Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Zine

0 bejegyzést írt és 124 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sokan sok különböző okból rajonganak a vonatokért. Van, aki a kényelem miatt, van, aki a környezettudatosság jegyében választja őket, de még olyan is akad, aki a pontosságukat méltatja. Számomra a vonatoknak van egyfajta varázslatos hangulata, ami mellett gyerek korom óta nem…..
Vannak dolgok, amiknek már rég nem kéne lenniük, de mégis makacsul ragaszkodnak a léthez, és mint valami bojtosúszós maradványhalak, dafke se akarnak kihalni. Ilyen az egyház is. És nem adja fel, minden nap beleordítja a pofádba a létezését: nem menekülhetsz.Mert ugye akármilyen…..
Zine 2012.03.01 11:08:16
@sztrugackij: Jaj istenem. Egyrészt eszem ágában sincs leugrani az emeletről, és ez nem azért van, mert ismerem newtoni törvényeket, hanem mert baromira fájna, ráadásul ki is purcanhatnék. :)
Másrészt rátapintottál a lényegre: a tudományban nem kell hinni (bár itt-ott azért nem árt, lásd Heisenberg-féle határozatlansági reláció, most nem fejtem ki, de ha szükséges, megmagyarázom, hogy értem).
A vallás hit, a tudomány ténykérdés. Két tök különböző dolog, nincs igazán közös metszetük. Vagyis tudományos érvekkel vitázni a hit létjogosultságáról botorság. Mindkettőnek megvan a maga helye az emberi társadalomban, egyik sem felesleges csak azért, mert létezik a másik is.
Zine 2012.03.01 11:08:53
@rasztaszív: Jól van. Igazad van.
Zine 2012.03.01 11:48:49
@sztrugackij: Azt hiszem, az emberek nagyobb hányada vallásos, valószínűleg nekik nem sok kifogásuk van ez ellen, hogy az egyházak kapjanak támogatást, hiszen saját bevételük már jó ideje nem igen lehet, földjeik, termelő gazdaságaik a 20. század során állami kézbe kerültek a világnak ezen a részén.
Ha viszont a vallásos emberek adójából fizetjük az egyházakat, az ellen lenne valami kifogásod? Ha nincs, akkor fogd fel úgy, hogy a támogatás összege csak a vallásos emberek adójából adódik össze, a te adódat az egyetemek kapják és a tudományos kutatóintézetek, akik viszont egyébként több támogatást kapnak, mint az egyházak, tehát úgy is értelmezhető, hogy a vallásos emberek támogatják az adójukkal a "nem vallásosak tudományát". Így rendben van? :)
"Meglehetősen hosszú időbe telik, míg hazánkban a szocializmus és a kapitalizmus között az ideológia terén eldől a harc: melyik győz. Ennek oka az, hogy még hosszú ideig fenn fog maradni országunkban a burzsoázia és a régi társadalomból származó értelmiség befolyása,…..
Zine 2011.06.29 13:10:30
@shaneb: Hát, mindenek előtt javaslom, hogy olvasd el, és értelmezd, amit írtam. Másrészt szánom-bánom, de nekem nincs időm parlamenti közvetítéseket nézni, maximum a híreket olvasom el, mert én dolgozom, és igyekszem a való világban, két lábban a talajon állva boldogulni. És "kedves uram bátyámnak" is javasolnám, hogy tegye ezt, ahelyett, hogy a politikától várja a tejjel-mézzel folyó kánaánt a markát tartva... amúgy ha jól sejtem, virágosabb köntösben ugyan, de mintha Orbánék is valami ilyesmit papolnának... de ez mellékes. :)
Zine 2011.06.29 13:30:46
@shaneb: Ajajaj... nos, látom az eredeti posztom értelmezése még mindig nem történt meg. Amiről te beszélsz, az puszta politika és ideológia, nem mellesleg egyáltalán nem pártsemleges, ahogy állítod, ha létezik olyasmi egyáltalán... (kommunista és zsidó média? huhhh? :) )
Amiről pedig én beszélek, az üzlet és gazdaság. Na, ámen.
 „Az érdeknek az erény éppoly alkalmas eszköze, mint a bűn.”  (La Rochefoucauld)   Hosszabb emlékezetű olvasók talán még emlékeznek az ún. harci kutya törvényre, melyben a derék honanyák és honatyák meg kívánták oldani az állattani taxonómia…..
