Regisztráció Blogot indítok
Adatok
hovarju

0 bejegyzést írt és 51 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Bakos Richárd barátunk pompás beszámolót küldött. Pannoniás barátaival egészen Boszniáig motoroztak. Hallottak már az ottani piramisokról?  A motoros kemény mag a horvát-bosnyák határon Tavaly Jannónia, vagyis Hegyi János barátom kilenc napig dolgozott önkéntesként…..
Mire elég 198 lóerő, mit tud egy Hayabusa? Meglepően sokat, akár nála lényegesen erősebb járművek ellen is bátran kiállhat a széria állapotú Suzuki. Az ellenfél ezúttal egy 850 lóerőre felpuffasztott Nissan GT-R volt. A motor jobban is rajtolt, fölényét negyed mérföldön…..
Jeremy Clarkson a Top Gear újságírója ismert sarkos véleménynyilvánításairól és arról, hogy nem igazán kedveli a motorokat. Ezt nem is tagadhatná le az alábbi videó elkészítése óta: kis bizonytalankodás után inkább felrobbantja a vashengeres Harley Sportstert – meglepő,…..
hovarju 2011.05.10 18:14:39
@shovelhead:

wooooowwwww... hogy stílszerű legyek.
Brutálisan jó. Köszönjük!

Mégegyszer!
www.youtube.com/watch?v=99KKx7cB-Ok
Mai szemmel tényleg szörnyű felelőtlenség volt nulla motoros tapasztalattal felülni a haverom BMW R65-ösére, de visszacsinálni már nem lehet, nem is akarnám. A viccből eldobott hógolyó indította lavinában úszva azonban jó irányba fordultam: beültem egy bérház dohos pincéjébe…..
Mai kedvenc fotónk duplán, sőt triplán is kedvenc: látjuk Olaszországot, a Colosseumot és egy Vespát, de direkt utalás a zseniális Római vakáció című filmre is. Az sem mellékes, hogy ki ül a nyeregben – a kedves, szerecsen bácsi maga Louis Armstrong. A hölgy, aki a…..
Hamar túlfutunk azon a ponton, ahol még az emberre bízhatjuk a vezetést. Vélemények az azonos című írásunkról...
hovarju 2011.03.01 10:44:04
@Shadowbull: Figyi, miert beszelgetsz olyasmirol, amirol semmifele gyakorlati tapasztalatod nincs?

* * *

Látom, tudod fokozni a sületlenségeidet. A válaszom a bárgyú beszólásodra:

figyi, miért próbálsz meg másokat megítélni, akiket nem is ismersz?

Lefordítva, hogy megértsd: mi alapján döntöd te el, hogy nekem miről van gyakorlati tapasztalatom?

Bár a kommented nyilvánvalóan csak terelés volt, mert érdemben nem tudtál válaszolni egy valós problémára.

A baj sajnos ott van, hogy a sok önjelölt zseni járműfejlesztő (ugye te nem az vagy, még mielőtt megsértődnél) kiválóan megold technikai problémákat, csak a humán interfészt felejtik ki a képletből.

Bizonyára a BMW automata váltója kiváló és hibátlan, de amíg az embernek kell alkalmazkodnia "a szokásaihoz", addig még van rajta mit finomítani.
 Talán emlékeznek még Imrére és az ő sárga Subaru 360-asára, amellyel tavaly nyáron Tokióból Magyarországra autózott. Ha kimaradt volna a cikk, érdemes utólag elolvasni, felfoghatatlan a sztori. Még azon a fotózáson megtudtuk, hogy nem csak a két 360-as törpekocsi a fura…..
Az oldalkocsis motorok gyakori elnevezése a fogat. Találó, hisz a vonóerőt jelentő gép mellé szállításra alkalmas kocsit kapcsolnak – ma már nem túl praktikus, de évtizedekig sokak családi közlekedését jelentette. Az orosz katonák azonban visszanyúltak két évszázadot. A…..
hovarju 2010.11.23 14:54:25
@Ati232: "A cikkíró biztos szemellenzős jobboldali nagymagyar lehet."

Egyfelől, LOL !!!

