Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Ubul1

0 bejegyzést írt és 833 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Gyertyát ingyen 2009.07.22 02:59:00
  Nyitott motorházzal állt a Civic, mellette telefonált a fickó, és mintha intett volna, hogy álljak meg segíteni. Fék. Tolatás.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Ubul1 2009.07.22 11:26:33
@sipike78:
3-ért baráti ár lett volna akárki a mai világban :D Zasszonynak meg nem kell elmesélni, dupla gumival meg mehet akárhova ;)
Ubul1 2009.07.22 12:03:10
@Bende Tibor:
pfff, n00b
Tévedtem. Tudják, még a múltkor. Hogy is fogalmazzak pontosabban – előre ittam a medve bőrére. Akkor azt írtam, hogy kicseréltük Erában a kuplungszerkezetet, -tárcsát, -kinyomócsapágyat, és ezzel meg is szűnt a dobálás, ami kezdett az agyamra menni. Hát egy…..
Ubul1 2009.07.21 18:31:01
@streetsta:
Ráéreztél ezzel a kontakthibás stekkerrel, ott van a szar elásva, most hol nem szarom le h az biztosított ám gyerekek, hát akkor az nem jöhet szét, ugye? Naná baz+ nem is azzal találkozok minden nap, hogy ott röhög a szétcsúszott stekker a motortér közepén, aztán játsza az elszabadult anakondát a kábelköteg, hanem faszán megmozdul az érintkezősor, a tömszelence ami eddig patent felfeküdt az illeszkedő élekre ereszteni kezd, látni nem lehet semmit se, még így használja a haverunk a szarát, szépen reggelente rááll a párától gőzölgő gyepre, törökfürdőt csinál ezzel a motortérben, minden be van fülledve, szépen eszi az ötvözetből készült kontaktorokat a csatin belül, átmeneti ellenálás megnő, esetleg ettől melegszik is pár fokot, a fesz leesik a meg nem engedett szintre, ami félvezető cuccoknál pláne ha komolyabb akár 0.3V eltérés is lehet, aztán egyszer csak meghülyül, és kötési séma nélkül de min egy nyavalyás kapcsi rajz nélkül faszikám leszophatja magát mire megoldja a hibát. És a SZAGSZERVÍZ is eszi az ilyennel a kefét és a t. balek buxájára kicserélnek 5 fordulóban mindent ami ezzel összefügg, aztán egyszer csak véletlen megoldódik. Jellemzően amúgy is a szagszervízes barmok ahhoz a leghülyébbek aminek a logója kint van a bejárat felett. A legjobb a winkler 2-es GTi-je volt amit VW-es autóvillanyásztól vett és maga a gép is kőegyszerű egy jobb szaki szemében, és mégis hemzsegett a hibától, sőt faszikámnak fingja nem volt h hány mosópumpa is van benne, Igen 1 db és az nyomja hátra is, a slag az alvázban fut végig, ha szétmegy áztatja az alvázat belülről a csomitartóban, és kb 5 mp míg a víz hátulra ér az addig csont szárazon integető lapátnak.
És ugye cca 8 évesnél fiatalabb gépekhez meg nem mész be a boltba h komplett szervíz dokut akarok ehhez a motorszámú évjáratú stb géphez. meg sorolhatnám. Persze ha megtehetném akkor valami full fapad de új gépet vennék én is max 8 éveset kevés km-mel 1. tulajtól de ki a fasz fog annyit költeni 2500km kedvéért évente?! Mert itt egyesek asziszik hogy ha nem ostya az egész bódé és nem esik szét a motor már szürreális lóvét kérhetnek egy ilyenért.
Ubul1 2009.07.21 19:12:19
@Rocko-:
honnan tudod h ezt a barmot edének hívják? Nem mintha bárkinek hiányozna de miért tiltották ki ezt a mitugrászt?
Ubul1 2009.07.21 19:14:19
@Rocko-:
és stílusnak ezt a kupac fost nem nevezném, még néha az enyém se az, de legalább az nem ilyen gennyes tartalmatlan szar.
A rendezvényt beharangozó plakát szerint ötszáz autót vártak a felsőtárkányi V. USA autós fesztiválra, ám ottjártunkkor, péntek délután ötvennél is kevesebb amerikai vas ácsorgott a mezőn. A helyszín, a Bükkbe ékelődő falu melletti gondozott zöldterület tágas és…..
