Adatok
Seca81
0 bejegyzést írt és 1148 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Vannak törvényszerűségek az életben. Addig élünk, amíg meg nem halunk, az éjszaka után nappal jön, az öreg autón meg valami mindig szar. Különösen igaz ez akkor, ha nem szerelők, hanem mókamesterek dolgoztak rajtuk a múltban. Autón is, szaron is, és bár az utóbbit szerencsére nem láttam az…..
csipszerelde
Luxusautóhoz luxusszívások - Egy vagyont költöttem rá, de még mindig nem teljesen jó
2020.08.16 18:04:08
Nem sok dolog kell az ilyen régi vackok fenntartásához. Fontossági sorrendben a következők: Szerencse, pénz, idő. Az első faktorra nincs ráhatásunk, ezért annak a jelenlétét kell megbecsülni a legjobban. És el kell fogadni, hogy nem mindig van ideje ránk, akkor helyettesíti a balszerencse. Szép kis…..
Mi más, ha nem MX-5?
A szempontjaim utolsó sora, hogy ne legyen tömegdarab. Itt Münchenben és környékén ahol élünk, a többség az egyforma BMW-k és Audik autóit hajtja.
Miért nem hallgattam a közmondásra?
Utána felkerestem a létező összes jó szerelőt, autodidakta…..
Seca81
2015.05.03 11:27:02
@Agr3ssor: Kötözködsz :))) Ha azt mondjuk, hogy vezérlést cserélünk, akkor az általad felsorolt alkatrészekre gondol a nagy többség... (vezérműszíj, vezetőgörgő, feszítőgörgő, hosszbordás szíj, vízpumpa)
Én is így mondom, és a legtöbb ismerősöm is... Sztem túl lehet lépni rajta :)
Én is így mondom, és a legtöbb ismerősöm is... Sztem túl lehet lépni rajta :)
Seca81
2015.05.03 11:46:43
@Prognozuoti Blasio: A döntő többség így nevezi, még ha tévesen is. Nem nagy dolog...
Elég sokat vagyok autómániás emberek között, tehát már ezerszer szóba került a Mazda MX-5-ös. Jó autó meg könnyű meg szép a forma. Tudom, tagadnom kellene, de a forma miatt vettem meg. Soha nem vezettem, soha nem ültem benne, nem tudtam, milyen, viszont nagyon tetszett. Régóta…..
Seca81
2015.04.25 14:51:05
Seca81
2015.04.25 19:03:22
@andro11: Nem tudom andro, szerintem mindkét típus cabrio, hátul hajt, kétszemélyes, hasonló a tömeg/LE arány, szóval valamennyi közük azért van egymáshoz. Az egyik ebben jobb, a másik abban, nem elemezgettem az autóim minden rezdülését.
@kapitális: Nem felejtettem ki, egyszerűen nem írtam le és kész mert nekem mindkettő tetszik. Akkor a Mazda kellett, most a BMW. Ilyen egyszerű.
Annyit mondhatok, hogy a BMW jóval gazdagabb felszereltségű, minden tekintetben kényelmesebb kocsi, sok negatívuma nincs.
A Mazda ezzel szemben picivel fürgébb volt, keményebb, pattogósabb futóművel, épp ezért számomra vezetési élményben leheletnyivel emberközelibb volt, jobban a vezető köré építették mint a BMW-t.
Hobbiautónak vettem és szeretem mindkét típust, de nem is nagyon értem mit szerettél volna abból kihozni, hogy a BMW közel a duplájába kerül... Naés?
@kapitális: Nem felejtettem ki, egyszerűen nem írtam le és kész mert nekem mindkettő tetszik. Akkor a Mazda kellett, most a BMW. Ilyen egyszerű.
Annyit mondhatok, hogy a BMW jóval gazdagabb felszereltségű, minden tekintetben kényelmesebb kocsi, sok negatívuma nincs.
A Mazda ezzel szemben picivel fürgébb volt, keményebb, pattogósabb futóművel, épp ezért számomra vezetési élményben leheletnyivel emberközelibb volt, jobban a vezető köré építették mint a BMW-t.
