Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Tomcy

0 bejegyzést írt és 261 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2015.02.08 09:47:53
Megbízható, fürge autó Pont a francia autó példájából tanulva kerestem én is olyat, amivel biztos, hogy minden reggel bejutok a munkahelyre, nem hagy cserben, és nem drága fenntartani. Sand Queen Fogyasztas atlagban 17l/100km ehhez persze tudni kell, hogy a legkondi szinte…..
Tomcy 2015.02.15 00:02:59
@Józsi a guminagykeres: Nekem ahogy írtam nem gyári volt akkor a kocsi, 8,1-8,2 körül volt a 0-100.

Viszont pl most azért nem vettem 325-ös bmw-t, mert hiába néztem meg 1000 videót a neten a 325-ös gyorsulásáról, 0-160-ra 2-2,5seccel ér csak fel hamarabb mint a swift sportom, így már nem volt alternatíva, a 330 meg sokkal ritkább és sokkal költségesebb is, így maradt a subaru, amit nem bánok, mert erre vágytam mindig, a bmw-t meg mindig utáltam, csak a hátsókerék meghajtás miatt lett volna amúgy is érdekes nekem.
Tomcy 2015.02.15 00:06:29
@Aranyba mártogatott étnyúl: Nekem van mind a kettő 1.6 suzuki és 2.0 turbó impreza, így akkor én nyertem? :)
Tomcy 2015.02.15 00:21:38
@Ződ2000:

Köszi abból már kinőttem, bár a lányom lassan olyan korba ér amikor majd le kell vele ülnöm, ettől a tény az tény, turbó nélkül egyik dízel klozet sem ér egy fillért sem!
Mennyi volt az utolsó SDI 1.9 talán volt is 60Le, nesze neked fejlődés. :)

És attól még az is tény, hogy 1000x több rákkeltő anyagot pöfög ki mint a benzinesek, de ha valaki pl belerakatja a gázt a kocsiba, onnantól még sokkal sokkal környezetbarátabban közlekedik, hiába eszik 1,5x annyit mint a dízel.
Winkler mekkázik egyet, majd szakmai vita robban ki a stúdióban és mindezek tetejébe jönnek az agresszív tehenek és a csodát kereső olvasók. Az Égéstér 122. adásának kommentposztja. Direklink a letöltéshez...
Az új-zélandi kormány közlekedésbiztonsági kisfilmje olyan, mint egy horrorfilm, amiben egy ponton reménykedsz, hogy elkerülhető a vég. De a pont nem ott van, ahol gondoljuk. Akkor már késő. Elképesztő, hogy hogyan vezetnek az emberek. Kétféleképpen osztályozom a dolgot…..
Tomcy 2014.01.14 12:57:31
@XXL: Nem kell korlátozni, de azért az ésszerűség határait valahogy be kell tartatni az emberekkel.
Én is mentem már 200-al autópályán 3-4 alkalommal egy kis ideig, én sem vagyok szent, megértem ha siet valaki, én is szoktam, de 180 felett akkor sem érdemes menni pláne nem közúton, szóval ez annyira nem nagy korlátozás lenne.
Az már inkább, hogy a kocsiknak kellene egy max súlyt szabni, mert akkor pl nem lennének ilyen Rezeskurvához hasonló esetek, hogy 160-al csett aztán utána kiszáll és röhög a markába.
Nem kellenek 2tonnás személyautók, hülyeség.
Egy régi accordban vagy avensisben vagy carinaban is simán elfért régen egy család, és az emberek nem lettek 2x akkorák mint 15évvel ezelőtt.
Nem kell 30cm vastag páncélajtókat csinálni a kocsikra, meg bunkerszerűen elzárni őket a külvilágtól az autóban, és utána egyből jön a sebességérzet, és jön vele józan ész és a normális tempó.
Fogadni mernék, hogy akik ma új nagy autóval száguldoznak, átülnének egy 15-20éves szintén a maga idejében nagynak számító autóba, nem mernék ugyan azt a tempót megengedni maguknak, és nem azért mert azok a régi autók nem tudnák ugyan ezt, csak ott még érezni bentről, hogy húúú bazdmeg 160-al már tényleg haladós.
A végeredmény az, ami megjelenik a képernyőn és a neten, de természetesen rengeteg minden kimarad- és elmarad a hosszú folyamat során. Rézmányi Balázs készített is egy werkfilmet legutóbbi nagy, SUV-összehasonlítónkról. Fogyasszák egészséggel! ..
Tomcy 2013.11.05 09:30:38
@Shadowbull: A bérből élőknek nem igazán, igaz a többi kulcsával nem lehet menőzni a diszkóban, meg a haveroknak mutogatni, igaz nem is hagyod ott egy olajcsere alkalmával a többi kocsi garanciális ideje alatti összes kötelező szerviz összegét.

