Regisztráció Blogot indítok
Adatok
lanciabacci

0 bejegyzést írt és 350 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
2014-ben én voltam a világ legrosszabb versenydatsun-bloggere. Viszont versenyautóztam, amennyit bírtam. Csak írni nem győztem. Illetve győzni sem győztem. De majdnem! És sokszor. Mert a Hangyász elég menő. Bár nincs kész. Íme 2014 összefoglalva. És még alig van május! A…..
lanciabacci 2015.05.11 11:56:49
2 évvel ezelőtt anyánk, a Totalcar oldalán egy remek megemlékező írást olvashattunk Kesjár Csabáról. A Szilas Continental Studió jóvoltából most egy emlékfilmet is megtekinthetünk róla, "az elfeledett autóversenyzőről".    ..
Belsőség Heti merítés 2014.09.14 07:49:07
Ezüst nyíl Pontosan olyan, amilyenre számítottam.Szűk, nekem pláné a 196 centimmel, lassú (automata) de nem érdekel. Uras, szép, masszív vas Az érzés? Mesés. Higgadtan, vigyorogva vezet az ember, biztonságérzet, peace, ha meg kell, akkor ez a 150 lovacska jó egy-két…..
Elkezdődött hát ismét. A 14 éve létező Totalcar tévéműsorának új évadja. Nagyon kimerítő tavaszunk volt, de a műsor - remélhetőleg - magáért beszél majd. Fogadjátok szeretettel! ..
Belsőség Nagyon titkos rendőr 2014.01.18 16:18:19
Kevés menőbb dolog létezett 10-15 évvel ezelőttig, mint egy gombnyomásra előbukkanó fényszóró. Egy csomó amerikai autónál - mint Winkler Cougarja - tisztán esztétikai okokból takarták el egy billenőajtóval a fényszórókat. Viszont egy csomó sportkocsinál, vagy sportos…..
Karma-geddon Veteránozás falun 2013.12.07 13:26:48
Nagy fába vágtam a fejszémet. Mit fába, erdőbe. Veterán korú járművek felújítása komoly feladat, sok szakértelmet, szerszámot, felszerelt műhelyt kíván. Dél-indiai falunkban pont ebben a sorrendben hiányoztak a feltételek, de határozott döntéssel megragadtam a harci szerszám…..
A suttogás határán egyensúlyozó lágy, alázatos hangon beszél hozzánk a tolmács, miközben Weiss Manfréd egykori birodalmába, a Csepel Művekbe hatolunk be. A régi vágású ipartelepen nagy vasdarabok között keresi útját a busz, rozsdás hullámlemezből épült csarnokok mellett…..
lanciabacci 2013.11.27 17:05:33
@Stump András:
Nem akarnék belefolyni, de annyit meg kell jegyeznem, hogy valóban lehetnél nagyvonalúbb. Ez a reakció, hogy "mi adjuk" a kommentfelületet - főleg a "nem azért" kitétellel -, nagyon lekezelő és arrogáns, meg is lepődtem hirtelen.

Nagyon jó színvonalú mindegyik japán írásod, élvezet olvasni őket, számomra hitelesek, ahogy az is, amit és ahogy az autóiddal csinálsz. Feljebb már rajongtam is. Ugyanakkor szvsz nem kellene elmenned ebbe a Csikós-Ommm féle paranoid irányba, akiknél a kommentek olvasásakor a(z önbizalomhiányból fakadó?) lekezelés és a rosszindulat a meghatározó. Akik ide járnak, nem a balhét keresik igazából, hanem egymás és a ti társaságotokat. Ezt értékelni kellene, még ha gyakran a trollkodás is a kommunikáció meghatározó formája. Semmi sem tökéletes :)
Belsőség Mongol cipzár 2013.11.11 17:36:11
Ami azt illeti, a magyar közlekedéskultúrának sem szerves része a cipzár-elv alkalmazása (bár az utóbbi időben mint ha egyre többen ágyaznák be a viselkedési mintáik közé). De a mongoloknál vagy teljesen ismeretlen, vagy úgy gondolják, ha már cipzár, legyen szoros. Érdemes…..
lanciabacci 2013.11.12 08:59:14
@OIL-r: Egyetértek, szerintem sem értjük teljesen az adott szitut. Mondjuk olyan komp lehet, ami heti 2x jár és csak pár autó fér rá a kamionok mögé. Aki lemarad, az ott dekkol még sokat, a kumisznagyker meg már csak 1 napig fogad. Ehhez képest viszont tök nyugisak.
Van belőlük mindenféle: kicsi, nagy, olcsó, drága, elsőkerekes és összkerekes, a vásárlók feje zsong a sok rövidítéstől: SUV, SAV, crossover és miegymás, de valójában mindegyik ugyanabba a kategóriába tartozik. Telekjárók ezek, melyek korlátozott mértékben, de el tudnak…..
lanciabacci 2013.10.31 16:06:18
@Csalfa Romeo: 2010 környékén jöttek volna ki a kész SUV-val, de akkoriban a Chrysler miatt mindent töröltek vagy jegeltek. Aztán jött a Freemont és most az 500L és 500XL. E két utóbbi elmegy SUV-nak, az XL-ből pl. van/lesz 4x4 is ha jól tudom.