Zine 2011.03.04 11:20:13
@Alikam: 2011-ben azt állítani, hogy a dohányzás vagy a passzív dohányzás nem káros, vagy nem bizonyítottan káros, minimum struccpolitika, de inkább egyszerű butaság. De távol álljon tőlem, hogy meggyőzni akarjalak bármiről is, csak a véleményemet írtam le.
Hogy hányan fújnak dohányfüstöt naponta az arcomba? Mondjuk az utcán? Tucatnyian minimum. De egy is túl sok lenne.
Zine 2011.03.04 11:29:38
@Alikam: Nem. Nem érthető. Bunkó vagy! :) Szokj le! :)
Mindannyiunk Viktátora január 19.-én nem csupán ismertette az EU Elnöki programját a parlamenttel - amiben különösebb vita nem volt -, nem csupán bezsebelt néhány nagyon erős kritikát (érdemes megnézni, hogy grimaszol, gy.k. ez nem érv), hanem persze a maga "orbánus"…..
Zine 2011.01.21 17:13:56
@loláb: Nálad a pont!
biztonságos? Nem a tiéd 2010.12.10 12:18:00
Kedves olvasó. Remélem nem hiszed azt, hogy neked Magyarországon bármilyen megtakarításod, vagy félretett pénzed lehet? Ha eddig így gondoltad, akkor jól figyelj, mert csak egyszer magyarázom el.Az a pénz nem a tiéd. Amikor jövedelemre teszel szert, például megkapod a havi fizetésed…..
Nem szeretem a felsőfokot, mert állandó alkalmazásával megöljük a különbségeket. Most mégis szükségét érzem: a második Orbán-kormány eddigi legsúlyosabb, legtöbb vitára esélyes és egyben legkockázatosabb döntését jelentette ma be Matolcsy György. Az elmúlt húsz év…..
Zine 2010.11.25 16:21:30
@Letícia: Tyű, de harapós valaki. :) Egyébként folyamatosan gondolkodom, bármily meglepő, mindössze nem egyezik a véleményünk, ennyi az egész. Így kerek a világ.
Ugyanakkor helyetted sosem állt szándékomban gondolkodni, így ezért se aggódj egy percig sem. :)
Egyébként Bajnai is félmegoldásokkal operált (részben, mert nem volt mozgástere, ellenben az új kormánnyal), így még ha adott intézkedései meg is állították a kocsit a szakadék szélén, az még nem jelenti, hogy azokban bármilyen hosszútávú perspektíva lett volna. De nem is ez volt Bajnai feladata és célja. Ez a mostani kormány feladata és célja. Idővel kiderül sikerül-e, de ezt nem a mostani nyugdíjrendszer megpiszkálása fogja eldönteni önmagában. Ez is csak egyetlen eleme a mozaiknak, ami önmagában talán - sőt valószínűleg - hibás lépés lenne, ám a teljes képet tekintve akkor kapunk megfelelő támpontot egy megfontolt ítélethez, ha már azt egészében látjuk.
Zine 2010.11.25 16:50:43
@Letícia: Hát, ilyen ez a szabad világ. Megválasztasz valakit X évre, és reméled, hogy jól döntöttél ilyen-olyan részinformációk és féligazságok alapján. De a szavazatodon túl nem igen van beleszólásod a dolgokba. Ez van.
Az én "lesz-ami-lesz" mentalitásom éppen ezen alapul. Sokat dolgozom azért, hogy független lehessek azoktól a bizonyos X évektől, és az elmúlt két évtizedben egy percig sem gondoltam, hogy öreg koromban majd az éppen dolgozók fognak eltartani az ún. állami nyugdíjrendszer csekkjei. Tehát nem "lesz-ami-lesz", hanem "úgy lesz, ahogy én akarom", mindenféle kormánytól és nyugdíjrendszertől függetlenül. :)
És én azt gondolom, hogy ennek a "mentalitásnak" van egy érdekes mellékhatása, azon túl, hogy önmagában önzőnek tűnik: értéket teremtek, nagyon sok értéket teremtek (ahogy mondani szokták), és sok, nagyon sok adót fizetek. A többi már azokon az X éveken múlik, amit csak azzal az aprócska szavazattal tudok időnként icinyke-picinykét befolyásolni. Ezen változtatni nem tudok, nem is hiszem, hogy kellene, akkor meg minek bosszankodjak ilyen nyugdíj-reform dolgokon. :)
  Magyar kormánykörök lebegtették meg, hogy szavazójogot kaphatnak az állandó magyarországi lakhellyel nem rendelkező magyar állampolgárok. Mivel jövőre a korábbiaknál jóval könnyebben és zökkenőmentesebben szerezhetnek magyar állampolgárságot a határon túli…..
