Adatok
a prof
0 bejegyzést írt és 35 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A görög köztévé és rádió bezárása kapcsán egészen érdekes összeállítást közölt az RTL Klub szerda esti Híradója. Miközben kifejtik, hogy nemcsak Görögországban érintik a megszorítások a közmédiát, hanem Nagy-Britanniában és Franciaországban is spórol a kormányzat…..
a prof
2013.06.13 15:26:42
a reklámadóról szóló anyagokat konkrétan napokig úgy kezdték az rtl híradóban, hogy barátok köztös képekre rámondták, hogy ez is a reklámokból befolyó pénzből készül, és veszélybe kerülhet magyarország kedvenc sorozata
Ha ön azok közé tartozik, akik nem értik a prémium-márkákat és nem hisz a minőségi, drága dolgok tartósságában, akkor ezen tesztünk önnek készült.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Tükörbe nézek öreg az ördögöt látom, tudod, hogy átlépek az összes határon. – mondta tizenkét évvel ezelőtt Ganxsta Zolee és lám: itt az ördög, a visszapillantóban. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A saját gőzölgő beleink közt, kifolyt szemekkel, kilométermély, véres torokkal ülünk a díványon, és várjuk, hogy elkezdődjünk a tévében újra. Rendes, old-shool tctv-t készítettünk, csak talán szebbet, mint rég. Autók vannak benne, ahogy kell, némi bénázás, és persze a…..
A Népszabadság mellett a HVG a másik olyan nagy mestere a magyar sajtópiacnak, ahol egy erős és saját múltjába szilárdan, bár egyre kényelmetlenebb arccal kapaszkodó szerkesztőség fekszik mindenféle érdemi váltás útjában (és a jövő bevételei szempontjából mindkét esetben…..
Nem tudja lerakni az autót? Mert a kék, horpadt Kispolák a kedvenc helyén telel, tavaszol és nyaral? Azt hiszi, van megoldás?
Vélemények az azonos című írásunkról...
DJ Assault az élet minden területét úgy tűnik a helyén kezeli. Ezért gondoltuk, hogy ha már 2003 után ismét hazánkba látogat, segítségét kérjük olyan olvasók problémáinak megoldásában, 'melyek az élet valamely területén elakadtak legyen szó családi, baráti vagy…..
Nehezebb csúszós úton vezetni, mint szárazon, de azért nem lehetetlen. Kattintson néhány jó tanácsért! Vélemények azonos című írásunkról...
a prof
2010.02.12 11:16:19
a prof
2010.02.12 11:23:45
@WillisXIII:
te vagy totalcar.hu-s gyakornok vagy, akinek az a feladata, hogy minél több commentet kapjon ez a cikk, vagy simán hülye.
te vagy totalcar.hu-s gyakornok vagy, akinek az a feladata, hogy minél több commentet kapjon ez a cikk, vagy simán hülye.
Egy férfi életében kell egy Zsiguli. Pont. Aki már a ballagásra kap egy új Hondát, nyugodtan lapozzon – lehet Zsiguli nélkül élni, de súlyos mulasztás volna. Vélemények azonos című írásunkról...
Szeretem a focit. És a dobszerkókat. Mindenfélét. Kicsit, nagyot, sok tamost, sok cinest, kevés tamost, kevést cinest. Mindet. Nem tudok dobolni, ellenben megtalálam a legnagyobb dobszerkót EVÖR. A legnagyobb nem is tudom, hogy jó szó-e. Ez nem nagy, ez egyszerűen grandiózus, mellette…..
