Adatok
TóthZé
92 bejegyzést írt és 313 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

A formája remek, majd meglátjuk, mi lesz belőle
Minden valószínűség szerint ön egy folytatásos reality-show első részét olvashatja/láthatja most, érezze át a pillanat nagyszerűségét, főszerepben egy autóra emlékeztető tárgy, két hülye és kazalnyi szórakozás.
- Arra…..
TóthZé
2011.10.09 16:27:22
@streetsta: igaz, hogy másik pilótával és tulajjal, de CXS azért továbbra is gyúr a télre ;)

Nagyon régen esett utoljára szó a bécsi szuvenírről, amit a Csikósékkal közös túrán vettem. A cél az volt, hogy viszonylag szűk büdzséből egy hátsókerekes autóm legyen, amivel megtanulhatok rendesen vezetni. Pontosabban: kilinccsel előre haladni. Ugyanis, az élet úgy hozta,…..
TóthZé
2011.08.12 16:09:53
@streetsta: itthon van a strasszos kocsi. :)
TóthZé
2011.08.12 18:03:16
@streetsta: Oh, a francba, ne haragudj, elég fáradt voltam és nem tartott sokáig a bandázás. De azért rámcsöröghettél volna..
TóthZé
2011.08.15 13:47:43
@KuKori: Igen. És igen, ég is érte az arcom, de mentségemre szóljon, hogy külhonban kínkeservesen sem volt netünk, mióta hazaértem, azóta meg betemetett a meló. Sajnos a találkozó sehogy se jött volna össze csütörtök délelőtt még szervizben voltunk a kocsival, vasánap meg már Angliában. Sajnálom, de nagyon köszönök minden segítséget, és remélem legközelebb látjuk is egymást.. Illetve már annak is örülnék, ha lenne legközelebb, akkora élmény volt ;)

Hetente legalább két olyan levél landol a postaládámban, amelyben valamelyik olvasónk kérdezi, meg merje-e venni az e-bayen látott öreg autót, ha be akarja hozni veteránként. Hogy előtúrja-e a nagyapja garázsából a húsz éve leadott rendszámú Wartburgot, hogy oldtimerként újra…..

Ezzel az üzenettel kaptam ma levelet egy felsőtárkányi fiatalembertől. Busman és én sokat vitáztunk, hogy WRC-cső (a rali szakzsargon így hívja az épp aktuális, FIA homológ teljes csövezést) vagy valami himihumi acélcső-erdő kerüljön az autóba. Innen a félrevezető cím.Nagy…..
TóthZé
2011.03.21 20:00:37
@banderas25: hello.
Rég jártam erre :) Igen, le lehet gépkönyveztetni, a csővastagság meg az, amit az MNASZ előír. Pontosabb technikai adatokat a mestertől kérdezz:
www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=403
Üdv, TéZé
Rég jártam erre :) Igen, le lehet gépkönyveztetni, a csővastagság meg az, amit az MNASZ előír. Pontosabb technikai adatokat a mestertől kérdezz:
www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=403
Üdv, TéZé

Az úgy kezdődött, hogy kimentem a Driftgarage-ba, közösen feltalálni a bukócsövet. Mindjárt kész a gyerek, nem ölhetem meg magam, mielőtt meg tudná nézni apa vén verseny-Datsunját rendesen. Íme a mozgókép:
És egy halk szusszanással kiengedtük a súlyos nördség…..
TóthZé
2011.02.03 07:35:31
@Asszeretnémondani: kérdezd az Adorjánt, (www.adorjan.hu/index2.php) neki biztos megvannak ezek a trükkök. Sőt, ha körülnézel az oldalán még az is lehet, hogy simán csak le tudod koppintani a megoldást.
TóthZé
2011.03.16 10:40:14
@Leslie_: úgy tűnik módosítgatják a linkeket a majmok :) Anyway, cím alapján meg lehet találni. Már fent van a Matt Powers S14-e is, az is egy érdekes építés. Kojima meg rendesen be van rágva a JDM és Hellaflush rajongókra :)

...az van. Meg lesz is, hisz készül a bukócső és az erősítések. Jatissal hoztunk egy kazal csövet (még egyszer bocsi a lökösért) mert nem csak a Hangyász válik versenyautó-szerűvé a közeljövőben, hanem 2 másik autó is. A korábban ígért 17-ikei dátum emiatt…..
TóthZé
2011.01.30 10:32:50
TóthZé
2011.01.30 18:44:42
@Leslie_: arra az egy-(két) lejmkörre nekem jó lesz így is.. :)

Csodálatos érzés volt látni, hogy Leslie elfordítja a Hangyász jobb első kerekét, és varázslatos módon vele mozdult a bal. Hölgyeim és uraim, tisztelt érdeklődők - bár nem hinném, hogy rendes állampolgárban kétely munkálhatna ezügyben – a kormánymű a helyén…..