Zine 2010.10.25 10:34:43
@bierkamp: Hééé, csendesebben már! :) Egyébként az ország kétszer egymás után már hülye volt, amikor 2002-ben és 2006-ban is az MSZP-t juttatta kormányra.

Úgy általában véve pedig a poszt remekül világítja meg, hogy egyelőre nem tudjuk... ismétlem... nem tudjuk, pontosan mit tervez a kormány, de ami még ettől is fontosabb, hogy minden valószínűség szerint a kormány sem tudja még, pontosan hogy is legyen ez. Csak beszélnek róla, kommunikálnak ezt-azt, de ennyi. Persze ettől még spekulálgathatunk, és egyesek fel is háborodhatnak, ha nekik úgy tetszik. :)
A határon túliak választójogáról eddig napvilágot látott egyik, és feltehetően a legvalószínűbb változat az, hogy hasonló státuszba kerülnének, mint a hazai kisebbségek az új választójogi törvény szerint. Nekik ugyanis a 4 év múlva esedékes választásokon lesz néhány dedikált képviselői helyük a parlamentben. Az ide pályázó jelöltekre csökkentett cédulagyűjtési limitek is vonatkoznak értelemszerűen, és a kisebbségiek rájuk is leadhatják majd a voksaikat.
Hasonlóképp kaphatnának a szomszédos országok és azon túl a kontinensek is egy-egy (vagy akárhány-akárhány) dedikált parlamenti mandátumot, és a határon túl élő magyar állampolgárok ezekre szavazhatnának be képviselőket.
Ebben, vagy egy ehhez hasonló rendszerben én nem sok kivetnivalót nem találok. Miért is ne biztosíthatnák a világban élő magyarok a saját képviseletüket a magyar parlamentben, amelynek a tevékenysége időnként rájuk is hatással van, akár tetszik nekik, akár nem. (Már csak az állampolgársági törvény, és például az arra adott szlovák válasz miatt is, és amúgy meg a globalizációs folyamatok implicit módon általában véve is ezt eredményezik.)
Természetesen véleményem szerint nem lenne helyes, ha a külföldön élők a létszámuknak megfelelő súllyal szerepelnének a magyar parlamentben, mert az valóban felborítaná a képviseleti egyensúlyt, de egy bizonyos mértékű képviseletet miért ne kaphatnának. Egy nemzet vagyunk elvégre, tényleg itt lenne az ideje a már 90 éve húzódó kérdést civilizált, és valóban jövőbe mutató, európai módon rendezni, mindenféle idióta határ-revizionista sületlenség nélkül. Egy parlamenti képviseleti lehetőség szerintem jó lépés efelé, ha az szem előtt tartja, hogy a parlament elsősorban az országot és a határain belül élőket kell szolgálja, így értelemszerűen továbbra is nekik kell az abszolút hangsúlyt kapniuk.
 -Ez kész, ez már a vicc kategória - kár, hogy sírni volna kedvem. A dilettánskormány már megint Lukasenkó és Kádár szellemét idézte meg.Államosítás! Már akkor tudtam, hogy valami nincs rendben, amikor a választások másnapján kiömlött a vörösiszap. Sokan…..
