Regisztráció Blogot indítok
Adatok
attis1054

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Akármekkora légyen is a válság, kóvályogjon bár az összeomlás szélén Amerika autópiaca, a Suzuki szekere jól szalad. Legalábbis erről regél a cég sajtóközleménye, melynek címe: A Suzuki sikertörténetének legújabb fejezete No nem valami izgalmas fejezet, de talán…..
attis1054 2008.10.04 14:07:38
megpróbálok válaszolni a nekem feltett kérdésekre:
1,természettudományi szakot végeztem, kellett a fizika bár elég lightos volt.
2,pont emiatt bennem is felvetődött ez, hogy talán a nagyobb biztonság miatt érdemes lenne váltani, ezért nekihasaltam a neten elérhető információknak.Elég meglepő lett a végeredmény, azt hittem meggyőznek a tények és váltás lesz belőle de n
em.tömören:kb:50-60km/h alatti sebességnél való ütközésnél egy régebbi konstrukció (swift) nagyjából egészében "megroggyan" a szerkezet homogén kialakítása miatt(ajtók nem nyilnak,pedálok, kormány elmozdulása kb:2-3 cm-es tartományba esik).Laikusként nézve az autót sokkal rosszabbul néz ki mint ebben a helyzetben lévő 4*-os társa ahol ugyan az A oszlopig eltünt az autó de onnantól gyakorlatilag "semmi" baja a szerkezetnek(könnyedén nyílnak az ajtók,pedálok kormány elmozdulása szemmel nem látható).4*-os autós enyhe mellkasi zúzódással,sajgó nyakkal kiszáll a kocsiból bár erősen dezorientált.Swiftes társa ugyanezen tünetekkel(esetleg plusz egy lábfej és/vagy térd sérüléssel) várja a felmentő sereget mert ugye az ajtók nem nyílnak.Mint látható nincs mellbevágó különbség a két autós fizikai állapotában(inkább az autoikban). DE! kb:60-as tempó felett SZINTE mindegy hogy miben ül az ember úgyis meghal mert itt már nem igazán számít a szerkezet, itt már a lassulás mértéke az ami öl.
Egyébként drágább autókban a hangszigetelés minősége az ami miatt sokkal biztonságosabbnak hatnak.