Ez sem volt egy rövid nap, az biztos, ellenben sikeres, hiszen Óbudáról kikerült jól megérdemelt műhelyébe a Patkány. A szívem szorult el, mikor láttam, hogy ott áll és várja, hogy menjen és én - ahányzsor azóta ott jártam - megint cserbenhagyom. Na de most! Petinél volt egy…..
TóthZé
2010.10.29 10:24:35

Először is, magyarázattal tartozom. Amikor normálisan autót veszek, legalább három, de inkább tíz kocsit meg szoktam nézni élőben, mindezt annak ellenére, hogy impulzív vásárló vagyok. A legdrágább kocsi, amit vettem, 850 ezer forint volt, és a szívinfarktus kerülgetett, amikor…..

22.30-kor, 3300 grammal és 51 centivel megszületett a lányom. ..
TóthZé
2010.09.25 06:48:36

Augusztus 9-én nyílt nap volt a 'Ringen. Ilyenkor hagyomány, hogy Tóth Zoli kolléga és én kivisszük a Corollákat, Telós Bandi pedig nem ér rá, mert állandóan valami halaszthatatlan rabszolgamunka alatt nyög az anyahajón.
A mostani alkalom azonban két okból is kivételesnek…..
TóthZé
2010.08.25 08:21:07
@scheerti: Hát, én nem így tudom, nem ezt írta az öreg bajor mágus az emlékirataiban. Ott az állt, hogy az előre kilógó sor5-ös motor és csatolt alkatrészei miatt annyira szörnyű volt a súlyelosztás, hogy ha csak kicsit is gyorsan ment be az ember a kanyarba, akkor tolta az orrát. Durván, súlyosan, geometriával igazán nem helyrehozhatóan. Gázra meg hirtelen, váratlanul, alattomosan elment a feneke, erre volt az az örökbecsű Röhrl mondás, hogy a keresztbe farolás előtt el kellett kezdeni ellenkormányozni, különben nem volt esélye, hogy megfogja. A jelenség annyira súlyos volt, hogy Walter kezdetben aszfalton bőven meg tudta verni a Quattrókat (1982-ben Opel Asconával, Michèle Mouton ellen), csak murván hozott annyit az összkerékhajtás, hogy gyorsabbak legyenek.
Az utcai más tészta, de az angolok újságírók annál is inkább a traction-ről áradoznak, mint a semlegességről... Egyébként persze mindegy, ezen nem veszünk össze.
Az utcai más tészta, de az angolok újságírók annál is inkább a traction-ről áradoznak, mint a semlegességről... Egyébként persze mindegy, ezen nem veszünk össze.
TóthZé
2010.08.25 18:43:18
@scheerti: A németek (tv-sek, újságírók) nem elfogultak, hanem fogalmatlanok, már ilyen kérdésekben. :) Végszóra meg itt az oktatóvideó:
speedhunters.com/archive/2010/08/25/video-roll-gt-gt-audi-sport-quattro.aspx
Nézd meg, hogy ha nem kombinációban dobálja, akkor mekkorát csóvál a pilóta az erősebb kanyarok előtt.. Skandinavian flick rulz. :)
speedhunters.com/archive/2010/08/25/video-roll-gt-gt-audi-sport-quattro.aspx
Nézd meg, hogy ha nem kombinációban dobálja, akkor mekkorát csóvál a pilóta az erősebb kanyarok előtt.. Skandinavian flick rulz. :)

– Pisti, Polszki? – kérdi Balázs Viktor hétfő délben, az értekezlet laptervezési fázisának közepén, miközben úgy néz rám boltozatos homloka alól, mint egy gonosz vízköpő a Chrysler Building tetejéről az alul nyüzsgő városra: szigorúan, kérlelhetetlenül. Nincs…..
TóthZé
2010.08.13 11:53:41
@Asszeretnémondani: marhák. :) Látom gyúrtok már a télre.. Kell is, mer' jön a telepi vagány és végünk.
Ommm, Sabc, kitartás.
Ommm, Sabc, kitartás.

TóthZé
2010.08.10 15:50:47


450 ló, csatakos nadrág, fejhangú vihogás. Bár tudnám, hogy a rettegés vagy a vételár ilyen eszeveszett vicces.
Vélemények az azonos című írásunkról...
TóthZé
2010.07.20 11:15:27
@Shadowbull: melyik KW van az autóban? Gondolom az M-nél reszeltek rajta egy kicsit, de valamelyik line az alap, nem? Variante3 vagy Clubsport vagy valamelyik motorsportos (2way, 3way) cucc?
TóthZé
2010.07.20 11:58:46
@Shadowbull: Értem, köszi.

2010. július 15. 22:45 Pontosan egy hónappal az után, hogy felbakoltuk, ma ismét saját kerekein áll a már-nem-is-annyira Szerencsétlen Pók. Hosszú percekig csak néztük Petivel, miközben elmerengtünk a sok-sok szíváson. Hogy megérte-e? Ez nem kérdés. Most már csak a gyújtást,…..