Zine 2010.10.15 13:35:09
Uhhh... ez ütős! :)
Kedves Modoros, nyugtass meg, hogy azért néha szoktál gondolkodni is. :)

Államosítás! - Nos, a törvény szerint a katasztrófa idejére van fennhatósága a kinevezett biztosnak. Utána nincs. A dolog arra való, hogy a kárt okozó cég közvetlenül vállaljon anyagi felelősséget a kárért (akár vis major, akár nem, mégiscsak az ő dolgai okozták), és ne a te adóforintjaidból kelljen kárelhárítani. Felőlem ezt hívhatod államosításnak. Nyilván csak ez a szó maradt meg benned az átkosból és nagyon szereted. :)

Eszjéá! - Miért is igazságosabb a progresszív adózás az egykulcsosnál? Ha 16% az adó, aki 100 ezret keres, 16 ezret adózik, aki 1 milliót, az 160 ezret. Aki többet keres, többet fizet. Tök igazságos szerintem. Értem én, hogy az általad progresszívnek nevezett adózással simán megoldható, hogy aki 1 millát keres az se vihessen haza többet, mint aki százat, erről sokat olvashattunk Marxnál és Engelsnél, akik szocializmusnak hívták a dolgot, ahol ugyebár elvben mindenki egyenlő. Csak hát az elmúlt 50 év, az oroszoknál úgy 70, be is bizonyította, hogy úgyis mindig lesznek egyenlőbbek, ahogy az elmúlt 8 év ezt nálunk is megerősítette. Hát ennyit a progresszív adózás előnyeiről. De mi lesz, ha többet visznek haza azok, akiknek magasabb a bérük? Hát kérem szépen elköltik. Ha elköltik az jó a cégeknek. Ha jó a cégeknek, jó azoknak, akik tőlük fizut kapnak. Esetleg jó neked is. Közvetett hatások elve. Ezt hívják úgy, hogy élénkül a gazdaság. Görgessem még tovább? - á, minek, ha érteni akarod ennyiből is érted, ha meg nem, akkor hiába minden további szó. :)

Nyugdíjak? - Láthatóan nem tudod, hogyan működik a nyugdíjrendszer. A magánnyugdíj-pénztárak egyetlen fillért sem fizettek még egyetlen nyugdíjasnak sem. Neked sem, és a nagymamádnak sem. Arról nem is beszélve, az egész manőver célja hosszú távon a nyugdíjak állami büdzsébe sorolása, például azért, hogy megálljon a maga lábán a költségvetés, meg éppen azért is, hogy legyen majd 10 meg 20 év múlva is miből nyugdíjakat fizetni.

Gondolkodj te is, kérlek! Hidd el, ha elég sokan csinálják, jobb lesz tőle a világ. :)
Schmitt lecsóval fogja etetni Orbán politikai magánrendezvényének vendégeit, pedig a legfőbb méltóságok – elnökök, uralkodók – nem főznek másokra. Legalább a látszatra oda lehetne figyelni! (Fotó: fakanal.freeblog.hu) Olvasóink már-már azt gondolhatnák, hogy a…..
Zine 2010.08.31 11:02:10
Általában tetszenek VV írásai, mert ha nem is mindig sikerül a politikai semlegesség mögé rejtőznie, többnyire igyekszik objektív maradni, és ez szimpatikus hozzáállás.
Most viszont már egyre inkább kezdem úgy érezni, hogy a "halandó polgárok" politizálása, illetve a politikát közbeszéd tárgyává tenni és a mindennapok részének tekinteni egyszerűen felesleges badarság.
Értem én, hogy az elnök ne főzzön lecsót, és teljesen igazava van a szerzőnek, hogy ez közjogi méltósághoz nem illő magatartás, de most őszintén, nem tök mindegy? Biztos sokan úgy érzik, hogy jó ezen csámcsogni, és legalább addig sem unatkozunk, de ettől még nem lesz több ez az esemény annál ami: az elnök közszerepel/magánszerepel/híradóban szerepel, mert hogy ez a dolga, és történetesen lecsót főz. Na és?

Való igaz, hogy kis hazánkban sajnos egy működőképes gazdasághoz még mindig nem áll rendelkezésre egy biztonságos és stabil hátteret adó törvényi háttér, ami az előfeltétele lenne annak, hogy az emberek a politikusokon való nyelvköszörülés helyett inkább dolgozzanak és annak tényleg meg is legyen gyümölcse, de egyszer talán meg kéne fontolni, hogy esetleg mégis ezt kellene tenni. Az örökös sirámoknak semmi értelmük sincs.
Fejezzük már végre be ezt az örökös nyafogást, főleg az ilyen jelentéktelen dolgokon, és kezdjünk el végre tenni valamit az országért. Ha valaki a politikában látja a napos jövő akadályát, akkor legyen szíves, álljon politikusnak és ott tegyen valami hasznosat, de akárhogy is, fogja már be mindenki a száját és dolgozzon végre azért keményen, hogy legyen jobb témánk is, mint hogy az elnök lecsót főz-e vagy netán pacalt, na!