Persze a bmw-nek nem is a mi országunk a célközönsége...

Ez a bmw egy igazán feleslegesen megalkotott autó ezen a vicces áron, nem nagy ellenben kicsi, persze a pénzeseknek mind 1 milyen hülyeségre költenek, de az biztos, hogy ember nem tud egyetlen értelmes érvet felhozni mellette, hogy miért ezt a kocsit kellene megvenni.
A nagykörúti bicikliút kérdése kapcsán kialakult televíziós vitára válaszol a Magyar Kerékpárosklub. A kérdéses beszélgetés itt látható: A Magyar Kerékpárosklub Elnöksége az MTV 2013. szeptember 5-i reggeli műsorában el nem hangzott kérdésekre ezúton válaszol 2013.…..
Félmillió forintos bírság jár, ha a rohadó autó megkapja a műszakit. Kétszázezres, ha üvölt a kipufogó. Kemény idők jönnek. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Tomcy 2013.08.07 11:07:43
@Shadowbull: Ha környezetszennyezés akkor az összes részecskeszűrős dízel retket ki kell vonni a forgalomból, mert a nanorészecskéket nem szűri meg a tüdőnk és a véráramba bekerülve bármilyen rákot tud okozni, míg a régi dízelnél a nagy részecskéket megfogta a tüdő és max tüdőrákot kaphatott a paraszt! Az ilyen fasza fejlesztésekhez csak gratulálni tudok minden mérnöknek.
Nem véletlen, hogy európán kívül sehol nem buzulnak ennyire a fos dízelekért, mert nem vettek részt agymosáson.

Plusz ha ennyire meg akarják fogni az utakon a retek autókat és kiszűrni a tuningolókat, akkor csupán annyit kellene tenni, hogy csak olyan termékeket lehetne a boltokban forgalmazni, aminek van műbizonylata és kész.
Mert az szerintem kicsit nonszensz dolog, hogy megveszel egy kocsit pl 16-os lemezfelnivel, mert nem akarsz 6x-os árat fizetni a gyári 17-es felniért, majd utána veszel egy 17-es felnit ami jó a kocsira, jó az osztása, jó az ET-je, jó a szélessége, és ezért téged utána megbasznak, mert nincs műbizonylat meg átalakítási engedély meg kispöcsöm.

Ez kb akkora faszság, mint ha azért büntetnének meg, mert a Galaxy S4-re nem gyári tokot raksz hanem veszel ebay-en rá tized áron, és mondjuk sandisk memóriakártyát teszel bele samsung helyett.

A legjobb az lenne, ha mindenki elhúzna ebből a retek országból és itt maradnak ez a sok gyökér jogász meg politikus és belefulladnának a saját szarukba amit teremtettek.
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.Direktlinket a letöltéshez itt talál...
Tomcy 2013.07.06 01:02:33
@ommm: Pont erről van szó, hogy a suzukis időt úgy érte el, hogy a pálya fele még murva volt, amiből az következik, hogy nem full slick gumival mentek hanem A/T-s gumikkal.
Mivel olyan jóban vagy W. Gabival és M. Norbival, kérdezd már meg tőlük, hogy simán az aszfalton hány tizedet számíthatott ez kanyaronként anno a slickhez képest és akkor a murváról nem is beszélve...
Szerintem simán pariba lett volna Loebbel sőt.

