Adatok
Motoros III.
0 bejegyzést írt és 35 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Majdnem tudja a katalógusfogyasztást, döbbenetesen halk, és nincs is túlárazva. Egy Toyotától miért is várnánk többet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Motoros III.
2012.05.17 11:18:54
Ez a cikk valóban nem egy izgató írás, azonban egy Toyotáról mit lehet írni? Fikázni nagyon nehéz, szinte lehetetlen, gondolom ebben csak nagyon kevesen kételkednek! Unalmas autó? Miért, mit szeretnétek? Unalmas, mert a Toyotákkal nem történik semmi, nem romlik el, kényelmes, megbízható, biztonságos! Szolgálati autónak - ahol indokolt - , tökéletesen megfelelne. A fogyasztása 5 - 6 liter körül mozog, mit szeretnétek még ennél kevesebbet? A Toyotába elinduláskor beülsz, megálláskor kiszállsz, mert biztonságosan megérkeztél az úti célodhoz. Csak zárójelben jegyzem meg, hogy írásom tapasztalaton alapszik, mivel nekem egy újonnan vásárolt 2008-as japánban gyártott Toyota Corollám (is) van. Na ezt a kocsit el tudnám képzelni még a rendőrségnél is, természetesen nem a kis faluban lévő körzeti megbízottnak, oda megfelel egy Suzuki Swift vagy SX4 is.
Egy villogós 1500-ös. Egy taxi 1300-as. Mellettük a tulajdonosok, akik oly komolyan veszik a játékot, hogy társaságukban a ma csupán díszlet. Egy kicsit az átkosbeli színfalak mögé is belepillantunk. Tartsanak velünk, de vigyázzanak, mély a kút. Vélemények az azonos című…..
Motoros III.
2010.12.10 09:32:58
Tudom, hogy senkit sem érdekel, hogy mit engednek meg bokros teendőim és mit nem, de szabadidő híján most csak egy rövid posztra futja, ám annál érdekesebb jelenség, némi retró érzéssel fűszerezve. Tapika nem az első, aki megkülönböztető jelzéssel való visszaélésről ír -…..
A Pannonia P12 az utolsó sorozatgyártású magyar egyhengeres volt. 1973-ban jelent meg, a kőkorszaki T5 és a P10 modellt váltotta le. Műszakilag ez sem lett lényegesen modernebb, viszont körvonalai és festése divatosabbá tette. Gazdája szándékosan nem restaurálta csillogó,…..
A nyári hónapokra várja az MGE a relatív eladási számok javulását, miután az első negyedév elég siralmasra sikeredett. Főleg annak tükrében, hogy a márciusban forgalomba helyezett 4384 autó közül 500 fehér Ford Focus, kék csíkkal az oldalán. Sajtóinformáció2010.04.01.A…..
Az utóbbi fél évben alaposan megváltoztak az autózási szokásaim, szeptember óta nagyjából ötször annyit ülök a volánnál, mint korábban. Az öreg Volvo egyelőre derekasan szolgál, annak ellenére, hogy az idén töltötte a 16-ot, és üzemanyagon, meg olajon kívül nemigen kapott…..
Motoros III.
2009.11.29 11:25:25
@Leadfoot: Igazad van, egyetértünk. Egy milláért lehet autót venni, csak le kell mondani bizonyos dolgokról.
A másik, egy kis naivitást engedjetek meg nekem, induljunk ki abból, hogy az emberek nagy része becsületes, tisztességes és valóban segító szándékkal ír! A sznobokkal és fanatikusokkal nem kell foglalkozni!
A másik, egy kis naivitást engedjetek meg nekem, induljunk ki abból, hogy az emberek nagy része becsületes, tisztességes és valóban segító szándékkal ír! A sznobokkal és fanatikusokkal nem kell foglalkozni!
Nem kell azért SzZ-t se félteni, amikor egy idióta mocskos szájú egyenruhással hozta össze az élet az utakon, felvette a ritmust és anyázták egymást oda-vissza rendesen. A Totalcaron megjelent egy cikk a rendőröknek beintőket sújtó németországi drákói szigorról. Én meg…..
Motoros III.
2009.11.11 11:24:38
@indapasssucks: Köszönöm a figyelmeztetést, véletlenül sem fogom használni, mert nincs rá igényem és tisztában vagyok a jogi következményeivel. Egyébként hamarosan egy tűzoltóság tulajdonában lévő Opel Astrába fogják beszerelni, nekik viszont lesz rá engedélyük.
Motoros III.
2009.11.11 11:49:20
@sreetfighter: Egy dolog biztos változott, a zéró tolerancia óta, érdekes módon senki nem adja kölcsön a kocsiját és mindig mindenki tudja, hogy mikor,és hol közlekedett a kocsija, motorja. Manapság nem hallani olyat, hogy éppen akkor lopták el valakinek a kocsiját amikor bemérték gyorshajtás miatt, vagy fotózták, videózták egyéb más szabálysértés elkövetése közben.
Motoros III.
2009.11.11 12:01:09
@Qkac: Miután leírtam, és klikkeltem rájöttem a tévedésre. Elnézést, köszönöm!
Most már hivatalos – elkészült a Honda új belépőszintű motorja, a CB300R. A múltkori kémfotók után megérkeztek az első műtermi és akciófotók, a brazil gyár már nem titkol semmit sem. Az első hullámban csak a dél-amerikai piacokon jelenik meg a CBF250-ből…..
Néhány uniós képviselőnek nagyon bögyében lehetnek a motorok: több ország küldötteinek közös munkájaként tervezet készül, miszerint az Európában forgalomba helyezendő gépek ne lehessenek száz lóerőnél erősebbek. Korábban már volt próbálkozás hasonló intézkedések…..
Ha rossz pillanatban megy csődbe a kereskedő, rémálommá válhat az új autó vásárlása. És nem az Elm utcában, hanem itt és most, a mai Magyarországon. Vélemények az azonos című írásunkról...
Pár héttel - tán hónap is lehet már, nem emlékszem kristálytisztán - ezelőtt kedves olvasónk, KuKori küldött egy linket. A link egy fotógyűjteményre mutatott, a képeken felfoghatatlanul sok autó áll szó szerint hegyekben. Jelentős részük úgy, hogy hozzá sem lehet férni, mert…..
Motoros III.
2009.04.21 08:44:57
@Káposztakukac:
Köszi az infót!
Azóta már megnéztem egy ilyen "közbeszerzett" focust és astrát, hát mit mondjak. Kissé elnaggyázták az összeszerelését. Különösen érdekes az astra H, egy kis essencia egy kis enjoy, egy kis G astra. (Ami volt a polcon.) 2.600 km van a kocsiban, de az üzemzavart jelző, sárga lámpa már világít.
A focus, pedig a régi focus és a fiesta ráncfelvarrott változata, gyenge-erőtlen motor, fiestára emlékeztető belső, összességében: olcsón megvásárolt (lízingelt) maradék alkatrészekből összerakott autó. ( A magyaroknak ez is jó!)
Köszi az infót!
Azóta már megnéztem egy ilyen "közbeszerzett" focust és astrát, hát mit mondjak. Kissé elnaggyázták az összeszerelését. Különösen érdekes az astra H, egy kis essencia egy kis enjoy, egy kis G astra. (Ami volt a polcon.) 2.600 km van a kocsiban, de az üzemzavart jelző, sárga lámpa már világít.
A focus, pedig a régi focus és a fiesta ráncfelvarrott változata, gyenge-erőtlen motor, fiestára emlékeztető belső, összességében: olcsón megvásárolt (lízingelt) maradék alkatrészekből összerakott autó. ( A magyaroknak ez is jó!)