Megdöbbentő szörnyeteg Nem tudom milyen kocsit kellett volna vennem ahhoz hogy ennyire nagy megdöbbenést váltson ki abból aki meglátja. Sok autóm volt már és általában különlegesek. Végtelenségig tuningolt Saab És a lényeg! :) Ez egy pénztárcát és energiát nem kímélő…..
a prof
2009.03.08 22:33:59
@Hrzrasn:
baszod, merítésben ott egy felhúzott saab. erre jöttök terry black vazelinezett seggével, merthogy kétliter négyhengerből nem lehet ennyit kihozni. impreza, evo ellenérvet lesöpörtök, mert túl új. delta integrale ellenérvet szintén, mert csak, és mert tartósság. meghogy saabnak nincs gyakorlata a turbóban, bezzeg a bmw-nek. bátorkodom leírni, hogy kettőt kísérleteztek, aztán abbahagyták, azokon is a turbólyuk akkora volt, hogy a teljesítménygörbe gyakorlatilag egy kibaszott lépcső volt.
források:
www.ultimatecarpage.com/car/2098/BMW-2002-Turbo.html
www.bmw2002.co.uk/History/turbo.html
www.diseno-art.com/encyclopedia/vehicles/road/cars/bmw_2002_turbo.html
azt mondjátok, azért nem gyártott a bmw utána soksok évig turbót, mert anélkül is kurva jó autókat fejlesztettek (most akkor van gyakorlatuk, vagy nincs, döntsétek már el)
saab turbós innovációkat (kisnyomású turbó, 16 v turbó stb) lesöpritek, mert nem terjedtek el.
nem számít az sem, hogy többen is igazolják, hogy lehet rendelni saab húzókészleteket, és az a saab ráadásul tényleg tud ennyit.
hát tudjátok mit? vitatkozzon veletek a tököm.
baszod, merítésben ott egy felhúzott saab. erre jöttök terry black vazelinezett seggével, merthogy kétliter négyhengerből nem lehet ennyit kihozni. impreza, evo ellenérvet lesöpörtök, mert túl új. delta integrale ellenérvet szintén, mert csak, és mert tartósság. meghogy saabnak nincs gyakorlata a turbóban, bezzeg a bmw-nek. bátorkodom leírni, hogy kettőt kísérleteztek, aztán abbahagyták, azokon is a turbólyuk akkora volt, hogy a teljesítménygörbe gyakorlatilag egy kibaszott lépcső volt.
források:
www.ultimatecarpage.com/car/2098/BMW-2002-Turbo.html
www.bmw2002.co.uk/History/turbo.html
www.diseno-art.com/encyclopedia/vehicles/road/cars/bmw_2002_turbo.html
azt mondjátok, azért nem gyártott a bmw utána soksok évig turbót, mert anélkül is kurva jó autókat fejlesztettek (most akkor van gyakorlatuk, vagy nincs, döntsétek már el)
saab turbós innovációkat (kisnyomású turbó, 16 v turbó stb) lesöpritek, mert nem terjedtek el.
nem számít az sem, hogy többen is igazolják, hogy lehet rendelni saab húzókészleteket, és az a saab ráadásul tényleg tud ennyit.
hát tudjátok mit? vitatkozzon veletek a tököm.
A gazdasági válság ellenére jó évet zárt a BMW M GmbH, hiszen 2008 novemberéig bezárólag 22 340 autót adott el, ami az egy évvel korábbi eredményhez képest (14 092) több, mint 58 százalékos NÖVEKEDÉS.Az új E90 M3-nak köszönhető a siker javarésze, hiszen viszik,…..
a prof
2009.01.05 20:57:48
@PistonHead:
szerintem meg igenis venné a nép. csak az autógyárak egy elbaszott zsákutcába rohannak épp versenyezve. a mazda már ébredezik, és szerintem a többiek is hamarosan rájönnek, hogy be kéne fejezni a biztonságosabbá tétel-súlynövekedés-motorerőnövelés-biztonságosabbá tétel örök körforgást.
szerintem meg igenis venné a nép. csak az autógyárak egy elbaszott zsákutcába rohannak épp versenyezve. a mazda már ébredezik, és szerintem a többiek is hamarosan rájönnek, hogy be kéne fejezni a biztonságosabbá tétel-súlynövekedés-motorerőnövelés-biztonságosabbá tétel örök körforgást.
a prof
2009.01.05 21:26:52
@Ciri:
zsákutca: egyre nehezebb, erősebb és nagyobb autókat gyártanak. de csak egy darabig. nyilván nem lesz a hárommal ezutáni punto/clio/yaris/fiesta stb öt méter, négy tonna és 340 lóerő.
azt meg, hogy a mazda mennyit ad el, speciel leszarom. ennyi erővel a thalia a legjobb autó? vagy a hindustan ambassador? arra utaltam, hogy végre súlycsökkentéssel és fogyasztáscsökkenéssel reklámozzák magukat, és az autóikat sem tornázzák fel észrevétlen eggyel nagyobb kategóriába.
zsákutca: egyre nehezebb, erősebb és nagyobb autókat gyártanak. de csak egy darabig. nyilván nem lesz a hárommal ezutáni punto/clio/yaris/fiesta stb öt méter, négy tonna és 340 lóerő.
azt meg, hogy a mazda mennyit ad el, speciel leszarom. ennyi erővel a thalia a legjobb autó? vagy a hindustan ambassador? arra utaltam, hogy végre súlycsökkentéssel és fogyasztáscsökkenéssel reklámozzák magukat, és az autóikat sem tornázzák fel észrevétlen eggyel nagyobb kategóriába.
Nem érdekel ki vagy, ki nem vagy. Nem érdekel, mivel foglalkozol te vagy a szüleid. Nem érdekel az sem, mi vezetett arra, hogy ezt az indavideóra kirakd.Nézz tükörbe, nézd meg a fejed...Hülyegyerek, jónapot. Elnézést a személyeskedésért, de itt már azért ledobtam az ékszíjat…..
Nem kéne eladósodni, nem kéne túlköltekezni, de annyira parádésan ramaty a magyar használtautó felhozatal, hogy laikusként lehetetlen használhatót választani. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re San Diego- tol keletre. Reg el akartam kuldeni mint erdekesseg." A levél tárgya: a tank. Merthogy: Méghozzá ez a tank biztos a parancsnoki tank; ha nem…..
a prof
2008.11.15 13:40:16
Eheti címlaplányunk Először is szeretném leszögezni hogy egy olasz motor is lehet jó és megbízható. A 185-ből egy Az ülésből nem látni az orrát, ezt érezni kell, szóval ezt is meg kell tanulni. Az alacsony hasmagasság miatt padkán parkolni lehetetlen. Bárhová... szovjet…..
Az egyik legbosszantóbb dolog a sok közül, mikor éjszaka elvakítanak a reflektorral. Ezt lehet szándékosan illetve feledékenységből is művelni. Kuk22 egy kanyargós szerpentinen kapott az arcába fényáradatot, mert volt képe megelőzni az előtte vánszorgó hétvégi sofőrt. A…..
Kétüléses autót sokféle megfontolásból választhatunk. Például azért, mert meguntuk az uniformizált kocsikat, és valami formabontót, valami különlegeset, valami nagyon szépet szeretnénk. Vehetünk kétülésest azért is, hogy a vezetés mindig jó érzéssel töltsön el.…..
Mi nem látható az alábbi képen?
A képen az nem látható, hogy a Pozsony előtt, a szlovák autópályán lefotózott magyar kamionmentő rendszámát az élelmes sofőr zsanérral rögzítette a lökhárítóhoz. Olyan 70-80 körül a menetszél szépen felhajtja a táblát, és se…..
Újabb saját készítésű kémfotót kaptunk egy Németországban dolgozó olvasónktól, aki Frankfurt mellett utazott az A3-as autópályán egy Golffal, amikor 200 körüli tempóval elhúzott mellette a képeken látható erősen elmaszkírozott próbakocsi. Az ilyenkor szokásos…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz