Adatok
kozlekedj
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Alapvetően nem sok gondom van az Avensisszel, egyetlen úgynevezett meghibásodás keserítette meg a birtoklásával töltött négy és háromnegyed évet, de ha őszinte akarok lenni, igazából az is csak amiatt lett hiba, mert megvártam. Óriási mákom van, na. Ezt nem önigazolásnak…..
130-cal megy, bebetonozták a belső sávba. Ki nem mozdulna onnan, hiszen gyorsabban úgysem mehet senki. És akkor megjelenik 200-zal a BMW-s, balra indexel és villog. Kezdődik a harc!..
kozlekedj
2011.11.02 14:50:45
@Kismac: Az első eseteddel szerintem nincs probléma.
Azért csinálja, hogy ne legyen véletlen sem a holtteredben, és észrevedd (szerintem korrekt, ha tényleg ezért csinálja), és ne menj elé. Valószínű egy picit fékezett is vagy elvette a lábát a gázról, készülve, hogy kihajthatsz elé.
Mivel ő előre lát, és tudja, hogy előtte üres minden, így jót teszel vele, -ha már éppen motorfékkel mész a kamion mögött, mert el akarod engedni a versenyzőt- ha megvillantod a féklámpádat, ezzel ő biztosra veszi azonnal, hogy elengeded.
A bömös - SUV-os esetre csak egy példát hoznék régről, persze koránt sem biztos, hogy erről volt szó. Munkából adódóan sokat jártunk konvojban többen, és mindig úgy előztünk, hogy a hátsó autó kiindexelt, majd a többit kiengedte maga elé, és uzsgyi! Olyan volt, hogy mi villogtunk hátulról az elsőnek, hogy le kell húzódni, de amint úgy tűnt mégsem újra villogtunk, és visszajöttek az elsők a belsőbe.
Ez kívülről úgy festett, hogy az első autó cikázott, míg mögötte a többi nem.
Részemről egyébként nagyon nem szeretem az autópályát, mert iszonyú unalmas, de itt lehet a legtöbb üzemanyagot spórolni úgy, hogy még haladsz is.
Azért csinálja, hogy ne legyen véletlen sem a holtteredben, és észrevedd (szerintem korrekt, ha tényleg ezért csinálja), és ne menj elé. Valószínű egy picit fékezett is vagy elvette a lábát a gázról, készülve, hogy kihajthatsz elé.
Mivel ő előre lát, és tudja, hogy előtte üres minden, így jót teszel vele, -ha már éppen motorfékkel mész a kamion mögött, mert el akarod engedni a versenyzőt- ha megvillantod a féklámpádat, ezzel ő biztosra veszi azonnal, hogy elengeded.
A bömös - SUV-os esetre csak egy példát hoznék régről, persze koránt sem biztos, hogy erről volt szó. Munkából adódóan sokat jártunk konvojban többen, és mindig úgy előztünk, hogy a hátsó autó kiindexelt, majd a többit kiengedte maga elé, és uzsgyi! Olyan volt, hogy mi villogtunk hátulról az elsőnek, hogy le kell húzódni, de amint úgy tűnt mégsem újra villogtunk, és visszajöttek az elsők a belsőbe.
Ez kívülről úgy festett, hogy az első autó cikázott, míg mögötte a többi nem.
Részemről egyébként nagyon nem szeretem az autópályát, mert iszonyú unalmas, de itt lehet a legtöbb üzemanyagot spórolni úgy, hogy még haladsz is.
A két lábbal a földön állók aránya a vevők között ezrelékekben mérhető. Ezért, mint vásárlóerő, kalkulálni velük nem lehet. Mai cikkünk blogposztja...
A felismerhetetlenségig összetört Renault Laguna IIIEgyetlen összetört autó sem szép látvány, de ez a szinte új, harmadik generációs Laguna a Duna Autó udvarán kifejezetten szívszorító. Csillogó tesztautókkal szoktam ilyen futásteljesítménnyel (alig pár ezer kilométer),…..
Kedden átadták a Megyeri hidat a forgalomnak, a kerékpárosok vehették először birtokukba, bicikliutat a híd északi oldalán alakítottak ki. Elmentünk kipróbálni. A hidat a pesti oldalról megközelítve a Váci út és Fóti út kereszteződésétől egészen a hídig visz…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Valaki tapasztalt még ilyet?
Egyébként jó cikk, holnap elkezdem kutatni a bakot, mivel nekem is nyiszog a hátsó ajtó :)