Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ujpistolpete

1 bejegyzést írt és 37 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ki szúrta karon Zách Danit? És mennyit csalnak össze biztosítási csalásokkal? Valamint: hogyan adj el autót, mert nem tudsz. Az Égéstér 106. adásának kommentposztja.Itt a direktlink a letöltéshez, ha netán kéne. ..
Belsőség Nyolc év után vége... 2014.01.19 06:52:43
2006. március 5-e, szakadó hóesés, végtelenbe nyúló tél, nyakig ülünk egy romos ház felújításában, Norbi három hónapja beteg, inog az Autó Magazinnál a szerkesztői állásom, csupa derű és vidámság az élet. Mit tesz ilyenkor az ember? Naná, autót vesz. Törött volt az…..
Ez az Égéstér 100. adásának kommentposztja. És ha netán kíváncsiak rá, itt a horgászdal! ..
ujpistolpete 2014.01.11 00:13:37
Talán mára vége is van az egykori Művégtaggyár épületének, hiszen már egy hete markolók harapdálták: Akkor töltött föl róla ugyanis néhány archív és aktuális fotót a Miénk a Ház. Ahogy írják a háború után Gyógyászati Segédeszközök Gyára névre szelídült…..
Azt már megállapítottam az elején, hogy az autós lábpumpa, mint műfaj, szinte teljesen halott. Járkáltam egyik barkácsáruházról a másikra, gyakorlatilag mindenhol ugyanazokat a pár ezer forintos, 12 voltról üzemeltethető kompresszorokat árulták. Nem mintha valamiféle…..
Több mint egy éve vettem meg a robogómat, de akkor teljes egészében kihagytam a telet. Októbertől március végéig a garázsban pihent a Cukorka. A nulla tapasztalatom és a hideg miatt sem mertem még bevállalni a téli robogózást. Egy-kétszer merészkedtem ki, akkor is teletubby-nak…..
Már én is rendszeresen olvasom Csikós reggeli hírlevelét. Mivel, ha jól értem, Kati alól lassan kirohad az autó, Zsolt megint vadászgat a hirdetési oldalakon és barátian megosztja velem a zsákmányt. Rutinos ember lévén, mindig kerül valami érdekes az asztalra, a reggeli kávém…..
Kiteszem a fotelt. Nem, abban olyan jól össze tudunk bújni! Akkor az egyik szekrényt. De így hova teszem a játékokat? Naponta gondolkodom azon, hogyan kellene nagyobb játékteret varázsolni a gyerekszobában. Roberto Gilnek is hasonló problémái lehetnek, nagyon empatikusan kezelve…..
ujpistolpete 2013.01.08 19:48:31
Belsőség Mad Max bőrében 2011.04.19 06:51:04
Lélekben készülünk arra az időre, amikor a TotalCar stencilezett fanzinként, esetleg kódexek formájában él majd tovább - akkor mivel járunk majd, ha épp nem gyalog? Vélemények az azonos című írásunkról...
Az Égéstér 39. adásának kommentposztja. Itt letölthető...
ujpistolpete 2012.10.25 17:13:15
ujpistolpete 2012.10.25 17:42:37
@Cecan Basescu: jogos, de azert egy robogot, foleg ha olyan kicsi mint a vino, el lehet juttatni treler nelkul is a szerelohoz...az aprilia sr50-esemet (ami eggyel nagyobb a vinonal) aki megvette csavo otos bombolo kombiban vitte el lehajtott ulessel
Mindig veszek pályamatricát, tényleg, mindig. Az M6 építésekor kétszer éves matricát is vettem, mert a régi hatos forgalma elviselhetetlenül lassú volt - a tőlem normális esetben négy percre lévő munkahelyemre háromnegyed óra alatt értem be reggelenként. Pályán meg öt perc…..
Azért csaptam le rá, mert a maga érdektelenségében jó autónak tűnt. Az érdektelenség stimmel is. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Vadállatok és kutyák százait gyilkolta le eddig egy ész nélkül megépített öntözőcsatorna az Alföldön. Fábiánsebestyén mellett részben EU-pénzből valósult meg a Donáti öntözőfürt rekonstrukciója. A vízelvezető csatorna alját műanyag fóliával bélelték ki, ami…..
ujpistolpete 2011.12.18 19:44:35
@Gera: ott a pont
Belsőség A betiltott Hyundai 2011.08.23 10:39:00
A Hyundai sokat vár az új Velostertől, ez kétségtelen. Kemény, direktmarketing-eszközökkel támadják a konkurenciát, hangsúlyozva a minőséget és finoman utalva arra, hogy most aztán igazán számolatlanul tolják a pénzt a fejlesztésbe. Tegyük hozzá halkan, hogy az utóbbi évek…..
Vébé- és kánikulakompatíbilis tartalommal lepjük meg az olvasót, miszerint sörözünk. Német és belga tételek, egy kis stílusgyakorlat, bevezetés a minőségi sörözésbe. Túravezető: Nagymarosy András. Az eredmény: több mint kielégítő. Magyarország, ez a felelősség…..
Úton-útfélen csak a fenti jelzővel illetik a Silver Cross babakocsijait, hát muszáj volt megnéznem már, mit is tudhatnak, mivel adnak többet, jobbat. Mert arannyal bélelt babakocsit láthattatok már itt nálunk - ja, de az is Silver Cross volt -, meg designőrülteknek valót is, de…..
ujpistolpete 2010.05.03 17:20:46
Belsőség A három puruttya 2010.04.25 06:55:58
  Kicsit nagyobb, kicsit egyénibb és kicsit kulturáltabb megoldásokat kerestünk, mint egy régi Swift, szigorúan félmillió körül. Nagyon-nagyon nem könnyű, és inkább csak másfajta kompromisszum. Vélemények az azonos című írásunkról...
ujpistolpete 2010.04.26 00:07:29
@UltimateUbul: külföldön pont egy fél milla. lásd: ujpistolpete 2010.04.25. 21:57:25
Winkler kivételesen rátapintott a lényegre. Az a baj, hogy Magyarországon bő félmisiért csak ilyen szarokat kap az (egyébként a nyugati pénz töredékéért gályázó) ember. Én 2100 euróért vettem tavaly családi igavonónak egy '99-es 2.0-ás Nissan Primera kombit százezer futott kilométerrel (és Belgiumban lehetetlen visszatekerni az órát), amihez ha hozzádobom az eddigi közterheket és az olajcsere-kipugogójavítás kötségeit, akkor is belül vagyok a szutyadék Astra 700 ezres árán. Nyolcfél körül elszaladgál és belefér a ház. Ilyen autókkal kellene versenyeznie a magyar használtpiacnak ha nem lenne a vérszívó politikai elit meg a regadó. Polgári engedetlenség nyomásgyakorlási eszközével el kellene töröltetni a regadót és akkor az AutoCity és társai járhatnának a kisuvickolt fostalicskáikkal. Uff, én beszéltem!
Hétvégén megjelent egy poszt arról, hogy kis híján megőrültem egy vén Merci miatt, ami a sarkkörön épp csak innen lakik, és pár nappal korábban eladó volt az ebay aukciós portálon, konkrétan annak a német oldalán, s ez az eladó szempontjából hiba volt. Szerencsére a kocsinak csak az indulóára volt…..
A kis torna után aztán minden visszaállt a régi kerékvágásba. A Legacy ment-ment, ha kellett gyorsan, ha kellett lassan, én pedig lassan elfogadtam volna. Egyrészt mert nem fősodrásban lubickoló divatautó, másrészt mert mentes a prémiumság minden negatívumától. Ugyanakkor…..