A Capture meg persze vicces, de sokkal inkább öncélúan modoros szerintem, különösen az oldalán a lúdtalp-betét. De bántani sem akarom, legalább végre akad egy karakter. Sajnos nekem sokat ront rajta, hogy ültem benne és nagyon műanyag.
lanciabacci 2013.10.31 16:34:33
@Csalfa Romeo: Szerintem némileg félrevezető a helyzet, főleg Mo-ról szemlélve. Egyfelől igaz az, hogy sokmindent visszavágtak, mert a cég nem tartotta el magát és az USA-ra figyel éppen a Chyslerrel, de: 1998-ban már volt kész hibrid pl Multiplából, sajtófotók is vannak róla, de végül - talán a rossz fogadtatás miatt, ki tudja - nem hozták forgalomba. Másfelől a sok CNG-s típus miatt évekig ők voltak a legtisztább EU gyártó, ami nem kényszerítette őket a hibridek felé. A mi német autós, "megmondós" mikro-szemétdombocskánkon viszont olyan előítéletes a híre a márkának, hogy mára szerintem teljesen elhanyagolják a digók. Ebben különben nagy szerepe lehet annak is, hogy a TC sosem találta velük a hangot sajnos és így alig szerepelnek sajtóban és akkor is inkább cikizve.

www.quattroruote.it/notizie/ecologia/corrado-clini-bacchetta-la-fiat-e-ricorda-la-multipla-ibrida

evworld.com/news.cfm?newsid=27330
Már egy ideje irkálok, fotózgatok errefelé, de egy dolog valahogy kimaradt. Egy bizonyos kép. Az egyik legfontosabb kép. Egy tesztben lehet hadoválni sebességérzetről, kárpitok tapintásáról, kényelemről, de ezek sokszor firkászfüggő dolgok. Még a tényleges adatokat sem lehet…..
Belsőség Kungur, már Mazdával 2013.08.28 19:19:23
Indulás után nagyon gyorsan kiderült, hogy itt nincs autópálya, és az út elég rossz. Konkrétan amolyan román-magyar átmenet, kilométere válogatja. Nekem furcsa volt, hogy épp itt, ahol az orosz földgáz 90%-a, ami sok lóvé, és marha sok kőolaj van, ami az útépítés alapanyaga,…..
Belsőség Felborítottam a BMW-t 2013.08.19 06:58:25
Imádom a timelapse videókat. Perverz kéjjel szoktam nézni, ahogy a felhők száguldanak az égen, ahogy fél perc alatt körbeszalad a nap a horizonton, vagy amikor tébolyult hangyákként cikáznak az emberek a nagyvárosok utcáin. De a legjobbak a szerelős timelapse-ek. Amikor váratlanul,…..
Új formátummal jelentkezik a Totalcar, fogadják szeretettel. Vagy ha nem tetszik, mondják meg nyugodtan, hogy ez ebben a formában hülyeség. Először is hetek óta lógunk egy Égéstérrel. Két órás Égésteret nem akarunk csinálni, mert elég belőle egy óra – hogy a hallgatók azt…..
Jelenet Budapesten, az ELTE lágymányosi kampuszán. Két autós parkolt rá a Magyar Tudósok körútján lévő kerékpárútra, ahol egy fiatal nő közeledik feléjük biciklin. Kerékpáros: Bicikliút. Rajta állnak a bicikliúton. Autós1: Hol? És? Eltolod? Kerékpáros: Nem az én…..
„Ha az iparban, mezőgazdaságban, illetve közigazgatásban végzett, felelősségteljes tevékenységünk mellett csak egy parányi szabad időhöz jutunk, kiviharzunk modern lakásunkból, és samponnal, szivacsokkal felszerelve rávetjük magunkat krómtól-lakktól tündöklő…..
lanciabacci 2013.02.03 10:55:00
@Jock Ewing: Hát, nem is tudom... mind a kettő kombi? Szemüvegedet feltetted vagy ez csak amolyan első benyomás? :)
lanciabacci 2013.02.03 11:06:33
@Jock Ewing: szerintem pl a "ronda gülü szem" pl máris elég markáns különbség, hogy ne bonyolódjunk bele ennél jobban. De pl a fun és a fan is. Ja, és azt sem tisztáztuk még, hogy én vagyok-e Lybra-fan vagy esetleg te Skoda rajongó?