Ubul1 2009.07.21 16:09:37
@streetsta:
Tyűha ezek a seggarcúak tényleg szét baszkodják itt is a japcsi gépeket? Komolyan ez min akkora kaliberű faszság mint a hárli találkozó akárhol a világon. De a sturgis-i viszi a pálmát. A nyomorult komplexusból ezek se nőnek már ki, és nem tudják kiheverni hogy a japcsik a 2.vh eleje óta folyamatosan megbasszák őket hátulról jó keményen és még ezek voltak akik kikényszerítették a császári birodalom megnyitását. Ejj ez a történelem folyamatosan ismétli magát. :D
Ubul1 2009.07.21 16:16:20
@Sopánka76:
Nem tipikusan jenki? Hát lehet ezt még randábbra is tervezni? :D Ez téveszthetetlenül jenki.
Ubul1 2009.07.21 18:37:29
@Zahal:
Más hát, nem is várok ezektől sokat. Mint kb egy Frédi kőbaltáját hasonlítanánk egy lézerpisztolyhoz Han Solo kezében.
Sok helyen leütődött a festék, lassan megérdemelne egy új, matt fényezéstBokámig ért a tyúkhúr, kezemben balta volt. A megzavart szúnyogok nem késlekedtek, csípéseikkel is sürgettek, hogy mihamarabb túl legyek az egész bontáson. Hiába állt megroggyanva a majd' száz éves…..
Ubul1 2009.07.17 10:03:26
@Vidra #23:
Bezzeg a blokk már köszönőben sincs a megörökölt állapottal ;)
@baowah:
Ejnye ez a baráti árú tankszett valahogy most jól jönne, faternak egy tél alatt rettenetesre rozsdált a tankja amiből az következik hogy 3 hetente puclom neki a karbiját, pontosan hol szerezted ezt a készletet? A festék bírja a benzint azóta is, semmi hordalék a szűrőben?
A post pedig méltó párja lenne jópár Örkény novellának.
...jöhet egy erősebb !   ...és persze, ha tetszik a videonk, akkor ne habozz szavazni!  INDAFOTO.slideshow.run({ "feedUrl":"http://feed.indafoto.hu/prokee/barhol_barmikor_barmivel_johet/feed", "width":"500", "height":"550", "orientation":"vertical", "size":"auto", "bgcolor":"#000000",…..
Ubul1 2009.07.17 08:43:51
@Rocko-:
Bezony, mi annakidején a Flieglnél mivel az a barom alapból tetet minden ponyvás fél és tandem pótjára oldalsó aláfutásgátlót, ha valaki figyeli ennél a márkánál mind van de csak azért h legyen mire felírni a céges logót, mert másra faszán nem való. Egy motort még csak megfogna de egy szaros 40x30-as U szelvény rászegecselve egy kb 1,5-es bádoglemez lófasz egy autónak.
@Kifordított kacagány:
Na AZT én is vennék, lenne ki ellen bevetnem, gyönyörűség lenne nézni ahogy pár köztörvényes bűnözőnek a háza téglákra robban a 110-es gránáttól. Esetleg megspékelve a végtag darabokkal stb, másból az ilyen nem tanul....
Belsőség Anyám pedig megmondta 2009.07.14 22:42:00
2009-ben még mindig elég két ok ahhoz (papír és ceruza), hogy bárki bárkit büntetlenül feljelentsen, megkeserítve ezzel életét. Megértem én, hogy az ellenség vicsorogva kémlel a határ mögül és csak azt várja, hogy éberségünk meginogjon, na de ok nélkül az sem…..
Ubul1 2009.07.15 11:50:15
@sipike78:
Kösz Sipi, az igaz cimbora megismerszik a bajban! A többi benyalhat (hátulról)! Höhö...
