Adatok
guest_
0 bejegyzést írt és 95 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A magyar gyorsforgalmi útfejlesztés az elmúlt években elérte azt a kiépítettségi szintet, ahol a további fejlesztések egy részét szakmai indokok alapján már meg lehet kérdőjelezni. Ennek remek táptalajt ad az ismert, és unalomig ismételt miniszterelnöki mondat az egri…..
guest_
2017.07.21 15:24:32
@Bobby Newmark: Valóban, lassan. Nagyon-nagyon lassan. Márpedig ennek prioritást kéne adni, kész röhej h nincs egy normális elkerülő gyűrű a főváros körül évtizedek óta. Az északnyugati agglomeráció és Budapest ezen része meg ugyanennyi ideje szív folyamatosan.
guest_
2017.07.21 15:33:32
@SomiTomi: Ennek mondjuk a magyar közlekedési morál és a rengeteg tudatlan autós is oka, vastagon. Nézd csak meg, minden 3 sávos szakaszon (M0, M7) az összes gyökér folyamatosan a középső sávban halad, mintha ott véget érne a jobbratartási kötelezettség, miközben a külső sáv üres. Nagy részük tisztában sincs vele hogy szabálytalanul közlekedik, és nem érti vagy egyenesen zokon veszi, ha pl. egy villantással megpróbálják figyelmeztetni erre. Ezen a helyzeten a nemrég kihelyezett táblák sem segítettek sajnos.
Bárhol is élünk Európában, a víz, gáz, szemétszállítási, lakásbiztosítási és egyéb közüzemi számlák kifizetése alól nem tudunk kibújni. Vannak azonban olyan országok, ahol – a magyar „bevett gyakorlattal” ellentétben- sokkal egyszerűbben intézhetők ezek az…..
guest_
2015.08.14 19:34:51
@Omnisapient: pont erről szól a cikk: az információhiány (értsd: tudatlanság) a legnagyobb gátja a fejlődésnek.
guest_
2015.08.14 19:34:58
@Omnisapient: A Díjnetnek pont az a lényege, h nem kell 5-6 különböző helyen, felületeken regisztrálnod, hanem mindent egy helyen, kényelmesen, pár kattintással elintézel. Zseniális.
guest_
2015.08.14 19:35:07
@Online Távmunkás: mi a nehézkes a Díjneten? Nem tudom, hogyan lehetne ennél egyszerűbb, átláthatóbb és gyorsabb rendszert csinálni, de biztosan lehet fejleszteni még. Én tökéletesen elégedett vagyok vele így is ahogy van.
Örvénycsappantyú, lambdaszonda, változó szelepvezérlés: szinte kedvet kap az ember egy jó kis dízelhez.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Csak az nem hibázik, aki nem dolgozik, tartja a szakimondás, és ezt most mi is megerősítjük.
Mi dolgoztunk.
Dolgoztunk a SPAM-szűrőnk tökéletesítésén, hogy a postafiókodat megkíméljük a tömegével rázúdított potencianövelőt, afrikai csodaörökséget, és sok más…..
guest_
2014.11.26 23:13:30
Keresik őket, adják-veszik őket, mennek, amíg van vizsga, aztán bontó. A Halál Völgye tele van romokkal, de vajon akadnak túlélők?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
guest_
2014.02.26 11:06:10
@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: 20 éves Astra? Te ezt tartod jó autónak? Újkorában is egy halom szemét volt, az Opel legsötétebb korszakának egyik mintapéldánya. Önmagában szégyen, hogy egyáltalán létezhetett, egyszerűen nincs rá mentség, ahogy Winkler megírta egy pár évvel ezelőtt.
Persze ettől még valóban vannak nagyon jó 20 éves autók, de ez nem tartozik közéjük. Legfeljebb egy Wartburgból vagy Zsiguliból átülve volt hipertér-ugrás annak idején. És ma is pont az ilyen tulajok dicsőítik elvtelenül, persze ők többnyire még soha nem ültek normális autóban. Mert nekik az Astra is megfelel.