De mindegy is, flame lezárva a részemről. Írj még valami frappánsat te is válaszul, és annyi :)
lanciabacci 2013.02.03 11:17:19
@mennyi?husz!: igazad van, ezt részét én sem szeretem, ez itt igazolhatatlan és emiatt necces. A 4,9 mondjuk épp tegnap adat, de valóban nem jellemző, hiszen eleve ritkán közlekedem üres országúton, pályán pedig 130-140 között nyilván több. De eredetileg sem ezt akartam kidomborítani elsősorban, hanem hogy engem valóban kompenzál az alacsony fogyasztás, ha egy Skoda Octavia-ra hasonlító rémmel kell járnom.

Persze amilyen ferde az izlésem, nekem még tetszik is a Lyba kombi, de ez hagyjátok meg nekem, senki sem lehet tökéletes, nem igaz? :)
Egy korábbi posztból sokan már talán tudják – hazajött a Puch. Ez az az autóm, amelyik olyan régen készül, hogy néha szinte el is felejtettem, hogy létezik, annyira az ősidőkben vettem, hogy minden akkori tervem dugába dőlt, amit szántam neki.Az évek során sokszor eljutott oda,…..
lanciabacci 2013.01.27 16:30:17
@Csikós Zsolt: Ezért is írtam oda a végén, hogy bocs. Ne reagáld ennyire túl :)
lanciabacci 2013.01.27 20:53:10
@Csikós Zsolt: Úgyamúgy nagyon szép árnyalat ez a zöld, ez nem is vitás, kifejezetten tetszik a pasztelles beütése. És hát elképesztően szép maga a fényezés is.
lanciabacci 2013.01.28 21:07:37
@35up: Már a prospektuskép alapján is úgy tűnt, de a linkelt fotód most megerősített benne, hogy azért ez a rezedazöld árnyalat kevésbé kékes, sárgásabb-melegebb árnyalatúnak tűnik. Persze lehet hogy a fotón szerepló van másra fújva, illetve a fények, stb. sokat számítanak, így csak csak nagyon halkan mondom. Na meg az is nagyon szép természetesen, ami lett. Ja, és tök mindegy is, végső soron:)
A Totalcar Hátsóülés-rovata ismét egy kéretlen videóval jelentkezik. Természetesen ezúttal is az aktuális ebéd-utat jártuk meg oda-vissza két konkurens típussal. És nem lettünk okosabbak. Illetve igen, hamarosan olvashatják. ..
lanciabacci 2013.01.22 10:45:03
@Dynax5: Egyetértünk, nincs is azzal semmi baj, én speciel nagyon kedvelem is a kezdetektől fogva, ahogy RA-t is egyébként. Neki is kár volt megtanulnia budapestiül. Ugyanakkor a "nekiérik" szerintem nem tájnyelv, csak rosszul használt ikes alak. De ha most én vagyok simply és te meg nyelvész, akkor elfogadom hogy ez oké és ennyivel le is zárnám a nyelvnáci vonalat. Innentől már igazi trolltartó :)
lanciabacci 2013.01.22 11:02:36
@Shadowbull:
Azért ez szerintem is túlságosan indulatos leegyszerűsítés. Nekem úgy tűnik, hogy a versenysportok eredetileg a határok feszegetéséről szóltak és kísérleti laborok is voltak, amikből rettentően sok gyakorlati tapasztalat származott, ami nem lett volna meg enélkül másképp. Tartósság, hatékonyság, szerkezet - szinte minden vonalon.

Az is igaz, hogy mára már talán a sok limit miatt kevesebb az igazi kihívás és jórészt megvannak a technológiák szinte mindenre az adott lehetőségeken belül, vagyis egyre ritkább és kisebb a közvetlenül hasznosítható tapasztalat. Ez viszont sokkal inkább a mindenek felett álló biztonság és az autósport elüzletiesedésével, illetve az adott keretek kitöltésével együtt járó folyamat lehet.
Az újévi poszt végén ott váltunk el egymástól, hogy a sikeres futóműállítás után a Hangyász egy kurva hangos, kissé ideges és darabos, de alapvetően vezethető, menetbiztos autónak bizonyult. Aztán jött a csend. Én tüdőbajos lettem átmenetileg, aztán magamra borítottam…..
lanciabacci 2013.01.22 10:33:32
@Nínó Karotta: á, ez csak kifogás, egyetlen átlagos hosszúságú, életszagú hasonlatokkal teletűzdelt körmondatodból többet megért bárki, mint száz tankönyvből. Azon kívül adott az Úr ceruzát, szkennert és/vagy PS-t is az illusztrációkhoz :P
Mondanám persze, hogy segítek illusztrálni, de ahhoz először nekem is meg kell értenem, mit is :)

De talán hivatkozásokkal együtt nem számít lopásnak egy idézet sem, bár te ebben a témában sokkal jobban otthon vagy.
Boldog új évet, pupákok! A Karotta-háztartás halmazati influenzafertőzéstől szenved, így sajnos a szokásos szószátyárságra nem számíthattok, mert nem nagyon látok a láztól. Viszont nagyszerű örömhíreim vannak. Egyrészt elkészült a Hangyász futóműállítás utáni…..
Mint a rossz lelkiismeret, úgy üldöz engem a Puch. Ez az autó a legsötétebb lelkiismeretem fizikai megtestesítője. Egyetlen szerencsém vele - oly régóta lohol a nyomomban, hogy alig kellett ráköltenem. Nem viccelek, valamennyi közül a legelfeledettebb, legmellőzöttebb, ugyanakkor…..
lanciabacci 2013.01.07 21:18:49
@dr.oid: gyönyörű!! ismét leborulok :)
Szívesen cifráznám, volna is mivel. De a technikai részletek és az élet a futóműállítás után egyelőre ráér. Az első próbaút videója, az viszont nem várhat. Íme, a csecsemő hangyász első ügyetlen, óvatos lépései a nagyvilágban. Köszönet Tóth Zolinak és Drága…..
lanciabacci 2012.12.20 14:04:24
@bervas: Valami ilyesmire számítok én is, vagyis izzasztó tavaszra.

Azért reméljük nem kell traktorsúlyokat tenni majd az elejére, hogy a kemény sperr ne tolja el az orrát a pillanatnyi tapadás függvényében :)
lanciabacci 2013.01.01 15:19:47
@tocibacsi:
Most?
Most fogalmunk sincs, hogy mennyire becsülik meg a Hangyászt nívós, nemzetközi közegben, mert a szokásos hazai, mikutyánkkölyke módon, TC főoldalon reklámozottan, elvtelenül hackelték elsőnek a hazai rajongók, nacionalista alapon. Ilyen az, amikor a pokolba vezető út jó szándékkal van kikövezve. Pénzt, díjat, egyebet ez nem jelent.

De nem ezért jöttem be, hanem mert klassz a friss videó az FB-n! :) Gratulálok, ígéretes évkezdés! Nagyon várom a folytatást, innentől lesz igazán izgalmas.
lanciabacci 2013.01.01 20:40:45
@tocibacsi: Hát igen, de nem is ez a baj, hanem hogy így torz az eredmény. Símán nyerhetett is volna a Hangyász önerőből, hiszen nagyon menő és bőven megállja a helyét, de a lejtős pályán ez nem derült ki. Ezek az arányok csak annyit tükröznek, hogy sokan szavaztak rá Mo-ról. De mindegy, bizonyos értelemben ez is szép, örülünk, Vincent :)
„Ki kell úgyis vennem legalább egy hét szabadságot, hogy el ne ússzon jövőre. Ezért hétfőn leviszem Bazegkettőt Kareszhoz, megcsináljuk rajta azt az öt apróságot két nap alatt, aztán kedd este jössz a gyerekekkel, hozod a 190-est, otthagyjuk olajcserére, egyebekre,…..