Adatok
-Ezüstnyíl-
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Legyen kemény, de kicsi, legyen fürge, de játékos, legyen sportos, de azért elviselhető a hétköznapokon. Legyen egy igazi forró ferde. Mielőtt bárki is másra gondolna, az angolul hot hatch-nek, azaz forró ferdehátúnak hívott kategória tagjai után sóvárgok. Ezek olyan kicsi vagy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
309 1,9 16 GTI
E Kadett 16V GSi
Clio 1 Williams
Clio 2 RS
kicsivel rosszabb csak pl.:
405 MI16
Scirocco 2 16v
Ha bármelyikkel is rendelkezik valaki, én szívesen kiállok ellene!!!
Természetesen, mivel itt alapvetően autókról, azon belül is egy bizonyos kategóriáról beszélünk, számomra egyértelmű volt, hogy amit írok, az autókra vonatkozik (szerintem kevés kivétellel mindenki számára az volt).
Ha jól számolok, akkor a 800 ccm-ből 80 LE, az csak eléri, de nem haladja meg a literenkénti 100 LE-t (én azt írtam, hogy átlépte, nem elérte)... 1595 ccm => 162 LE...
Azt sem állítottam, hogy senki más nem tudott volna (ha akart volna) csinálni ilyen motort, én csak azt mondtam, hogy azóta sem készült ilyesmi. Pontosabban olyan, ami megbízható is, mert ugye pl. az RX8-as Mazda 1300 ccm =>192 LE. Más világ, mert Wankel motoros, de 60000-80000 km után dobhatod a kukába, mert tönkremegy. Ezüstnyílban lassa 160000 km van, és eddig csak kopóalkatrészeket kellett benne cserélni! Ha megnézitek a népítélet rovatban, aki vette a fáradtságot, hogy megnézegesse alaposabban az autóját, mielőtt megveszi, az mind ugyanazt írja, a motorhoz még nem kellett hozzányúlni (a legfiatalabb is már lassan 9 éves). Persze, ha valaki stabilan 6000-8000 rpm között használja, akkor biztosan hamarabb kifekszik, de pl. én nem vagyok az a kimondott "boyracer" típus, ritkán nyomok Neki kövéreket, de olyankor a fordulatszámmérővel együtt, az arcomon lévő mosoly is egyre feljebb kúszik.
A sok/sorozatos félreértések elkerülése végett, az egészet csak azért kezdtem el megírni (mármint az első üzit), hogy jelezzem, méltatlanul maradt ki a VTI a felsorolásból. Nem azt állítom, hogy a VTI az isten, de hogy az egyik legjobb, az tagadhatatlan...