Persze ettől még valóban vannak nagyon jó 20 éves autók, de ez nem tartozik közéjük. Legfeljebb egy Wartburgból vagy Zsiguliból átülve volt hipertér-ugrás annak idején. És ma is pont az ilyen tulajok dicsőítik elvtelenül, persze ők többnyire még soha nem ültek normális autóban. Mert nekik az Astra is megfelel.
Bocs, mondja nekem. Nem tőlem kell bocsánatot kérni. A gyalogostól, akit majdnem elütött. A zebra közepén.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
guest_
2014.02.12 13:39:58
@kowee: Teljesen egyetértek, ez itt a lényeg. Ezt kéne az összes középső sávban közlekedő tudatlan fejébe verni. Alapvetően az oktatójának még mielőtt jogosítványt kap, ill. intenzív tájékoztató kampányokkal. Mert sok balfasz tényleg nem is tudja, hogy szabálytalanul közlekedik. Ahol meg ezek hatástalanok, ott büntetéssel, keményen. Csak sajnos az ilyesmit teljesen leszarják az illetékes szervek, a kintfelejtett vagy alapból feleslegesen kitett (értsd: életszerűtlen) táblákhoz kiállított traffipax sokkal több bevételt termel. Mert annak ebben az országban kizárólag ez a feladata.
Már én is rendszeresen olvasom Csikós reggeli hírlevelét. Mivel, ha jól értem, Kati alól lassan kirohad az autó, Zsolt megint vadászgat a hirdetési oldalakon és barátian megosztja velem a zsákmányt. Rutinos ember lévén, mindig kerül valami érdekes az asztalra, a reggeli kávém…..
guest_
2013.01.29 14:32:35
Nem válik az ember mindennap COTY-taggá, most ketten vagyunk ilyenek Magyarországról. Az biztos, hogy furcsa perspektívák bontakoznak ki a láthatáron.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
guest_
2012.06.12 18:12:18
...volt olyan eset is, amikor az adós emailben közölte velük, hogy épp most ég az autó. Csupán egyetlen baj van: mindez nem ésszerű dolog. Sőt, kifejezett ostobaság. Minden kár, amit az autóban okoz az ügyfél, az ő adósságát növeli, azaz, ha az autó megsemmisül, az…..
guest_
2012.06.08 11:04:06
Pontosan nem tudom, hány kilométert motoroztam eddig életemben. A VMaxba beletekertem bő harmincezret, de volt, hogy egy évig nem ment a kilométeróra-spirálja. Az XJR most áll 30 ezernél, a Vino alattam 3000 kilométer körül mehetett. Plusz ott voltak még a tesztmotorok, az…..
guest_
2012.06.03 00:17:09
@kawa550: Csatlakozom, ugyanez a helyzet nálam is, ráadáasul nekem is Kawám van. :-) Z750 ami ugye sor4-es, de még a 10 ezret is erősen alulról karcolta, amikor a közepén előtűnt a vászon. Nem autópályázok vele, nem versenyzem, szimplán túrázgatni szoktam vele többnyire kanyargós utakon, hisz pont ez (is) a lényege. A gumit párban vettem, és mivel elöl még bőven jó, valamint jó áron sikerült találnom hozzá egy hátsót télen, ezért úgy döntöttem, adok neki még egy esélyt. A tapadására nincs panaszom, de a futásteljesítménye nekem nagy csalódás, legalább a másfélszeresére számítottam. Ha ez is ennyit bír, biztosan nem veszek még egyszer.
Lehet, hogy a Kawát nem szereti? :-)
Lehet, hogy a Kawát nem szereti? :-)
guest_
2012.06.03 00:19:49
@guest_: Pardon, most olvasom hogy TDM-ről van szó, csak a nicked tévesztett meg. :-)
Nem valószínű, hogy bárki megvenné Golf helyett. Az i30 így is betesz jó pár konkurensnek, főleg a japánoknak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
guest_
2012.04.24 18:10:11
@Shadowbull: nahát, leszoktál a kommentjeid aláírásáról? Meguntad végre, vagy már nem menő, vagy mi? :-)
guest_
2012.04.24 18:18:58
@nouka: Neked az is való. Megérdemled. Aki a Golfot isteníti, nem ült még másban, csak köpköd vakon. És persze kinyilatkoztat. Alig várom már a hetest, kiváncsi vagyok ezúttal mi változik a négyesen.