Modorosblog Az Egyházellenes 2010.08.17 07:00:00
Az egyházellenes ember maga a racionalista lázadó, aki évezredes béklyókat ráz le magáról, öröknek tűnő dogmákat tesz nevetség tárgyává. Természetesen "Egyház" alatt csakis a Római Katolikus Egyházat és a Vatikánt értjük - ateizmusa és vallástagadása…..
A nyár elejét Olaszországban töltöttem, és nem telt el úgy nap, hogy ne nyaltunk volna el egy fagyit. Nincs ebben semmi különös, a melegben úgy fogy a tölcsér, mint a Emilio a gyomorgyűrű-beültetés után, a mi esetünkben azonban mégis érdemes megállni egy pillanatra. A…..
Rájöttem! Térkép 2010.08.09 13:56:00
Régen nem voltak térképek, ha az emberek el akartak menni valahova felmásztak egy fára, onnan kémlelték az utat, vagy szétnéztek egy hegy ormáról, és ha ez nem segített, akkor megkérdeztek valakit, aki szívesen útba igazította a vándort. Aztán jöttek a kínaiak, és…..
Zine 2010.08.09 18:24:55
@Archenemy: Ahogy ebbe a posztba is, nemde? :)
Zine 2010.08.09 18:32:52
@Sáfrányos: Okoskodni? Eszem ágában sincs. Ahogy a fenti poszt, én is kifejtettem tömören a véleményemet, miszerint nem értek egyet annak tartalmával, plusz némi indoklás, és ennyi. Ez a blogbejegyzés ennél nem érdemel többet, mert nincs azon az értelmi szinten, hogy érdemben vitatkozni lehessen vele. Részemről mára ennyi. További jó "okoskodást" mindenkinek. :)
Zine 2010.08.09 18:34:59
@Archenemy: Nem rég diplomázott? Ja, az más! :)
Lényegesen nagyobb a választék odaát, mint nálunk, ahol a szendvicskultúra kimerül a melegszendvics-Duran's-Szendvicsguru-Subway négyszögben, bármikor bedobhatunk egy disznósegges szendvicset, vagy megkóstolhatjuk Elvis kedvenc baconos-banános-mézes-vajas toastját. Ezen a listán a…..
Zine 2010.07.02 09:54:10
@EMU: Ó, hát hogyne. :) A rántott-hús-sült-krumpli nemzedékről meg szépen csendben hallgassunk, akik jórészt mi magunk vagyunk, mert 60 évig mást sem ettünk.
A magyar gasztronómia nagyszerű hagyományait keresve legalább száz évet kell visszamenni az időben, kedves EMU, ott talán megtaláljuk. Ami ma létezik, az sokkal inkább az elszomorító kategóriába tartozik. Majd ha egyszer sikeresek lesznek a komoly magyar - igazi - gasztronómusok próbálkozásai, amik a hagyományokat feléleszteni igyekeznek, és a magyar gasztronómiának - újra - nevet szereznek a világban, és már a németeknek meg a finneknek sem csak az a szó jut eszükbe, hogy "gulyás", ha magyar konyháról van szó, akkor talán lesz remény. De hogy ez még jó időbe fog telni, az nem vitás.
Amerikának pedig talán saját jogon tényleg nem sok kulináris hagyománya van, de valójában mi Amerika? A világ minden tájáról odasereglett népek olvasztótégelye. És azok a népek bizony vitték magukkal a saját nagyszerű hagyományaikat a fakanál mellől is, még akkor is, ha a magyar kanapédról kedves EMU te csak annyit látsz, hogy steak, hamburger meg barbecue.
Szóval talán inkább nyisd ki a szemed, nézz szét a nagyvilágban, és fordulj tisztelettel más kultúrák felé is, mielőtt a fotelben henyélve, szemellenzős fröcsögés böfög fel a szádból, egy jó kis pörkölt után.
"Ezt akarták a választók? Hol vannak az elemzők? Hol vannak az újságírók? Miért nem szembesítenek, miért nem elemeznek? Mitől félnek?Mondják, mit jelent a szakmai tisztesség? A nemzeti elkötelezettség? Mire számítanak a némák? A Fidesz kegyelemkenyerére?  Azt hiszik,…..
Összesen 3,5 éve dolgozok egy embernél, először az egyik cégénél, majd kérte, hogy saját problémái miatt lépjek ki a régi cégéből és lépjek át az új cégébe. Az új cégnél (mely a réginek nem jogutódja) 2,5 éve dolgozom munkaszerződés nélkül, mert arra nem volt…..