Bő két éve szolgál nálam a Tehén. Annak idején azért vettem benzinest, mert bár SUV-ban elfogadhatónak tartom a dízelt, Toyotás Józsi azt mondta, semmiképpen ne vegyek használt dízel Toyota terepjárót, mert ő évtizedek óta foglalkozik Toyotákkal, de ilyet (jó használt dízel…..
A múltkori, civilnek látszó Lacettiből sebességmérős posztunk (aminek egyébként hamarosan lesz folytatása is) apropóján juthatott Zsolt eszébe, hogy felvesse a lenti témát, miszerint mennyire elfogadható az, hogy egy lefóliázott Astrából titokban traffipaxolnak a rendőrök.…..
Újabb két hét telt el, mikor azon kapta magát, hogy körbe-körbe járkál a garázsban, pucolgatja a szerszámokat, fölöslegesen megzsírozza a krokodilemelőt, kézbe veszi a hidegvágót, és hosszú percekig rugdal ide-oda a padlón egy szakadt porvédő gumit. Rá kellett…..
Gondolta volna, hogy a világ legpocsékabb autója egy Opel, a Vivaro? Hogy a Volkswagen Transportert és a régi 9-5-ös Saabot jobban utálják, mint a 607-es Peugeot-t?
Vélemények az azonos című cikkünkről...
Motoros III.
2009.03.04 10:42:41
A japán gyáróriás háromszor akkora veszteséggel zárhatja a 2008-2009-es üzleti évet, mint korábban sejteni lehetett. Vélemények az azonos című hírünkről...
Kovács úr negyven évvel ezelőtt vett egy Bogarat, aztán nemrégiben egy Golfot. Nem nagy szó, mindenki ismeri a sztorit a reklámból. De persze Volkswagenekkel és volkswagenesekkel gyakran megtörténik az ilyesmi, toyotásokkal, lexusosokkal pedig a statisztikák szerint még sűrűbben.…..
Motoros III.
2008.12.30 11:50:31
@AtoszMester: Szerintem nem kellene egymást állandóan b.....ni, ennek nincs semmi értelme.
Nekem nagyon tetszik az írás, olvasmányos és érdekes.
A Nagypapával és a Skodával kapcsolatban pedig az a véleményem, hogy én csodálom az olyan embereket, akik ilyen kitartóak és "márkahűek" tudnak lenni!
Nekem is van egy ismerősöm, aki 1992-ben vásárolta meg az első Suzuki Swiftjét, most vásárolta meg, - ha jól emlékszem - az ötödik Swiftjét, tehát három évenként cseréli a kocsijait. Lóvéja van bőven, de Ő akkor sem vesz se drága japán gépet, se németet. Az igényeit bőven kielégíti az állandóan új "Mi autónk".
Nekem nagyon tetszik az írás, olvasmányos és érdekes.
A Nagypapával és a Skodával kapcsolatban pedig az a véleményem, hogy én csodálom az olyan embereket, akik ilyen kitartóak és "márkahűek" tudnak lenni!
Nekem is van egy ismerősöm, aki 1992-ben vásárolta meg az első Suzuki Swiftjét, most vásárolta meg, - ha jól emlékszem - az ötödik Swiftjét, tehát három évenként cseréli a kocsijait. Lóvéja van bőven, de Ő akkor sem vesz se drága japán gépet, se németet. Az igényeit bőven kielégíti az állandóan új "Mi autónk".
Nehogy bárki is azt higgye, hogy mi majd megússzuk. Inkább gondolkodjunk, mit vegyünk és mit ne. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Olvasónk, az utikalauz.hu főszerkesztője küldte az alábbi filmet, ami a kétkerekű rendőrnek az Új Rend szerint száz rugójába fájna, ha lenne igazság a földön. Ezt küldte mellé: Hello! A múltkor írtál a veszprémi kameráról, ami figyeli a piroson áthajtókat. Videóra…..
Motoros III.
2008.10.09 13:36:15
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz