Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ZoliC220

0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hooshee Egy korszak vége 2011.05.21 00:45:00
Nos, hétfőn pont kerül a biztosítóval való tárgyalás végére, megkapják a roncsot, és ezzel lezárul egy korszak az életemben, az amerikai autózásé. Persze a Fiero megmarad, de az játék, és nem a mindennapok. 15 éve van jogosítványom, és ennek jó részében amerikai autóm…..
ZoliC220 2011.05.29 04:24:23
Hát kedves kollega (A csillag tolásban) Hogy is van ez a V8 Forever? Én ugye akkor lettem V8-as, amikor te leváltottad egy V12-re. Nekem (ha a komolytalanabb autókat nem nézzük) egy sor 6-os volt az első autóm, aminek a hangját is szerettem. (BMW) döbbenetesen egyenletes volt, nagyban emlékezettet a V8 álom hangjára. Nagyon szerettem. Majd egy V6-os (Maxima) jött, látott, és ... nem győzött. Azaz, dehogynem. Csendes, mindig ugrásra kész, pörgős, nagyon sportosan is tud menni, meg kulturáltan is. De semmi más. Nincs benne az a megfoghatatlan kis +, ami miatt ne szeretnél kiszállni belőle soha. Ezek után jött pár 4 hengeres (semmi!), majd egy 5 hengeres (semmi....!), és egy turbós 4 hengeres. Na az igen. Az egy őrült, Az nem nyugis autózásra való. Az a menésről szol. Az alá hegyi kanyarok kellenek. Az a gerincedben is csak azt vibrálja, hogy menjünk már. Erre való. És ez a baja is a városban. Város nem hagyja kifutni, Városban folyton véget vetnek az élvezetnek a lámpák, és az autósok. A négy hengeres turbós motor egy nagyszerű játék. Ezért is jött a V8. (megint csak pár 4 hengeres után) A V8 jól megy a városban (nyomatékos) Jól megy a pályán (A hosszú váltó miatt szinte suhan), hegyi kanyarok is valók alá (erős és mégis pörgős). És a hangja!! Na az a csillagosban csak akkor hallatszik amikor már nem is közlekedsz, mert régen túl vagy a KRESZ, és a józan ész határán.
Akkor még egyszer kérdem, V8 Forever? Vagy V12? Mesélj róla. Miben hoz olyan pluszt, hogy érvényét vessze a jelszavad?
Természetesen minden politikai felhang nélkül, merthogy másról vagyon szó. Még 2009. végén elkezdtem molyolni rajta, hogy le kéne cserélni a Szürkében a kormányt, mert nemigen tudtam megbarátkozni az eredetivel. Ezzel, konkrétan: Aztán a Kugyitól kapott, erősen felújításra…..
Stuttgart környékén hirtelen megszaporodtak az orrukon háromágú csillagot hordó, de nem Mercedes gyártmányú autók. És a legszebb, hogy nem a török vendégmunkások keze van a dologban. Vajon miben teljesedik ki a gazdasági válság, mikor, mivel éri majd el a csúcspontját? Vagy…..
Belsőség A pukimentes okosság 2008.12.03 07:08:35
  Nem kéne eladósodni, nem kéne túlköltekezni, de annyira parádésan ramaty a magyar használtautó felhozatal, hogy laikusként lehetetlen használhatót választani. Vélemények az azonos című cikkünkről...
ZoliC220 2008.12.03 14:46:32
Nem szeretnék típus vitába keveredni, de volna egy észrevételem. Egy barátom papája 2 és fél éve vett egy Tháliát. 2.6MFt-ért. (kp) Ajánlottak neki akkor ott helyben +200E Ft-ért olyat, amiben van ABS; 1 légzsák; klíma; El ablak. De nem kérte. (???) Volt viszont 2 év garancia rá. A 2 év alatt 2X kellett trélerezni. Most utoljára (mert lejárt épp a gari) gondolta becseréli egy újra. Akkor érte a sokk, mivel kb 1,3MFt-ot kellene otthagynia egy ugyan olyan , de új autóért. Van az autójában összesen 13000 Km!!!!. Nem érti az esetet. Abból indul ki, hogy 15 évig használt egy Wartburgot, és a vételár 4X-esét kapta, mikor eladta.
Én ugyan akkór vettem a mai autómat. Ez egy C220-as 95-ös Merci. Hetekig nem tértek napirendre e fölött a mérhetetlen "pazarlás" fölött. Miért nem jó nekem bármi más? (egyébként 22-éve vettem az első nyugati autómat. Akkór is megszólták) Az autóban volt 165E Km. Ismertem a tulajt, és az autót is 8 éve.
Vételkór rögtön ráköltöttem kb 400E Ft-ot még pluszba. Igy mondhatjuk 2M Ft-ban van. Azóta ment bele még 95E Km. Hiba nélkül. Ez nem azt jelenti, hogy nem kellett rá költeni. De megbízhatóan teszi a dolgát. Most akkor ki kötött nagyobb kompromisszumot? Végül is egy (összes számlája megvan) 8MFt-os autóban ülök. Ami minden biztonsági és kényelmi (automata is)felszerelést tartalmaz, beleértve az akkor létező összes 3 betüst is. Vagy jobban jártam volna én is egy Pl. Tháliával? A magam részéről nincs értelme a Km-tekergetés, hamisítás figyelésének. Az előző Mercimet 6 évig használtam, és 650E Km-el adtam el. Minden a karbantartáson múlik. De ahogy az új autóknál lényeges tényező az árban a felszereltség és a kategória, ugyan miért ne számitana az a használt autónál. Az a Km- mennyiség, ami egy "átlag magyar autós" beletesz az új autójába, az másoknál lehet, hogy csak pár hónap.
A Nepperekről meg változóban van a véleményem. Szélsőségek kezdenek kialakulni. Vagy gátlástalanná válnak, és ehhez még ideológiát is gyártanak, Vagy épp ellenkezőleg! Ismerek olyan kereskedő(ke)t (direkt nem írtam, hogy neppert) aki elutazik naponta több 100 Km-ert egy ígéretes autóért, és ennek ellenére sem vesz olyat, amihez nem merné a nevét adni később. Az ilyen kereskedő már nem annyira a Balkáni szokásokat erőlteti. Volt, hogy nem ajánlott olyan autót, aminek tudott az előéletéről. Ő hozzá visszajárnak az emberek. Igaz, hogy ő is névről ismer minden vevőt. Lehet, hogy őt kérném meg egy általam kiválasztott autó megnézésére. Nem kerülne semmibe!! Amennyit lealkuszik (mert ért is hozzá) az az ő haszna. Az enyém meg az, hogy nem futók fölös köröket, nem nyúlok bele egy ismert (de számomra ismeretlen) tipúshibába. És nem kell hallgatnom a beetetős dumát amit egy nepper esetleg elenged az idős, vidéki orvosról, aki csak szép napon vette elő a család 3. autóját.
  Még nem találkoztam egyetlen ezredik születésnapját ünneplő vegetáriánussal, jógázóval, bicsérdistával, hosszútávfutóval, fényevővel, pedig biztosan apait-anyait beleadtak a hosszúélet-projektbe. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Valamikor még a rendszerváltás előtt indul a sztori, amikor már voltak magántaxik (ó, a szabadság szelének előböffentése), de a nyugatra utazáshoz még ablak kellett az útlevélbe és tudtuk, azt is, hogy a valutakeret hetven dollár.Imi barátommal már akkor is igényes csávók…..