Millen idejét amit egy RWD-s kocsival ért el úgy, hogy a pálya végén szakadt az eső, ami a full slick gumikon és az enyhén poros és végig emelkedő pályán biztos elősegítette a gyorsan haladást, ezért megint nem nevezném mérvadónak.

Pista nagyon bírlak, mert nagyon jó a dumád, és sok olyan nézetet vallasz amit én is (pl: utálod a dízeleket), de néha tudsz nagy butaságot mondani.
A Totalcar TV nyári, szezonzáró műsorára nagyon büszkék vagyunk, így is engedjük a nagyvilágba: a gyermek felnőtt, elengedtük a kezét. Képi világunkat az OMG Visuals zseniális munkatársai (nem mellesleg kitűnő cimboráink) vették kezelésbe és sokszor mi is csak néztünk, mint…..
Zokogó politikusok, könnyeikkel küszködő, rohanó vállalkozók: végre rendet vág a trükközők sorában az új jogszabály? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Tomcy 2012.04.12 12:26:57
@ubaldo: Igen ez az örök mizéria, de ki tudja hogy ezek a jardok mihez állítják a trafit...

Én egyszer kíváncsiságból lemértem mennyit csak a kocsi.

GPS szerint durván 9-10% volt amit kevesebbe mutatott a GPS mint a km óra.
Viszont jött egy 20km-es szakasz ahol megnéztem a km óra állást.
GPS szerint 20km volt hátra, és a végére a kocsi km órája 20,8km-ert mutatott.
Szóval még sem csal 10%-ot az óra csak 4-et max, és ez azért érdekes, mert elvileg ha jól tudom a megtett távot is a sebességjel alapján méri a kocsi, szóval ezért nem tudom hogy ki hazudik, a km óra vagy a GPS. :)
Ezért inkább a kettő közé lövöm be azóta a sebességet. :)
Őszintén bevallom, már régóta szemezgettem néhány jól ismert gyártó előre megírt programmal forgalmazott ECU-jaival (Engine Control Unit: Motorvezérlő Egység, ejtsd:eku) a nemzetközi aukciós oldalakon. Mivel –mint megannyi korabeli japán sportautó– a saját Celica…..
Tomcy 2011.03.19 11:30:38
@Érdekes: Kb igen.
Nem tudom miért nem adta el egyben, szerintem azért mert senki nem venne meg egy olyan kocsit itthon, mert mindenki azt hiszi, hogy szét van vágva, meg biztos 10L-t eszik.
Tomcy 2011.03.19 11:37:14
@SAAB: Pl a suzuki egy megbízható igénytelen kocsi, és a régi újnak már nagyon jó a töréstesztje is, plusz nagyon olcsón hozzá lehet jutni.
Pl egy 1.3-ast megveszel 1,3 milláért + turbó kit 700ft, és akkor van egy 3-4éves 170Le 1tonnás kocsid 2misiből. Szerintem ennyi pénzből ilyen korú és ilyen menettulajdonságokkal rendelkező kocsit nem tudsz venni.
Tomcy 2012.03.20 18:35:45
@Luciene85: Szia! Nem az enyém lett turbósítva, hanem egyik márkatársé, de nagy szívás hidd el, én nem vágnék bele a helyedben!
Inkább vegyél egy Colt 1.5t ami gyárilag is turbós, aláraksz egy kipuffot meg szűrőt, meg egy chipet(nem kókány szart) és 200le.