Hobbiautónak vettem és szeretem mindkét típust, de nem is nagyon értem mit szerettél volna abból kihozni, hogy a BMW közel a duplájába kerül... Naés?
Seca81
2015.04.25 21:39:56
@BAwagon: Ez komoly? Pedig az enyemben is ilyen szonyeg volt :)
Gondolom akkor tobb helyen is jelen van efajta jeloles, nekem csak a szonyegen volt. :(
Gondolom akkor tobb helyen is jelen van efajta jeloles, nekem csak a szonyegen volt. :(
Életem nagy projektje
Megálltunk a kereskedés előtt és én kissé gyámoltalanul várakoztam az udvar hidegében, amíg a haverom kigurult ezzel az orosz szerkezettel. A szívató magas alapjáratán forogva vidáman csilingelt a laza vezérműlánc és a mélyen barázdált kormorán téli…..
Seca81
2015.04.06 23:00:37
@UdjanMineck: "Egy dolgot aláírok: az Alfáknál tényleg nem olyan minőségű az anyagok felhasználása, összeszerelése, eldolgozása, mint egy svéd vagy német vagy angol autóban. (Franciák, japánok itt nem alapvetően rúgnak labdába.)"
Nem értek veled egyet. Bár köztudott, hogy gyengéim a 80-as, 90-es évek japán autói, de azt kijelenteni, hogy anyagfelhasználásban, összeszerelésben, eldolgozásban egy japán autó nem rúghat labdába egy svéd, német vagy angol autóval szemben; nekem kicsit erős.
90-es évek eleje, 1-2 klasszikus; LS-400, Sigma, Legend; bármikor odaállítanám egy korabeli A8-as, 9-es Volvo, vagy XJ mellé...
Nem értek veled egyet. Bár köztudott, hogy gyengéim a 80-as, 90-es évek japán autói, de azt kijelenteni, hogy anyagfelhasználásban, összeszerelésben, eldolgozásban egy japán autó nem rúghat labdába egy svéd, német vagy angol autóval szemben; nekem kicsit erős.
90-es évek eleje, 1-2 klasszikus; LS-400, Sigma, Legend; bármikor odaállítanám egy korabeli A8-as, 9-es Volvo, vagy XJ mellé...
Seca81
2015.04.07 21:39:04
@UdjanMineck: Nem tudok azonosulni az altalad leirtakkal. De tenyleg :)
En nem erzek ekkora kulonbseget, sot...
Es talan azert nem, mert az altalad emlitett gyartok modelljeinek tobbsege ugyanaz az unalmas egyen-muanyag belterrel rendelkezik mint egy hasonlo japan. Igazabol ez inkabb a kozepkategoria vall, ahol pl egy v40es Volvo beltere semmivel sem izgalmasabb egy korabeli Corollaenal.
Ha feljebb lepunk egy lepcsovel, talan ugyanilyen parhuzamot tudnek vonni egy Sigma es egy 164es Alfa kozott, ahol pl az Alfa beltere szamomra hervaszto a Sigmaehoz kepest.
Pedig a 164es nagy kedvencem, vezettem is tobbszor, az ulese mint az alom, de a muszerfal es az egesz enterior kopogos muanyagtenger.
Nagyon sokat lehetne errol diskuralni, csak ismetlem magam, en egyaltalan nem erzek ekkora kulonbsegeket, pedig szeretem a minosegi termekeket.
En nem erzek ekkora kulonbseget, sot...
Es talan azert nem, mert az altalad emlitett gyartok modelljeinek tobbsege ugyanaz az unalmas egyen-muanyag belterrel rendelkezik mint egy hasonlo japan. Igazabol ez inkabb a kozepkategoria vall, ahol pl egy v40es Volvo beltere semmivel sem izgalmasabb egy korabeli Corollaenal.
Ha feljebb lepunk egy lepcsovel, talan ugyanilyen parhuzamot tudnek vonni egy Sigma es egy 164es Alfa kozott, ahol pl az Alfa beltere szamomra hervaszto a Sigmaehoz kepest.