…vagyunk tízévesek. Nézzék, ez volt első cikkünk, ekkor indult el az, amiből mára az önök Totalcarja lett. Tíz év nagy idő ebben a szakmában, ez alatt tucatnyi lap született és szűnt meg végleg, de a mi hangyamunkánk nem volt hiábavaló. Tán ezért is sikerült minden…..
TóthZé
2010.07.14 21:24:13
@Parker Lewis: Megvan még, csak C vágányra futott, önszántából. Én is boldogat kívánok.

Szállítás az életem,
Hívjon mert kell az élelem!
A Lackó Tomi, a világ legviccesebb mottójú trélerese elhozta a Hangyászt a homokfúvóktól. Tapasztalatok:
INDAFOTO.slideshow.run({ "feedUrl":"http://feed.indafoto.hu/karotta/datsun_260z_homokfujva/feed", "width":"640", "height":"480",…..
TóthZé
2010.06.23 10:25:19
@akiak: Bőrkesztyű. ;)
TóthZé
2010.06.23 11:54:38
@scheerti: erre már én is csak azt tudom mondani, amit a Karotta, hogyha Fangiónak jó volt... :)

Házasodni jó. Nemcsak, azért, mert végigcsókolóztunk a szertartást, mert dögös volt a pasim a macis pólójában, mert szimultán kézszorítással koncentráltunk, hogy ne röhögjük ki az anyakönyvvezető kedvenc versét, vagy azért, mert azóta akkor is fura gyengédséget érzek, ha…..
TóthZé
2010.06.04 09:45:00

Budapest, 2010. 05. 29.Azonnali közlésreA magyar blogoszféra két jeles kiadványa, a zamat.blog.hu és a karotta.blog.hu szerkesztősége ünnepélyes keretek között fuzionált. Az összeolvadás előkészítése során a felek feltárták a kínálkozó szinergialehetőségeket és…..
TóthZé
2010.06.04 09:42:27

Kevés kivétellel sikerült összegyűjtenünk a jelenlegi hot-hatch kínálat színe-javát, hogy a királynak tartott Focus RS-sel szemben mutassák meg, mit tudnak. És ezúttal akadt versenypálya, na meg stopper. Vélemények az azonos című írásunkról...
TóthZé
2010.06.04 07:30:57
@jürgen baromartz: Együtt hoztuk az ítéletet, csak én foglaltam össze.
TóthZé
2010.06.04 07:33:10
@Polki00: cikket olvasol, videót nézel is vagy csak írsz? Műszerrel, e célra bőven elég pontosságú műszerrel mértünk.
TóthZé
2010.06.04 07:34:20
@Rocko-: De, a TéZé szar sofőr, de legalább egységesen szar.

Csak mert annyira reklamálta, külön őmiatta legyen hát egy kép a VQ35DE motorról, amit Karotta az újragondolt Datsun 260Z ruhája alá szán.Folytatása következik.....
TóthZé
2010.06.01 17:28:47

A múlt héten elhoztuk a Hangyászt a műanyagosoktól. Robcsi és Tasi látja még, mert a lakatolás végeztével visszahozom még egy körre az idomok végső megigazgatására. A trélerezés adott egy kis módot a 8 év állás eredményeinek felmérésére, hát tessék, szorongjuk együtt,…..
TóthZé
2010.05.24 06:45:26
TóthZé
2010.06.01 11:50:56

Csikós nagyon helytálló elmélete szerint az autó- és szerelésszerető ember előbb-utóbb megkapja a maga szaros kenyerét. Ez általában egy olyan autó/motor/traktor/busz, amit imád, szeret, mindamellett végtelen mennyiséget szív vele, káromkodik, szerel, alkatrészezik, hegeszt,…..
TóthZé
2010.05.22 06:35:11

Csütörtökön felpakoltuk a csonkolt orrú hangyászt a trélerre, és elvittük Karihoz, kibekkelni az időt, amíg fogadni tudja a húzatópados bácsi. Nem sok kedvem van egy olyan szakemberhez, aki a nulladik napon megszívat, de Kari esküszik rá, hogy a lézeres padja és a szemmértéke is…..
TóthZé
2010.05.18 18:15:45
@kipe: azta leborult szivarvégét. Itt a projekt.
www.my350z.com/forum/na-builds/386000-vq35der-240z-build-w-pics.html
Nem szar.
www.my350z.com/forum/na-builds/386000-vq35der-240z-build-w-pics.html
Nem szar.
TóthZé
2010.05.18 19:01:37
@ChPh: nem tehetem, szemétség volna, de hamarosan lesz poszt. Addig türelem.
TóthZé
2010.05.18 19:03:44
@Asszeretnémondani: shit. Akkor a hétvége gondolom még nem játékos nálad. Kitartás.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz