Regisztráció Blogot indítok
Adatok
GregHozta

0 bejegyzést írt és 83 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem új keletű a Lágymányosi híd budai csomópontjának problémája. Lett is gyorsan új tábla, jöhet a mutogatás. Vélemények az azonos című írásunkról...
GregHozta 2010.11.20 23:52:22
@streetsta: Szerintem a kötelező haladási tábla nem ismerete (figyelmen kívül hagyása) nem "tapasztalatlanság", hanem a KRESZ nem ismerete.
GregHozta 2010.11.21 03:25:56
@brov: Vonal nálunk is van a kereszteződések KIHAJTÓ oldalán. Ebből is látható, hogy ott nem lehet bemenni. A befele oldalon nincs útburkolati jel.

safedrive.hu/sd/bontest/images/1_20.jpg
Belsőség Ezt hívják linknek? 2010.10.02 13:25:00
Egyszerű dolog történt: a Kia Optima valószínűleg akkora érdeklődést váltott ki, hogy elfogyott a sajtóanyag. Amit egyébként ma már pendrive-on, avagy csipmagazin-kódnyelven, USB-kulcson adnak oda. Ami persze jó, nincs a régi egymást túllicitálós, azenyémavastagabbsajtóanyag…..
GregHozta 2010.10.03 15:10:11
@Virago_1000: Totál egyetértek veled. Magyarországon divat fikázni az ázsiai autókat. A KIA összes új típusát Peter Schreyer tervezi, aki olyan autók megálmodója volt, mint az Audi A3, A4, A6, TT, vagy a VW Beetle. De biztos azokat is csak "összeollózta".
GregHozta 2010.10.03 21:27:29
@gyvy: Csak a belterét tervezte Kovács Miklós. Csakúgy, mint az Optimának is. ;)

Egyébként ő is Németországban él, Ausztriában tanult, de tény, hogy Szegeden született. ;)
Belsőség Klímával kóma 2010.08.02 06:55:00
5,025 millió forint ESP-vel, manuális klímával, tempomattal kicsit soknak tűnik, hiszen ennyiből bőven kijön az egy számmal nagyobb Kia Cee'd SW, 1,6-os, 115 lovas dízellel. Gondoltam legalábbis én, aztán meg is magyaráztam magamnak, hogy a Volkswagen-technika meg az elismert…..
Tesztautót egyeztettünk a Kiával. Gondoltam, megkérdezem, mikor jön a Venga. Kia Andrea erre csak annyit mondott: - Ne is kérdezd, az egyiket már el is lopták a kettőből. Az udvarunkról, próbarendszámmal. Aztán ahogy beszélgettünk, kiderült, hogy valójában ez már a harmadik autó…..
Belsőség Autóbuzik karácsonya 2009.12.25 14:27:00
Üdvözlet a lázgörbe túloldaláról! Hogy ma se maradjanak autós történetek nélkül, egy vödör tea és egy slájmhegy közül kikukkantva írok a kedves olvasónak. Péter fiam alig beszél még, de az autómárkákat már tudja. Az első szó, amit kimondott, a Renault volt, bár akkor…..
GregHozta 2009.12.26 23:17:44
@Rocko-: Faceliftes i30? Lemaradtam valamiről? :-o
GregHozta 2009.12.27 08:45:46
@Rocko-: Jóvanna, csak poén volt. :) Egyébként szerintem nem hasonlít az i30-ra. Első blikkre inkább Focus, de ha jobban megnézed, arra sem hasonlít. ;)
A Porsche-cuccok sosem gagyik, ezt érdemes figyelembe vennie, mikor gondolkodik azon, hogy kell-e önnek egy L-es méretű Porsche Supercup póló és béjzbósapka. És a kérdés? Itt van, alul. Mely országban kereshető nyilvánosan rendszám alapján a tulajdonos személye? Ebben az…..
GregHozta 2009.12.12 09:02:36
Belsőség Az ovisok nem hülyék 2009.10.27 09:31:00
Két doboz, egymás közt Abban a sajnálatos esetben, ha mégis döntéskényszerbe kerülnék, a Citroënt választanám, egyszerűen azért, mert ez jobban megfelel a feladatának, olyan primitív eszközökkel, mint a használható csomagtér és a létező rugózás. Véleményük mai…..
Képaláírás Igen, továbbra is ezt kell megvenni, de nagyon vigyázzanak, mit sóznak még önökre. Vélemények az azonos című írásunkról...
GregHozta 2009.09.05 10:55:24
@Horneten: Persze. Formáról nem fogunk vitatkozni, hiszen ez szubjektív dolog. Nekem jobban tetszik a cee'd (ezért is vettem inkább ezt).