Másfelől, erre mondják hogy valaki belesz@rt a ventillátorba. Amint látod, hozzászólásod nyomán igényes anyázás folyik újfent.
hovarju 2010.11.23 15:01:39
@vazernovszkaja: te magyar volnál?
hovarju 2010.11.23 15:04:17
@vazernovszkaja: "Mindannyiunk nevében köszönet az "igényes" jelzőért"

Sajnos megint lemaradt az idézőjel.

Tehát további jó "igényes" anyázást.
Japán motorosunk Budapesten felült a szopórollerre, ami azóta is száguld vele. Már leszállna róla, de a véletlenek nem engedik. Már lassan egy hónapja Spanyolországban van, előbb ártatlanul kirándult, majd kényszeresen várakozott. Mikor Budapesten a 6x6 Taxi jóvoltából megkapta a…..
hovarju 2010.11.23 14:47:30
@baowah:

Lehet, hogy szerinted nem vulgáris (pedig az), de attól még alpári.

Ne ettől és ilyenektől legyen gazdagabb ez a nyelv.

És akkor most a 'szopás' mint olyan, jó dolog, avagy rossz?

Mert ha jó, akkor a cím igencsak félrevezető, mert a japán srác épen hogy nem örömködik. Ha meg mégis rossz, akkor meg vulgáris.
Állítólag tegnap hivatalosan is véget ért az ősz szebbik része, mostantól hideg és nedves időjárás vár a motorosokra. Ha hiszünk a meteorológusoknak, akkor a garázsba toljuk a gépet és elkezdünk tervezgetni. Bartha Gyula és Sulkowsky Zoltán útja 1928 és 1936 között zajlott…..
A Reuters hírügynökség szerint az olasz, német és francia rendőrség összehangolt akciója során húsz Hells Angels tagot tartóztattak le a hétvégén. A vád egy meg nem határozott rablás, ez volt az oka, hogy fokozott rendőri erők bevonásával megrohantak egy szállodát, ahol…..
hovarju 2010.10.08 11:34:35
@Tsyga:

"Tsyga 2009.06.16. 21:22:16
Nem tudom Baowah, hogy mennyire vagy tisztában Ginsberg munkásságával, de gondolom, hogy egyáltalán nem, mert jóérzésű ember nem terjesztene tőle semmit... :/"

khmmm ...

Ezt a véleményedet megosztottad már Hobóval is?
A tradicionális és törvényen kívüli motorosklubokról kevés fotót találunk. Bill Ray képei máig szekrényben porosodtak: az 1965-ben készült sorozat nem jelenhetett meg a megrendelő Life magazinban, csak egy-egy kép volt ismert. Az amerikai fotóriporter egy hónapot töltött…..
Aoki Kunio néhány nappal ezelőtt elhagyta Magyarországot. Annak ellenére, hogy ellopták motorját és holmijai egy részét, a világutazó nem gyűlölte meg hazánkat - rengeteg segítséget és baráti szót kapott nálunk. Alaposan körbejárta a Balatont, még valami elhagyott katonai…..
hovarju 2010.10.02 09:11:41
Nem erre a cikkre reagálva, de kikívánkozik.

Ezt írtad, Winkler:

"Winkler Róbert 2010.10.01. 14:32:28

Kedves olvasóink,

köszönjük az aktivitást. Paranoid kommentelőink kedvéért elmondom, hogy a hozzászólásokat nem moderáltuk, furcsa is lett volna, hogy száznegyvenhat fröcsögő zsidózás marad, a többit meg eltüntetjük. Szóval semmit sem tüntettünk el, hiszen ez a sok épületes ökörség itt stilisztikai értéket jelentett. De most már lezárjuk a kommentablakot, mindenkinek jó pihenést!

Mégsem Kimoderálom ezt a kommentet.

Mégsem Kimoderálom ezt a kommentet. Nem moderálom a kommentet. Kimoderálom a kommentező összes kommentjét.
A kommentezőt nem tiltom ki. A kommentezőt kitiltom egy napra. A kommentezőt kitiltom egy hétre. A kommentezőt kitiltom egy hónapra. A kommentezőt kitiltom örökre.

Megjegyzés: Mégsem Kimoderálom ezt a trackbacket/pingbacket.

A bejegyzés kommentjei zárolva vannak."

Winkler, tetves szemét alakjára viselkedtél.

Azt a nüansznyi tényt, hogy a fröcsögő "gój"-ozást te kezdted, mintha feledni látszanál.