Nem tudom, az ismerősöd mit csinált a Cee'd-jével, de eddig kb. ez az első ilyen tapasztalat (?) amit arról az autóról olvasok. Biztosan nem tökéletes, de a tények magukért beszélnek. Ha ilyen kategóriájú autót kéne vennem, erősen megfontolnám.
Nem tudom, az ismerősöd mit csinált a Cee'd-jével, de eddig kb. ez az első ilyen tapasztalat (?) amit arról az autóról olvasok. Biztosan nem tökéletes, de a tények magukért beszélnek. Ha ilyen kategóriájú autót kéne vennem, erősen megfontolnám.
guest_
2012.04.24 18:26:48
@guest_: pontosítok: a KGST autókon kívül persze.
Hogy miért? Nem is tudom, kicsit azért gyanús... (katt a többiért!) ..
Ha olyan jó seggem lenne, mint a GTC-nek, egész nap csak azt simogatnám. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
guest_
2012.01.23 13:36:46
guest_
2012.01.23 13:37:30
@guest_: ezzel
Két órát kellett várnom a Land Roverénél is tömöttebb sajttáj után, mire szétszéledt a nép és hozzá lehetett férni a Hyundai i30-hoz. Igen, ahhoz az új koreai kis kompakthoz, amely elődje alig négy évet élt, máris leváltották. Na nem azért, mert annyira rossz lett volna,…..
Teszik fel a kérdést ezen a kampány-plakáton.Nos, a választ az autósok maguk odaírták. Itt jelölje ki, ha nem értené: Segíteni nektek korcsok, fizetni a fánkokért...
guest_
2011.09.05 17:25:08
@tlantos: Nagyon jó példa, a 11-es előtt a hídról lefelé a körforgalom előtt a 40-es (!) tábla sem rossz egy olyan kanyarban, ami 80-nal is kényelmesen, simán és veszélytelenül teljesíthető... Van még jópár hasonló sajnos. Ilyeneken rendszeresen felhúzom magam. Egy ostoba szűkagyú barom egy íróasztal mögött eldönti mi a jó, naponta több ezer autós meg szív miatta. Az ilyen seggfejek miatt öltött elképesztő mértéket Mo-on a totálisan felesleges és értelmetlen agyonkorlátozás-agyontáblázás. Ha pedig netán szólsz érte és magyarázatot kérsz, többnyire még csak válaszra sem méltatnak, vagy ha igen, hát nem sok haszna lesz. Majd ők tudományosan megmagyarázzák, h az oda kell és kész. Elkeserítő.
guest_
2011.09.05 17:44:21
@vidifan: Ha senki nem volt a közeledben, miért a belsőben mentél? A jobbratartási kötelezettség a Mitsukra is vonatkozik ám! (Tudom, mert nekem is volt. :-) )
Pedig elhihetik, ilyenkor szeretnénk mindannyian a rendőrt, aki egy pihenőhelybe intené le az egész karavánt és mondjuk indítana százezerről per autó, alkudni pedig csak felfelé lehet.
Mai publikációnk blogposztja...
guest_
2011.08.31 18:39:41
@Mikrobi: ez engem pl. sokkal jobban idegesít, mint a cikkben leírtak. Tudatosítani kéne már a sok setét balfaszban: jobbra tarts! Kötelező!! És a kötelezettség nem ér véget a középső sávnál! Sajnos azonban sokak fejében áthatolhatatlan a setétség ezen a téren, hasonlóan a körforgalom szabályos használatához. Még sajnosabb viszont, h ezekre ugyanúgy szarik a rendőr, mint a nem-indexelésre sávváltáskor meg körforgalom elhagyásakor.
guest_
2011.08.31 18:54:33
@LBL: Ez meg a másik. Nem azt kéne kiírni, h jobbról előzni tilos, hanem azt, h előzés után takarodj le a (leg)külsőbe paraszt! Ha mindenki szabályosan jobbra tartana, előbbi eleve értelmét veszítené.