A Pappas autós dolgot még mindig nem értem. Tény, hogy támogatnak pár sportolót. Ha jól tudom Janics Natasának is kapott tőlük egy pro_cee'd-et, de nem hiszem, hogy emiatt nőne az autó eladási statisztikája. (a KIA pl. támogatja az MLSZ-t, és sok külföldi sporteseményt (Australian Open, FIFA, FIWC))

Tény, hogy vannak érdekes tesztek a neten, de sok más újsággal ellentétben, a totalcar legalább törekszik pontos adatokat írni az autókról. Félre ne érts, nem vagyok elvakult totalcar fan, de a cikkek stílusai miatt szeretem olvasni. (vannak hatalmas beszólások)

Egyébként én is sok balesetmentes kilométert kívánok mindenkinek, üljön Hyunadi-ban, VW-ben, Honda-ban, Mazdá-ban, vagy akár egy KIA cee'd-ben. ;)
GregHozta 2009.09.05 13:16:40
@nick2005: Miért, az Omega nagy autó? Én minden nap egy kombi 2.5 TD-vel megyek dolgozni, de az utastere semmivel nem nagyobb, mint a cee'd-é. Persze a csomagtartó más tészta, de gondolom G Laci nem szívesen utazna ott. :)
GregHozta 2009.09.06 20:00:46
@nick2005: A WagyonŐr-nél mindenképp nagyobb, de a cee'd-nél nem nagyobb az utastere :) A gépháztető meg akkora, mint a KIA teteje... :D
A legtöbbjüket a teszteléskor nem is utáltam. Lehet persze, hogy csak mert valami miatt különlegesek voltak, és örültem, hogy egyáltalán vezethettem őket. Ezért az eredeti tesztben néha nem is borzadok el rajtuk igazán. Aztán az ember alaposan megrágja a dolgot, és azt mondja: na,…..
GregHozta 2009.07.10 13:50:18
@gabor.gabor: Persze. Nem tudtad... Ők azért járnak a benzinkútra, hogy lefejtsék a sok üzemanyagot, amit termeltek... ;)
GregHozta 2009.07.10 13:58:18
@Cartman (ex Cartman): Mindenről lehet jó, és rosszat is írni. Egy cikk hangvétele leginkább attól függ, a tesztelőnek mennyire jött be az autó. Attól, hogy valaki lehúzza, még nem biztos, hogy rossz az autó. Láttam én már olyan tesztet, hogy a hajamat téptem...
Kedves szaGújságíró kijelentette, hogy nem lehet vízszintesbe tenni a hátsó üléssort (még képet is készített róla)... de, ha elolvasta volna az autóhoz kapott szakácskönyvét, megtudhatta volna, hogy előbb ki kell venni a fejtámlákat. :-x
GregHozta 2009.07.10 14:08:20
@danesszka: Van egy pár... de pl a cee'd-emet imádom :)
Alacsony fogyasztást ígérő öt különböző autó, egy útvonal, 10 eredmény. Melyik éri be a legkevesebbel?  Vélemények az azonos című írásunkról...
„Ide figyeljen, Viktor! Higgye el nekem, előbb-utóbb úgyis mindenki eljut a Mercedeshez.”Lippai János, az Autóreál GMK tulajdonosa 1989-benHuszonhárom éves voltam. Ralinavigátor. És esténként egy metálzöld Golf II GTI-ről álmodtam, Kamei spoilerszettesről, kemény…..
GregHozta 2009.06.05 07:45:20
@zöldi: 2nd round :)
Miért szlovák rendszámos az utánfutó? :)
GregHozta 2009.06.05 08:07:03
@citrix: Én láncos koreait (szlovákot?) vettem... kiváncsi vagyok, 100ezernél is ezt fogom-e mondani, de most (40e környékén) úgy gondolom, a cee'd egy baromi jó autó.
GregHozta 2009.06.05 12:03:24
@The Good Boy: Akkor megintcsak a cee'd a nyerő :D
Nekem is minden meg van világítva (4 ablak (elől-hátul sárgállik), kesztyűtartó, ESP, stb... sőt az elektromos ajtózár logója is a műszerfalon)... kivéve az USB csatlakozó... ott már nem futotta egy LED-re...
A képeken látható Hyundai Tucson vezetője nem szerencsés – mondhatnánk. Ám az igazság az, hogy a magyar autófinanszírozás rendszere olyan, hogy finoman szólva nehéz belőle jól kiszállni, ha történik valami az autóval. A szituáció ismert: a kocsi értéke, a kár…..
GregHozta 2009.05.22 00:01:16
@Manyizga: "Lehet, hogy a Tucson vezetője nem győzödött meg arról, hogy felhajthat-e az útra?"

