Adatok
diablos
0 bejegyzést írt és 105 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Karotta Közlöny
Hangyász hétfő 50: A kölkök megrajzolták, de a Hungaroringre még nem lesz kész
2013.06.10 16:42:43
Biztos mindenki tudja már, hogy 15-én szombaton Nagy Totalcar Pályanap lesz a Hungaroringen. Hangyásszal. Magyarország Legmenőbb Wannabe Wersenyautója menni fog a pályán, talán viszonylag sebesen is, de a szó semmilyen értelmében nem lesz kész.
Kép: Modified Magazine
A minap…..
Húsz éve vezetek, azóta nem tudok rájönni, mi lehet annyira sürgős, hogy csakis egy magányos jármű előtti átrohanással oldható meg?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
diablos
2013.05.03 09:17:13
@flamer:
Te kevered a szezont a fazonnal ecsém!!!
Igen, én elsőbbséget adok a kamionnak, - ha jár neki.
Ha szabályosan körülnéz, mielőtt ráteszi a pipőjét az úttestre és én féktávon kívül vagyok elsőbbsége van.Egyébként udvariasság kérdése az egész!
Te kevered a szezont a fazonnal ecsém!!!
Igen, én elsőbbséget adok a kamionnak, - ha jár neki.
Ha szabályosan körülnéz, mielőtt ráteszi a pipőjét az úttestre és én féktávon kívül vagyok elsőbbsége van.Egyébként udvariasság kérdése az egész!
A régi nem használható többé, mondják, de azért még kiadnak belőle néhány ezret. A hatóság félrevezeti az autóst.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Halálos balesetek, türhő bandázás, kétüteműek szagába keveredő vodkás böfögés: ez az orosz dokumentumfilm megmutatja mindazt, amiért meg lehet utálni a motorosokat. Az orosz anyagot kedves olvasónk tette közzé – ez úton is szeretnénk megköszönni, szegényebb lett volna…..
diablos
2013.02.15 09:22:34
Nagy ország, nagy állatkert!
Szerintem ezek a filmek nagyrészt a hetvenes évek közepéről-végéről szólnak!
Egy-két rész lehet /pl.Merc 190/ a 80-as évek elejéről.
@dieselrocket524:
130-nál kemény tud lenni a szántás!
Ne próbáld ki!
Mindenesetre propagandában mindig is "erősek" voltak a ruszkik.
Szerintem ezek a filmek nagyrészt a hetvenes évek közepéről-végéről szólnak!
Egy-két rész lehet /pl.Merc 190/ a 80-as évek elejéről.
@dieselrocket524:
130-nál kemény tud lenni a szántás!
Ne próbáld ki!
Mindenesetre propagandában mindig is "erősek" voltak a ruszkik.
Idejekorán beszélnünk kell a témáról, mert az Astra beindításáról szóló cikk kapcsán érdekes információt kaptunk egy olvasótól. A sztori izgalmas, úgyhogy csapjunk bele. Mai cikkünk blogposztja...
diablos
2012.07.20 07:44:51
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja. Innen akár le is töltheti...
diablos
2012.07.20 07:11:00
@novothauto:
Akkor még nincs kész az az autó, diagnosztikázz még vele egy csöppet!
Vagy már teljesen "kész" van! :)
Akkor még nincs kész az az autó, diagnosztikázz még vele egy csöppet!
Vagy már teljesen "kész" van! :)
Brunete Fraccaroli brazil építész projektje a lakható garázs, melyet a 15. Casa Cor Show-n mutatott be. A 120 négyzetméteres garázst egy teljes értékű lakóhellyé változtatná. Ennyi a hír, és jönnek a pazar képek. Hű.
Néztem, néztem őket, csodáltam, mert tényleg, de…..
diablos
2012.07.19 11:06:34
@Rocko-:
Az a "nyúlfogú" csaj Vanessa Paradis, mellékesen Johnny Depp hitvese..
Szerencséd, hogy nem tud magyarul mert kölönben elérne a Kalóz átka...
:)
Ezek a kérók unatkozó milliomos autóőrülteknek lettek kitalálva, mert már nem tudtak mit kitalálni!
Én is szívesen nézegetném pl.a Ferrari 250 GTO-mat vagy Alfa 8C-met lefekvés előtt!
Azért egy üvegfallal leválasztnám az autót.
Az a "nyúlfogú" csaj Vanessa Paradis, mellékesen Johnny Depp hitvese..
Szerencséd, hogy nem tud magyarul mert kölönben elérne a Kalóz átka...
:)
Ezek a kérók unatkozó milliomos autóőrülteknek lettek kitalálva, mert már nem tudtak mit kitalálni!
Én is szívesen nézegetném pl.a Ferrari 250 GTO-mat vagy Alfa 8C-met lefekvés előtt!
Azért egy üvegfallal leválasztnám az autót.
Régen nem írtam a 190-esről, pedig lett volna mit, de gondoltam, összegyűjtök egy nagyobb adagot, és egyszerre naplózom. Amikor a múltkor elment a fék az átszakadt membránú vákuumdob miatt, még kora ősz volt.
Aztán egyszer hívott Rita, hogy belülről párás a szélvédő, amikor…..
Rémülten tudatosítottam, hogy nem fogom tudni megindokolni, miért éri meg minden kilója a 12 600 forintot, amibe kerül. Ha létezik tökéletes és haszontalan dolog egyben, akkor ez az.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Csendes, még bőven takarékosnak is nevezhető. És kombinak hűdemekkora! Ja, hogy dízel? Észre sem fogod venni. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Sági Elemérrel a WTCC Slovakiaringen rendezett hétvégéjén futottunk össze, hogy sok ezer hazai szurkolóval együtt drukkoljunk a magyar srácoknak. Mivel ő időközben háztáji beszámoló-emberünkké avanzsált, így átadom neki a szót. Hiszen egy kicsit talán mindannyiunk…..
Be kell menni a boltba, és négyért megvenni az alapmodellt. A többi csak parasztvakítás. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Csikorgó fagy, a leheletünk mázsás lufitömbként fagy a szánkra, majd hangos reccsenéssel minduntalan letörik. Elfagyott láb a bakancsban, negyvennégy réteg ruha, és a Madarász Viktor utcai kórház buszmegállója előtt feltűnik valami fura. Valami házi tákolmány, ilyen…..
diablos
2012.02.16 11:26:10
Bevallom, elérzékenyültem: néztem ezeket a szerecsen kölyköket, és az összes régi emlék feltolult. A nagy Babetta Grand Prix, a jawás állórajtok és a rengeteg kölyökkori röhögés – lehet, hogy azóta messzebbre is elmerészkedünk és gyorsabban is motorozunk, de azt…..
diablos
2012.02.02 10:58:35
@benzinvérű:
Mintha én írtam volna az általad leírtakat!
Szóról szóra ezt éltem meg 8-9 évesen!
Az én Komárom kék '69-es merev vázas pedálos!Eredeti állapotban alussza álmát, míg fel nem élesztem egyszer!
Soha nem fog olyan lassan eltelni az a 4 év, ami a jogsihoz kellett!
Igaz motoroztam heti rendszerességgel vele a falusi utcákon!/míg rám nem küldték a helyi seriffet/:) Ez a '70-es évek végén volt...
Sajnos azt az örömöt már semmi sem pótolhatja, így hát ápoljuk az emlékeket!
Mintha én írtam volna az általad leírtakat!
Szóról szóra ezt éltem meg 8-9 évesen!
Az én Komárom kék '69-es merev vázas pedálos!Eredeti állapotban alussza álmát, míg fel nem élesztem egyszer!
Soha nem fog olyan lassan eltelni az a 4 év, ami a jogsihoz kellett!
Igaz motoroztam heti rendszerességgel vele a falusi utcákon!/míg rám nem küldték a helyi seriffet/:) Ez a '70-es évek végén volt...
Sajnos azt az örömöt már semmi sem pótolhatja, így hát ápoljuk az emlékeket!
Azt hiszem, végleg szertefoszlott a gondos osztrák tulaj imidzs, mióta megvan a háromajtós, ausztriai származású Balenónk. Már régóta tartogatom a képet például az autó légszűrőjéről, hogy egyszer berakjam egy posztba. Ezt rögtön cseréltem, amikor megláttam, gondolom nem…..
diablos
2011.12.04 14:02:57
Peka - tudják, ő a mi beépített sejtünk a nagy vízen túlról -, ismételten borzolja a németautó-fanatikusok idegeit. Míg a múltkoriban a BMW- és Porsche-kedvelőket vette célba, ezúttal az audisokban forgatja meg a kést. És most teljesen új autókról van szó, nem holmi aukción…..
A bukócső és a kartervédő leszerelése zsibbasztó művelet, mert néhány csavar a tank alatt van Ha jól számolom, már nyolc éve okom lett volna írni az emberről, aki miatt mégsem utáltam meg a motorozással járó állandó szerelést és szereltetést, a…..
diablos
2011.11.02 11:52:27
Sajnos idehaza kötelezően választani kell hozzá egy matricát. Mi leszel? Büdös gengszter vagy cionista hazaáruló? Mai cikkünk blogposztja...
