Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Agr3ssor

0 bejegyzést írt és 899 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Szombaton kiderült, hogy ki képviseli Magyarországot az Eurovíziós Dalverseny idei döntőjében, így nem meglepő, hogy Balázsék, a Rádió 1 reggeli műsorában hétfőn reggel foglalkoztak ezzel és felhívták a győztes AWS énekesét is, hogy gratuláljanak neki. Az egy fokkal már meglepőbb, hogy az egész…..
Agr3ssor 2018.02.26 13:09:52
Zöld rendszám és nincs kipufogó: ez az elektromos Peugeot Partner   Igazán csak gyorsan el akartam vinni egy satupadot Rákospalotáról Biatorbágyra, volt rá egy napom, pontosan egy hétfői nap. Mivel vasárnap beszéltük le a dolgot barátommal, aki kedden elutazott, így nem volt idő alapos…..
Lebukást emlegetnek a cikk címében, és tényleg az is volt...
Hosszú sztori ez már. Még az ősidőkben használtam először négyévszakos gumit, egy németből hozott Citroen AX viselt Good Year Vector abroncsokat. Rajta maradt, mert hát nem egy testsúlyos erőgépről volt szó. És a használat kilométerei alatt bizonyított is, jó volt télen, nem csúszott, nem…..
Agr3ssor 2017.04.19 14:42:52
@abcd1234: "A mi földrajzi övünkön nincs értelme téli/nyári gumizni. "

Ez mit jelent egy napi használatos autónál szerinted?? Mindig télivel, mindig nyárival, vagy mindig négy évszakossal??
Mert rohadtul nem mindegy!!!
Agr3ssor 2017.04.19 16:35:29
@beni4: A láttam már olyan kínai gumit, amit új korában alig tudtak nullára kicentírozni! Szeretem az ilyen Wanli, Haida, meg hasonló szarokat!
Bezzeg nekem a Vredestein Quatrac-ok a gyári Renault felnire úgy mentek fel, hogy egy kerék nem kért súlyt, kettő 10 grammot, a negyedik 20-at...
Nem először melegeznek le, nem is utoljára, ahogy a kommentelőket ismerem, de az kétségtelen, hogy most jött a legváratlanabb helyről. Nem mintha magamra venném, nem erről van szó, csak ennyire nyíltan, a tévében még soha nem mondták. Hiába mondja a FEM3 egyik műsorvezetője, Várkonyi Andrea, hogy a…..
Alig egy héttel azután, hogy Bochkor Gábor és István Dániel addig szekálták női műsorvezető társukat az Önindító című reggeli műsorukban, hogy az végül kiszaladt a stúdióból, most új társat kapnak. A Bors szerint azonban a két eset között nincs összefüggés, már korábban is az volt a terv, hogy egy…..
Ahhoz képest, hogy várható káoszról is jöttek hírek, egész tűrhető a balatoni nyári vasúti menetrend, a déli parton még a menetidő is csökken 15 percet. Néhány északi parti vonatról valóban át kell szállni Fehérváron, a déli partnál meg a Budapesten nem megálló vonat és az új, siófoki…..
Agr3ssor 2016.06.09 21:44:45
@Zsuzsi25: Hárommal?? Ha egyedül autózom, az egál a vonattal... Ha kell bármilyen külön jegy, már bukó a vonat...
Két fővel már színtiszta spórolás autózni...
Persze ez csak üzemanyagköltség, tisztában vagyok vele, hogy az autónál egyéb is van...
De mivel a vonatnál is van egyéb ktg., pl további buszozás, ezért én már egyedül sem gondolkozom vonatozáson...

Vasútimádó vagyok, egy felpörgő Szergelytől bekönnyezek, a V63-as hangjától elájulok... De az anyagiak miatt kénytelen vagyok autózni...
  Sokan szeretnek egyszerűbb munkákat elvégezni az autó körül és ezzel pénzt megtakarítani. Az olajcsere egy tipikusan ilyen művelet. Elég sokszor van rá szükség autótípustól függően 10-15 ezer kilométerenként ajánlott (tessék elfelejteni a gyár által ajánlott 30.000km-t). Műhelyekben 2-5 ezer…..
Agr3ssor 2016.02.09 18:56:45
@Leylandi: Szövegértelmezési problémáid vannak barátom, mivel direkt azt írtam, hogy HA BELE VALÓ mindegyik olaj (tehát a gyár javasolja), akkor én bizony azt tenném bele... Nem pedig 40-est raknék olyan autóba, amibe kizárólag 30-as a gyári előírás... Kélek ne támadj olyannal, amit én soha nem állítottam...