Tudtommal a légzsák csak 30km/h felett nyílik, ergo már haladt az úton.

Egyébként én is hasonló módon jártam. Csak én a piros lámpánál várakoztam, amikor egy Renault Traffic beletolt az előttem álló Nissan Vanette Cargo-ba. A kocsi GTK-s lett, és két választási lehetőségem volt. Kevesebbet írnak a számlára a biztosító felé, és én kifizetem a különbséget, vagy lejelentik és pár napon belül kicsengethetem a hitel és az érték közötti részt. Azt hiszem nem kérdés, melyiket választottam... :s

Mocskos dolog ez az egész biztosítósdi. Nem csoda, hogy ennyien csalnak. A tisztességes ember éhenhalhat... A biztosító nagyívben sz@rja le. Magyarországon mi vagyunk a szolgáltatókért, és nem ők értünk... :x
kár-park Maseratival koccantott 2009.05.02 02:31:00
Több mint 400 lóerő, majd két tonna és közel öt méter gyönyörűség. A Maserati GranTurismo okozhatott volna gazdájának meglepetést egy sodrósabban vett kanyarban, nagyobb fékezés, vagy vehemensebb kigyorsítás alkalmával is. De nem ez történt. Egy parkolóban kopogtatott Murphy.…..
Belsőség Autót nyitni a netről? 2009.04.12 22:53:00
Tény vagy kitaláció a sztori, mely szerint az ős-kocka Passat kulcsával az összes korabeli Audit és VW-t ki lehetett nyitni? És mi a helyzet manapság? Mit csináljon az ember, ha az autóban felejti a kulcsot? Keressen egy garantáltan bevált trükköt az interneten? Francokat, hívjon…..
Belsőség Kia Soul – kéne 2009.03.11 16:00:00
Észrevettem, hogy a családi Forester műszakija lejár, ezért azonnali telefonálásba kezdtem, ki csinálja meg egy nap alatt az amúgy remek állapotú autó műszakiját és zöldkártyáját. Lett is hamar vállalkozó, semmi trükk, elviszi, kész lesz. Oké, de mivel megyek haza és másnap…..
kár-park Elfenekelt Fabia 2009.01.03 01:30:00
A kék Skoda Fabia Combi vezetője az épp előtte pirosra váltó lámpánál még meg tudott állni. Pont az járhatott a fejében, hogy milyen szerencsés, amiért a kissé eldugott lámpát időben észrevette, és így nem hajtott tilos jelzés mellett a kereszteződésbe. Öröme azonban nem…..
Nemcsak távoli, vadregényes tájakon szembesülhetünk veszélyes vadállatokkal. Ez a Yaris például a Buda környéki hegyekben járt pórul, amikor vezetője elgázolt vele egy hatalmas termetű szarvast. A baleset azért különösen érdekes, mert a nagy testű állat nem kővé dermedve…..
A parkolás mint téma rengetegszer jött már elő itt a blogon, de rendszerint fotókat kapunk tilosban álló közteresekről, rendőrökről, egyszerre 2-3 mozgáskorlátozottaknak fenntartott helyet elfoglaló autókról. Most minden kommentár nélkül landolt a postaládánkban egy csokor…..
GregHozta 2008.10.14 12:14:24
Vagy így...
uk.youtube.com/watch?v=OGR7zFNezaQ