No, újdonságot tudtunk meg Kósa „államcsőd” Lajostól és a kiváló Fideszesektől: az elmúlt 8 év a hibás. Majd volt képe azt mondani, hogy jobb lenne ha hallgatna az, aki előidézte a bajt. A vastagbőr azért jól odanőtt a debreceni gazdasági talentum arcára.No, az MSZP…..
 Azt hallani, hogy az új kormány meg akarja menteni a devizahiteleseket. Ám tegyék, de semmiképpen se az én pénzemből! Nekem nincs és nem is volt devizahitelem, semmi közöm az egészhez! Dobják össze a milliárdokat azok, akik miatt ez az egész helyzet kialakult! Fizessenek a…..
Zine 2010.05.11 14:43:35
Néhány szempontot figyelmen kívül hagy az író, így túlságosan leegyszerűsíti a problémát.
A devizahiteleseket tájékoztatták az árfolyamkockázatról, és ők ennek tudatában döntöttek úgy, hogy ezt vállalják. Mármint az árfolyamkockázatból eredő esetleges többletkiadást az alacsonyabb kamat fejében.
A legalacsonyabb szinten a CHF 140-150 forint körül mozgott, most 190-200. Vagyis azoknak, akik a legalacsonyabb árfolyam idején vettek fel kölcsönt, most elvben kb. 40%-kal kellene többet fizetniük, mint az eredeti törlesztőrészlet-prognózis alapján.
A gond valójában az, hogy sokan a dupláját fizetik, vagy még többet. Miért? Azért, mert a bankok a még fizetőképes devizahitelessel fizettetik meg azon bebukottak hátralékát, akiknek eleve nem lett volna szabad minimális árfolyamkockázatot sem vállalniuk, mert például túl nagy hányadát tette ki a bevételüknek a törlesztőrészlet. Vagyis durva kamatemeléssel ellensúlyoztak a kereskedelmi bankok. Ez a kockázati tényező, vagyis a bank önkényesen brutális sarca viszont nem volt benne az eredeti megállapodásban, ezért a devizahitelesek joggal vannak ezen felháborodva, de jogilag más választásuk nem lévén - hiszen a bank bármikor emelhet kamatot -, fizetnek, akik még képesek rá.
Hát ez ellen a tisztességtelen banki gyakorlat ellen kellene fellépnie az államnak. Hiszen a bank is kockázatot vállal a hitel nyújtásakor, amivel nyilvánvalóan tisztában van, ezért kérnek mindenféle biztosítékot jövedelemigazolás meg ingatlanfedezet formájában. Ha egy hitele becsődöl, az a bank kockázata volt, nyelje be, és ne fizettesse ki a tisztességesen törlesztőkkel a veszteségét, miközben szépen megkapja például a becsődölt hitelek után járó fedezeti ingatlanokat is.

A cikk írója sajnos nagyon tájékozatlan a témában. Láthatóan fogalma sincs, hogy miről nyilatkozik. Ez a "ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna" tipikus esete.
Zine 2010.05.11 17:26:31
@Szibarita: Igen. :)
Az alábbiakban egy összetört édesanya levelét tesszük közzé, aki a tragikus körülmények között elhunyt fia ügyeit próbálta meg lezárni az OTP-ben.„Fiam 2009. április 21-én tragikus autóbalesetben elhunyt. Egy héttel később a menyasszonya és én a szükséges papírokkal…..
Vasárnap az Emberibb Parkolásért Mozgalom és a Közlekedési Dolgozók Országos Egyesülete csapata autókkal tüntetett a kerékpárutak ellen. Az aktivisták elfoglalták a Kiskörúton nemrég kialakított bicikliutat, és a parkolósáv visszaállítását követelték a városvezetéstől.…..
Nem tudtuk eldönteni, hogy az alábbi poszt esettanulmány vagy direkt társkereső hirdetés, mindenesetre közöljük, mert mi ilyen jók vagyunk. A főszereplő srác bevállal egy külföldi csajt, és szakít korábbi barátnőjével, de a távolság győz, és puszta e-mailezés szintjére…..
Tényleg nem célom szegény MTI-t állandóan kipécézni, de ekkora galibát már régen okoztak félrefordítással. A történet ott kezdődött, hogy megjelent egy cikk egy kanadai újságban, amely arról szólt, hogy a vízumkényszer eltörlése után megugrott a menedékkérő magyarok…..