III. 2008.12.30 11:50:31
@AtoszMester: Szerintem nem kellene egymást állandóan b.....ni, ennek nincs semmi értelme.
Nekem nagyon tetszik az írás, olvasmányos és érdekes.
A Nagypapával és a Skodával kapcsolatban pedig az a véleményem, hogy én csodálom az olyan embereket, akik ilyen kitartóak és "márkahűek" tudnak lenni!
Nekem is van egy ismerősöm, aki 1992-ben vásárolta meg az első Suzuki Swiftjét, most vásárolta meg, - ha jól emlékszem - az ötödik Swiftjét, tehát három évenként cseréli a kocsijait. Lóvéja van bőven, de Ő akkor sem vesz se drága japán gépet, se németet. Az igényeit bőven kielégíti az állandóan új "Mi autónk".
Olvasónk, az utikalauz.hu főszerkesztője küldte az alábbi filmet, ami a kétkerekű rendőrnek az Új Rend szerint száz rugójába fájna, ha lenne igazság a földön. Ezt küldte mellé: Hello! A múltkor írtál a veszprémi kameráról, ami figyeli a piroson áthajtókat. Videóra…..