Azért az utolsó videó kicsit megrendezettnek látszik... minek videózol egy utcát??? hátha feltűnik valaki, aki a legkisebb helyre akar beállni?
Tipikus baleset elszenvedője volt ez a piros Hyundai Getz is, az Allianz biztosító jelen lévő kárszakértője már messziről mondja, hogy mi történhetett. „Sávváltásnál összeütközött egy kamionnal, amitől megpördült és így a hátulját is lekoccolta.” És valóban,…..
GregHozta 2008.10.03 12:13:51
"Még rosszabb a helyzet, ha hitel van a kocsin, hiszen az is könnyen elképzelhető, hogy a biztosító által fizetett pénz és a roncsérték összesen kevesebb, mint amekkora tartozás még a volt a kocsin. Azaz a „tulajdonos” nemcsak autó nélkül marad, de a hitelszerződés lezáráshoz még fizetnie is kell."

Ez igen érdekes, hiszen, egy másik oldal ügyvédje pedig így nyilatkozik az ügyről...

"...a kárért felelős személy köteles az eredeti állapotot helyreállítani, ha pedig az nem lehetséges, vagy a károsult azt alapos okból nem kívánja, köteles a károsult vagyoni és nem vagyoni kárát megtéríteni...Ha az ügyfél másfél éve hitelre vásárolt gépkocsija totálkáros lett, az azt jelenti, hogy kell egy másik kocsit hitelre vásárolnia annak érdekében, hogy az eredeti állapot helyreálljon, vagyis legyen egy kocsija, amit használni tud. A finanszírozó nem fogja visszatéríteni az eddig fizetett kamatokat, és nem fogja elengedni (legfeljebb diszkontálni) a totálkárosítás folytán jelentkező rendkívüli előtörlesztés okán a hitelhátralék kamatait sem. Az ügyfélnél zárási költségek és más költségek is felmerülnek a kétszeres hitelkiváltás folytán. Ezek a rendkívüli költségek és a kamatkülönbözet (figyelembe véve persze, hogy az újabb hitelnek később jár le a futamideje, mint a korábbinak lejárt volna) térítésére a biztosító a Ptk. 355. § (4) bekezdése alapján köteles, hiszen az a károsultnál mint jogellenes károkozó cselekménnyel összefüggésben felmerült költség jelentkezik, ami ennélfogva végső fokon peresíthető is...Amennyiben azonban a gazdasági totálkár határát túllépi a sérülés mértéke, akkor a leírtak alapján joga van rá, hogy a balesettel összefüggésben valamennyi felmerült és dokumentált költsége (így a kamatkülönbözet, zárási költség stb.) megtérítését igényelje a károkozó felelősségbiztosítójától, természetesen a vagyonában, tehát adott esetben a gépkocsijában bekövetkezett káron kívül..."

Na, akkor most mi a helyzet?
A LIDL szerint aki autót szerel, az okszerûen szarba nyúl. Bizonyos értelemben ez persze igaz, mégis igazán mókás, hogy a "nedves kéztisztító kendõ"-t a német tuladonú szupermarketlánc szakemberei "ürülék eltávolító"-nak fordították. Vagy talán az járt a…..