Pedig a 164es nagy kedvencem, vezettem is tobbszor, az ulese mint az alom, de a muszerfal es az egesz enterior kopogos muanyagtenger.
Nagyon sokat lehetne errol diskuralni, csak ismetlem magam, en egyaltalan nem erzek ekkora kulonbsegeket, pedig szeretem a minosegi termekeket.
Seca81
2015.04.08 15:48:42
@UdjanMineck: Megkerdezhetem milyen autod/autoid van/vannak?
A Mitsubishi Klub Hungary facebook csoportjára linkeltek egy német hirdetést. Meg kell mondjam, többszörösen is megérintett. Hiszen a klub facebook-csoportjába is azért léptem be, mert Mitsubishi Sigma tulaj vagyok, már nagyon régóta. És a mobile.de hirdetésében pont egy Sigmát…..
Van egy 4-5 milliós motorkerékpárod, rendesen hordod szervizbe, erre közlik, hogy a túlhúzott csavarok miatt repedt el egy alkatrész.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Seca81
2015.03.19 12:56:06
@Shadowbull: Az, hogy "bucira veri a konkurenciat" vagy "akkora gyomrost kaptak, hogy meg most sem tertek magukhoz" jelzok igencsak tulzoak, nem gondolod?
Tized masodpercekrol beszelsz, melyet a motorosok 99 szazaleka meg csak nem is erzekel, a versenysportban persze szamit, de ugye az kit erdekel.
Ekkora erot utcan ki sem tudnak motorozni normal korulmenyek kozott, a kulonbseg a gyartok kozott ossze sem hasonlithato.
Persze nem csak ebben mas az RR, a technikai fejlesztesek vitathatatlanok, de hibas az allitasod, hogy a konkurencia sehol nincs. Sot...
Tovabba az sem mindegy, hogy egy BMW kozel 2x annyiba kerul mint egy hasonlo ezres speed motor, annyival nem er tobbet, ezt mindenki tudja.
Tized masodpercekrol beszelsz, melyet a motorosok 99 szazaleka meg csak nem is erzekel, a versenysportban persze szamit, de ugye az kit erdekel.
Ekkora erot utcan ki sem tudnak motorozni normal korulmenyek kozott, a kulonbseg a gyartok kozott ossze sem hasonlithato.
Persze nem csak ebben mas az RR, a technikai fejlesztesek vitathatatlanok, de hibas az allitasod, hogy a konkurencia sehol nincs. Sot...
Tovabba az sem mindegy, hogy egy BMW kozel 2x annyiba kerul mint egy hasonlo ezres speed motor, annyival nem er tobbet, ezt mindenki tudja.
Seca81
2015.03.19 21:52:13
@Shadowbull: En magyar vagyok, itthon veszek motort. Itthon egy S1000RR 6 misi korul van, egy GSX-R-t mar kapsz 3.3-ert, Honda is kozel 2 misivel olcsobb, ZX-10 tobb mint 1 misivel olcsobb, R1 valoban draga, de olcsobb mint az S1000RR.
Ne legy szamtannaci, ha nem is 2x annyiba kerul, de akkor is joval dragabb a tobbinel.
Ezert irtam h kozel 2x annyiba.
Olasz motorok nem izgatnak.
Ne legy szamtannaci, ha nem is 2x annyiba kerul, de akkor is joval dragabb a tobbinel.
Ezert irtam h kozel 2x annyiba.
Olasz motorok nem izgatnak.
Szégyenérzettel kevert izgatottsággal jártuk be japán újdonsült szellemvárosait a monitor elől. A helyszín a Fukusima prefektúra, egy nagyjából két Békés-megye nagyságú közigazgatási terület, amelynek nevét Japán történelmének legnagyobb földrengése óta ismeri a világ.…..
Seca81
2015.03.14 07:33:29
@smax: Te pedig az orrodig sem latsz, olvasd el az utana levo hsz-omat...