Megelégelte a kormány, hogy egyre több, becslések szerint már közel harmincezer hazai autós próbál külföldi rendszámmal adót, bírságot elkerülni. Mai cikkünk blogposztja...
diablos
2011.06.15 07:31:35
Szomszédomnak ecseteltem a pénteken bemutatott biciklitoló utánfutót, amikor közbevágott: „A Vaterán már láttad a propelleres biciklit? Az is házi!” Találkoztam már sok csodával, de ez szíven ütött: a női kerékpárra permetezőmotort szereltek, a kihajtásán két…..
diablos
2011.05.19 10:04:40
Volkswagenes dilemma: Golffal Dunát lehet rekeszteni, ráadásul kicsi is a családnak, a Passat viszont drága, mi legyen? Mi más: Jetta!
Vélemények az azonos című írásunkról...
Huszonöt éve még maga volt a csoda. Az idősebbek szeme még most is elfelhősödik, ha szóba kerül az Ezerötszázas. A fiatalok viszont nem értik, és a saját racionális énem sem. Csak az illata, az varázsol el még mindig. A mi nemzedékünk jórészt Ladában nevelkedett, és ez…..
diablos
2011.03.03 12:12:47
@WesT: Egyetértek!
A seb. határok tudtommal nem változtak az elmúlt 20 évben, ellenben úgy látom a fiatalság kissé elpuhult!
Érdekes, hogy '88-'89 környékén mikor egy palack PB gáz 250 FT volt, egy ilyennel 150-160-al is utaztunk tartósan.
Nekünk egy cseppet sem tűnt vállalhatatlannak!Még a zene is élvezhető volt benne.
Most akkor vagy mi voltunk k.b.s.ott "tökösek" vagy ez a LADA szar?!
:))
A seb. határok tudtommal nem változtak az elmúlt 20 évben, ellenben úgy látom a fiatalság kissé elpuhult!
Érdekes, hogy '88-'89 környékén mikor egy palack PB gáz 250 FT volt, egy ilyennel 150-160-al is utaztunk tartósan.
Nekünk egy cseppet sem tűnt vállalhatatlannak!Még a zene is élvezhető volt benne.
Most akkor vagy mi voltunk k.b.s.ott "tökösek" vagy ez a LADA szar?!
:))
diablos
2011.03.03 13:05:25
@kéne egy nick: ez aztán a nagyságrend...10km/ó!Mindjárt elszédülök a sebességtől!
Az EU-elnökség idejére több mint kétszáz prémiumautót szedett össze a Külügyminisztérium, aprópénzért. Vélemények az azonos című írásunkról...
diablos
2011.01.22 05:18:54
S3 / 993 cm3 / 50 PS / 98 Nm @ 3.000 / kétütemű / 0 - 80 km/h: 14,5 s / Vmax: 130 km/h (klikkelj a nagyobb képekért) ..
diablos
2010.11.27 08:48:28
@!MegaStorm:
A 150-et én is igazolhatom, de azok már a 2 torkú Jikov karbisok voltak.A városban többet ettek, azon kívül kevesebbet, mint az "egytorkúak".
Csak röhögtünk amikor a ladás haver óra szerint 165-el tekert, nekem meg 140-en volt az óra!Kb. ennyivel volt "precízebb" az NDK technika./nem röhögni/
Ha nem spórolták volna ki a hangszigetelést meg a szivattyús olajzást belőle sokkal népszerűbb lehetett volna!
A 150-et én is igazolhatom, de azok már a 2 torkú Jikov karbisok voltak.A városban többet ettek, azon kívül kevesebbet, mint az "egytorkúak".
Csak röhögtünk amikor a ladás haver óra szerint 165-el tekert, nekem meg 140-en volt az óra!Kb. ennyivel volt "precízebb" az NDK technika./nem röhögni/
Ha nem spórolták volna ki a hangszigetelést meg a szivattyús olajzást belőle sokkal népszerűbb lehetett volna!
Nagyon bántanánk, odaszólnánk már úgy szívből. Ahhoz azonban el kéne rontani és drágán adni. De sajnos az van, hogy ez se nem rossz, se nem drága. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A sűrítési végnyomás nem azonos a kompresszióviszonnyal!
Az egyik egy nyomásérték, pl.Bar-ban kifejezve, a másik pedig ebben az esetben térfogatok arányszáma, pl. 1:14.
Remélem érthető voltam.