Adatok
Dex777
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy dolog, hogy Stohl András az előadás után kicsit mélyebben néz a tintásüvegbe, mint kellene. Ne vitassuk el a jogát, hogy koccintson egyet, kettőt...na jó, tízet, egye fene. Bár a KRESZ mindenképpen tiltja, azért egy sör után még tán azon a hülyeségen is túltennénk…..
Csak a tendencia szomorít el. Ha tíz sofőr nem enged át, abból nyolc biztosan nő. Vélemények azonos című írásunkról...
Dex777
2010.01.27 14:43:22
@Nünü: ... akkor teged biztos atengednelek! :))
Dex777
2010.01.27 14:45:57
Dex777
2010.01.27 18:01:41
@Nünü: Igazan nincs mit.
Tudod, es a cikk is ezt allitja, mi ferfiak udvariasabbak vagyunk a nokkel szemben, foleg a csinosakkal ;)
Tudod, es a cikk is ezt allitja, mi ferfiak udvariasabbak vagyunk a nokkel szemben, foleg a csinosakkal ;)
Mindenki, akit bármilyen szinten vonzanak ezek a füstölő, zakatoló, hangos gépek, amit autóknak hívunk, álmodozik olykor. Eljátszik a gondolattal, hogy egy számára ideális életben (melyben majdnem alaptézis, hogy korlátlan mennyiségű pénz áll rendelkezésére) és környezetben…..
Dex777
2009.11.07 19:42:04
@Hosszu 2009.11.07. 09:37:17
Ha elhatarozod magad, akkor ajanlom az epp eladosorba kerult E34-em.
Mivel 520i ezert nem draga sem a teljesitmeny adoja, sem a kotelezoje, es ahogy azt mar tobben mondtak, nem veszes a fenntartasa sem. Csak el kell azt fogadni, ha valami jelzi, hogy neki koszoni szepen eleg volt a rendes mukodesbol, akkor azonnal cserelni kell (gyari, vagy nagyon jo minosegu utangyarott alkatresszel), es nem szabad megvarni, amig megrohad az ember alatt.
www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520_i_24v_520i_24v-3124280
es a lenyeg:
nepitelet.hu/autok/bmw/5_1988/hobbiauto_a_mindennapokra/
Ha elhatarozod magad, akkor ajanlom az epp eladosorba kerult E34-em.
Mivel 520i ezert nem draga sem a teljesitmeny adoja, sem a kotelezoje, es ahogy azt mar tobben mondtak, nem veszes a fenntartasa sem. Csak el kell azt fogadni, ha valami jelzi, hogy neki koszoni szepen eleg volt a rendes mukodesbol, akkor azonnal cserelni kell (gyari, vagy nagyon jo minosegu utangyarott alkatresszel), es nem szabad megvarni, amig megrohad az ember alatt.
www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520_i_24v_520i_24v-3124280
es a lenyeg:
nepitelet.hu/autok/bmw/5_1988/hobbiauto_a_mindennapokra/
Dex777
2009.11.08 11:02:30
Ezernyi lóerő tépi-nyúzza az aszfaltot az amerikai autóipar fellegvárában, Detroitban. Tombol az óriási tömeg, vakuk fénye csillan a krómon, öles lángnyelvek és fojtogató gumifüst, szórakoznak az izomautó-fanatikusok. Keresve sem találhattunk volna szebb illusztrációt arra,…..
Dex777
2009.08.17 21:28:51
@Alhazred:
Nekem BMW-m van, szoval ebben teljesen egyet ertunk.
Bar... azert azt el kell mondanom, hogy az amerikai autok amerikaba jok. Nos ez persze tul altalanos, de ugye ennek a faszinak (asszem Cadillec-je volt) a kenyelem, es feltehetoen a nagy motor szamitott neki. Ezt pedig ugyan ugy megkapja es amcsi luxuskocsitol, mint egy BMW-tol. Azzal a kulonbseggel, hogy (es ebben talan mind egyetertunk) egy BMW mas (magasabb) technikai szinvonalat kepvisel. De ha ugyse hasznalod ki ennek az elonyeit, akkor minek?! Amerikaban az egesz kozlekedesi kultura / moral es persze a feltelek olyanok, hogy felesleges egy high tech szuper luxus kocsit venned. Raalsz a highway-re 65-tel (nehol 70-75-tel) es kesz, a kormanyon se kell szinte forditanod vagy 2 oran at. Minden sav, meg a varosokban is nagyon szelesek, nem igazan vannak szuk utcak, ahogy mondjuk hasznat venne az ember a preciz iranyithatosagnak.
@szalkasgerenda:
... es akkor itt nemileg egyet kell ertenem veled. Nyilvan minosegben, es fejlettsegben azert tart itt az amerikai autogyartas, mert hosszu idon at nem feljesztettek olyan utemben (vagy egyaltalan) a technikat, hogy most tartani tudjak a lepest az europai / japan gyartokkal. De tegyuk hozza, hogy a vasarlok nem is nagyon igenyeltek a fejleszteseket. Sot hogy az egyik nemreg megjelent TC-os cikkre utaljak (Lincoln Mark II), nem is vasaroltak meg dragabban a sokkal fejlettebb technologiat.
Nekem BMW-m van, szoval ebben teljesen egyet ertunk.
Bar... azert azt el kell mondanom, hogy az amerikai autok amerikaba jok. Nos ez persze tul altalanos, de ugye ennek a faszinak (asszem Cadillec-je volt) a kenyelem, es feltehetoen a nagy motor szamitott neki. Ezt pedig ugyan ugy megkapja es amcsi luxuskocsitol, mint egy BMW-tol. Azzal a kulonbseggel, hogy (es ebben talan mind egyetertunk) egy BMW mas (magasabb) technikai szinvonalat kepvisel. De ha ugyse hasznalod ki ennek az elonyeit, akkor minek?! Amerikaban az egesz kozlekedesi kultura / moral es persze a feltelek olyanok, hogy felesleges egy high tech szuper luxus kocsit venned. Raalsz a highway-re 65-tel (nehol 70-75-tel) es kesz, a kormanyon se kell szinte forditanod vagy 2 oran at. Minden sav, meg a varosokban is nagyon szelesek, nem igazan vannak szuk utcak, ahogy mondjuk hasznat venne az ember a preciz iranyithatosagnak.
@szalkasgerenda:
... es akkor itt nemileg egyet kell ertenem veled. Nyilvan minosegben, es fejlettsegben azert tart itt az amerikai autogyartas, mert hosszu idon at nem feljesztettek olyan utemben (vagy egyaltalan) a technikat, hogy most tartani tudjak a lepest az europai / japan gyartokkal. De tegyuk hozza, hogy a vasarlok nem is nagyon igenyeltek a fejleszteseket. Sot hogy az egyik nemreg megjelent TC-os cikkre utaljak (Lincoln Mark II), nem is vasaroltak meg dragabban a sokkal fejlettebb technologiat.
Ennek a BMW-nek tizenöt éve felfelé megy az ára, és már tíz éve nagyon messze volt. Nagyjából ennyi hibáját találtam. Ja, és szűk a hátsó ülése. Vélemények az azonos című írásunkról...
A folyamatos technikai és minőségi fejlődés jegyében immáron kitűnő és elsőrangú felszereléssel rendelkezik szerkesztőségünk. Nagy hatótávolságú és ultraérzékeny telefonlehallgató-állomásunk a minap egy rendkívül érdekes beszélgetést fogott el a svájci Monthey-ből.-…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Adja az Isten, hogy osszefussak vele... szigoruan gyalog!
Bar nem sokat er... de engem megnyugtatna... eleg nagyot tudok kopni.