Seca81
2015.03.14 13:09:43
@smax: Egy percig sem vitatom a BMW es a Merci eredmenyeit, de nem tudjuk, hogy konkretan nekik mennyire fontos az, hogy pont a Lexust elozzek meg (aki eppenseggel valoban rivalis ebben a szegmensben). En nem gondolom azt, hogy nyilvanvalo jelei lennenek egy ilyesfajta "szamhaborunak", valojaban ezt az ujsagirok tupirozzak fel...
Velemenyem szerint ezen autogyartok arra torekednek (mint talan a donto tobbseg), hogy ne csak mennyiseget, de minel jobb autokat is csinaljanak, es persze minel tobbet el is adjanak beloluk. Ennek erdekeben persze ezerrel megy a marketing, kinek igy, kinek ugy, a vegeredmenyt a vasarlok dontik el.
Eddig persze altalanossagokrol beszeltem, viszont van itt egy DE!
Akarhogy is nezzuk, az emlitett BMW es Merci sokkal nagyobb multra tekint vissza mint a Lexus. A Lexus mindossze 25 eves marka, es ezalatt az ido alatt bizony sikerult nem kis eredmenyt elerni, ehhez persze kellett az anyaceg oriasi anyagi es mernoki hattere. A ket nemet gyarto ezzel szemben mar joval regebb ota "uzte az ipart", megjegyzem igencsak profi modon, es sikerult egy olyan hirnevre szert tenni, mely maig toretlen, mely hullamvolgyek nelkul.
1-2 felresikerult konstrukcio akadt ugyan (melyik gyartonal nem?), de nyugodt szivvel kijelenthetjuk, hogy a jovore nezve nincs okuk aggodalomra...
Osszegezve; ezen ket nemet gyarto bizony nagyon jol csinalja amit csinal, szeretheto, premium termekeket gyartanak, de emellett a Lexusnak baromi nehez ut vezetett idaig, es ennek tukreben inkabb elismerest erdemel.
Ja, van egy BMW-m :)
Velemenyem szerint ezen autogyartok arra torekednek (mint talan a donto tobbseg), hogy ne csak mennyiseget, de minel jobb autokat is csinaljanak, es persze minel tobbet el is adjanak beloluk. Ennek erdekeben persze ezerrel megy a marketing, kinek igy, kinek ugy, a vegeredmenyt a vasarlok dontik el.
Eddig persze altalanossagokrol beszeltem, viszont van itt egy DE!
Akarhogy is nezzuk, az emlitett BMW es Merci sokkal nagyobb multra tekint vissza mint a Lexus. A Lexus mindossze 25 eves marka, es ezalatt az ido alatt bizony sikerult nem kis eredmenyt elerni, ehhez persze kellett az anyaceg oriasi anyagi es mernoki hattere. A ket nemet gyarto ezzel szemben mar joval regebb ota "uzte az ipart", megjegyzem igencsak profi modon, es sikerult egy olyan hirnevre szert tenni, mely maig toretlen, mely hullamvolgyek nelkul.
1-2 felresikerult konstrukcio akadt ugyan (melyik gyartonal nem?), de nyugodt szivvel kijelenthetjuk, hogy a jovore nezve nincs okuk aggodalomra...
Osszegezve; ezen ket nemet gyarto bizony nagyon jol csinalja amit csinal, szeretheto, premium termekeket gyartanak, de emellett a Lexusnak baromi nehez ut vezetett idaig, es ennek tukreben inkabb elismerest erdemel.
Ja, van egy BMW-m :)
Seca81
2015.03.15 15:34:48
@smax: Mondataimbol kiragadsz reszleteket, Audikrol irkalsz mikor nem is emlitettem sehol...
Olvass, ertelmezz! Viszlat!
Olvass, ertelmezz! Viszlat!
A szerethető UFO
Rájöttem az autó talán legnagyobb hibájára: nem lehet tőle racionális érvek mellett megszabadulni. Egyszerűen megy és az üzemanyagon, kopó alkatrészeken kívül nem kér semmit.
Amit megbízhatóságon megnyer,azt elveszíti a karosszérián
Idős bácsié…..
