Adatok
swiftSport
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Veszélytelen, jól kézben tartható, de vidám és látványos farolásra, gyors és hatékony négy keréken sodródásra bírható a Swift Sport. Ez pedig a legjobb dolog, ami egy elsőkerekes izomautóval kanyarban megtörténhet. A Suzuki is tudja azt, amit a Twingo, csak kevésbé…..
Akármekkora légyen is a válság, kóvályogjon bár az összeomlás szélén Amerika autópiaca, a Suzuki szekere jól szalad. Legalábbis erről regél a cég sajtóközleménye, melynek címe: A Suzuki sikertörténetének legújabb fejezete No nem valami izgalmas fejezet, de talán…..
Legyen kemény, de kicsi, legyen fürge, de játékos, legyen sportos, de azért elviselhető a hétköznapokon. Legyen egy igazi forró ferde. Mielőtt bárki is másra gondolna, az angolul hot hatch-nek, azaz forró ferdehátúnak hívott kategória tagjai után sóvárgok. Ezek olyan kicsi vagy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
alapvetően nem hiszem,hogy nagyon össze kellene veszni ezen a teszten,hisz mindkét kisautó fixen jó. alapvetően nekem nagyon tetszik, hogy a Renault ad választási lehetőséget a normál RS és a Cup verzió között. Egyértelmüen a cup-ot választanám, ahol 100%, hogy Renault szokáshoz híven,nem csak nagyobb az ültetés 4mm-el,hanem lényegesen keményebb is a futómű. Sajnos a Swift esetén nincs ilyen opció, csak ha valaki utánajár és Japánból beszerzi a hozzá való "cup" futóművet,aminek persze nem ez a neve, de van. 3mm/kg-os rugó 20%-al keményebb a gyáritól(és mint minden keményebb futómű, ez is 2cm-t enged lefele a magasságon), illetve 4kg/mm es állítható(magasság/keménység) és a brutál 10kg/mm-el szerelt állítható pályafutómű közül lehet válogatni. De említettem, nem vita tárgya,de azt hiszem Tomcy mondta, hogy a swift is egy gyári keményebb futóművel biztos jobban megszorongatja a Twingot. Szerintem is. De ez van, míg a Renault gondoskodik idehaza a keményebb Cup verzióról, addig a swiftnek marad a próba nélküli kintről rendelgetés.
És igen Tomcy, a hátsó dobot le kell cserélni, mert nagyon fogja az autó dinamikáját. Legjobb,ha a design dupla véget egy tisztességes átmenő szimplára cseréli a dolgozó.
Sok sikert mind a Twingohoz,mind az SSS-hez bárkinek :)