Ubul1 2009.07.15 12:12:42
@ommm:
Öregem, ezért normál esetben engem már kimoderáltál volna. De hogy állást is foglaljak az ügyben. Évente kb 50 napon át még elviselhető ha napi 8 órát de nem este a kurva flexelést kell hallgatnom, nyilván másnak ez a tűréshatár pár nappal eltolódhat +- irányban, attól függ h milyen melót végez, aki hozzászokott már lazán tudna géppuska mellett aludni is. De az 51. napon olyan fasz azért nem lennék hogy feljelentgetek, bár az a törvényes, hanem hasonló görény dologgal kontráznák, pl 3 köbméter tehénszar a kocsibejáróra öntve, vagy szimpla kromofág a T. szomszéd kocsijára, hát miért hagyta kint, ugye? aztán a baromarc visszavamzerolhat érte.
Ubul1 2009.07.15 14:00:18
@SsPL71:
Oksz kösz, majdnem kihagytalak Lajos báttya! Sebaj ezentúl van egy közös antibálványunk.
Indítványozom, hogy dobjunk össze egy külön blogot a Csikinek meg a Vályi bandának. Kb olyan hangulatváltás lenne mint mikor az ember kiszabadul egy áporodottszagú tatákotthona összejövetelről aztán bedobják egy műszaki kar szakestjére.
  Subarut venni rémálom, ennél csak eladni rosszabb. Soha többé. Soha többé. Soha többé. Mínusz 800 ezer.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Ubul1 2009.07.08 14:47:09
@sipike78:
Nyugi irodalmár elvtárs, a jelenlegi pozícióból már csak visszafele haladhatunk. De ez nem offtopic ami most zajlik, belefér a magyr átlagfamília anyagi nehézségei, és ami mögötte áll témakörbe. Suzira recskázni meg ott a saját oldalad, de én javaslom h maradj velünk, mert ez életszagúbb.
Ubul1 2009.07.08 14:49:10
@SsPL71:
Nem pajtás, csak tömören rohadó abszurdisztán. Ez a nagy helyzet. Mi a faszért van az hogy mégse találod a közös hangot soha más népekkel ha elmész innen, baszki, és mielőtt megvénülnél az kezd a fejedben járni hogy mégiscsak inne kéne valakit lőni magad mellé mert nem ízlik a külföldi pina?! Magyar átok ez?
Ubul1 2009.07.08 15:03:16
@sipike78:
Na vává egy pslanatra, MÁSOK lehet h általában minősítik a párkapcsolati viszonyokat de egyenlőre még senki nem mondott itt senki buxájára semmit. Csak úgy nagy általánosságban adják itt a hülyét. Illetve én utaltam valakire, de neki úgyis mindegy mert én leírtam végleg. És én barom tavaly még aszittem hogy vonzódom hozzá, pedig a racionálisabb énem akkor is tudta hogy egy oltári seggfej.
Michael Schumacher lomtalanít: garázsából mindent kidob, ami ósdi, vacak és számára értéktelen. A hétszeres világbajnok többek között két motort is eladna, mindkettő olasz, és 90 fokos hengerszögű blokk hajta. Az egyik a tavalyi év csúcsgépe, a speciális kivitelű Ducati…..
Ma reggel történt velem, hogy megpróbáltam munkába jönni. Mondjuk ez minden reggel így van, viszont nincs mindennap árvíz. A múlt héten elővigyázatosságból nem jártam a rakpart közelében sem, hétvégén meg nem követtem a vízállást. Reggel megkérdeztem a feleségemet, nem…..
Ubul1 2009.07.06 17:56:50
@sipike78:
Áhh helyismeret nélkül elmehetsz te a picsába itt egy 50e-nél nagyobb lakosú városban! butapest egy mocsokfészek, ott közlekedés mint fogalom szűnt meg létezni.
tibi 'bá-nak meg hasonlóképp azt javaslom h ideje endurózni, marha jó 2 autó magasságból lesni a parasztokat, és járdán kerülni a kocsisort. Merthogy ott is lehet, eztikára meg magasívban szarni, gyalogosan se muszáj a seggünkbe hordani a szemünket, pedig jó ideje itt autóval is azt szokás.
Belsőség Szívünkben a kés 2009.07.05 11:05:00
András küldte el nekem az alábbi képeket, az Evo Klub fórumán tűntek fel. Egy Stockholmban élő tag küldte be őket. Nézem az elsőt, másodikat és lassan szúró fájdalom születik a szívem környékén. Majd a bosszúság, a tehetetlenség és a kérdés: miért? Fordok. Sierrák,…..