Seca81
2015.03.08 20:22:51
@UdjanMineck: Nem teljesen ertek egyet, hisz a legujabb Accord es az utolso, meg nem faceliftes Legend kimondottan szep autok. A Legend foleg, kivul-belul gyonyoru. Utobbi 10 ev autoi kozul az egyik, ha nem a legnagyobb kedvencem! Pedig nem sok van, regebben szebb, szerethetobb autokat gyartottak. En legalabbis igy erzem.
www.honestjohn.co.uk/imagecache/file/width/640/media/5103366/Honda%20Legend%20(5).JPG
www.honestjohn.co.uk/imagecache/file/width/640/media/5103366/Honda%20Legend%20(5).JPG
Seca81
2015.03.08 21:36:40
@UdjanMineck: Nos, akkor hasonlo az izlesunk, es valoban, a Phaeton is egy szobor a mai autokhoz kepest, a 159-rol nem is beszelve...
A Thesis pedig egy ufo, hasonloan megoszto auto mint a C6, de az ellensegemnek sem kivannam. Valahol ezek az autok nem valtottak be a hozza fuzott remenyeket, muszakilag a Thesis egy romhalmaz, a C6-ost pedig tobbfele motorral kellett volna forgalmazni, talan sikeresebb lehetett volna.
Ratapintottal a gyengemre, a 80-as, 90-es evek japan szedanjait imadom, en meg ide sorolnek 1-2 csemeget, melybol egyiket en is birtoklom :)
static.classistatic.de/imagegallery/mitsubishi/sigma/mitsubishi-sigma-mit_geb_250_1.jpg
media.ed.edmunds-media.com/lexus/ls-400/1990/oem/1990_lexus_ls-400_sedan_base_fq_oem_1_500.jpg
www.boldride.com/ride/1990/infiniti-q45
A Thesis pedig egy ufo, hasonloan megoszto auto mint a C6, de az ellensegemnek sem kivannam. Valahol ezek az autok nem valtottak be a hozza fuzott remenyeket, muszakilag a Thesis egy romhalmaz, a C6-ost pedig tobbfele motorral kellett volna forgalmazni, talan sikeresebb lehetett volna.
Ratapintottal a gyengemre, a 80-as, 90-es evek japan szedanjait imadom, en meg ide sorolnek 1-2 csemeget, melybol egyiket en is birtoklom :)
static.classistatic.de/imagegallery/mitsubishi/sigma/mitsubishi-sigma-mit_geb_250_1.jpg
media.ed.edmunds-media.com/lexus/ls-400/1990/oem/1990_lexus_ls-400_sedan_base_fq_oem_1_500.jpg
www.boldride.com/ride/1990/infiniti-q45
Seca81
2015.03.08 21:58:17
@Prérifarkasz: Pontositva, igen, elsosorban en is erre gondoltam.
Belsőség
A terepjáró, amelyik nem jön le a padkáról és a másik, amelyikkel felborultunk - Opel Adam Rocks, Polaris RZR XP1000
2015.02.19 20:40:38
Akad közös pontjuk: vicc mindkettő. A különbség a poénban rejlik. Mert csak az egyiken lehet őszintén nevetni. ..
Seca81
2015.02.26 21:03:47
Zivány vadállat
Elkezdte vizsgálgatni, nézi a motort, de sztem még életében nem látott ilyet :D Erre azt a következtetést vonta le h a jobb első lengéscsillapító cserélve volt :D Na mondom ok, nem Ő fogja szerelni a verdát ha megveszem az tuti :D
Jó, jó de meddig?
Amit…..
Seca81
2015.02.16 09:52:17
@LoveKills: Ööö, hát valahogy így. Nem mertem kimondani, de te megtetted helyettem :)
Hívjuk őket átlagautósnak, akik, hogy is mondjam, racionálisabban gondolkoznak, mi a boldog(abb) kisebbséghez tartozunk. Tökre elfogadom az ő választásukat is, ne adj' Isten még igazat is adok nekik, de az autótartással kapcsolatos nézeteimet nem tudom, és nem is akarom megváltoztatni.
@Aranyba mártogatott étnyúl: Hidd el, ennyire azért nem kicsi a világ :)
Hívjuk őket átlagautósnak, akik, hogy is mondjam, racionálisabban gondolkoznak, mi a boldog(abb) kisebbséghez tartozunk. Tökre elfogadom az ő választásukat is, ne adj' Isten még igazat is adok nekik, de az autótartással kapcsolatos nézeteimet nem tudom, és nem is akarom megváltoztatni.
@Aranyba mártogatott étnyúl: Hidd el, ennyire azért nem kicsi a világ :)
Jól tudjuk, hogy az Év Autója Díj valójában nem nyom annyit a latban, nincs akkora jelentősége, mint amennyit a körötte lévő hype sugall. Na és ha ez ennyire fontos, akkor mennyire befolyásoló tényező egy bármilyen lap/egyesület vagy akárki által kiosztott díj?
Kapcsolódó…..
Paszikaaaa
Tehát: sportosan vezetek, pályán is, mindenhol, szeretem ha egy autó megy, megindul, a hegyekben nagyon jól fekszi a kanyarokat, és meg tud állni, ja és diesel-párti vagyok!
Chevrolet Cruze, hmmmmm!
Nem rossz, de nem is kimagasló, azért eltudnék képzelni egy jobbat…..
Az elmaradt közlekedési beruházásokra ez a kormány válasza. Valóban Brüsszelben szabják meg mire költhetjük az EU-s pénzeket?
A magyar kormány hitel felvételtét javasolja a 3-as metró üzeméhez elengedhetetlenül szükséges felújítás elvégzéséhez. Mindezt egy olyan…..
Seca81
2014.10.18 11:11:14
@castroll: Épp ezért íródott...
A kolosszus, vagyis ha kevés a Rolls-Royce
Sokan lebeszélnek a 350-esről, pedig nem rossz az, és hengerfejes sem lesz, ha nem gyilkolod hideg motorral, bemelegíted menet közben magas fokozatban, és 70-fokon már akár rá is léphetsz, nem lesz hengerfejes!
Japán romboló
A…..
Seca81
2014.08.25 08:08:46
@halor: Nem akarlak megbántani, de Suzukit hasonlítani egy 6-8 hengeres batárhoz igen csak meredek... (menetdinamika, motorhang, kényelem, stb...)
A Suzuki jó autó, de a fíling összehasonlíthatatlan. Almát a körtével.
A Suzuki jó autó, de a fíling összehasonlíthatatlan. Almát a körtével.
Ha néhány alapkérdésre tudja a választ, sokkal közelebb kerülhet a dilemma feloldásához.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
Seca81
2014.08.20 07:56:49
@Gyurma73: Dehogynem, csak mára már elég ritka, illetve az általad említett GT-R nem illik eme cikk mondandójába.
Én egyébként azt nem értem, hogy aki 10+ misiért tud autót venni (persze kp-ra), miért vesz dízelt? Gondolok itt a nagy suv-sokra, prémium szedánokra, pl 7-es bömös... Ekkora összegű autónál kb szarnék a fogyasztásra. Aki ilyen autóval rendelkezik felvilágosíthatna.
Én egyébként azt nem értem, hogy aki 10+ misiért tud autót venni (persze kp-ra), miért vesz dízelt? Gondolok itt a nagy suv-sokra, prémium szedánokra, pl 7-es bömös... Ekkora összegű autónál kb szarnék a fogyasztásra. Aki ilyen autóval rendelkezik felvilágosíthatna.
Igazi élményroadster. A hétköznapokban is.
Az autót amúgy mindenki megnézi, legyen csaj vagy fiú, fiatal vagy idősebb, egyszerűen a rikító piros szín és a gyári króm dolgok vonzzák a tekintetet.
„Feeling Bus” a retro korszak ismeretlen ikonja
Eredetileg tűzoltó busz,…..
Tényleg csak kicsit bénázott az alapjárat, de egyre többször, no meg gázrángatásra kicsit füstölt is. A gyújtásra gyanakodtam, hiszen azóta rakoncátlankodott a motor, amióta a Monfalcone-Modena útszakaszon többször ronggyá áztunk, majd a legdurvább özönvízben elhajtottunk…..
Nagyapa Wartburgja - Mármint más nagyapjáé
Az ottani rettenetes utakra sajnáltam az Astrámat, így egy 'munkásautó' után néztem. Így került látótérbe a négyütemű kombi Wartburg. Borzasztó nagy, erős szerkezetű, olcsó fenntartású kocsi. A hasmagassága akár a mai SUV-oké,…..
Keresik őket, adják-veszik őket, mennek, amíg van vizsga, aztán bontó. A Halál Völgye tele van romokkal, de vajon akadnak túlélők?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Kati Aprilia SportCity 200-asa igazán csinos és megkímélt, egyben ő garázsunk egyetlen harminc évnél fiatalabb géperejű járműve. Az új tulajdonos, aki a feleségem, épp csak annyit ment vele, ami ahhoz kellett, hogy a közben bekövetkező apró baleset miatt muszáj legyen…..
Seca81
2014.02.23 11:29:51
@fotengelyszimering: No igen, az új motorok átka, a szerelhetőség másodlagos...
@MrPawnshop: Igen, ez tényleg jó módszer, de én télire mindig kiveszem az akksit mert a a garázsban nincs fűtés. Persze lehet, hogy jobb lett volna benne hagyni, a franc se gondolta, hogy ilyen enyhe tél elé nézünk...
@Csikós Zsolt: Így van! Ugyanez az öreg XJ-n, semmi cicózás. Nem tudom megérteni, hogy milyen megfontolásból jutnak el a motorgyártók addig, hogy ami előzőleg megkönnyítette a júzer életét, azt később totálisan ellentétes logikával tervezzék meg. Pedig a Kawa sem mai, 12 éves...
@MrPawnshop: Igen, ez tényleg jó módszer, de én télire mindig kiveszem az akksit mert a a garázsban nincs fűtés. Persze lehet, hogy jobb lett volna benne hagyni, a franc se gondolta, hogy ilyen enyhe tél elé nézünk...
@Csikós Zsolt: Így van! Ugyanez az öreg XJ-n, semmi cicózás. Nem tudom megérteni, hogy milyen megfontolásból jutnak el a motorgyártók addig, hogy ami előzőleg megkönnyítette a júzer életét, azt később totálisan ellentétes logikával tervezzék meg. Pedig a Kawa sem mai, 12 éves...
Nem sokat gondolkodnék, ha új autóba motort kellene választanom. Elfogytak az érvek a benzinesek mellett.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Seca81
2014.02.04 21:45:47
@Tóth Ágas: Baromi sokat számít ha csak városban nyomulsz. Igen jótékony hatással van a fogyasztásra ha kimerészkedsz pályára vagy autóútra.
Nyáron motorozom munkába menet. Átlag használat mellett kihozom picivel 5 liter alatt. Ez csak város. Fogarasi túrán 4 alá is levittem. Erre azért rácsodálkoztam, mert egy léghűtéses 750-estől többet vártam volna... Vannak még csodák? :)
Szerintem egy autó fogyasztása nagymértékben a bal-jobb lábtól függ...
Nyáron motorozom munkába menet. Átlag használat mellett kihozom picivel 5 liter alatt. Ez csak város. Fogarasi túrán 4 alá is levittem. Erre azért rácsodálkoztam, mert egy léghűtéses 750-estől többet vártam volna... Vannak még csodák? :)
Szerintem egy autó fogyasztása nagymértékben a bal-jobb lábtól függ...
Seca81
2014.02.04 22:11:52
@ikke i drift: No igen. Ezért kb lehetetlen egy autó valós fogyasztását megbecsülni.
Ideális körülmények csak a mesében léteznek.
Ideális körülmények csak a mesében léteznek.
Esténként szorgosan mosogattam a Szimplában, napközben az egyetemen voltam, a kieső időben pedig a használt autókat böngésztem. Megvolt még a csúnya, de hálás rongytetős Corsám, de én buszt akartam. Volkswagen Transportert, T2-est.
Faros Transporterek. Jól látszanak a különbségek
Az első…..
Seca81
2014.01.30 19:38:33
@Perkó Rudolf Márk: 23 éve van birtokunkban egy T2-es, bejártuk vele fél Európát, de ennyi idő alatt még 500 sem ment rá, nem hogy 700!!!
Szerintem szimplán kifogtál egy tákolt szart, szerelemautó, ismerünk ilyen sztorikat.
Ha egy lelkiismeretes, hozzáértő, "bogaras" körökben is (el)ismert szerelőt keresel, a te embered Tóth Gábor Biatorbágyon.
Ha eddig nem hallottál róla, megadhatom az elérhetőségét privátban.
Szerintem szimplán kifogtál egy tákolt szart, szerelemautó, ismerünk ilyen sztorikat.
Ha egy lelkiismeretes, hozzáértő, "bogaras" körökben is (el)ismert szerelőt keresel, a te embered Tóth Gábor Biatorbágyon.
Ha eddig nem hallottál róla, megadhatom az elérhetőségét privátban.
Megbízhatóan megbízhatatlan
Mindenki hitegetett, hogy mennyire jó megbízható autó ez, sajnos nem igaz. Ha csúnyán bánnak vele, akkor elromlik. Még 1,5év után is találok benne szigszalagot meg facsavart, amivel a zsugori elődök szegelték a kocsit. Mire rendberakom és eladom…..
Seca81
2014.01.12 12:31:16
@Don Tejbegríz a féllábú matrac: H Astaknal ugyanez a szopatas. Jol osszekoszolod magad ha nincs nalad vmifele munkaruha, egyszer en is csereltem izzot. Kerekjarati ivnel van egy kis lenyithato lofasz, onnantol ha jol emlekszem vakon cserelsz izzot :)
Seca81
2014.01.12 12:43:01
Seca81
2014.01.12 12:46:42
Ja es a Honda kimaradt. Nem tetszik, probaltam es valoban gyenge, nem kene. Inkabb egy Legend.
@Don Tejbegríz a féllábú matrac: Jaja, utobbi idoben en is sokat youtube-oztam :)
@Don Tejbegríz a féllábú matrac: Jaja, utobbi idoben en is sokat youtube-oztam :)
Kíméletlenül fújt az arcunkba a metsző, viharos szél, a szemüvegünkre csapódott fel a vízszintes eső. Az a fajta idő volt, ami ellen a kabát, és a sapka sem véd. Sipossal másodpercekig ki se akartunk szállni az ólmeleg autóból, mert már onnan látszott, hogy a telefonban jónak…..
Seca81
2014.01.04 23:28:14
Seca81
2014.01.05 11:39:34
@hofi601: A hahu-n 350-ért neppertől? Arra még nyugodtan rászámolhatsz átírással még egyszer ennyit, ha tudsz alkudni talán olcsóbban is megúszod. Csak az átírás (gyors fejszámolással) több mint 100k.
Alkatrész nem igazán van, külföldről egy donor (ha tudod hova tenni) és kész.
Hasonló cipőben járok én is, az a szerencsém, hogy van a közelemben egy neves Mitsubishi-s szerelő, ha ő nincs, meg sem vettem volna...
Sok-sok idő, még több pénz és ennél is több türelem kell egy ilyen autóhoz, de tavasszal remélem összeáll a kép :)
Alkatrész nem igazán van, külföldről egy donor (ha tudod hova tenni) és kész.
Hasonló cipőben járok én is, az a szerencsém, hogy van a közelemben egy neves Mitsubishi-s szerelő, ha ő nincs, meg sem vettem volna...
Sok-sok idő, még több pénz és ennél is több türelem kell egy ilyen autóhoz, de tavasszal remélem összeáll a kép :)
Seca81
2014.01.06 13:56:38
@hofi601: Irtam mailt, rlem jol ertelmeztem a cimed...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Gyonyoru ez az auto, egyszer eloben is megneznem, az egyik nagy szerelmem a Sigma mellett.
Szolj ha kesz! :D