Számold össze talán, hányan zsidóztak, meg fogsz lepődni. Kevesebben zsidóztak, mint ahány provokátorotok időről időre beszólt.

A kommentek túlnyomó többsége nem a zsidózásról szólt, akkor talán ki is a paranoid?

A TC, mint "sajtó", kissé furcsán értelmezi szólásszabadságot.
Úgy tűnik, nektek mindent szabad, "gój"-ozni, fasisztázni, turbómagyarozni.

Aki meg nem tartozik ehhez a bandához, annak meg kuss, lezárjátok a kommentablakot.

Gratulálok.

A tifélétek igazán ért hozzá, hogyan kell egy nemzetet megosztani és megrontani - a TC/TB pedig úgy tűnik nem más, mint a motoros társadalomba beépített ügynöksejtetek: "belülről bomlasztani ezeket".

Köszönjük, de nem kérjük. Keressetek másik játszóteret magatoknak.

Lehet kimoderálni, majd felteszem máshová a véleményemet, lehet a nicket letiltani, majd kreálok másikat.
Miért van ez? Amiért a pszichológusok, meg a bőrsejtológusok is mondják, hogy az ember hét évente alapjaiban változik meg. A hét persze nem szentírás, inkább olyan hat-nyolc év a vízválasztó, ami sokak szerint a párkapcsolatokban is válságidőszakot jelent, ha éppen teljesen nem…..
hovarju 2010.10.02 09:09:17
Nem erre a cikkre reagálva, de kikívánkozik.

Ezt írtad, Winkler:

"Winkler Róbert 2010.10.01. 14:32:28

Kedves olvasóink,

köszönjük az aktivitást. Paranoid kommentelőink kedvéért elmondom, hogy a hozzászólásokat nem moderáltuk, furcsa is lett volna, hogy száznegyvenhat fröcsögő zsidózás marad, a többit meg eltüntetjük. Szóval semmit sem tüntettünk el, hiszen ez a sok épületes ökörség itt stilisztikai értéket jelentett. De most már lezárjuk a kommentablakot, mindenkinek jó pihenést!

Mégsem Kimoderálom ezt a kommentet.

Mégsem Kimoderálom ezt a kommentet. Nem moderálom a kommentet. Kimoderálom a kommentező összes kommentjét.
A kommentezőt nem tiltom ki. A kommentezőt kitiltom egy napra. A kommentezőt kitiltom egy hétre. A kommentezőt kitiltom egy hónapra. A kommentezőt kitiltom örökre.

Megjegyzés: Mégsem Kimoderálom ezt a trackbacket/pingbacket.

A bejegyzés kommentjei zárolva vannak."

Winkler, tetves szemét alakjára viselkedtél.

Azt a nüansznyi tényt, hogy a fröcsögő "gój"-ozást te kezdted, mintha feledni látszanál.

Számold össze talán, hányan zsidóztak, meg fogsz lepődni. Kevesebben zsidóztak, mint ahány provokátorotok időről időre beszólt.

A kommentek túlnyomó többsége nem a zsidózásról szólt, akkor talán ki is a paranoid?

A TC, mint "sajtó", kissé furcsán értelmezi szólásszabadságot.
Úgy tűnik, nektek mindent szabad, "gój"-ozni, fasisztázni, turbómagyarozni.

Aki meg nem tartozik ehhez a bandához, annak meg kuss, lezárjátok a kommentablakot.

Gratulálok.

A tifélétek igazán ért hozzá, hogyan kell egy nemzetet megosztani és megrontani - a TC/TB pedig úgy tűnik nem más, mint a motoros társadalomba beépített ügynöksejtetek: "belülről bomlasztani ezeket".

Köszönöjük, de nem kérjük. Keressetek másik játszóteret magatoknak.

Lehet kimoderálni, majd felteszom máshová a véleményemet, lehet a nicket letiltani, majd kreálok másikat.
A sebesség oltára Gój robogós 2010.09.30 10:21:00
Érdekes új fajt lőttem itt a szerkesztőségünk előtt a motoros faunából. Szenzációs hír a biológusok számára, hogy a gój motoros után megjelent a faj különleges, összeérő bokájú mutációja, a gój robogós. A kisköbcentis turbómagyarok részére nagyszerű lehetőség, hogy…..
hovarju 2010.09.30 22:36:45
@soproni1 2010.09.30. 21:21:00

Szerintem te nem tudsz olvasni.
Görgess már vissza, aztán olvasd el mégegyszer, amit írtam.

"Te mint magyar anyázod a másik magyart !

Nem én kezdtem, de még csak nem is anyáztam senkit. Kezdte a cikk írója, aztán az általam reagált hozzászóló.
Én mindösse bátorkodtam megjegyezni, hogy a hazszeretetből ne csináljon senki viccet, mitöbb, ne nevezze azt nácizmusnak.

Eddig megvagy?

Aki pedig csuklóból lenácizza az itt hazaszeretetükben és magyarságukban megsértett hozzászólókat, az igenis egy féreg. Ez nem anyázás, csak egy megállapítás. Nagyjából helytálló.

Fogod?
Akkor lépjünk tovább.

"A vallás hogy jön ide ? A vallásos emberekről sokunknak meg van a véleménye, de tiszteletben tartjuk mindenki hendikepjét."

Szerintem ha végigolvasod a hozzászólásokat, rájössz, hogy jön ide a vallás. Ha mégsem, akkor guglizz rá a "goj" szóra. De ha megpróbálod elolvasni, amit leírtam fentebb, abban szó szerint az áll, hogy nem érdekel a másik vallása. Szóval ezt mellélőtted.

Még mindig tudsz követni?

"Az igaz magyar szeresse a másik magyart !"

No, ebben majdnem egyetértünk. Csak előtte definiáljuk a "magyar" szó jelentését. Számomra nem magyar az, aki gúnyt űz a másik érzéseiből a hazája iránt. És az sem, akinek bár állampolgársága magyar a személyi igazolványa szerint, de mégsem tiszteli azt az országot a hazájának, mi több, a hozzá nem hasonlókat becsméri.

Szóval, ha idáig eljutottál az olvasásban, és netán fogtad amit írtam, akkor gondold át ezt mégegyszer. Ha mégsem esett le, akkor olvasd el újra.
Az első (saját-)motoros szezon után végignéztem, mit kellett még venni a Honda mellé, hisz eredetileg az volt a duma, hogy olcsón fogok motorozni, hogy megérje. Mármint ne költsek többet a projektre, mint amennyit a nem autózással megspórolok. Egyszer már írtam erről, már ami a…..
hovarju 2010.09.11 11:08:04
Papp Tibi ... ez a cikk nagyon gáz ...

A "miért kell a jó sisak" kérdést itt feljebb többen kitárgyalták, arra nme kívánok reflektálni. De.

Ami b@ssza a csőrömet, az ez a mondatod: márpedig a márkákat arra találták ki, hogy levegyék a hobbimotorosokat".

Hogy tudsz egy ilyen mondatot leírni? Azontúl, hogy durván általánosítasz, súlyosat tévedsz is.

Belegondoltál kicsit, hogyan is keletkezik egy márkás termék, és az árának milyen összetevői vannak?

Természetesen van olyan komponense, ami a "brand-name" "ára", de a legtöbb esetben, azt, hogy úgy mondjam, "kiérdemelte" a gyártó. Az eleddig megalkotott jó minőségű termnékeivel, és emiatti reputációjával.

Tudod Tibi, mi az az R&D? Magyarul K+F, azaz kutatás és fejlesztés? Na ennek a költsége is benne van a márkás sisak árában. Bezony.

A te lidlis sz@rod csak egy atomgyenge másolata egy neves gyártó akár sokmillió euró által kifejlesztett modelljének, ezerszer szarabb anyagokból, és olcsó, utánzott technológiával. Kívülről tényleg sisakra hasonlít.

A komoly gyártók éves költségvetésének meghatározó része az R&D, amit éves beszámolójukban fel is tüntetnek a részvényeseik számára! Ez ugyanis komoly referencia a termékeik és a technológiájuk minőségére.

Sajnos mióta az (ostoba) multik a drága pénzen kifejlesztett szuper termékeiket elvitték gyártatni Kínába, a hiperolcsó munkaerő (és az extraprofit) reményében, a jó kis kínaiak szépen lekoppintanak mindent, egy fillér fejlesztési költség nélkül, a legszarabb anyagokból.

Amit te, egységnyi fogyasztó látsz ebből, az az óriási árkülönbség az eredeti, és a másolat között. Persze, ezek után könnyű azt mondani (savanyú a szőlő?), hogy a drága cucc azért drága, hogy a szegény csóró magyar motorost levegyék.

Oké, a sok ál-brend divatcucc nem tartozik ide.

De azért ne általánosítsunk.

A jó név sokszor jó minőséget takar, és tudhatod, miért fizetsz többet. Aki meg nem akarja ezt a prémiumot kifizetni. az legalább ne ócsárolja, mert nincs rá pénze.

(Lásd "utálom a béemvét, audit, mercit, mert drága, pedig a szuzukim is elvisz ábólbébe" örök vita.)
Volt olyan nap, hogy tíz levelet is kaptam. Olvasók, barátok és motorosok érdeklődtek, hogy mi van Kunióval, a motorja nélkül maradt japán világutazóval. Volt, aki ezer, volt, aki ötvenezer forintot ajánlott fel, és akadtak, akik szállással tették volna könnyebbé magyarországi…..
Lehet, hogy nem Magyarország a világ legbiztonságosabb országa, de úgy tűnik a vendégszeretet nem felejtettük el. A héten kétszer is írtunk Kunióról, a japán világutazóról, akinek pont Budapesten lopták el motorját. A fiú átvágott egész Eurázsián, hogy…..
Eddig még egyszer sem gondolkodtam el rajta, hogy 120 km/h-nál le kéne hajtanom a sisakrostélyt. Az elhatározás már korábban megszületett, csak a kivitelezés volt homályos. Kellett egy jármű, ami városban gyors, nem bubog, viszont százharminccal megy az autópályán,…..
Porlasztóbeállítás az Old Motors műhelyében. A Pannónia mögött egy felújításra váró Riga kukucskál ki "Piktorkám, azért azt tudnod kell, hogy a Pannónia egy szar motor." - Ez a vészt jósló, sötét, és nyers szókimondásával mellbe taszító mondat annak az…..
hovarju 2010.08.26 00:10:34
@macgyver_P20:

Ez szép volt.

Fiatal korod ellenére, nagyon is éretten látod a dolgokat, a műszaki felkészültségedhez, tapasztalatodhoz pedig nem fér kétség. A szerénységed már csak hab a tortán.

Köszönjük, és példaértékű. Igazán.
hovarju 2010.08.26 00:14:04
@decens:

Kedves decens, nem ismerlek személyesen, de tudom, ki vagy. Az eredményeidet tisztelem, de az nem tart vissza, hogy kritizáljalak, ahol úgy látom, megérdemled.

Ez a hozzászólásod most nem annyira sikerült. Csak éppen a lényegét nem vetted le annak, amit macgyver barátunk leírt.

Többit nem részletezem.
Sokan azt hiszik, hogy az első utcai soros hatos motorkerékpárt a Honda gyártotta. Majdnem, az aranyérem a Benellié. A 750 Sei-hez azért volt köze a japánoknak is, a motorját a soros négyes CB500-ról koppintották, igaz, megtoldották két hengerrel. A hat leömlő ellenére aránylag…..
A sebesség oltára Előre, Csepel! 2010.07.03 08:00:00
A Magyar Távirati Iroda (MTI) gondozásában jelent meg a Riportművészet című fotóalbum-sorozat második darabja. A könyvet Járai Rudolf fényképeiből állították össze. A most kiadott album a fotográfus 54 képét tartalmazza, melyeket 1950 és 1956 között készített; budapesti…..
Hetvennégy éves korában szombaton meghalt Dennis Hopper amerikai filmszínész. Halálát prosztatarák okozta. Legtöbbünk az 1969-ben forgatott, kultuszfilmmé vált Szelíd motorosokban ismerte meg, amelynek nemcsak egyik főszereplője volt, hanem a rendezője és forgatókönyvírója is.…..
Talán emlékeznek még, hogy 2008 novemberében született egy blogposzt egy párról, akik akkor már közel hét éve motoroztak, hiszen 2002 februárjában indultak a Honda Africa Twinnel Argentínából. Akkor a budapesti, Váci úti Karasna motoros bolt előtt beszéltem az utazókkal,…..