Mellesleg hatalmasat tévedsz a "sakálhideges" hasonlatoddal... Tök jó, hogy tudod ezeket a számokat, csak éppen nem a szélső értékek számítanak. Lehet, hogy egy 10W-s olaj használható, vagy más néven szivattyúzható -30 fokon, ettől függetlenül már -5 fokon is lényegesen jobban besűrűsödik, mint akár egy 5W-s... Hidegen nyilván minden létező olaj sz@r, csak éppen nem mindegy mennyire... És habár szabad használni a 10W-s olajat -10 fokban, attól még egy 5W-s, pláne egy 0W-s sokkal jobban óvja a motorodat hidegindítás után.
Nem nagy különbségek ezek, csupán pont az múlik rajta, hogy a motor 150-200-at megy e el, vagy 400-500ezret...
Agr3ssor 2016.02.09 19:03:45
@Leylandi:

www.youtube.com/watch?v=cL6uMHqSSJ4

Nesze haver, nézegesd!! Ez csak -22 fok, tehát az összes olaj használható elvileg. Képzelheted, hogy azok a 15W-10W-s retkek mennyire kenik a motorodat indítás után. A pohárból alig folynak ki... De a mm-es illesztések között biztosan jól áramlanak/kennek...
De sok ilyen vidi van fent, nézelődj!
Mennyivel szabad menni Magyarországon? 50-90-130 - ugyan már! Nem az elmélet számít. Valójában a gyorshajtás Mekkája vagyunk, csak nem tudjuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Agr3ssor 2015.08.01 09:37:15
@ingyenebed: Szerintem ezzel sincs baj, mivel nincs kötelezően előírt sebesség. Ergo a lassabban hajtónak bizonyos keretek között joga van lassabban hajtani, ha ő úgy dönt. És mivel ő jogkövető, neked meg ez nem tetszik, ezért inkább neked kellene átülni a vonatra.
Félre ne érts, engem is zavarnak. Agyfaszt tudok kapni tőlük néha. De ezt el kell fogadni sajnos, mert nem kívánom jogosítvánnyal rendelkező emberek jogszerű döntését felülbírálni.
Belsőség Heti merítés 2015.06.07 08:15:13
Motorozz négy keréken! A legőszintébb, legjobb visszajelzést egy kisgyerek reakciójából látjuk. Ott nincs irigység, se mérlegelés, hogy most ennek szabad-e örülni, vagy le kell-e nézni a másikat, netalán utálni kell-e az illetőt. Kisgyerek nem tetteti, mint egy szomszéd a…..
A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe hullt négy órában viszont jól körül tudtam nézni a frankfurti légikikötőben, ahol mindig van néhány kiállított új autó. És persze ha az embernek ilyen sok az ideje,…..
Nem vagyok nagy hamburger fanatikus, ha mégis rám jön az olthatatlan vágy, többnyire kedves barátaink vejének Retro büféjében szoktam elfogyasztani egy cheddar sajtos finomságot. Ennek ellenére nagy ritkán előfordul, hogy a menyasszonyom addig rágja a fülemet, ameddig be nem ugrunk…..
Belsőség Heti merítés 2015.05.03 07:48:27
Mi más, ha nem MX-5? A szempontjaim utolsó sora, hogy ne legyen tömegdarab. Itt Münchenben és környékén ahol élünk, a többség az egyforma BMW-k és Audik autóit hajtja. Miért nem hallgattam a közmondásra? Utána felkerestem a létező összes jó szerelőt, autodidakta…..
Agr3ssor 2015.05.04 12:48:15
@nick papagiorgo:Én sem hiszek az eladónak. Főleg, ha "vezérléscserével" fáraszt. Akkor legalább tudom, hogy szakértelem híján van...
Agr3ssor 2015.05.04 13:39:03
@nick papagiorgo: ennyiért? Jézusom...
Agr3ssor 2015.05.04 14:46:11
@novothauto:

Csak egy kérdés Tibi!!

Te is "vezérléscserének" hívod, ha egy autón elvégzed a szíj/görgők cseréjét?!
Határozottan érdekelne, mivel megfordul a kezed alatt egy-két vezérlés...
Belsőség Heti merítés 2015.04.26 09:22:56
Kis fehér nyuszi nagyot ugrik! Olyan autót szerettem volna amiből alig van, koránál és típusánál fogva is, sokan lebeszéltek terveimről, de nem hagytam magam... Gizi - az OROSZ technika átka Ajtózárak tönkrementek, a hátsó ajtó lakattal volt lezárva. Oldalsó ajtó…..
Agr3ssor 2015.04.27 14:11:20
Szerintem ez a "tervezett avulás" csupán a szegény ember konteója! Ők egy olyan rétege a társadalomnak, akik mindig másokat okolnak a sikertelenségük miatt, és mindig bűnbakokat keresnek az élet természetes problémái miatt! Természetesen bőven van kivétel, én például tartással vagyok képes kisember lenni, és mégis boldog vagyok.
Azért tisztázzuk valamit! Akinek van pénze új akár prémium autókat vásárolni, az pont leszarja a "tervezett avulást"! Nekik eleve nem fáj a sztori, mert nem érdekli őket a sokéves autókkal járó esetleges gond! És hiába lenne ugyanolyan jó és megbízható a 10 éves, mint az új, ők akkor is az utóbbit vennék! Ugyanis egy bizonyos egzisztencia felett megengedheti magának az ember, hogy nem kötelező számára a praktikum, hanem előtérbe kerülhet az egzisztencia!
Gondolom sokan ismeritek a Maslov-féle piramist. Van, aki megragadt a "Biztonság" szintjén, és egész életében ott is marad. Ebből kifolyólag a szintjéhez mérten kénytelen a döntéseket is meghozni! Aztán aki elérte az "Önmegvalósítási" fázist, az szinte bármit megtehet. Meg is teszi!
Nekem csak az fáj, mikor a alsóbb fázisban levő emberek ideológiát gyártanak a saját kényszerpályás döntéseikhez, és meg akarnak mindenkit győzni, hogy egy barom a másképp gondolkodó ember. Életszerű példa, mikor a racsing Suzukis telepi menő lenyomja az Audi-t a piros lámpánál. A Suzuk-is meg van róla győződve, hogy az Audi-s egy f@sz, mert ő a kettőhetvenért vásárolt Suzuki GTI-jével lenyomta a 16 milliós A6-ost, tehát nemhogy ugyanazt, hanem még többet is tud az ő gépe. Pedig ha a telepi menőnek lenne 16 milliója autóra, akkor nyilván esze ágában nem lenne Suzukival járni. És esze ágában nem lenne valószínűleg minden pirosnál megmutatni, hogy a kis értékű ingóságok ellenére ő a király.
Ennek az egésznek megvan a pszichológiája.
A "tervezett avultatás" propagandája mögött is hasonló okok húzódnak. Nincs pénz az újra, csak a levedlett fosra! Valamilyen ideológia mindenképp kell, ami alapján az újat vásároló hülye balek lesz, a csóró kényszerpályás meg "racionális" és megfontolt! Én ezt gondolom!
Örvénycsappantyú, lambdaszonda, változó szelepvezérlés: szinte kedvet kap az ember egy jó kis dízelhez. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Agr3ssor 2015.04.22 19:03:55
@faterpolo:

Ebben én csak egy kicsi demagógiát érzek, de azt viszont kiérzem.
Az emberek hajlamosak beszegregálni a telefonosokat, hogy okostelefon-pártiak, vagy butatelefon-pártiak!
Én meg azt mondom, hogy mindenki használja azt, ami jól esik neki!
Nekem például jól jön a munkámból adódóan, hogy 3 másodperc választ el az internettől, a GPS-től, a hírektől stb... Az is hasznos, mikor meg tudom nézni a Google Maps-en hogy merre van dugó...
Sokan napi 2-3 órát utaznak egyedül, és szeretnek ott zenét hallgatni, filmezni, könyvet olvasni! Totál megértem, hogy okostelefonnal élik az életüket!
Akinek pedig olyanok az életkörülményei, hogy semmi szüksége nincs rá, és kis sem tudja használni a képességei, annak nyilván nem való!
De a legjobban meg azt utálom, mikor az egyik tábor győzködi a másikat!

Én pl. rosszul vagyok, mikor ezzel a lemerülés dologgal jönnek! Nekem a Z1 Compactom 2 napot kibír lazán, másfelet gyepálva is! Ha ennyi idő alatt nem alszom, ülök tartósan autóban, ülök az irodámban, akkor valami rendkívüli történt. De le még soha sem merítettem, mert szerintem amelyik teló 1 teljes napot kibír komolyabb használat mellett is, azzal simán együtt lehet élni!
Belsőség Michelisz Norbi felnőtt 2015.03.24 16:35:44
Na nem, mintha eddig nem tette volna, de számomra külön öröm, hogy ezt a srácot (akit barátomnak nevezhetek talán) végre úgy tolja egy erős szponzor, ahogy eddig is kellett volna mindig. Hogy kinek mi a véleménye a MOL Group-ról, az most pont nem fontos, itt az a lényeg, hogy…..
Kétezres évjárat, négy légzsák, ABS. Csikós hetekig büntetett verbálisan, jól célzott mérgezett nyilakkal, mert elhagytam a közös egyházunkat, és meg mertem venni a szerkesztőség legfiatalabb autóját: egy olcsó, lepukkant, elárvult cápa Galantot. Ám egy autóvásárlásnál…..
Agr3ssor 2015.02.21 10:35:44
Életem egyértelműen legjobb autója egy 1993-as 2000-es V6-os Galant volt! Sötétkék, 5 ajtós... Imádtam! A sógoroméké volt, sajnos eladták... Megfelezték, vettek két 1000-es 3 hnegeres Suzukit belőle... :( Megsiratta a család! Nem ment úgy, mint a Renault-m, mert sokkal nagyobb volt, de az a V6-os hang... És a gázreakció... Azóta is könnyezünk, ha eszünkbe jut... Csendes volt, kulturált, kegyetlen feszes futóművel. Egy álom volt. Nem futott sokat a családban, de hibátlanul tette a dolgát az alatt... Egyedül a hidrotőkék csattogtak benne hidegen!

Sógor nem tudta kiheverni Micu elvesztését... Hiányzott neki évek után is! Gondolta, hogy ötvözi a gazdaságos családi vas előnyeit a Galant feeling-el, ezért a Swift után vett egy 1997-es, 4 ajtós dízel cápát... Micu-bordó színben.
Ez 2010-ben volt! A család örült. A korábbinál még szebb Galant érkezett, igaz lomha dízellel, dobfékkel hátul, lagymatagabb futóművel, de úgyis jön a gyerek hamarosan... Nem baj...
És akkor ugorjunk előre az időben napjainkig... Ma sógor egy Mazda 6-os dízellel jár. A Galant még megvan, nem tudja eladni, mivel üzemképtelen. 4.5 év alatt cirka 2milliót költött karbantartásra, mindezt szinte nyomtalanul.
Az egy dolog, hogy a Check-engien lámpára a Micu márkaszervíz sem jött rá, hogy miért világít. Kiszedte az égőt a műszerfalból Sógor. A cikkel ellentétben a gömbfej lógás hangja igenis ijesztő egy Galant-nál, ugyanis kegyetlen bonyolult az autó futóműve. A gömbfejek egybe vannak öntve a lengőkarral, és tengelyenként több is van belőlük. Sajnos gyakran szét is hullanak. Peti azt hiszem olyan 3-400ezret költött csupán futóműelemek megvásárlására. Most is szar az egyik. A kerékagycsapágyakat eszi a kocsi, a rohadás meg egyáltalán nem a hátsó sárvédőkön a legfájdalmasabb. A torony szeret szétrohadni ezeken előszeretettel.
A kocsi többször megállt, néha indokolatlanul elszállt az erő belőle... A hűtő kilyukadt, 13 éves korában. A termosztátot állandóan cserélni kellett, és nehéz kiszerelni!
Az alkatrészek drágák, és van amit alig lehet beszerezni hozzá.
A történet része, hogy Sógor a Láng autóalkatrésznél góré. Elvileg bármit be tud szerezni, kedvezménnyel. Gyakorlatban sok mindent alig, azt is horror áron.
Az autó egyébként most tart 240ezer kmnél, és Sógi a második tulaja.
Az előző Galanthoz képest hatalmas csalódás volt. Az sehol nem rohadt, és nem tette tönkre önmagát állandóan.
A motorról tudni kell, hogy félig őskövület, félig pedig bonyolult elektronika keveréke. Elektromos a gáz, elektromos teljesen az adagoló, ezért az adagolósok nem is nagyon tudnak vele mit kezdeni, mert gépre akarják dugni állandóan. Csak az meg semmivel nem akar kommunikálni.
A kuplung is hidraulikus rásegítésú. A váltó dupla kuplunggal veszi csak a kettest, de meg lehet szokni.
Szóval sógoroknál a második Galant nem jött be.
Mikor megvette, azt mondta: Mégis mi mehet tönkre egy egyszerű adagolós japán dízelben! A választ azóta megtudta. Szinte minden...
Darth Weber, a Tűszelep Fekete Lovagja elégedett volt a szituációs helyzettel. Sikeres volt legutóbbi invesztációs befektetése, így vehetett végre egy hétvégi víkendházat. Miközben a teraszán ülve baconszalonnába csavart paraván sajtot majszolt, tekert egyet a hifi hangerején.…..
Agr3ssor 2015.01.01 13:46:02
Belsőség Heti merítés 2014.12.28 09:35:32
A 4 hengeres is BMW! ....? Igen. Jól fogta az utat, szép hangja volt, a gyári ülések sem tartottak rosszul, bár az én oldalamra kagyló került a már említett gyári rossz ülés helyére. Nemhiába sok csillagos... Az utolsó percig hűséges és strapabíró társ maradt, soha…..
Agr3ssor 2014.12.28 20:09:21
@alvázvédelem:

A múltkor a munkahelyemen kis híján vitába keveredtem egy csajjal... Pénze nem sok van (kezdő üzlettulaj), de azt legalább almás telefonra és hasonlókra költi.
Elmesélte, hogy szokta letolni 230-nál az A8-asokat a pályán... Én meg megkérdeztem tőle, hogy nem véletlenül az fekete full fapad 116i az övé a parkolóban?!?... Természetesen az volt... És mikor megkérdeztem, hogy 115 lóerővel hogyan tol le V8-asokat az autópályán, arra az válaszolta, hogy azért "Mert ez BÉEMVÉ!"
Természetesen közölte, hogy ha vinne egy kört, beszarnék... Én hiába mondtam neki, hogy 200 kilóval könnyebb a kocsim, és úgy 25 lóerővel erősebb, de az nem hatotta meg...
Szóval hidd el, az az embléma igenis sokat számít másoknak! Én sem tudtam korábban, de felvilágosítottak... :)

Ja, most épp eladó a kis 116i! 2007-es, és csak 2.8 milliót AKAR érte kapni a hölgy, mert ő okosba szerezte 2.5-ért fél éve... A víz fogy belőle, a Check Engine világít, amúgy patent...
  Mi a jobb? Homokba dugni a fejünket és eljátszani, hogy a jelenség nem létezik, vagy ellenkezőleg: ha már valaki csinálja, vagy ki akarja próbálni, akkor amennyire lehet, segíteni és tanácsot adni neki saját (és más) testi épségének minél jobb megóvása érdekében? Na…..
Agr3ssor 2014.12.25 14:54:46
@Emmanuel Goldstein:

"évente többszáz sofőr veszíti életét csapatás közben"

Azért arra borzasztó kíváncsi lennék, hogy ezt a teljesen "hiteles" statisztikai adatot honnan a fenéből kaptad elő ott a fotelban??
Tényleg érdekel, mert megnézném, hogy vajon az "elsőbbség meg nem adása" miatt hány kis falu lakosa pusztul el évente hazánkban évente...
Agr3ssor 2014.12.25 16:13:14
@Pepejoe: Ha ironizál, akkor bocsi... Nem jött át...
Kell-e nekünk a mindenféle díj? Hol vannak a jó szakemberek? És egyáltalán, mi történik a stúdióban? Az Égéstér 150. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...