Árpád csak egy jó hobbiautót akart. Volt is egy kivételesen szép állapotú, majdnem veteránkorú, 1982-es Toyota Carina Coupéja, egészen múlt csütörtökig. Akkor lopták el az autót Budapestről, a XI. kerületből, a Mohai útról. Mivel testületileg tagadjuk, hogy a szerelem csupán…..
guest_
2011.08.23 16:47:27
@HenteSS88: a kommented pedig téged minősít.
Sokaknak volt ilyen matricájuk.
Engem érdekel a drift-sport. Csinálnám is, de gyíkarc vagyok. Télen még csak-csak elmegyünk kicsit hókocsizni a cimborákkal, de eddig nem embereltem meg magam eléggé, és nem voltam kint semmilyen hivatalos edzésen. Pedig szombaton már majdnem. A…..
guest_
2011.05.18 18:41:21
Csak legyen végre szerpentin, sóhajt a magyar. Unatkozik a hosszú egyeneseken, keresi a kanyarokat – a Mátra kátyús, a Pilis forgalmas, a Börzsönyben meg keskeny az aszfalt. Hova menjünk, ha van két napunk és rengeteget döntögetnénk a motort? Ha a Kofola is opció, akkor irány…..
guest_
2011.05.18 16:18:14
@bororo: "Szlovak vagyok"
"Igazi" szlovák, vagy szlovákiai magyar? Csak mert tökéletesen beszélsz megyarul írásban. :-)
"Igazi" szlovák, vagy szlovákiai magyar? Csak mert tökéletesen beszélsz megyarul írásban. :-)
Kedves rendőrbácsik! Ha az autós nem a neki kijelölt úton megy, hanem mondjuk a játszótéren át, ugye meg tetszenek bírságolni? Vélemények az azonos című írásunkról...
guest_
2010.11.19 14:20:57
@TUDOD, A CSIBE: Te mekkora egy szánalmas setét figura vagy. S400-as? Hát persze. Bár ilyen menatalitással illene is hozzád, az biztos. Mosmá aluggyá szépen, anyu mindjárt jön érted!
guest_
2010.11.19 14:37:18
@Kuku: csakhogy azokkal amiket leírtál én nem szegek tudatosan és folyamatosan szabályt csupán kedvtelésből, brahiból, hanem kénytelen vagyok alkalmazkodni a szituációhoz, más értelmes választásom nincs. Neked viszont van alternatívád, ami ráadásul még szabályos is.
"A szabály van az emberért, és nem az ember a szabályért."
Ebben tökéletesen egyetértünk.
"A szabály van az emberért, és nem az ember a szabályért."
Ebben tökéletesen egyetértünk.
Nem veszi fel a telefont? Nem hívja vissza? Hülye kifogásokkal traktálja, amik azonban akár igazak is lehetnek? Szerelője valószínűleg rossz irányba fejlődik. Vélemények az azonos című írásunkról...
guest_
2010.10.13 18:53:01
Zoli, a crxforum egyik oszlopos tagja küldte be az alábbi értesítőt és egyben meghívót, melyben tán a nyárutó utolsó nagyobb autósrendezvényére invitál mindenkit, aki bármilyen szinten kötődik a Honda márkához, vagy szimplán csak érdeklik az autók. Ez még idáig csak…..
guest_
2010.10.06 17:27:42
Évi harmincezret szeretnének eladni a Lexus CT-ből Európában. Nem túl szerény terv. De ha abból indulunk ki, hogy a nekem kevésbé tetsző autók sikeresek szoktak lenni, még össze is jöhet nekik. Azt szokták mondani az ilyen dizájnra, hogy vannak szögek, ahonnan jól néz ki. Van is…..
Évtizedeken át keményvonalas oldtimer-rajongó voltam, új járművek nem üthettek rést a pajzson. Aztán lefolyt egy kis víz a Dunán. Ha a legnagyobb politikusoknak szabad, én miért ne forgathatnék köpönyeget? Vélemények az azonos című írásunkról...
guest_
2010.08.19 18:23:23
Persze nem mind, csak 90-95 százalékuk. Mégis, nem lenne elvárható, hogy aki jogsit kap, akár a szédítő ötvenet is el merje érni? Vélemények az azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz