Regisztráció Blogot indítok
Adatok
heartattack

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
"Szórakoztató kreatív alkotóverseny" - ezzel a címmel hirdetett programot a magyarországi Art Directors Club (ADCH) az egri reklámkonferencián. Fenyegetően hangzott és sajnos tényleg egy gólyatáboros szerencsétlenkedés lett belőle egyre fogyatkozó közönség előtt. A…..
heartattack 2008.09.25 09:56:06
Csótilaci lelki üdvéért

Kétségtelen első lendületű felindultságból mennydörögtem, és pont a nézőponttal volt a legnagyobb bajom. Az én naív elképzelésem szerint a szakma nevét viselő médiumnak kellene pont egy "kreatívabb" szemléletet képviselnie és nem bulvár stílusban huzogatni ki a szavakat a szövegkörnyezetből. Még akkor is, ha maga az előadás/ tartalom nem tetszett. Szerintem a kettő szétválasztható.

Jelen eseten túllépve (szerintem már nem lehett több zsírt lehúzni róla) sajnálattal három reklám nemzedék harcol a konszenzus helyett. Az "öregek" (a legmélyebb tisztelettel) a sok tízéves tapasztalatot a mai napig ugyanazokban a prezentációkban adják elő. Tőlük valóban sokat tanulhatunk, de ez a prezentálós, "olyan mintha fejlődnénk a világgal" szerep nem feltétlenül hasznos. Vagy nem ilyen fórumon.

A második vonal a jelen kreatívigazgatók világa (Halász, Kiskádár, Torday, Gács stb.) akik már Cannes-t is megjárták, és több Golden Drumot is nyertek most pontosan látják, hogy merre tart a világ, és már a fejükben is meg van a tapasztalat, próbálkoznak, hogy ez a silányuló reklámfelhozatal ügyféltől, accounttól és minden egyéb kifogástól függetlenül másfele forduljon. (Hogy a genitáliák feszegetése erre a legmegfelelőbb eszköz én is kétlem, egy dögunalom prezentációnál viszont jobb játék.)

És a harmadik nemzedék, a fiatalok, akik mindent leszaroznak és meg akarják hódítani a világot. Ez így van helyén. Csak legyen kitől tanulni még...

Hosszúra nyúlva, szarozzunk, de mellette javasoljunk is, ha már mi akarjuk pörgetni a világot.