Ubul1 2009.07.05 21:37:54
@ommm:
Mi van, besértődtél ommm?! Mereszd rá a csipáidat a kommetflood első fertályára mert szokás szerint nem vagyok egyik véleményemmel se egyedül.
Már megint szar vagy, és a ford is egy kalap szar. Ezutóbbival elég SOKAN vagyunk közös állásponton.

SZENSZEI, MIKOR TÉRSZ VISSZA A SZABIBÓL??
Ubul1 2009.07.06 07:47:29
@ommm:
"de néha elszalad a te lovad is"
Baz+, nehogy már beadagoljad nekünk, hogy ezt a fost komolyan gondoltad itt kapásból a főoldalon napok óta?!
Most akkor mementót állíthatnál ezt a fonalat követve a 1. és 2. vh.-ban megsemmisült járműveknek, utána meg a világ sufniaiban rohadó elfeledett autókülönlegességeknek, amik között valszeg van egyedi darab is.
Hot kit veszel komolyan arra teszek nagyban, felőlem kiírhatsz egy interaktív szavazást aztán majd mindenki eldönti h szarok vagytok-e vagy sem. Meg akkor kapásból kiírhatjátok a szavazást "az új diri személyére" címmel is.
A turha életbe, hát ez a röhej banda még arra se képes h valamirevaló kocsit vegyen autós firkász létére. Ez még akkor is snassz ha még csak olyan szinten áll is mint ez az oldal.
Belsőség Nehéz nem elájulni 2009.07.04 09:34:32
  Sok egyéb mellett megtudtam, hol nő a legjobb bőr a marhán; hányan szaglásszák az Audikat, és azt, hogyan kell virtuálisan kivenni a Q5 tetőkárpitját. Felvillant az A5 Sportback is – Audi TechDay 2009, a minőség jegyében.  Vélemények az azonos című…..
Ubul1 2009.07.04 14:46:40
@Sunburst:
Részletkérdés amire teszek nagyban. Nekem innen nézve mindegyik kraut egyforma. De igazad van, inkább egy BMW. Ha már idegbeteg hátsókerekes siettető kell arra tökéletesen megteszi.
@gomeznonstop:
Na AZ tényleg nagy show lett volna ha nyomnak gy dokufilmet a Lexus LS400 tervezéséről, mikor kb 400 belső szerv zaját hangolták össze egy zenész különítménnyel akiknem válytfüle volt. A japcsik ha komolyan veszik az tényleg fanatizmus. Igazi banzai kamikaze! Kár h nem minket céloztak meg a "tökélyre szabott kocsi elérhető fenntartással" c projekttel hanem a jenkiket. Szívesebben vennék errefele több kocka Coltot, Sunny-t, Corolla2.3-at, kocka 626-ost.

Egyszer volt egy ilyen Coltunk:

www.kepfeltoltes.hu/080517/Mitsubishi_Colt_1985_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hiába alsóközép kat, olyan Golf jellegű, de összehasonlíthatatlanul jobb volt érzésre. Az az igazi echte patent Japán! Nem véletlen a csoffadék vw-nekkel árasztotta el a sok takony baromarc ezt a tetves helyet, nem volt hülye eladni az ilyeneket a fritz se!
Ubul1 2009.07.04 14:49:26
@sipike78:
Abba a szarba fog belegebedni, én már látom. Lehet foglalózni neki a vaságyat a vigyorgóban és a segélyszámlát a hozzátartozóinak. jobb lett volna mégis csak egy mama féle piros ezres Swift, legalább nem érte volna váratlanul az újdonság ereje, a Golf GTi-je mellett már sikerült belekényszerülnie 2 hétig.
Végül is, ha megmakkan a jármű, soha jobbkor. Zsoltival amúgy is terveztük a szétbombázást, egy új alumínium hűtő és egy váltóolajhűtő beépítését. Meg egy alapos porlasztóbeállítást, mert az első mért fogyasztásom 23 liter lett, azt pedig Zsolti abszurdumnak tartja,…..
Ubul1 2009.07.03 09:52:09
@Winkler Róbert:
Te, dobd ki a picsába az egészet, mert ezt normális ürgének eladni már alapból nem tudod. De azért az se komplett aki egy pöpec mazdát ilyenre cserél ráadásul 1 guriga ráfizetéssel! ANYÁTOK!
Komolyan itt Csikósnak van némi köze az egész témához, de az legalább ha tragacsot vesz akkor az olyan hogy sarkon gombokért adják a cuccot hozzá, egyszerű mint az ék, és(vagy) szétesőfélben is elvonszolja magát akármeddig.
  Újabb magyar bravúr: a csökkenő világpiaci olajár mellett is sikerült jól felemelni az üzemanyagok árát. A varázsszó: adóemelés. Üdvözöljük Önt a 300 forint feletti benzin világában, amelyben Átlagember egy Suzuki Ignissel próbál közlekedni. Vajon hány forinttal…..
Ubul1 2009.07.01 10:34:33
@SsPL71:
Nyugodtan hívhatták volna, mi jártunk volna vele jobban. Erkölcsi okalap a későbbi akasztásokhoz.
Balázs Viktor küldte át az alábbi prospektust, termékismertetőt. Nem is lenne ebben semmi érdekes, ha nem a talán legsikeresebb hazai raliautóról lenne szó. Úgy bizony, a Vilnius Fabrik Tuning Sport gyártmánya, na és persze az azóta (nem csak) idehaza született VFTS-ek mind a mai…..
Ubul1 2009.06.30 16:27:40
@balota:
igazi autóban kormány van meg 3 pedál és valamilyen motor.
@INSIDER:
Azon a videon 1 árva zsiga nincs, más kérdés h kinek állít emléket, Raga tényleg profi volt.
@Alhazred:
www.hasznaltauto.hu/3006560_audi_100_1994
Ez megteszi? Más kérdés h egy ilyen kocsit nem basznék szét lószar dagonyában, mert húzósabb összetákolni utána mint egy szaros zsigát.
Szvsz fosputtony átlag paraméterekkel. Egyel nyugatabbra körbe is röhögték volna annakidején is.
Ubul1 2009.06.30 16:33:06
@KritikánAluli:
szalacsi kolega megmondta a frankót...
Ubul1 2009.06.30 18:16:34
@Alhazred:
Akkor is inkább egy Quattro. Rosseb erőlködne egy kihegyezett zsigával. Ezen a versenyautós dumán megvolt a napi poén.
Látja, innen indultunk - könnyebb volt, mint hittükVan, akinek a 100 kilométeres kanyargás már túrát jelent, de vannak olyanok, akiknek az 5000 kilométeres is kevés: pont ilyenekkel futottam össze nemrég az Erzberg Rodeón. A sok kattant között is feltűnő volt a három BMW R1200 GS…..
Budapest, 2009. június 29., hétfő (MTI) - Beállt a közúti forgalom Budapesten hétfő délután; az összes főbb közlekedési útvonalon dugók alakultak ki - tájékoztatta a Fővinform az MTI-t. A belváros főbb útvonalain, a Váci, az Andrássy, a Kerepesi és a Rákóczi úton,…..
Ubul1 2009.06.29 17:02:06
@ave:
"pedig nem szeretem a motorokat."
Helytelen, kellemes időben sokkal jobb mint a kocsi, praktikum és buli egyszerre. Mit nem lehet ezeken nemszeretni? Alig vártam már h végre elálljon az eső aztán letegyem a kocsit.
A sztori nem kacifántos: mivel gazdája annak idején eladta lelkét a bajor ördögnek, így nem csoda, hogy pár E28 és E34 után, 850 ezer forintért hozzá került mai tesztalanyunk. Első körben atomjaira szedte (ennek persze – kellő tapasztalat híján – ne álljanak neki…..
Ubul1 2009.06.28 22:58:19
@kocapecas:
na ezt nevezik elhivatottságnak!
@Hrzrasn:
Ezt katalógusból lested, vagy van erre program? Esetleg neten valami?
Ubul1 2009.06.28 23:24:05
@V8:
Sajna rákerestem guglival, még a német fórumokon se említenek nyilvántartást a VW kombinát gépeire. Ezt beszoptuk. Eddig annyi derült ki a számomból h európai WOB-i modell, meg amit tudtam eddig is (motor típus, gy.év) Lehet h nálunk nem is volt sose ilyen feleslegesen elaprózott nyilvántartás a alvázszám és a kivitel közt? Max ha írnék egy levelet a gyárnak,mi? Lehet h még azt is kiszolgáltatnák h ki volt az első német tulaj, attól meg megkérdezném h mennyi is volt a kocsiban mikor eladta. Lehet h nem hinném el ami a lánc végén kijön és 300e felett lenne. Na jó, büszke lennék a gurulóra h kisautó létére így tartja magát, jobb kiállása van mint pár lotyónak ugyanebben a korban :DD
Ubul1 2009.06.28 23:28:55
@qualitaet:
Totál racionális döntés, annyiból minden bele kell h férjen amit autó tudhat, felette már rongyrázás. Gratula "mérnökúr"
Ivan Koroljov vasipari munkás volt, nehezen ment a gyárnak. Amióta megszűntek a nagy hadiipari megrendelések, haldoklott az üzem. Amikor a munkásgyűlésen a pártbizalmi elvtárs is bejelentette hogy összébb kell húzni a nadrágot, komoly félelem lett úrrá a brigádja tagjain. Senki…..
Belsőség A létminimum VW-módra 2009.06.23 01:11:33
  Elég három henger és hetven lóerő? Elég négy méter és egy kisautó karosszéria? Ne arcoskodjunk, válság van.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Ubul1 2009.06.23 10:57:57
@BXR:
Na ez a másik, hát nem szarni bele, hogy egy ilyen bevásárlókocsiban hogy a picsába megy a kormány meg a fék? Ha olyan könnyű akkor kösd le a szervót azt izzadjál, a váltóról meg annyi h az ilyennek dugnék föl a seggébe egy kikopott Barkasét, aztán azután gondolja újra a világot, lószar baj sincs már vagy 10 éve semelyik új autó váltójával, csak a francia az előbb lesz holtjátékos mint a japcsi. Valahogy mégis sikerül mindegyiket berámolni a megfelelő fokozatba.
Nagy médiavisszhangot kavart a Top Gear 13. évadjának első adásában tartott „leleplezés”, melyben a már-már misztikus-mítikus Stig levette bukósisakját. Volt meglepetés persze, hiszen mintegy fél percnyi áll után előkerült a hétszeres F1 világbajnok, Michael…..
Belsőség Kell.Bele.Erős 2009.06.19 13:35:00
Amikor ez a belső levlistára kikerült, szinte egy emberként emelte magasba hüvelykujjait az egész szerkesztőség, még tán Angéla is. Ez az! Van minden, ami kell: V8 a Mercedestől (márpedig a V8 ugye a pokolban is...), váltó a BMW-től, bódé Togliattiból, kardán, póver, móka és…..
Ubul1 2009.06.19 21:22:15
@dennisthemenace:
takarékra mostmár, kint ugyanaz a rétinigger vagy mint itt a Moszkva téri söpredék itthol, a sofőr, whitevanman és trsai ugyanannyira lenézettek, kb annyiért töröd magad, mint idehaza a 75e fizetésű városi buszosok. És az meg még mindig sokadrendű h ki menyit keres, az más kérdés h adott környezetben mennyit ér amit keres. Én is lehetnék császár meg rajcsávó a szaros ukránoknál a hazai röhej pénzemmel, amiből még épp nem rohad meg az ember. Azért kitalálták ezek ám, haladni nem tudsz belőle de megdögleni se, mert akkor kit tesznek a helyedre?
Kockaladája meg az öregapámnak volt évtizedekig, először hivatalból járt azzal, aztán meg '90-2008-ig maszek 2107-tel. Nemigen volt vele gondja, meglepő közönnyel viselte nagyfater rettenet hozzánemértését, és nemtörődömségét. És még ki se rohadt alóla. Ellentétben a úttartás bizonytalan, kormány rettenet és fordulókör pofátlanul nagy a Samarához képest is. Váltó tűrhető, de engem nem zavarnak a szarabb váltók se, idáig sikerült mindegyiket megfelelően használnom, aztán nem azzal kell szórakozni h milyen főzelékben fakanálra hasonlít, akit ez izgat az menjen szart kavargatni egy állami menzára, ott reális élményben lehet része!