Ha sportod van és azt akarod tuningolni akkor kipuff, direktszűrő, csináltatni kell egy veztengelyt hozzá meg egy greddy ecu. Ez a drágább megoldás de nem lesz tőle hengerfejes a kocsid.
Ja és 1.3-1.5-öt nem akarj tuningolni, csak SS-t mert nincs értelme.
TComment Már nem a mi autónk 2012.03.19 05:50:07
Mit jelent nekünk a Swift? Egyáltalán: jelent még valamit? És ha tudjuk, hogy mind közül ez e legjobb, akkor rohanunk-e hanyat-homlok, hogy a miénk legyen? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Tomcy 2012.03.19 19:43:22
@HUN_Sector: De Ceed 12secces idejétől sem! Az meg hogy hogyan húz csak az érzés, én meg visszarakom 2-be és leforgatom 7300-ig a sportomat és kb cseszheted a mozdony érzést.

A régi sportnak 8,9 volt a gyári gyorsulása és nekem egy kipufogótól meg direktszűrőtől 7-8 tizedet javult a gyorsulása, ami bőven jó!

Plusz ha megnézed szinte bármelyik csoda tdi-t gyárilag hiába 160Le a gyorsulása alig van 10sec alatt ami durva szerintem...

A miniről meg annyit, hogy 2. szomszédunk feleségének volt egy Cooper S még a kompresszoros változat(amig össze nem csukta), és amikor kipróbáltam menni nem nagyon ment jobban de ami durva volt, hogy 1-ből 2-be váltáskor a kezembe maradt a váltógomb!!!!!!!!!!
Bazzzzz egy 7millás kiskocsiban!!!!
Plusz az elektronika nem engedte kikapcsolni az ESP-t sem bármit csináltam, az ülés egy határ szar volt, semmit nem tartott(a sportté sem váltja meg a világot de sokkal jobb) plusz a 177cm-el nem fértem el benn olyan szűk volt elöl, a kormánya is elég szar volt, szóval pont a lényeges dolgokban volt rosszabb mint a swift, egyedül a futóműve ami jó, de kb ennyi.
Tomcy 2012.03.19 19:59:32
@ommm: Pedig szerintem pont borult volna a sorrend, azért ha megnézed a plusz ültetés, keményebb gátló stb ez mind ezt eredményezi, mivel futómű ugyan az a konstrukció mindegyikben, makkk elöl, csatolt hátul.

Tudom hogy a tesztkocsi összeállítását nem Ti szabjátok meg és tök logikus lépés volt a rönyó részéről a Cup verziót adni minden teszternek, de azt a pár % plusz a cup futómű adja, persze ettől még a twingo is jó kocsi és a szememben nagy elismerés a rönó felé, hogy szinte minden kategóriába megcsinálta az RS verziót és ha nem lennék ennyire japán autó fun akkor simán vennék egy clio RS CUP-ot, mert zseniális amit csináltak vele.
Tomcy 2012.03.20 09:54:58
@R.Norbi: Nekem 15.788 a 400m-es rekordom, hringen meg 2:25.xxx a körrekorom, egyenesben valszeg elvernél de csak állóból, a ringen versenyeztem pár vtivel de amikor ő volt elöl akkor ő nem tudott meglépni amikor én voltam elöl akkor meg én. Persze ez a fos gyári gumikon történt.
Mivel én pályára csináltam a kocsit nem nagyon érdekel hogy egyenesben kicsit gyorsabb-e valaki mert féktávon és kanyarban úgy is megeszem. Tudod egyenesben mindenki tudja nyomni a gázt ahhoz nem kell ész.
TComment Astra plusz, Manta mínusz 2012.03.12 06:15:00
Ez valami egész más, mint aminek látszik. Csodás, áramvonalas kupé, elöl, az orrban, bőséges mennyiségben lóerők… Mégis, ez igazából egy tisztességes családi autó. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Az FIA kiadta a WTCC-ben futó típusokra vonatkozó 2012-es minimumsúly adatokat. Az egyes autók tehát nem lehetnek a megadottnál kisebb tömegűek, és erre jönnek majd a versenyhétvégék során kiosztott pluszsúlyok. Az FIA láthatóan törekedett arra, hogy amennyire csak lehet,…..